Topic: Sesizare pentru Șos. Fabrica de Glucoză
25 posts, 9613 views
📖 Pagination options
- Asociația Metrou Ușor
-
Posted:
-
Sesizare pentru Șos. Fabrica de Glucoză
Asociația Metrou Ușor
Având în vedere deficiențele constructive grave și încălcarea flagrantă a dreptului la circulația în siguranță pentru toate categoriile de participanți la trafic (reglementări stabilite prin Normativul 51), Asociația Metrou Ușor a trimis această sesizare instituțiilor abilitate.
Considerăm faptul că siguranța și confortul pietonilor și bicicliștilor sunt puse în pericol prin modul în care a fost implementat acest proiect de investiții.
Vă invităm să citiți documentul nostru și așteptăm cu interes opiniile voastre.
Având în vedere deficiențele constructive grave și încălcarea flagrantă a dreptului la circulația în siguranță pentru toate categoriile de participanți la trafic (reglementări stabilite prin Normativul 51), Asociația Metrou Ușor a trimis această sesizare instituțiilor abilitate.
Considerăm faptul că siguranța și confortul pietonilor și bicicliștilor sunt puse în pericol prin modul în care a fost implementat acest proiect de investiții.
Vă invităm să citiți documentul nostru și așteptăm cu interes opiniile voastre.
Sesizare Metrou Usor privind Sos Fabrica de Glucoza.pdf
Sesizare Metrou Usor privind Sos Fabrica de Glucoza.pdf (1.86 MB; downloaded 1658 times)
- andreiiul
-
Posted:
-
Re: Sesizare pentru Șos. Fabrica de Glucoză
andreiiul
Foarte buna sesizarea. Tare curios sunt de raspunsuri. Daca in BPR am incredere, de la PMB nu-mi pun mari sperante.
Foarte buna sesizarea. Tare curios sunt de raspunsuri. Daca in BPR am incredere, de la PMB nu-mi pun mari sperante.
- Mircea G
-
Posted:
-
Re: Sesizare pentru Șos. Fabrica de Glucoză
Mircea G
Nu cred ca se poate rezolva ceva doar mutind " ceva " de colo -colo . Acolo este nevoie de ceva tare in pantaloni , pt a face alte exproprieri ce ar permite largirea strazii . ...si asa ceva , never !
Nu cred ca se poate rezolva ceva doar mutind " ceva " de colo -colo . Acolo este nevoie de ceva tare in pantaloni , pt a face alte exproprieri ce ar permite largirea strazii . ...si asa ceva , never !
- Asociația Metrou Ușor
-
Posted:
-
Re: Sesizare pentru Șos. Fabrica de Glucoză
Asociația Metrou Ușor
Autoritatea Națională pentru Persoanele cu Dizabilități și Brigada Rutieră au răspuns sesizărilor noastre. Vă lăsăm pe voi să vă formați o opinie.
Brigada Rutieră precizează faptul că proiectul are la baza aprobările din comisiile de specialitate, precum și fapul că prin acoperirea alveolelor au fost implementate << soluții care să suplimenteze lățimea spațiului destinat circulației pietonale >> și care permit << circulația ocazională a pietonilor / cărucioarelor >>.
Autoritatea Națională pentru Persoanele cu Dizabilități și Brigada Rutieră au răspuns sesizărilor noastre. Vă lăsăm pe voi să vă formați o opinie.
Brigada Rutieră precizează faptul că proiectul are la baza aprobările din comisiile de specialitate, precum și fapul că prin acoperirea alveolelor au fost implementate << soluții care să suplimenteze lățimea spațiului destinat circulației pietonale >> și care permit << circulația ocazională a pietonilor / cărucioarelor >>.
Raspuns ANPD 16987 din 17 08 2020.pdf
Raspuns ANPD 16987 din 17 08 2020.pdf (115.61 KB; downloaded 466 times)
Raspuns BrigadaRutiera 1088749 din 19 08 2020.pdf
Raspuns BrigadaRutiera 1088749 din 19 08 2020.pdf (573.46 KB; downloaded 1014 times)
- andreiiul
-
Posted:
-
Re: Sesizare pentru Șos. Fabrica de Glucoză
andreiiul
Parerea mea e ca Autoritatea Națională pentru Persoanele cu Dizabilități s-a spalat pe maini pasand solutionarea la PMB.
