Topic: Pasarela Pietonală Fântâna Miorița
104 posts, 41220 views
📖 Pagination options
- ByOnu
-
Posted:
-
Pasarela Pietonală Fântâna Miorița
ByOnu
Plansa proiectului:
Sursa - https://www.facebook.com/companiamunici ... redurabila
Se propune modificarea PUZ M6. Fata de propunerea initiala care plasa pasarela dupa fantana, spre Baneasa, au mutat-o in capatul opus, spre PPL. Amplasamentul initial era nepotrivit si obliga pietonii sa ocoleasca sute de metri! Au mutat-o pentru ca pe amplasamentul initial vor fi gurile de acces ale statiei de metrou (prost amplasate si insuficiente dpmdv).
Plansa proiectului:
Plansa reglementari - pasarela Fantana Miorita.pdf
Plansa reglementari - pasarela Fantana Miorita.pdf (4.69 MB; downloaded 528 times)
Trecerea de pietoni de la Fântâna Miorița, la intrarea în Capitală dinspre Ploiești, este una dintre cele mai periculoase. Locul se află printre punctelor negre identificate de Poliția Română. Primăria Municipiului Bucureşti a decis construirea unei pasarele pietonale. Astfel, vor fi protejați bucureștenii care lucrează, locuiesc sau doar se află în trecere în zonă. Traficul va fi și el fluidizat.
Compania Municipală Dezvoltare Durabilă propune o construcție modernă, din sticlă și metal, și care să fie utilă atât persoanelor cu dizabilități, cât și bicicliștilor. Astfel, viitoarea pasarelă va avea un lift multifuncțional suficient de încăpător. Pe traseul pietonal vor fi montate bănci și jardiniere pentru flori.
Planul urbanistic zonal care cuprinde propunerea pentru pasarelă se află în dezbatere publică până la 19 decembrie. Primăria Capitalei a alocat în luna septembrie 7,3 milioane de lei pentru acest proiect.
Sursa - https://www.facebook.com/companiamunici ... redurabila
Se propune modificarea PUZ M6. Fata de propunerea initiala care plasa pasarela dupa fantana, spre Baneasa, au mutat-o in capatul opus, spre PPL. Amplasamentul initial era nepotrivit si obliga pietonii sa ocoleasca sute de metri! Au mutat-o pentru ca pe amplasamentul initial vor fi gurile de acces ale statiei de metrou (prost amplasate si insuficiente dpmdv).
pasarela_miorita_1.jpg (333.35 KB; downloaded 5864 times)
pasarela_miorita_3.jpg (332.68 KB; downloaded 5862 times)
pasarela_miorita_2.jpg (284.66 KB; downloaded 5861 times)
pasarela_miorita_4.jpg (391.16 KB; downloaded 5858 times)
pasarela_miorita_5.jpg (338.19 KB; downloaded 5858 times)
pasarela_miorita_6.jpg (294.88 KB; downloaded 5855 times)
Plansa reglementari - pasarela Fantana Miorita-1.jpg (1.83 MB; downloaded 5864 times)
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Pasarela Pietonală Fântâna Miorița
andrei11
Sunt duși cu pluta ! Trebuie făcut pasaj subteran parte a stației de metrou M 6 Gara Băneasa ( sau cum o s-o numească ). N-are ce căuta pasarelă supraterană acolo. Ca să nu fie dubios pasajul subteran poate fi proiectat cu magazine la interior + WC public obligatoriu. Evident scări rulante, lift, rampă pentru biciclete.
Modificarea PUZ - ului pentru M 6 este minimă, se renunță la pasajul subteran.
Mare scofală, mare agitație, modificare PUZ, parcă am trimite rachete pe lună !
Sunt duși cu pluta ! Trebuie făcut pasaj subteran parte a stației de metrou M 6 Gara Băneasa ( sau cum o s-o numească ). N-are ce căuta pasarelă supraterană acolo. Ca să nu fie dubios pasajul subteran poate fi proiectat cu magazine la interior + WC public obligatoriu. Evident scări rulante, lift, rampă pentru biciclete.
Modificarea PUZ - ului pentru M 6 este minimă, se renunță la pasajul subteran.
Mare scofală, mare agitație, modificare PUZ, parcă am trimite rachete pe lună !
12-29-2018 12-59-24 AM.jpg (83.06 KB; downloaded 5846 times)
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Pasarela Pietonală Fântâna Miorița
ByOnu
Exact, Andrei! Se baga unde nu le fierbe oala si rezolva o problema care va disparea natural odata cu darea in folosinta a statiei M6.
