Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovAutobuze STB

 

Topic: Mercedes-Benz Citaro Euro 3

741 posts, 272790 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 47 48 49 50 51 52 53
 
 

📖 Pagination options
  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3 GPS

Nu văd de ce ai vopsi un vehicul de intervenții în schema de culori a operatorului, doar la Cluj am mai văzut asta. Vehiculele de intervenții peste tot se vopsesc în galben / portocaliu, inclusiv la STB.

 


Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3 mineagu

Eu nu vad logica de a vopsi intr-o schema unitara un vehicul transformat de interventii in loc de a revopsi unul care ar putea intra pe traseu cu calatori.

 


  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3 ADK

Probabil au vrut să vadă cum "iese" ... Deși, și mie mi se pare ilogic ca un vehicul de intervenții să fie în aceeași schemă ca unul de traseu, nu trebuiesc confundate având servicii diferite. Încă la Budapesta cei de la BKV aveau (au?) scheme diferite pentru autobuze, troleibuze și tramvaie, acum nu că ar fi un model și pentru București, să te apuci să imiți politicile altora dacă ție nu-ți priește la fel de bine.

Însă să mai revopsești într-un an ca 2024, într-o capitală europeană, autobuze de prin 2006-7 cu norma de poluare cândva Euro 3, care au dus și cea mai grea muncă, păi acele autobuze trebuie să merite revopsirea (să fie în primul rând într-o stare bună structurală și de funcționare, plus să fii sigur că măcar vreo câțiva ani, nu câteva luni, vor circula).

Andrei25 wrote here:
Am văzut și eu poza tot pe platforma respectivă, într-adevăr, nu arată rău deloc în noua schemă. Este puțin ciudat ca după 18 ani de crem, să le vedem verde-negru-alb. Și evacuarea, este tot verde...

Schema îmi place și mie, decât albul ăla chior, Citaro find împreună cu Citelis singurele vehicule venite cât mai stock (și ca... "dotări"). Mercedesurile nu au fost niciodată crem, poate așa a devenit culoarea de la timp, iar evacuarea depinde de mentenanța mașinii. S-a mai curățat DPF-ul (catalizatorul), sau s-a scos că nu se știe cum să-l curățe și l-au aruncat pe undeva că ce, la alea vechi nu aveau așa ceva. Dacă aduci un Citaro din anii 2000 de la nemți sau dintr-un stat similar, nu o să-i simți lui ăla, Euro 2 poate, noxele ca unui Euro 4 de la STB...

 


Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3 Victor92

4562 - ieri pe Strada Vatra Luminoasa  :love:



 


Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3 Adrian Zarnoianu

4352, 4397 si 4421 la datorie pe 478, ieri pe Strada Stelelor si Drumul Ciorogarla.
4421; Str. Stelelor X Drumul Ciorogarla
_ADI0996.jpg (1.6 MB; downloaded 2084 times)
4397; Drumul Ciorogarla
_ADI0983.jpg (1.58 MB; downloaded 2079 times)
4352; Drumul Ciorogarla X Str. Osiei
_ADI0973.jpg (1.61 MB; downloaded 2079 times)

 


Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3 STB Spotting 21

Astazi, 4103 a fost prezent pe linia 97, in locul unui troleibuz Solaris al depoului Berceni:
4103 (Berceni) - 97.jpg (1.63 MB; downloaded 1531 times)

 


Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3 idk_vlad

Ar trebui să mai transfere câteva Otokare la Berceni, deoarece vor avea atât linia 97, cât și linia 73 cu Solaris-uri, iar atunci când să defectează vreunul să nu mai trimită toate căzăturile de E3 pe ele…

 


Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3 Alex21

Și de la mine un cadru cu 4103.  ;)
Clipboard01.jpg (1.48 MB; downloaded 1085 times)

 


Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3 Costin

Doar o foaie in geam cu numarul, intr-o zona unde linia circula doar de 3 zile? Pai ce sa inteleaga calatorii?

 


Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3 shoppy

Daca nu inteleg atunci il intreaba pe sofer, a, stai, este inchis in cabina ca STB este in slujba soferilor si nu a calatorilor.

Nu facem nimic cu atitudinea asta cu "alea sunt cazaturi, sa nu mi le dea mie, sa le dea la altul", poate cel mult sa militam sa se foloseasca in principal in zone mai slab populate din cauza normei de poluare sau in linii cu incarcare mai mica din cauza lipsei AC.

 


Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3 Costin

Nu e vorba nici de cazaturi, nici de cabina, de data asta. Da, sigur, e incomod sa intrebi prin cabina, dar problema aici nu e cabina, ci motivul pentru care trebuie sa intrebi.

In Bucuresti singurul motiv pentru a imobiliza un vehicul e daca e fizic imobil ("nu se invarte roata"). In Oslo daca nu merge afisajul, vehiculul e imobilizat pana la remediere. Iar atunci cand  nu ai destule vehicule si nici afisaje functionale, atunci foaia din parbrizul norvegian arata cam asa:
fragment dintr-o poza publicata intr-un grup privat norvegian, nu am drept de reproducere asupra intregii imagini
Clipboard01.jpg (64.63 KB; downloaded 1094 times)
si DA, pe dos scrie celalalt capat. Asta e prima 'foaie in geam' norvegiana pe care o vad de 5 ani.

 


Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3 alexandru_gr

Și la STV atunci când nu merge afișajul pe plăcuța cu nr liniei este scris și traseul acesteia.
Diferența dintre STB și STV în ceea ce privește afișajele este ca la cea din urmă se pune accent mai mult pe remediere și nu pe hârtie sau plăcuțe.

 


  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3 ADK

Are cineva o statistică măcar aproximativă a acestor mașini, câte din cele inițial 500 (-2 donate la PUA Chișinău) mai ies pe stradă, cele defecte de lungă durată și dacă există (eventual) radiate din circulație?

Intuiesc că cele prezente în parcul rece al autobazei Alexandria își duc în continuare tradiția locului, adică ajung acolo în general mașini cu defecte de lungă durată (care posibil să nu mai fie reparate vreodată) ce nu mai au loc în garajele de domiciliu și propuse pentru casare, care ar trebui să fie radiate.

 


Go to page:  1  ... 47 48 49 50 51 52 53
 
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Autobuze STB  • 
Choose destination

Since our 2288 forum members have written 421250 posts in 5248 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use