Zona metropolitană BucureștiTraseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Discuții despre transportul regional din Ilfov (4XX)

2309 posts, 778164 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 159 160 161 162 163 164 165
 
 

📖 Pagination options
Re: Discuții despre transportul regional din Ilfov (4XX) alexandru_gr

Se pare că cineva de la TPBI are o gândire logica și nu a modificat și traseul linie 409 lăsând în continuare autobuzele sa treacă prin Balta Neagră.

 


Re: Discuții despre transportul regional din Ilfov (4XX) Victor92

Incepand cu 01 Decembrie 2023, la Floreasca, s-au produs mici modificari de repartizare.

Autobuzele care circula in 442 au primit licenta de acces la aeroport. Printe schimbarile efectuate, cel putin din cele vazute, 6277 a "iesit" din 447, la schimb cu 4909, care facea, de obicei, linia 448 ...

O poza cu 4909 din weekend de prin Snagov.



 



Re: Discuții despre transportul regional din Ilfov (4XX) sorin.niculescu_

Bănuiesc că STB ia această măsură pentru a se pregăti de liniile navetă survenite în urma lucrărilor de reabilitare a liniilor de tramvaie, nu?

 


Re: Discuții despre transportul regional din Ilfov (4XX) ByOnu

Nu m-am gandit la asta. Poate fi, intr-adevar, un factor.

Insa, subventia pentru operarea tramvaielor din partea PMB catre STB clar va trebui sa scada in perioada inchiderii liniilor, iar banii redistribuiti la subventia noilor navete.

 


Re: Discuții despre transportul regional din Ilfov (4XX) 1689

Dar, cum STB n-are suficiente autobuze in stare functionala sa acopere necesarul, uite cum trebuie sa sara STV in ajutor… ;)

Sper sa gresesc, dar ma astept ca in citiva ani STV sa preia toate traseele suburbane.

 


  • TPB
  • Posted:
  •  

Re: Discuții despre transportul regional din Ilfov (4XX) TPB

Mai exista si alte VDL-uri ce nu au fost introduse in circulatie pana acum si vor putea fi folosite pe liniile transferate de la STB la STV?

 


Re: Discuții despre transportul regional din Ilfov (4XX) ByOnu

1689 wrote here:
Dar, cum STB n-are suficiente autobuze in stare functionala sa acopere necesarul, uite cum trebuie sa sara STV in ajutor… ;)

Sper sa gresesc, dar ma astept ca in citiva ani STV sa preia toate traseele suburbane.


1. N-are? In ultimii ani s-au cumparat cateva sute de unitati.

2. Nu vad o problema daca STV preia (sau nu) din regionale. Atat timp cat STV respecta contractul de delegare semnat cu ADI-TPBI, cui ii pasa ca este STB sau STV? Autobuze decente, tarifare orara unitara cu STB. Singura mea problema cu STV este ca nu prea le apar autobuzele pe aplicatie. Ma simt ca-n 2010 asteptand autobuzul la ruleta ruseasca cand trebuie sa merg cu STV.

 


Discuții despre transportul regional din Ilfov (4XX) Andrei Andraș

Dacă rămâne fără mașini, site-ul prietenului Womy prezintă încă cel puțin 110 de VDL-uri Euro 5 la vânzare, nu cred că e asta o problemă. Cel puțin o parte dintre ele va „trebui” să ajungă în România mai devreme sau mai târziu.

 


Re: Discuții despre transportul regional din Ilfov (4XX) cris_m

ByOnu wrote here:
2. Nu vad o problema daca STV preia (sau nu) din regionale. Atat timp cat STV respecta contractul de delegare semnat cu ADI-TPBI, cui ii pasa ca este STB sau STV? Autobuze decente, tarifare orara unitara cu STB. Singura mea problema cu STV este ca nu prea le apar autobuzele pe aplicatie. Ma simt ca-n 2010 asteptand autobuzul la ruleta ruseasca cand trebuie sa merg cu STV.

Problema principala a lor e cu GPS-ul, intr-adevar, urmata de lipsa geamurilor, iar cea mai cea este lipsa celei de-a treia usi si a spatiului pentru locuri in picioare. Cam toate liniile enumerate sunt extrem de aglomerate, eu nu stiu cum se va circula fara o suplimentare a capacitatii de transport... Bine, intuiesc, ca la cele spre/dinspre Voluntari, claie peste gramada :roll:

 


Re: Discuții despre transportul regional din Ilfov (4XX) edi1717

Ca un exemplu referitor la problema cu numarul de usi, liniile 438 si 475 au foarte multi calatori, la orele de varf sunt arhipline, usile inchizandu-se cu dificultate. Chiar si asa, in Citaro-uri, spatiul este mai generos. Tare mi-e ca problema va fi mai grava odata cu trecerea de la STB la STV. In acest moment cele doua circula relativ decent, dpdv al frecvenței lor. Mie cel putin, nu imi surade aceasta modificare. Depoul Berceni, de bine de rau, asa cum sunt autobuzele, trimite cate 5 la fiecare linie, respectand turatia. Singurul avantaj in a avea aceasta trecere pe care o vad, este posibilitatea de a putea creste frecventa, asta doar daca ei vor vrea si putea.

 


Re: Discuții despre transportul regional din Ilfov (4XX) ByOnu

Atunci poate ca ar trebui ridicata problema aceasta TPBI-ului si eventual crescuta turatia.

 


Re: Discuții despre transportul regional din Ilfov (4XX) Andrei98

Problema este că TPBI este foarte rigidă la toate solicitările astea. De exemplu linia 465 unde autobuzele circulă arhipline de luni până duminică de la prima până la ultima cursă a fost suplimentată superficial doar vreo 5 ore pe zi în urma nenumăratelor solicitări și doar 3-4 ore dimineața și o oră după ora 16 circulă la 20 minute și în rest la 30 minute. În weekend nu mai zic că a rămas la o oră intervalul ceea ce este foarte rușinos pentru o asemenea cerere. 418 nu poate fi luată în calcul pentru că are intervale și de 3 ore, ceea ce o face inutilă. După aia ne întrebăm de ce se fac coloane de mașini la intrările în București...

 


Re: Discuții despre transportul regional din Ilfov (4XX) WT_fan06

Problema se rezumă în cea mai mare măsură la bani. Cât vor să contribuie primăriile UAT-urilor (prin care trec respectivele linii) pentru suplimentarea serviciului? Degeaba curg cererile de suplimentări la TPBI dacă bani în plus nu se dau.

Kilometri nu se fac pe ochi frumoși, ci pe BANI...

 


Go to page:  1  ... 159 160 161 162 163 164 165
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2295 forum members have written 421845 posts in 5255 topics and 514 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use