Acum, si statia asta de metrou are niste guri de acces prost proiectate dpmdv, dupa cum am mentionat si in postarea initiala. DE CE ambele guri din sudul statiei sunt orientate spre nord? Punctele de interes deservite de aceste doua guri sunt zona de birouri dinspre PPL (deci poate ar fi fost mai util un acces la Muzeul Minovici), precum si parcul. Gurile acestea sunt total anapoda, trebuie rotite la 180.
Exact, Andrei! Se baga unde nu le fierbe oala si rezolva o problema care va disparea natural odata cu darea in folosinta a statiei M6.
Acum, si statia asta de metrou are niste guri de acces prost proiectate dpmdv, dupa cum am mentionat si in postarea initiala. DE CE ambele guri din sudul statiei sunt orientate spre nord? Punctele de interes deservite de aceste doua guri sunt zona de birouri dinspre PPL (deci poate ar fi fost mai util un acces la Muzeul Minovici), precum si parcul. Gurile acestea sunt total anapoda, trebuie rotite la 180.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Pasarela Pietonală Fântâna Miorița
andrei11
Varianta modificată,propusă de mine. E făcută la repezeală.
Varianta modificată,propusă de mine. E făcută la repezeală.
12-29-2018 12-59-24 AM.jpg (102.77 KB; downloaded 5838 times)
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Pasarela Pietonală Fântâna Miorița
ByOnu
Hai ca ti-am furat cariocile. Din punctul meu de vedere aceasta este configuratia cea mai naturala posibila. Sa ma explic.
Nu stiu ce au avut in minte proiectantii statiei, dar gurile de acces NU deservesc corespunzator potentialii beneficiari. Ii scoate pe calatori spre partea fara puncte de interes pentru pietoni.
Eu am gandit in felul urmator: am facut backwards induction. Care sunt punctele de interes pentru cei care vin cu M6, in afara de Gara Baneasa?
1. Zona office si Muzeul Minovici. 2. Parcul Herastrau (Regele Mihai).
Hai ca ti-am furat cariocile. Din punctul meu de vedere aceasta este configuratia cea mai naturala posibila. Sa ma explic.
Nu stiu ce au avut in minte proiectantii statiei, dar gurile de acces NU deservesc corespunzator potentialii beneficiari. Ii scoate pe calatori spre partea fara puncte de interes pentru pietoni.
Eu am gandit in felul urmator: am facut backwards induction. Care sunt punctele de interes pentru cei care vin cu M6, in afara de Gara Baneasa?
1. Zona office si Muzeul Minovici. 2. Parcul Herastrau (Regele Mihai).
Propunere guri de acces Onu.jpg (117.52 KB; downloaded 5830 times)
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Pasarela Pietonală Fântâna Miorița
andrei11
Schița ta și schița oficială e cam același lucru, dar în loc să se meargă pe la suprafață se merge prin subteran. Risipă de resurse nejustificată. Schița mea introduce pasajul de subtraversare pietonală a șoselei București - Ploiești.
Oricum NU pe acolo se face accesul / evacuarea din Parcul Herăstrău...De câte ori vroiam să mă pup cu o fată în liceu acolo ne duceam, era o zonă de pupăcioși, nu de plimbare.
Schița ta și schița oficială e cam același lucru, dar în loc să se meargă pe la suprafață se merge prin subteran. Risipă de resurse nejustificată. Schița mea introduce pasajul de subtraversare pietonală a șoselei București - Ploiești.
Oricum NU pe acolo se face accesul / evacuarea din Parcul Herăstrău...De câte ori vroiam să mă pup cu o fată în liceu acolo ne duceam, era o zonă de pupăcioși, nu de plimbare.
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Pasarela Pietonală Fântâna Miorița
TibiV
Corul clasei spunea:
”Pupăcioșii, pupăcioșii !...”
La planse ma mai uit.... Ideile par bune.
Intre noi, ca lu' duamna nu-i pasa...
Corul clasei spunea:
”Pupăcioșii, pupăcioșii !...”
La planse ma mai uit.... Ideile par bune.
Intre noi, ca lu' duamna nu-i pasa...
- Bogdan Ciorascu
-
Posted:
-
Re: Pasarela Pietonală Fântâna Miorița
Bogdan Ciorascu
Problema se rezolva mult mai simplu in zona cu blocarea virajelor stanga cu parapeti
Si atunci pietonul trece mult mai relaxat pentru ca stimabilul conducator auto va avea mai multa atentie pentru el decat pentru diferiti berbeci care ii distrag atentia!