Din ce a raspuns BPR deduc ca lucrarea inca nu este receptionata (nici nu ma mira la PMB asta) si ca nu pot sanctiona/solicita repectarea proiectului aprobat pana nu se face repectia lucrarii.
Probabil si aceasta lucrare va ramane intr-o zona gri precum Basarab, Sudului
Parerea mea e ca Autoritatea Națională pentru Persoanele cu Dizabilități s-a spalat pe maini pasand solutionarea la PMB.
Din ce a raspuns BPR deduc ca lucrarea inca nu este receptionata (nici nu ma mira la PMB asta) si ca nu pot sanctiona/solicita repectarea proiectului aprobat pana nu se face repectia lucrarii.
Probabil si aceasta lucrare va ramane intr-o zona gri precum Basarab, Sudului
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Sesizare pentru Șos. Fabrica de Glucoză
andrei11
Părerea mea e că proiectul a avut deficiențe. Dimensiunile corecte ale trotuarelor, străzii, etc trebuiau prevăzute din proiectare. Acolo e greșeala. Sau proiectul a fost întocmit greșit sau constructorul n-a respectat întocmai proiectul.
În momentul în care s-a dat drumul la circulație pe tronsonul respectiv, prin pasaj, etc, de facto construcția a fost recepționată.
Prin șantier autoturismele nu au voie să circule liber iar dacă nu e drum public multe polițe RCA / CASCO își pierd valabilitatea. Oricum șantierul NU e drum public. Așadar dacă se circulă înseamnă că practic e recepționată lucrarea.
Părerea mea e că proiectul a avut deficiențe. Dimensiunile corecte ale trotuarelor, străzii, etc trebuiau prevăzute din proiectare. Acolo e greșeala. Sau proiectul a fost întocmit greșit sau constructorul n-a respectat întocmai proiectul.
În momentul în care s-a dat drumul la circulație pe tronsonul respectiv, prin pasaj, etc, de facto construcția a fost recepționată.
Prin șantier autoturismele nu au voie să circule liber iar dacă nu e drum public multe polițe RCA / CASCO își pierd valabilitatea. Oricum șantierul NU e drum public. Așadar dacă se circulă înseamnă că practic e recepționată lucrarea.
- Cristi N
-
Posted:
-
Re: Sesizare pentru Șos. Fabrica de Glucoză
Cristi N
Dimensiunile trotuarelor au fost micsorate la presiunileBeneficiarului - PMB. Este vina proiectantului si a verificatorului ca au acceptat compromisul asta si practic nerespectarea normativelor.
Dimensiunile trotuarelor au fost micsorate la presiunileBeneficiarului - PMB. Este vina proiectantului si a verificatorului ca au acceptat compromisul asta si practic nerespectarea normativelor.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Sesizare pentru Șos. Fabrica de Glucoză
ByOnu
Pasajul Basarab este receptionat?
Oricum, eu unul inteleg subtilitatile BR. Mult accent pe fluidizarea traficului, pe faptul ca proiectul a fost aprobat de un specialist in constructia drumurilor (cu urbanisti s-au consultat oare cei din PMB?), iar cireasa de pe tort este fraza cu pietonii OCAZIONALI. Ceva in genul, masinile merg bine, iar noi, Politia, n-am vazut pietoni prin zona.
Pasajul Basarab este receptionat?
Oricum, eu unul inteleg subtilitatile BR. Mult accent pe fluidizarea traficului, pe faptul ca proiectul a fost aprobat de un specialist in constructia drumurilor (cu urbanisti s-au consultat oare cei din PMB?), iar cireasa de pe tort este fraza cu pietonii OCAZIONALI. Ceva in genul, masinile merg bine, iar noi, Politia, n-am vazut pietoni prin zona.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Sesizare pentru Șos. Fabrica de Glucoză
andrei11
Tind să cred că aici au dreptate, nu prea sunt pietoni pe acolo.
Tind să cred că aici au dreptate, nu prea sunt pietoni pe acolo.
- Mircea G
-
Posted:
-
Re: Sesizare pentru Șos. Fabrica de Glucoză
Mircea G
Din pacate , daca nu sint pietoni , este dovada unui oras defect , a unei zone defecte a orasului .
Din pacate , daca nu sint pietoni , este dovada unui oras defect , a unei zone defecte a orasului .
