Zona metropolitană BucureștiPrezentarea rețelei de tramvai din București

 

Topic: Bucla de întoarcere Baicului - Gara Obor - Ferdinand

89 posts, 35581 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7
 
 

📖 Pagination options
  • MotoSerban32
  • Posted:
  •  

Re: Bucla de întoarcere Baicului - Gara Obor - Ferdinand MotoSerban32

Am revenit pe forum de mai bine de 4 luni și as vrea sa reinprospatez ideea liniei duble de la Gara Obor prin adăugarea unei bucle de întoarcere unde este terminalul troleibuzelor 69 și 85. Linia 14 poate să întoarcă fara probleme la bucla Baicului propusă de mine.
Avantaje: O legătură mai buna între Unirii și Baicului
Mai ia din aglomerația din 69 și 85
Dezavantaje: 14 nu mai merge până la Cora Pantelimon
Screenshot_20230725-151803-355.png (1.76 MB; downloaded 1753 times)

 


Re: Bucla de întoarcere Baicului - Gara Obor - Ferdinand omirica

14 e aglomerat fix între Cora și Iulia Hașdeu. După aia cam cară aer. Deci nu ăsta e motivul pentru care 69 și 85 sunt aglomerate. Oricum, nici nu sunt.

14 poate întoarce și acum așa, făcând bucla existentă Pantelimon - Baicului - Gării Obor - Ferdinand.

Mă îndoiesc că e loc de întors acolo fără să-i jenezi pe cei care trec bariera.

 


  • MotoSerban32
  • Posted:
  •  

Re: Bucla de întoarcere Baicului - Gara Obor - Ferdinand MotoSerban32

Puteți să propuneți alte variante pentru proiectul meu. Puteți să îl îmbunătățiți, nu mă supăr.
Motivul pentru care am actualizat proiectul liniei duble prin crearea unei bucle la Baicului, este că pe forum în același subiect se discuta despre scurtarea lui 14 la Gara Obor și păstrarea tramvaiului 55 la Granitul.

 


Re: Bucla de întoarcere Baicului - Gara Obor - Ferdinand Media

Ar fi minunat ca 14 sa meargă mai departe de Granitul, pana la centura. Nu sa tai din el.

Dacă Gara Obor va deveni importanta ca flux de călători, mai bine faci un pasaj subteran pietonal către soseau Electronicii și dezvolți reaua de transport in comun și pe partea cealaltă cu ieșire rapida la Obor pe langa Kaufland. Pe bd Gării Obor este suficient 85 și 69.

După terminarea pasajului de la D-na Ghika poate vor mai reconfigura traseele in zona.
O reconfigurare mai larga pe toată zona Colentina/GaraObor/Bucur Obor/Tei/Pipera ar fi binevenita după terminarea pasajului și introducerea de Imperio pe Colentina. Acum se dublează  multe pe porțiunea Pasaj Colentina - Bucur Obor și mai ales pe porțiunea Fundeni - Dna Ghika

 


  • MotoSerban32
  • Posted:
  •  

Re: Bucla de întoarcere Baicului - Gara Obor - Ferdinand MotoSerban32

Da corect, dar viitoarea gară Obor va fi Subterana.
Daca nu va fii subterană atunci pasajul pietonal propus de tine cu linia dubla a mea  (fara bucla Baicului pt 14 propusă de mine) când eram @Serban Gheorghiu. Daca se deschide podul de la Doamna Ghica atunci cred că trebuie pentru zona Baicului-Gara de Est următoarele trasee

101: 101+143+243 traseu până la BD Lacul Tei=> Lacul Tei - Baicului - Titan

Daca se aplica ideea liniei duble din martie/aprilie
14 Sf Vineri - Gara Obor - Pantelimon
36 Pipera - Gara Obor - Complex Titan

Daca se aplica varianta cu bucla Baicului propusă de mine
14 Baicului - Sf Vineri

Pentru zona Fundeni
182 Basarab - Colentina - Fundeni - Str Pescarilor- Maior Băcilă și după aceea traseul actual
282 desființată

Am înțeles din mesajul tau că vrei desființarea buclei Gării Obor sau sa o păstrezi că bucla de avarie. Cred că ne trebuie și un tramvai la gara de est ca Gara de Nord care are tot tacâmul de transport STB(Tramvai, Autobuz, Troleibuz)+Tren Aeroport+Metrou.
Trebuie sa eficientizam transportul din zona, deoarece are potențial mare.