Si evident asa avem timp sa asteptam solutia corecta M6
Problema se rezolva mult mai simplu in zona cu blocarea virajelor stanga cu parapeti
Si atunci pietonul trece mult mai relaxat pentru ca stimabilul conducator auto va avea mai multa atentie pentru el decat pentru diferiti berbeci care ii distrag atentia!
Si evident asa avem timp sa asteptam solutia corecta M6
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Pasarela Pietonală Fântâna Miorița
andrei11
Fântâna Miorița se află în București dacă nu știai, în zonă am impresia că e limitată viteza la 40 km / h, Șos. București - Ploiești NU este Autostradă Urbană.
Conform definiției actuale Autostrada Urbană trebuie să aibă un sensgiratoriu, ceea ce Șos București - Ploiești NU posedă. Sensgiratoriul se află pe A 3.
Fântâna Miorița se află în București dacă nu știai, în zonă am impresia că e limitată viteza la 40 km / h, Șos. București - Ploiești NU este Autostradă Urbană.
Conform definiției actuale Autostrada Urbană trebuie să aibă un sensgiratoriu, ceea ce Șos București - Ploiești NU posedă. Sensgiratoriul se află pe A 3.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Pasarela Pietonală Fântâna Miorița
subway guru
Daca tine de M6 de ce ati simtit nevoia unui topic nou, nu aveam destule?
Daca tine de M6 de ce ati simtit nevoia unui topic nou, nu aveam destule?
- George
-
Posted:
-
Re: Pasarela Pietonală Fântâna Miorița
George
Îmi pare rău, dar duşi cu pluta sunteţi voi
Unu, nu toţi agreează să coboare sub pământ, mi se pare util să existe alternativa pasarelei supraterane....
Doi, mult mai important, voi vorbiţi de parcă staţia aia de pe M 6 apare MÂINE, deşi ştim bine că punerea în funcţiune va dura minim 10 ani, aşa că mai lăsaţi-mă cu...va fi pasarelă la M6!
Trecerea de pietoni e periculoasă acum, oamenii mor acum, prefer ca primăria să facă repede, în câteva luni pasarela aia şi pe bune că dacă pasajul ăla va fi atât de bengos, n-au decât să ceară cei de la metrou demontarea pasarelei pt neutilizare, măcar s-o vedem şi pe asta! Păcat însă că nu sunt rampe lungi de acces pentru biciclişti.
De asemenea, amplasamentul propus pentru pasarelă e mult mai raţional pentru fluxul pietonal.
Eu stau în Drumul Taberei şi aud faza cu când va fi metrou de 10 ani, mi s-a acrit. În 2006 când am cumpărat apartamentul agentul imobiliar mormăia şi el ceva despre metrou. E ca şi cum spui că la 41 se face pasaj şi de-aia nu e nevoie de timpi de semaforizare decenţi.
Îmi pare rău, dar duşi cu pluta sunteţi voi
Unu, nu toţi agreează să coboare sub pământ, mi se pare util să existe alternativa pasarelei supraterane....
Doi, mult mai important, voi vorbiţi de parcă staţia aia de pe M 6 apare MÂINE, deşi ştim bine că punerea în funcţiune va dura minim 10 ani, aşa că mai lăsaţi-mă cu...va fi pasarelă la M6!
Trecerea de pietoni e periculoasă acum, oamenii mor acum, prefer ca primăria să facă repede, în câteva luni pasarela aia şi pe bune că dacă pasajul ăla va fi atât de bengos, n-au decât să ceară cei de la metrou demontarea pasarelei pt neutilizare, măcar s-o vedem şi pe asta! Păcat însă că nu sunt rampe lungi de acces pentru biciclişti.
De asemenea, amplasamentul propus pentru pasarelă e mult mai raţional pentru fluxul pietonal.
Eu stau în Drumul Taberei şi aud faza cu când va fi metrou de 10 ani, mi s-a acrit. În 2006 când am cumpărat apartamentul agentul imobiliar mormăia şi el ceva despre metrou. E ca şi cum spui că la 41 se face pasaj şi de-aia nu e nevoie de timpi de semaforizare decenţi.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Pasarela Pietonală Fântâna Miorița
andrei11
Guru, nu ține de M 6. De pe pasarelă n-ai cum să ajungi la M 6.
George, se vede - îmi pare rău să-ți spun - ai o gândire limitată specific capitalistă. ( Asta apropo că suntem duși cu pluta ).
