Topic: V3A-93M-FAUR
1105 posts, 354131 views
📖 Pagination options
- SirVlady
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-FAUR
SirVlady
268 la C.F.R. Progresul + interior.
268 la C.F.R. Progresul + interior.
V3A-93M-FAUR #268 (25) - C.F.R. Progresul - 28.02.2023.jpg (291.45 KB; downloaded 3304 times)
V3A-93M-FAUR #268 (25) - C.F.R. Progresul - 28.02.2023 (2).jpg (282.57 KB; downloaded 3304 times)
268 - Interior 1.jpeg (1.78 MB; downloaded 3304 times)
268 - Interior 2.jpeg (1.8 MB; downloaded 3304 times)
268 - Interior 3.jpeg (863.2 KB; downloaded 3309 times)
- Isaac
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-FAUR
Isaac
E ok ca au pastrat scaunele vechi. Sunt oricum niste scaune bune. Ma deranjeaza doar ca afisajul este inca cel vechi pe care deabea il vezi, mai ales pe zi cu soare.
E ok ca au pastrat scaunele vechi. Sunt oricum niste scaune bune. Ma deranjeaza doar ca afisajul este inca cel vechi pe care deabea il vezi, mai ales pe zi cu soare.
- Cezar210
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-FAUR
Cezar210
Prototipul vagoanelor V3A-93M-FAUR, anume 304, în acțiune în această seară pe linia 25:
Prototipul vagoanelor V3A-93M-FAUR, anume 304, în acțiune în această seară pe linia 25:
304.jpg (566.69 KB; downloaded 2937 times)
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-FAUR
ByOnu
Referitor la 268. Practic, tot ce aduce nou vagonul e o vopsea exterioara si o igienizare interioara. Afisaj ilizibil, nu are PPC, scaune vechi, samd.
NU este un progres. E doar un RK probabil.
Referitor la 268. Practic, tot ce aduce nou vagonul e o vopsea exterioara si o igienizare interioara. Afisaj ilizibil, nu are PPC, scaune vechi, samd.
NU este un progres. E doar un RK probabil.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-FAUR
shoppy
Pe langa ca a ramas reostatic, culmea tampeniei sa tot revopsesti la infinit niste reostatice si sa spui ca este RK(acum 15 ani cu RK-urile la bidirectionale se sarbatorea cu surle si trambite ca sunt ultimele RK-uri de reostatice din istoria URAC, vezi sa nu), si mai vad ca si tot plange lumea pe aici, "sa nu se caseze nimic cu structura buna, sa se face RK la URAC, este nevoie de ele in trafic"(de acord, dar este si mai multa nevoie de ele acolo unde le este normal locul, la REMAT(bine, pastrat unul pentru muzeu sa nu spuneti ca am uitat de muzeu)).
Pe langa ca a ramas reostatic, culmea tampeniei sa tot revopsesti la infinit niste reostatice si sa spui ca este RK(acum 15 ani cu RK-urile la bidirectionale se sarbatorea cu surle si trambite ca sunt ultimele RK-uri de reostatice din istoria URAC, vezi sa nu), si mai vad ca si tot plange lumea pe aici, "sa nu se caseze nimic cu structura buna, sa se face RK la URAC, este nevoie de ele in trafic"(de acord, dar este si mai multa nevoie de ele acolo unde le este normal locul, la REMAT(bine, pastrat unul pentru muzeu sa nu spuneti ca am uitat de muzeu)).
- Vasile52
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-FAUR
Vasile52
Când va realiza STB ca aceste RK-uri nu se mai pot justifica din niciun punct de vedere, nici financiar, nici tehnic, etc. Se modernizează de dragul de a spune ca s-a "modernizat". La fel si in cazul RK-urilor vehiculate la Tatra. Costul cu modernizarea + consumul energetic + piese sunt mai mari decât costul unui tramvai nou + consum și piese. Lipsa de viziune și gândire pe termen lung.
shoppy wrote here:
"sa nu se caseze nimic cu structura buna, sa se face RK la URAC, este nevoie de ele in trafic"(de acord, dar este si mai multa nevoie de ele acolo unde le este normal locul, la REMAT(bine, pastrat unul pentru muzeu sa nu spuneti ca am uitat de muzeu)).
Când va realiza STB ca aceste RK-uri nu se mai pot justifica din niciun punct de vedere, nici financiar, nici tehnic, etc. Se modernizează de dragul de a spune ca s-a "modernizat". La fel si in cazul RK-urilor vehiculate la Tatra. Costul cu modernizarea + consumul energetic + piese sunt mai mari decât costul unui tramvai nou + consum și piese. Lipsa de viziune și gândire pe termen lung.
- SirVlady
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-FAUR
SirVlady
E o diferență destul de mare între “dacă se vor face” și “a se face”. Știu că bați un apropo asupra a ceea ce am zis pe un alt topic, sunt conștient că aceste tramvaie sunt depășite încă de când au beneficiat de marile “modernizări”, începând din ‘93 încoace, ca să ne trezim în 2005 să punem podea parțial coborâtă pe construcții noi, tot reostatice, când la vremea aia se făcea de mai bine de 10 ani așa ceva.