 


Re: Bucla de întoarcere Baicului - Gara Obor - Ferdinand omirica

S-a văzut potențialul când a fost deviat 21 din cauza lucrărilor de la Doamna Ghica.

Ideile sunt de principiu corecte, dar nu înainte să vedem Gara de Est dedicată pentru Constanța și de reconfigurarea majoră a zonei.

Apropo, bariera aia e ultima manuală de pe raza Regionalei CFR București. Sau s-a schimbat ceva?

 


Re: Bucla de întoarcere Baicului - Gara Obor - Ferdinand Tarran

Tot așa a rămas. Dezamăgitor pentru secolul 21. Scuze de off-topic.

 


Re: Bucla de întoarcere Baicului - Gara Obor - Ferdinand SirVlady

Dar expuneți mai multe motive de ce doriți să trunchiați și să desființați linii așa aiurea? 182 și 282 deservesc zone totalmente diferite, 182 deservind zonele Barbu Văcărescu - Ștefan cel Mare - Victoria - Titulescu - Banu Manta, iar 282 deservind alte zone: Ion Mihalache - Domenii - Kiseleff - Dorobanți - Floreasca. Practic tăiați niște conexiuni vitale ale unor linii care nu sunt goale dimpotrivă. La fel și cu 14 care unii îl doriți scurtat, iar asta e rețeta perfectă pentru constatarea nerentabilitățij liniei, care poate duce la anularea în weekend sau chiar în cursul săptămânii în anumite intervale orare, până la desființarea liniei respective.

Ca să deviez un pic discuția, am expus eu motivele înființării unei alte linii care cu siguranță în viitor ar avea potențial uriaș, un 46/52 pe traseul Baicului/Gara Obor - C.E.T Vest Militari, cu o posibilă extensie spre Gara de Vest odată cu construirea Drumului Radial 1. Deocamdată e doar un orizont îndepărtat, până la modernizarea efectivă a liniilor de tramvai, respectiv a implementării trenului metropolitan sunt doar discuții și atât, dar în viitor, la cum se dezvoltă dpdv imobiliar zona C.E.T. Vest, 136 și 221 cel puțin nu o să fie suficiente și ar cam fi nevoie și de înființarea unei noi linii de tramvai în zona respectivă, de asemenea ar crea și noi conexiuni directe cu alte cartiere.

Revenind la discuția inițială, nu poți desființa linii care au un flux de călători destul de mare precum 282, deoarece tai conexiuni importante cu puncte de interes cum ar fi Gara de Nord/Basarab, Arcul de Triumf, respectiv cartierele dormitor. Poate o fi un pic peste mână comparația asta, dar e ca și cum ai zice să fie desființat 102, în detrimentul lui 243 care poate fi extins la C.F.R. Progresul, dar trunchiezi în același timp SINGURA legătură directă Berceni - Vitan, iar aici vedem și importanța rutelor alternative care pot deservi aceleași mase de oameni dintr-un punct în altul mult mai rapid, dar în același timp sunt mase de oameni care chiar depind de conexiunile respective.

omirica wrote here:
Apropo, bariera aia e ultima manuală de pe raza Regionalei CFR București. Sau s-a schimbat ceva?

