Zona metropolitană BucureștiTraseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Discuții despre transportul regional din Ilfov (4XX)

2309 posts, 774013 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 159 160 161 162 163 164 165
 
 

📖 Pagination options
Re: Discuții despre transportul regional din Ilfov (4XX) cris_m

Si ne invartim din nou in jurul cozii, cu vesnica si eterna problema a banilor... In ritmul asta sa nu ne mire ca vor creste coloanele de masini de la intrarea in Bucuresti.

 


Re: Discuții despre transportul regional din Ilfov (4XX) Costin

Asta ca poate institutiile nu comunica suficient de bine (adica sa ceara TPBI la primariile care beneficiaza de liniile respective sa renegocieze contractele in functie de solicitare). Ca altminteri asa e prestat serviciul peste tot in lume, si de cate ori ceri o suplimentare, cineva trebuie sa o si plateasca. Poate nu ar strica niste sesizari trimise si primariilor in discutie cu scopul clar de a renegocia subventia cu TPBI.

 


Re: Discuții despre transportul regional din Ilfov (4XX) edi1717

Totusi, va intreb, chiar nu am aceste cunostinte, exista vreo posibilitate de anulare a modificarii?
Din cate stiu, au acea autobaza pe la Pantelimon, care e mai aproape de sud decat Voluntari, dar chiar si asa, nu e prea aproape, fata de Depoul Berceni, ca exemplu. 438 si 475 totusi au capatul de linie la Piata Sudului, unde STV trimite de mult timp autobuze pe liniile de Popesti, dar ce o sa faca cu accesul de la 1 Decembrie de la linia 465?! De 427 nici nu ma mai pronunt, strabate tot orasul pana la Ghencea… Deja mi se pare cam exagerata aceasta incercare treptata a STV-ului de a avea monopol. Sa nu ma inteleg gresit, STV ajuta enorm STB-ul, dar dupa parerea mea, pana nu au un parc circulant mai nou, si nu toate vehiculele aduse second hand din Olanda, va mai dura mult si bine, iar abordarea lor de a avea autobuze doar cu doua usi nu este deloc potrivita pentru un oras ca Bucuresti. Am fost cu aceste autobuze prin Olanda, si pentru ei sunt perfecte, nimeni nu se ingramadeste, nu sunt pline autobuzele, etc. Va mai dura mult si bine pana cand aceste lucruri vor fi si la noi.

 


Re: Discuții despre transportul regional din Ilfov (4XX) Chev Celios

Garajul de la Pantelimon este temporar. Mai sunt in amenajare inca doua garaje in S /SV. In unu din ele se va muta garajul din curte de la TH Trucks.

 


Re: Discuții despre transportul regional din Ilfov (4XX) Andrei98

Să vedeți risipă cu accesul și retragerea pentru turele acelea cu câte o cursă sau două unde se adună mai mulți km pe acces și retragere decât parcurge pe traseul liniei respective. Aici nu e nici o problemă cu costurile, doar când trebuie bani pentru îmbunătățirea serviciului apar probleme.

 


Re: Discuții despre transportul regional din Ilfov (4XX) Vasile52

Costul pe kilometru urmeaza sa se majoreze si probabil cateva UAT-uri nu au fost dispuse sa mareasca cotizatia si astfel rutele lor vor fi operate de STV care are tarife mai mici.
cost marit.jpg (55.35 KB; downloaded 2167 times)

Practic acum costul STV e mai mic decat cel de anul trecut al STB.

cris_m wrote here:
ByOnu wrote here:
2. Nu vad o problema daca STV preia (sau nu) din regionale. Atat timp cat STV respecta contractul de delegare semnat cu ADI-TPBI, cui ii pasa ca este STB sau STV? Autobuze decente, tarifare orara unitara cu STB. Singura mea problema cu STV este ca nu prea le apar autobuzele pe aplicatie. Ma simt ca-n 2010 asteptand autobuzul la ruleta ruseasca cand trebuie sa merg cu STV.

Problema principala a lor e cu GPS-ul, intr-adevar, urmata de lipsa geamurilor, iar cea mai cea este lipsa celei de-a treia usi si a spatiului pentru locuri in picioare. Cam toate liniile enumerate sunt extrem de aglomerate, eu nu stiu cum se va circula fara o suplimentare a capacitatii de transport... Bine, intuiesc, ca la cele spre/dinspre Voluntari, claie peste gramada :roll:


VDLurile ar fi bune pe linii metropolitane lungi cu cerere mica sau poate medie, mai ales ca unele parca aveau centuri de sigurnata si pot merge mai rapid si unde se prioritizeaza locurile pe scaune (sa mergi 10 km in picoare nu cred ca e asa comfortabil), iar dat fiind ca sunt totusi linii metropolitane statiile sunt la distante considerabile deci nu cred ca ar fi nevoie de inca o usa in plus. Problema cu GPS este cauzata fie din cauza operatorului de telefonie, fie nu au instalat Thoreb. Stiu ca erau mai multe VDL-uri in special in sud care nu aveau Thoreb sau cel putin modulul GPS pentru Thoreb.

edi1717 wrote here:
pana nu au un parc circulant mai nou, si nu toate vehiculele aduse second hand din Olanda


Cat despre vechime si cat de moderne sunt vehiculele. Asta este decis de UAT si TPBI, vehiculele circula deci clar sunt in parametrii agreeati de TPBI si UAT. Daca vreti sa aveti doar vehicule moderne faceti cereri la UAT sa impuna acest criterii la renegocierea contractului.

