Topic: Licitație primărie autobuze diesel pentru Târgu Mureș
92 posts, 28522 views
📖 Pagination options
- electricbus2000
-
Posted:
-
Licitație primărie autobuze diesel pentru Târgu Mureș
electricbus2000
https://infocentrum.ro/Achizi%C8%9Bie_de ... 3-1.html
38 autobuze noi cu valoare estimată de 240.000 euro/bus.
https://infocentrum.ro/Achizi%C8%9Bie_de ... 3-1.html
38 autobuze noi cu valoare estimată de 240.000 euro/bus.
- Puss in Boots
-
Posted:
-
- electricbus2000
-
Posted:
-
Re: Autobuze din Târgu Mureş
electricbus2000
Să nu ne grăbim, nu se știu încă ofertanții. Eu sper să fie Solaris/Citaro/Urbanway, având în vedere valoarea licitată.
Să nu ne grăbim, nu se știu încă ofertanții. Eu sper să fie Solaris/Citaro/Urbanway, având în vedere valoarea licitată.
- ticker
-
Posted:
-
Re: Autobuze din Târgu Mureş
ticker
Doar pentru ca nu a mai postat nimeni nimic despre cererea de mai sus e anulata de pe 25.07
http://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub/pr ... 100008096/
Abateri grave de la prevederile legislative afecteaza procedura de atribuire sau este imposibila incheierea contractului. Autoritatea Contractantă se vede nevoită să anuleze procedura deoarece s-au constatat neconcordanțe între caracteristicile tehnice solicitate prin caietul de sarcini, acestea ducând la restrângerea competiţiei sau favorizarea unor anumiţi operatori economici. În concret prin caietul de sarcini s-a solicitat ca autobuzul ofertat să aibă între 10-12.5m, în cele două dimensinuni încadrandu-se două clase de autobuze, respectiv cel de 10 m și cel de 12 m.
In concluzie, carnetul de sarcini facut cu dosul.
Partea neplacuta e ca nici pana acum nu s-au chinuit sa-l refaca si sa puna alt anunt...
Doar pentru ca nu a mai postat nimeni nimic despre cererea de mai sus e anulata de pe 25.07
http://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub/pr ... 100008096/
Abateri grave de la prevederile legislative afecteaza procedura de atribuire sau este imposibila incheierea contractului. Autoritatea Contractantă se vede nevoită să anuleze procedura deoarece s-au constatat neconcordanțe între caracteristicile tehnice solicitate prin caietul de sarcini, acestea ducând la restrângerea competiţiei sau favorizarea unor anumiţi operatori economici. În concret prin caietul de sarcini s-a solicitat ca autobuzul ofertat să aibă între 10-12.5m, în cele două dimensinuni încadrandu-se două clase de autobuze, respectiv cel de 10 m și cel de 12 m.
In concluzie, carnetul de sarcini facut cu dosul.
Partea neplacuta e ca nici pana acum nu s-au chinuit sa-l refaca si sa puna alt anunt...
- micutzu
-
Posted:
-
Re: Autobuze din Târgu Mureş
micutzu
Primăria Târgu Mureş vrea să cumpere 38 de autobuze noi cu peste 9 milioane de euro
Primăria municipiului Târgu Mureş vrea să achiziţioneze, în leasing, 38 de autobuze noi, valoarea contractului fiind estimată la 42,74 milioane de lei (9,2 milioane de euro), fără TVA, potrivit unui anunţ publicat pe platforma de achiziţii publice SICAP.
Achiziţia de autobuze noi se va face în sistem leasing financiar pe 36 de luni, conform bugetului aprobat. Valoarea avansului este 10%, valoarea reziduală 1%, iar rata dobânzii este fixă pe toată durata de leasing, potrivit anunţului, scrie News.ro.
Totodată, valoarea ratelor va include taxele de înmatriculare şi asigurările pe primul an. Numărul de autobuze care va fi achiziţionat este de 38.
Principalul criteriu de atribuire este raportul calitate/preţ, iar data limită pentru primirea ofertelor este 4 februarie 2019, potrivit anunţului.
