Zona metropolitană BucureștiTraseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Discuții despre transportul local din București (partea a II a)

431 posts, 67935 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 25 26 27 28 29 30 31
 
 

📖 Pagination options
Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a) ThatDude

A fost marcată o stație pe Strada Demetru I. Dobrescu (sens Calea Victoriei), la intersecție cu Bulevardul Nicolae Bălcescu. Este fix vis-a-vis de actuala stație a liniilor 168, 226 și 368.

 


Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a) Bogdan Ciorascu

XX.jpg (685.32 KB; downloaded 1472 times)
Se contureaza ceva de genul asta se pare!

 


Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a) edi1717

Probabil viitorul traseu al lui 178. Parerea mea este ca aceasta posibila modificare are si avantaje si dezavantaje:
+se poate ajunge pe Maria Rosetti cu transportul in comun, Universitate, etc.
+de la Universitate se poate ajunge mai repede la gara, fata de 85
-mari sanse ca acesta sa stea blocat in trafic pe Mosilor si Carol I si sa aduca ca rezultat trenulete sau intervale mari de succedare in alte zone. Ce vina are calatorul din Crangasi ca sunt blocate un numar de autobuze pe Mosilor.

 


Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a) idk_vlad

Pe Moșilor ar putea să-l bage pe linia de tramvai, iar pe Carol I este absolut necesară înființarea unei benzi unice pentru autobuze/troleibuze, se stă și 30-35 min uneori în coloană acolo.

 


Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a) 1689

WT_fan06 wrote here:
Linia 97 100% Solaris nu e criteriu de performanță.

Promovarea unor struto-camile de genul linii de trole-autobuze nu este - cred - in avantajul Asociatiei.

Obiectivul declarat era cel al sustinerii ecologizarii - pe cit posibil - a transportului public in Bucuresti.

Cum poate fi acest obiectiv sustinut atita timp cit Asociatia accepta (ba mai mult, incurajeaza) infiintarea unor linii deservite mixt de autobuze (indiferent norna de poluare si de confort) si troleibuze cu capacitate indepenta ?!

Miine STB poate decide ca 97 e operata iar cu autobuze. La fel si 61.

Solaris livreaza vehicule cu o cadenta suficienta pentru a astepta comasarea unor linii pina cind acestea pot fi operare 100% cu troleibuze.

In schimb, STB decide comasarea in model “mixt” fara a oferi nici o strategie de viitor, desi a ingropat - practic - planurile initial aprobate pentru aceasta achizitie.

Cele 100 de Solaris-uri se vor disipa pe trasee “mixte” pe care - intr-un final -nu le va mai urmari nimeni…

@WT_fan06 , criterul de performanta ar trebui electrificarea 100% a n linii care sint fezabile, nu electrificarea 60-70-80% a unor linii pentru care nu exista - pe termen mediu-lung - nici un plan.

Pentru monent, nu exista nici un plan (proiect, studiu de fezabilitate, cu atit mai putin licitatie) pentru achizitionarea unor alte troleibuze….

 


Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a) ByOnu

Desi luni placuta era scoasa, cei de STB nu s-au lasat pana nu au indus calatorii in eroare. 605 si N113 NU circula pe acolo. Concurs “suta de metri nepasare” pentru cei de la STB care au putut instala placuta asta, avand chiar sub ea traseul modificat.

IMG_5714.png (1.47 MB; downloaded 1258 times)


IMG_5715.png (989.24 KB; downloaded 1258 times)



In fosta statie a lui 16 (sens Pipera) de la Sf. Gheorghe.

Si luni si azi am gasit intre 10-20 de persoane in statie pe care le-am redirectionat. I-am intrebat unde merg “Baneasa”, “Gemeni”.

Ce sa le recomand? Sa ocoleasca pe la Vineri - Coposu Mantuleasa, ocolul pamantului in 80 de zile? Sa mearga la 21 pentru a NU avea transbordare la Armeneasca?!

Azi am trimis TPBI propunere pentru o statie noua pentru 21 la Armeneasca, inainte de Paleologu, unde oricum se asteapta minute bune la paleta. Macar pe sensul spre Est unde este absolut necesara.

 


Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a) alchimistul

Pe unele dintre placutele liniei de weekend 17 i-au pus in locurile gasite libere indicativul pe o parte, iar pe cealalta au marcat un S+D. Intuitiv, nimic de zis. Desigur, cine nu intelege limbajul codificat nu-i demn sa foloseasca serviciile STB.

 


Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a) alexandru_minciu91

Bogdan Ciorascu wrote here:
Se contureaza ceva de genul asta se pare!


Sau poate o prelungire a liniei 311 de la Piata Rosetti.

 


Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a) florin

Pe linia 97 circulă și autobuze, după cum știți, însă problema e că ele nu apar pe InfoTB (cu excepția lui 4103 ieri). Am circulat cu un Hibrid și avea setată linia 697 pe validator, bănuiesc că asta e problema, aplicația afișând doar linia 97. Am trimis o sesizare către TPBI. Să vedem cât le ia să corecteze, momentan au redirecționat-o spre STB (la care nu se mai pot face sesizări telefonice aparent).

 


Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a) edi1717

Am numarat vreo 7 autobuze in acest moment pe InfoTb. S-au defectat din troleibuze? Stiam ca trebuiau sa fie doar 4.

 



Re: Discuții despre rețeaua de troleibuz a STB 1689

edi1717 wrote here:
73 pana la gara conform proiectului initial sau sa inlocuiasca 313?


Care 73 ?!?

Din ceea ce se vede in practica, proiectul initial a fost ingropat.

In schimb, se infiinteaza linii de autroleibuze !

Chiar nu vede nimeni ceva anormal in ceea ce se intimpla ? Linii de autobuze comasate cu linii de troleibuz care sint operate mix ?!?
Fara nici o vizibilitate asupra planurilor pe termen lung ?

 


Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a) ByOnu

Si foarte bine ca a fost ingropat. Care este critica?

Troleibuzele cu autonomie trebuie sa inlocuiasca rute dovedite utile si deservite acum de autobuze, nu sa fie irosite pentru prelungiri cerute de nimeni pe pamant (ex. nu stiu ce troleu din Berceni la Piata Alba Iulia).

 


Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a) 1689

Critica este ca s-au imprastiat 100 de troleibuze cu autonomie pentru a fi infiintate (modificate) trasee care sint deservite - de la inceput - cu un amestec de autobuze si troleibuze.
In loc sa fie electrificate complet linii care s-ar fi potrivit pentru asta - 313 / 312 /381 - poftim, daca tot se doreste ajustarea planurilor initiale, care - intr-adevar, erau fara nici un sens…

Dar sfirsim prin a avea niste linii care - prin definitie -nu vor fi niciodata complet electrice…

Ca sa nu mai vorbim despre secretomania care inconjoara planurile STB/TPBI/PMB/PS4/etc. despre utilizarea troleibuzelor cu autonomie !

 


Go to page:  1  ... 25 26 27 28 29 30 31
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2292 forum members have written 421600 posts in 5252 topics and 514 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use