Mi se pare absurd sa aud ca STV are monopol in cazul in care pana acum cativa ani STB era singurul operator. Bine sa zicem ai dreptate si ca STV devine un monopol. Atunci cine sa opereze? STB de anul asta pierde o multime de autobuzele disponibile pentru trasele metropolitane pentru ca o sa se infiineteze liniile 6xx pentru tramvaie. RegioServ nu cred ca este interesant sa mai preia alte rute, si nici nu prea ar avea capacitatea. STCM, poate, dar tot au o flota limitata. Ramane doar STV.

Costin wrote here:
Asta ca poate institutiile nu comunica suficient de bine (adica sa ceara TPBI la primariile care beneficiaza de liniile respective sa renegocieze contractele in functie de solicitare). Ca altminteri asa e prestat serviciul peste tot in lume, si de cate ori ceri o suplimentare, cineva trebuie sa o si plateasca. Poate nu ar strica niste sesizari trimise si primariilor in discutie cu scopul clar de a renegocia subventia cu TPBI.

Primaria comunei unde stau s-a chinuit lunii bune cu cereri si comunicari la TPBI, ca sa creasca frecventa liniei de la o ora la o jumatate de ora, deci aici tine un pic si de TPBI. (Si din ce stiu erau dispusi sa plateasca km in plus)

 


Re: Discuții despre transportul regional din Ilfov (4XX) BGP2597

Treaba cu monopolul lui X sau Y e o discuție non-sens. În transportul public de călători nu se poate pune problema de monopol, pentru că o linie e operată de un singur operator, nu pleacă la ora 10:00 3 autobuze în aceeași direcție de la 3 operatori, ca să ai de unde alege.

Nici măcar pe calea ferată nu se poate vorbi de piață liberă în adevăratul sens al cuvântului. Pe linia de aeroport de exemplu sunt 2 operatori. Un călător va alege trenul de la ora la care are nevoie, indiferent cine îl operează.

STV are peste 100 de autobuze care stau nefolosite, foarte bine că preiau linii, în condițiile în care în oraș circulă în continuare E3 fără AC vara, în condițiile în care multe linii sunt subturate și în care urmează să se înființeze multe navete pentru tramvaie.

 


Re: Discuții despre transportul regional din Ilfov (4XX) cris_m

BGP2597 wrote here:
STV are peste 100 de autobuze care stau nefolosite, foarte bine că preiau linii, în condițiile în care în oraș circulă în continuare E3 fără AC vara, în condițiile în care multe linii sunt subturate [...].

Chestii care nu se vor schimba nici dupa modificarea aceasta, dar asta e alta discutie.

 


Re: Discuții despre transportul regional din Ilfov (4XX) Victor92

Autobuzele STB - Mercedes-Benz Citaro Euro 4. In ultimele zile pe traseele din sudul Capitalei.

Linia 418: 4796 - Copaceni





Linia 419: 6260 - DN5





Linia 420: 4753, 4988



















 


Re: Discuții despre transportul regional din Ilfov (4XX) Victor92

Continuare. Linia 420.

4988









Linia 438 - 4642





6262 - Linia 477 - Moara Greci, Sitaru - Martie 2024



 


Re: Discuții despre transportul regional din Ilfov (4XX) deprodio

Ultima poza nu are legătură cu postarea.Ar fi trebuit un Mercedes pe 475.

 


Re: Discuții despre transportul regional din Ilfov (4XX) Victor92

Asa este - @deprodio : Am uitat sa adaug eu in text.

"Iar din zona de nord, un autobuz tot de la STB pe linia 477" :popa:

 


Re: Discuții despre transportul regional din Ilfov (4XX) Victor92

S-au organizat destul de bine cei din Chiajna pe traseul prelungit recent din localitate - linia 478 - anume pe Apeductului, Stelelor, Drumul Ciorogarla.

Existe refugiu pentru calatori, un cos de gunoi, indicatoare de statii, marcaje. Si autobuzele vin bine - chiar conform programului. Mai sunt mici scapari cand sunt blocaje de trafic in zona Autogarii Militari sau pe Iuliu Maniu (in special dimineata si dupa-amiaza). De aceea vin in echipa - cate 2 sau 3. In rest ... treaba buna, din punctul meu de vedere, cu aceasta ruta.

As zice ca e bine si pentru soferi pentru ca au toaleta in autobaza, un loc in care isi pot lua pauza de masa linistiti si pot parca autobuzele in siguranta, fara sa fie atinse, din greseala, de tir-urile care vin de pe Valea Cascadelor / Preciziei.

De studiat pe viitor, daca spatiul permite, transferul si celorlalte autobuze sa aiba capatul in Autobaza Militari - 429, 431, 432 si 433.

Cateva imagini din Militari Residence - Chiajna.

4354





4394





4938





DSC_0456.JPG (822.56 KB; downloaded 667 times)


DSC_0458.JPG (797.02 KB; downloaded 667 times)


DSC_0453.JPG (911.97 KB; downloaded 667 times)


DSC_0457.JPG (748.72 KB; downloaded 667 times)


DSC_0455.JPG (619.54 KB; downloaded 667 times)


DSC_0454.JPG (744.68 KB; downloaded 667 times)


DSC_0441.JPG (740.4 KB; downloaded 667 times)

 


Go to page:  1  ... 159 160 161 162 163 164 165
 
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2288 forum members have written 421256 posts in 5248 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use