Autoritatea contractantă a stabilit ca cerinţă minimă realizarea unei medii a cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani (2015, 2016, 2017) de cel putin 38,8 milioane de lei.
În plus, ofertantul trebuie să demonstreze că, în ultimii trei ani, a furnizat produse comparabile cu cele care fac obiectul contractului, a căror valoare cumulată să fie de minimum 38,8 milioane de lei.
https://www.digi24.ro/stiri/economie/pr ... ro-1055266
Primăria Târgu Mureş vrea să cumpere 38 de autobuze noi cu peste 9 milioane de euro
Primăria municipiului Târgu Mureş vrea să achiziţioneze, în leasing, 38 de autobuze noi, valoarea contractului fiind estimată la 42,74 milioane de lei (9,2 milioane de euro), fără TVA, potrivit unui anunţ publicat pe platforma de achiziţii publice SICAP.
Achiziţia de autobuze noi se va face în sistem leasing financiar pe 36 de luni, conform bugetului aprobat. Valoarea avansului este 10%, valoarea reziduală 1%, iar rata dobânzii este fixă pe toată durata de leasing, potrivit anunţului, scrie News.ro.
Totodată, valoarea ratelor va include taxele de înmatriculare şi asigurările pe primul an. Numărul de autobuze care va fi achiziţionat este de 38.
Principalul criteriu de atribuire este raportul calitate/preţ, iar data limită pentru primirea ofertelor este 4 februarie 2019, potrivit anunţului.
Autoritatea contractantă a stabilit ca cerinţă minimă realizarea unei medii a cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani (2015, 2016, 2017) de cel putin 38,8 milioane de lei.
În plus, ofertantul trebuie să demonstreze că, în ultimii trei ani, a furnizat produse comparabile cu cele care fac obiectul contractului, a căror valoare cumulată să fie de minimum 38,8 milioane de lei.
https://www.digi24.ro/stiri/economie/pr ... ro-1055266
- Robert
-
Posted:
-
- micutzu
-
Posted:
-
Re: Autobuze din Târgu Mureş
micutzu
Sa speram ca se va concretiza de data asta. Muresul are nevoie urgenta de autobuze noi,majoritatea din cele care circula in prezent sunt niste epave.
Sa speram ca se va concretiza de data asta. Muresul are nevoie urgenta de autobuze noi,majoritatea din cele care circula in prezent sunt niste epave.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Autobuze din Târgu Mureş
punmeister
Pe langa astea o sa mai fie si 32 de autobuze electrice prin MDRAP.
Pe langa astea o sa mai fie si 32 de autobuze electrice prin MDRAP.
- Andrei Andraș
-
Posted:
-
Autobuze din Târgu Mureş
Andrei Andraș
„Au mai vrut”, dar dacă cealaltă licitație era mânărită ca să câștige Iveco. Lungimea aia între „10-12,5m” era astfel făcută ca Iveco să poată oferi și Crossway și Urbanway, probabil cumpărându-se Crossway, iar restul de bani până la prețul unui Urbanway să ajungă în buzunarele cui trebuie.
„Au mai vrut”, dar dacă cealaltă licitație era mânărită ca să câștige Iveco. Lungimea aia între „10-12,5m” era astfel făcută ca Iveco să poată oferi și Crossway și Urbanway, probabil cumpărându-se Crossway, iar restul de bani până la prețul unui Urbanway să ajungă în buzunarele cui trebuie.
- ticker
-
Posted:
-
Re: Autobuze din Târgu Mureş
ticker
Asta e licitatia noua de urmarit in SICAP.
http://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub/no ... /100038306
Termen deschidere 4.02.2019
Oferte valabile pana pe (deci semnare cel tarziu pe) 4.06.2019
Livrare teoretica cel tarziu 4.06.2020 - toate cele 38 buc
Asta e licitatia noua de urmarit in SICAP.
http://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub/no ... /100038306
Termen deschidere 4.02.2019
Oferte valabile pana pe (deci semnare cel tarziu pe) 4.06.2019
Livrare teoretica cel tarziu 4.06.2020 - toate cele 38 buc
- ticker
-
Posted:
-
Re: Autobuze din Târgu Mureş
ticker
Adaug si caietul de sarcini pentru cine are chef sa se uite.