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Sesizare pentru Șos. Fabrica de Glucoză
WT_fan06
Dacă AZI nu sunt pietoni, înseamnă că așa va fi și peste 10 ani în una din zonele cu mare potențial de dezvoltare? Pe termen lung nu ne uităm? Construim orașe ca să acomodeze pietoni așa, mai „ocazional”?
Dacă AZI nu sunt pietoni, înseamnă că așa va fi și peste 10 ani în una din zonele cu mare potențial de dezvoltare? Pe termen lung nu ne uităm? Construim orașe ca să acomodeze pietoni așa, mai „ocazional”?
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Sesizare pentru Șos. Fabrica de Glucoză
andrei11
Fiecare etapă istorică cu dezvoltarea ei ! Vă dau zeci de exemple în București cu ditamai bulevardele unde sunt pietoni numai ocazionali !
Bine că nu-l acuzați pe Mihai Vitezul, trebuia să construiască de atunci A 1 sau podurile dunărene !
Eu aș fi făcut trotuar și între Fabrica de Glucoză și Gherghiței, văd că porțiunea aceea NU vă interesează din punct de vedere pietonal. Să nu aud că acolo e A 3. Între Fabrica de Glucoză și Gherghiței nu poate fi A 3 din cauza sensgiratoriului.
Nu există pe nicio autostradă din lume un sensgiratoriu !
______________
Exemplu cu pietoni ocazionali în București pe bulevard este Bulevardul Ferdinand. Studiați problema.
Fiecare etapă istorică cu dezvoltarea ei ! Vă dau zeci de exemple în București cu ditamai bulevardele unde sunt pietoni numai ocazionali !
Bine că nu-l acuzați pe Mihai Vitezul, trebuia să construiască de atunci A 1 sau podurile dunărene !
Eu aș fi făcut trotuar și între Fabrica de Glucoză și Gherghiței, văd că porțiunea aceea NU vă interesează din punct de vedere pietonal. Să nu aud că acolo e A 3. Între Fabrica de Glucoză și Gherghiței nu poate fi A 3 din cauza sensgiratoriului.
Nu există pe nicio autostradă din lume un sensgiratoriu !
______________
Exemplu cu pietoni ocazionali în București pe bulevard este Bulevardul Ferdinand. Studiați problema.
Autostradă cu cedează trecerea ?
A 3.jpg (198.64 KB; downloaded 4137 times)
- aztec
-
Posted:
-
Re: Sesizare pentru Șos. Fabrica de Glucoză
aztec
Ocazional nu au terminat blocurile in zona. Deci ocazional nu sunt pietoni.
Tot ocazional se termina în câteva luni și firește ocazional vor fi locuite, precum ocazional vor avea și magazine la parter.
Ocazional nu sunt nici prea multi corporatiști prin zonă ce ocazional lucrează de acasă, dar acest ocazional nu durează la nesfârșit așa că ocazional vor ajunge și pe la munca...ocazional vor folosi și facilitățile din zona ce ocazional sunt și trotuare, precum și ocazional piste de bicicleta.
Daca ocazional până la asfaltare ocazional nu erau mai deloc trotuare, după trotuarele astea au rămas la stadiul de ocazional....adică dai dracu că nu le folosesc decât ocazional.
Ocazional nu au terminat blocurile in zona. Deci ocazional nu sunt pietoni.
Tot ocazional se termina în câteva luni și firește ocazional vor fi locuite, precum ocazional vor avea și magazine la parter.
Ocazional nu sunt nici prea multi corporatiști prin zonă ce ocazional lucrează de acasă, dar acest ocazional nu durează la nesfârșit așa că ocazional vor ajunge și pe la munca...ocazional vor folosi și facilitățile din zona ce ocazional sunt și trotuare, precum și ocazional piste de bicicleta.
Daca ocazional până la asfaltare ocazional nu erau mai deloc trotuare, după trotuarele astea au rămas la stadiul de ocazional....adică dai dracu că nu le folosesc decât ocazional.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Sesizare pentru Șos. Fabrica de Glucoză
subway guru
Andrei, definitia autostrazii e drum fara intersectii la nivel si punct!
De la giratoriul ala mai departe e doar o amarata de strada, indiferent cum apare prin scripte.
Andrei, definitia autostrazii e drum fara intersectii la nivel si punct!
De la giratoriul ala mai departe e doar o amarata de strada, indiferent cum apare prin scripte.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Petiții, luări de poziție, proiecte și solicitări realizate de Asociația „Metrou Ușor”
•
Choose destination