Mai există încă o barieră manuală chiar pe linia Titan Sud - Oltenița, mai exact la intrare în București Sud gr. C cum vii dinspre Titan Sud (intersecția Industriilor-Drumul între Tarlale-Gării Cățelu).

 


Re: Bucla de întoarcere Baicului - Gara Obor - Ferdinand PTMZ

SirVlady wrote here:
Dar expuneți mai multe motive de ce doriți să trunchiați și să desființați linii așa aiurea?
[...]

Revenind la discuția inițială, [...]

Precum vezi, interlocutorul dumitale, MotoSerban32, a dispărut de pe forum. Te sfătuiesc, așadar, să nu îți răcești prea mult gura.
În rest, de acord cu tine.

De la moderator citire
Propunerile de trasee au topic și regulament dedicate. Vă rog ca mesajele următoare de aici să fie pe marginea acestei bucle de întoarcere, să nu o dăm prea tare în off-topic. Mulțumesc.

 


Re: Bucla de întoarcere Baicului - Gara Obor - Ferdinand Chev Celios

omirica wrote here:
Apropo, bariera aia e ultima manuală de pe raza Regionalei CFR București. Sau s-a schimbat ceva?

Obor-> Pantelimon are numai bariere manuale. Deci nu este ultima.

 


Re: Bucla de întoarcere Baicului - Gara Obor - Ferdinand Nenea_titi

Momentan această linie ar trebui reabilitată. Ținută doar ca și rezervă, 69, 85 și 143 asigură un acces foarte bun zonei. 52 mergea gol, iar cu intervalul său de 1 oră...nu era atractiv...poate doar în vremea comunistă, linie muncitorească. Apoi a devenit o dublură a lui 46 care nici ăla nu era mare sfârâială. 85 asigură relația Gara de Nord - Gara de Est. Dacă cineva din zonă vrea să prindă un tren din Gara de Nord, fie pleacă suficient de devreme, fie dacă se grăbește ia metroul. Nu văd efectiv sensul unui traseu de tramvai care să întoarcă acolo, având în vedere ieșirile liniei.

 


Re: Bucla de întoarcere Baicului - Gara Obor - Ferdinand Costin

O sa fie reabilitata, conform cu informatiile din subforumul dedicat.

 


Re: Bucla de întoarcere Baicului - Gara Obor - Ferdinand omirica

Trebuie văzut și în perspectiva tramvaiului Pipera - Berceni prin Doamna Ghica. Vedem cum o să treacă șina o posibilă linie Gara de Est - Pipera/Berceni.

 


Re: Bucla de întoarcere Baicului - Gara Obor - Ferdinand Nenea_titi

Până la construirea de noi linii (apropo, sub Grigorescu e metrou și planșeul nu e chiar gros !)  Trebuiesc reparate cele actuale și vorba aia, sunt destule. Apoi iarăși condamnarea la șantiere a Bucureștiului va duce cetățenii la disperare. Deja pe mine mă disperă macazul '"inginerie" de la linia 41, de la 5:30 e teroare.
Prioritate o au liniile 5, 16 și 36.

Revenind la această buclă, nu știu cât de fezabil ar fi să se refacă un soi de fost 4 (nu ultimul Zețari - Giurgiului - Șura Mare (iar ultimul ultimul CFR PROGRESUL).
Adică Piața Presei - Clăbucet - Ion Mihalache - Dr Felix - Stefan cel Mare - Obor - Mihai Bravu - Ferdinand - Pantelimon - Baicului (Gară de est) și retur.  Poate așa face și linia de pe Mihalache mai atractivă, care în ultimii ani s-a dovedit foarte "anostă" prin ce leagă. Sau în loc de Clăbucet, de ce nu unită cu 45...care de la Piața 1 mai merge cam gol, iar la Gară ajunge gol. Zic și eu...

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6 7
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Prezentarea rețelei de tramvai din București  • 
Choose destination

Since our 2295 forum members have written 422094 posts in 5257 topics and 514 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use