Cu toate astea, tot rămân la concluzia că pot fi modernizate unele. Dacă nu se poate, din partea mea să le caseze, să golim depourile de mortăciuni.
shoppy wrote here:
Pe langa ca a ramas reostatic, culmea tampeniei sa tot revopsesti la infinit niste reostatice si sa spui ca este RK(acum 15 ani cu RK-urile la bidirectionale se sarbatorea cu surle si trambite ca sunt ultimele RK-uri de reostatice din istoria URAC, vezi sa nu), si mai vad ca si tot plange lumea pe aici, "sa nu se caseze nimic cu structura buna, sa se face RK la URAC, este nevoie de ele in trafic"(de acord, dar este si mai multa nevoie de ele acolo unde le este normal locul, la REMAT(bine, pastrat unul pentru muzeu sa nu spuneti ca am uitat de muzeu)).
E o diferență destul de mare între “dacă se vor face” și “a se face”. Știu că bați un apropo asupra a ceea ce am zis pe un alt topic, sunt conștient că aceste tramvaie sunt depășite încă de când au beneficiat de marile “modernizări”, începând din ‘93 încoace, ca să ne trezim în 2005 să punem podea parțial coborâtă pe construcții noi, tot reostatice, când la vremea aia se făcea de mai bine de 10 ani așa ceva.
Cu toate astea, tot rămân la concluzia că pot fi modernizate unele. Dacă nu se poate, din partea mea să le caseze, să golim depourile de mortăciuni.
- GPS
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-FAUR
GPS
Aceste RK nu sunt simple revopsiri, se fac reparații la caroseria vagonului, se reface instalația electrică etc. Faptul că acestea nu se mai fac poate cu același simț al răspunderii cum se făceau pe vremuri este altceva.
Acum 15 ani era vorba de fabricarea de vagoane noi cu acționare reostatică, ultimul fiind bidirecționalul 4039, nu de RK la aceste vagoane.
Aceste RK nu sunt simple revopsiri, se fac reparații la caroseria vagonului, se reface instalația electrică etc. Faptul că acestea nu se mai fac poate cu același simț al răspunderii cum se făceau pe vremuri este altceva.
Acum 15 ani era vorba de fabricarea de vagoane noi cu acționare reostatică, ultimul fiind bidirecționalul 4039, nu de RK la aceste vagoane.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-FAUR
shoppy
Daca s-ar transforma in CA-PPC cu AC mai treaca-mearga, altfel nu.
Ce bine ca s-a gasit si portita pentru reostatice.
Daca s-ar transforma in CA-PPC cu AC mai treaca-mearga, altfel nu.
Ce bine ca s-a gasit si portita pentru reostatice.
- TrainWrecker
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-FAUR
TrainWrecker
Tramvaiele nemodernizate (FAUR, V3A CLASIC, EPC) inca au un scop cat timp exista linii cu infrastrucutra nemodernizata,numai dupa ce toata reteaua va fi modernizata vor avea motiv pentru a le retrage definitiv, pana atunci vor circula bine-mersi.
Tramvaiele nemodernizate (FAUR, V3A CLASIC, EPC) inca au un scop cat timp exista linii cu infrastrucutra nemodernizata,numai dupa ce toata reteaua va fi modernizata vor avea motiv pentru a le retrage definitiv, pana atunci vor circula bine-mersi.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-FAUR
shoppy
Pai si care este diferenta la trenul de rulare dintre un V3A reostatic si un Ch sau CA de se justifica sa fie tratate diferit? Pana la urma nici una.
Bine, daca BN are si reostatice si Ch/CA atunci sa bage reostaticele pe liniile proaste, dar asta nu inseamna sa tot facem RK la infinit la reostatice.
Pai si care este diferenta la trenul de rulare dintre un V3A reostatic si un Ch sau CA de se justifica sa fie tratate diferit? Pana la urma nici una.
Bine, daca BN are si reostatice si Ch/CA atunci sa bage reostaticele pe liniile proaste, dar asta nu inseamna sa tot facem RK la infinit la reostatice.
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-FAUR
WT_fan06
Din punctul meu de vedere, problema nu stă în trenul de rulare (care este aproape identic așa cum ai precizat și tu) ci în echipările tramvaielor CH / CA, care în mod evident nu au fost și nu vor fi proiectate pentru condiții off-road. Nu ajută nici faptul că întreținerea este cea pe care o știm...
Din punctul meu de vedere, problema nu stă în trenul de rulare (care este aproape identic așa cum ai precizat și tu) ci în echipările tramvaielor CH / CA, care în mod evident nu au fost și nu vor fi proiectate pentru condiții off-road. Nu ajută nici faptul că întreținerea este cea pe care o știm...
- Cezar210
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-FAUR
Cezar210
295, astăzi pe linia 27 din partea Depoului Giurgiului:
295, astăzi pe linia 27 din partea Depoului Giurgiului:
295.jpg (797.03 KB; downloaded 1785 times)
- STB Spotting 21
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-FAUR
STB Spotting 21
Si de ieri, din linia 55, 3 vagoane V3A-93M FAUR, tot de la Depoul Giurgiu:
114 - Bulevardul Pache Protopopescu
238 - Piata Iancului
295 - Bulevardul Pache Protopopescu
Si de ieri, din linia 55, 3 vagoane V3A-93M FAUR, tot de la Depoul Giurgiu:
114 - Bulevardul Pache Protopopescu
V3A-93M FAUR 114 - 55.jpg (657.51 KB; downloaded 1746 times)
238 - Piata Iancului
V3A-93M FAUR 238 - 55.jpg (1022.17 KB; downloaded 1746 times)
295 - Bulevardul Pache Protopopescu
V3A-93M FAUR 295 - 55.jpg (649.92 KB; downloaded 1746 times)
📖 Pagination options