Zona metropolitană BucureștiPrezentarea rețelei de tramvai din București

 

Topic: Bucla de întoarcere Baicului - Gara Obor - Ferdinand

89 posts, 35302 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7
 
 

📖 Pagination options
Re: Bucla de întoarcere Baicului - Gara Obor - Ferdinand WT_fan06

Nenea_titi wrote here:
Până la construirea de noi linii (...)  Trebuiesc reparate cele actuale și vorba aia, sunt destule.

Preconcepție falsă. Lucrurile pot și TREBUIE făcute în paralel. Modernizări în paralel cu extinderi. Altfel nu vom recupera niciodată ecartul, iar transportul public va fi întotdeauna în spatele dezvoltărilor urbane, în loc să dicteze dezvoltarea urbană (transit oriented).

Nu mai perpetuați opinii subiective pe post de adevăruri absolute cum că până nu se face "x y z" exclus să existe "w". Scuze pentru a nu se face un obiectiv vor exista întotdeauna, dacă vrem să căutăm o justificare.

Nenea_titi wrote here:
Prioritate o au liniile 5, 16 și 36.

După ce criteriu? Eu cred că prioritate ar trebui să aibă primul lot de modernizare care ajunge în faza de șantier.

 


Re: Bucla de întoarcere Baicului - Gara Obor - Ferdinand shoppy

Camioanele sunt mai grele decat tramvaiele, oare ele stiu cand trec ca planseul de la metrou nu este chiar gros?

 


Re: Bucla de întoarcere Baicului - Gara Obor - Ferdinand Nenea_titi

shoppy wrote here:
Camioanele sunt mai grele decat tramvaiele, oare ele stiu cand trec ca planseul de la metrou nu este chiar gros?


Linia de tramvai este ea grea în sine. Apoi spre deosebire de un camion, un tramvai generează mai multe vibrații...care în timp creează slăbiri... nu îmi fac iluzii că STB își va schimba năravul de a nu oferi mentenanță corespunzătoare. Vechile obiceiuri mor greu

@wtfan :

Dacă vrei să faci ceva, faci întâi ce există. Sunt destule cazurile în care s-au apucat de 10 lucruri odată și nu au terminat niciunul...nu uita că trăiești în România. Dacă era Germania sau Austria sau Luxemburg, țări în care mi-am petrecut ultimii ani, eram de acord cu tine, da. Dezvoltarea urbană s-a făcut haotic, a început în vremea comuniștilor iar după 1990 s-a perpetuat. Fiecare a construit ce a vrut unde a vrut fără vreo logică, și acum e la fel. O mare problemă o reprezintă ghetouri gen Militari Residence sau Popești Leordeni Residence. Oricum plănuiesc să mă mut din București în Ilfov, rămâne de văzut unde mă înțeleg cu consoarta.

Ca fapt divers: La Luxemburg au pus tramvai înapoi (desființat în 1964) în 3 ani. Linia din centru cu săpături din aproape în aproape au pus-o în 6 luni. România repară 1.1 km în 1.5 ani. Deci dacă ar trebui să repari linia 5 (POD - Stefan cel Mare) care e cam 4 km, ar trebui 6 ani dacă așa stau lucrurile. Pur și simplu nu mai am încredere în nimic din România. Asta e... în 2021 se zicea că în 2023 toate liniile de tramvai vor fi modernizate...și ciuciu...din 2020 până acum s-au deteriorat și alea de bine de rău bune...

 


Re: Bucla de întoarcere Baicului - Gara Obor - Ferdinand shoppy

Si asfaltul/stabilizatul care se scoate ca sa se bage sina este greu, peste tot sunt canivouri comuniste, daca toate sunt proaste si se strica la vibratii atunci nu mai construim linii de tramvai nicaieri in Bucuresti.

 


Re: Bucla de întoarcere Baicului - Gara Obor - Ferdinand subway guru

shoppy wrote here:
Camioanele sunt mai grele decat tramvaiele, oare ele stiu cand trec ca planseul de la metrou nu este chiar gros?

Nu sunt neapărat mai grele dar se pot aglomera mult mai mult și efectul asupra infrastructurii e diferit, nu vorbim aici de vehicule foarte grele gen tancuri…

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6 7
 
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Prezentarea rețelei de tramvai din București  • 
Choose destination

Since our 2288 forum members have written 421269 posts in 5248 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use