Stația de metrou M 6 poate să se facă și într-o sută de ani, n-are importanță, acum se face numai pasajul de subtraversare al bulevardului ( mă rog, șoselei ) parte al proiectului M 6. Când s-o face M 6, treaba ei.
Așa cum am spus, subteranul se poate proiecta cu ceva activitate comercială ( și WC ) ca să fie mai actrativ când păsești în el.
De ce nu propui să se facă supraterane pietonale și la Universitate de exemplu ? Explică logic de ce ești împotriva subteranelor, nu te înțeleg. Dacă ai o problemă de percepție spațială M 5 nici nu te priveșe că este tot subteran...
Trecerea de pietoni terană acolo e periculoasă pentru că se confundă Șos București - Ploiești cu o Autostradă Urbană. Indisciplina șoferilor și lipsa legislației pentru a putea să se dea amenzi pe bandă rulantă pentru depășirea vitezei legale este cauza accidentelor de acolo și nu existența trecerii de pietoni.
Conform gândirii capitaliste ale generației actuale important este să se trateze efectul și nu cauza.
_____________________
George, 4 exemple de gândire capitalistă limitată.
a) Distanța dintre blocurile de pe Titulescu colț cu Griviței
b) Distanța dintre blocurile de pe Titulescu colț cu Piața Victoriei
c) Stațiile de metrou Victoriei
d) Cota NSS -ului la metrou pe sub pasajele de la Virtuții / BIG.
_______________
E greu cu planificarea asta de lungă durată Capitalistă, oricum incontestabil superioare celei Socialiste.
PS :
e) Străzile din Pipera unde nu încape nici măcar o mașină de pompieri. Un incendiu generlizat ar fi perfect acolo, selecție naturală.
Guru, nu ține de M 6. De pe pasarelă n-ai cum să ajungi la M 6.
George, se vede - îmi pare rău să-ți spun - ai o gândire limitată specific capitalistă. ( Asta apropo că suntem duși cu pluta ).
Stația de metrou M 6 poate să se facă și într-o sută de ani, n-are importanță, acum se face numai pasajul de subtraversare al bulevardului ( mă rog, șoselei ) parte al proiectului M 6. Când s-o face M 6, treaba ei.
Așa cum am spus, subteranul se poate proiecta cu ceva activitate comercială ( și WC ) ca să fie mai actrativ când păsești în el.
De ce nu propui să se facă supraterane pietonale și la Universitate de exemplu ? Explică logic de ce ești împotriva subteranelor, nu te înțeleg. Dacă ai o problemă de percepție spațială M 5 nici nu te priveșe că este tot subteran...
Trecerea de pietoni terană acolo e periculoasă pentru că se confundă Șos București - Ploiești cu o Autostradă Urbană. Indisciplina șoferilor și lipsa legislației pentru a putea să se dea amenzi pe bandă rulantă pentru depășirea vitezei legale este cauza accidentelor de acolo și nu existența trecerii de pietoni.
Conform gândirii capitaliste ale generației actuale important este să se trateze efectul și nu cauza.
_____________________
George, 4 exemple de gândire capitalistă limitată.
a) Distanța dintre blocurile de pe Titulescu colț cu Griviței
b) Distanța dintre blocurile de pe Titulescu colț cu Piața Victoriei
c) Stațiile de metrou Victoriei
d) Cota NSS -ului la metrou pe sub pasajele de la Virtuții / BIG.
_______________
E greu cu planificarea asta de lungă durată Capitalistă, oricum incontestabil superioare celei Socialiste.
PS :
e) Străzile din Pipera unde nu încape nici măcar o mașină de pompieri. Un incendiu generlizat ar fi perfect acolo, selecție naturală.
- subway guru
-
Posted:
-
- Bogdan Ciorascu
-
Posted:
-
Re: Pasarela Pietonală Fântâna Miorița
Bogdan Ciorascu
Te rog eu sa te abtii de la mistouri din astea ieftine !
andrei11 wrote:
Fântâna Miorița se află în București dacă nu știai, în zonă am impresia că e limitată viteza la 40 km / h, Șos. București - Ploiești NU este Autostradă Urbană.
Conform definiției actuale Autostrada Urbană trebuie să aibă un sensgiratoriu, ceea ce Șos București - Ploiești NU posedă. Sensgiratoriul se află pe A 3.
Te rog eu sa te abtii de la mistouri din astea ieftine !
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Proiecte și lucrări finalizate parțial, suspendate sau abandonate
•
Choose destination