Macar vom avea autobuze de 12m de data asta (deci n-ar mai fi motivul asta sa o anuleze)
Dimensiuni
- lungime : intre 12 si 12.20 metri ;
- latime maxima : 2650 mm. ;
- inaltime maxima : 3400 mm.;
- inaltimea podelei de la nivelul drumului (in zona accesului pentru persoanele cu mobilitate redusa ): maxim 330 mm.
- ampatament : aprox. 6000 mm (fiecare producator isi stabileste ampatamentul)
- inaltimea interioara a salonului : min.2100 mm. ;
- pasul scaunelor : min. 650 mm.
Manevrabilitate
- rampa si panta : min.20% ;
- raza de viraj a colturilor exterioare ale autobuzului : maxim 11.000 mm;
- raza de viraj exterioara intre borduri : max 9.200 mm;
Caracteristici masice
- sarcina admisa pe axa spate : min.12.500 kg. ;
– capacitate calatori minim: 105 calatori.
Performante dinamice
- viteza maxima limitata la 80 km/ora ;
- frana de stationare va permite mentinerea vehiculului incarcat la maximum pe o panta sau o rampa de 20%;
- autobuzul va functiona fara socuri in regim de pornire si franare .
Durata de serviciu
- perioada de utilizare: minimum 15 ani ;
- durata de utilizare fara reparatie generala: minimum 8 ani.
Motor
- EURO 6, cu cerificat de omologare de tip emis de RAR, sau printr-un certificat de omologare UE, emis de o autoritate competenta, impreuna cu certificatul de conformitate ( COC ) emis de catre producator ;
- cilindree: minim 6,5 litri ;
- autobuzul va fi dotat cu motor cu aprindere prin compresie, cu 6 cilindri, cu injectie directa, cu aspiratie normal sau supraalimentat, montat in partea din spate a autobuzului, controlat electronic,
(unitate control electronic al motorului prin CAN multiplex), incluzand sistem de diagnoza, control si refacerea parametrilor;
- putere nominala: minim 210 KW. ;
- cuplul motor maxim sa se obtina de la turatii relativ reduse, cca: 1000-1400 rot/min;
- consumul maxim 45 l/100km. / conform Test SORT 1
Adaug si caietul de sarcini pentru cine are chef sa se uite.
Macar vom avea autobuze de 12m de data asta (deci n-ar mai fi motivul asta sa o anuleze)
Dimensiuni
- lungime : intre 12 si 12.20 metri ;
- latime maxima : 2650 mm. ;
- inaltime maxima : 3400 mm.;
- inaltimea podelei de la nivelul drumului (in zona accesului pentru persoanele cu mobilitate redusa ): maxim 330 mm.
- ampatament : aprox. 6000 mm (fiecare producator isi stabileste ampatamentul)
- inaltimea interioara a salonului : min.2100 mm. ;
- pasul scaunelor : min. 650 mm.
Manevrabilitate
- rampa si panta : min.20% ;
- raza de viraj a colturilor exterioare ale autobuzului : maxim 11.000 mm;
- raza de viraj exterioara intre borduri : max 9.200 mm;
Caracteristici masice
- sarcina admisa pe axa spate : min.12.500 kg. ;
– capacitate calatori minim: 105 calatori.
Performante dinamice
- viteza maxima limitata la 80 km/ora ;
- frana de stationare va permite mentinerea vehiculului incarcat la maximum pe o panta sau o rampa de 20%;
- autobuzul va functiona fara socuri in regim de pornire si franare .
Durata de serviciu
- perioada de utilizare: minimum 15 ani ;
- durata de utilizare fara reparatie generala: minimum 8 ani.
Motor
- EURO 6, cu cerificat de omologare de tip emis de RAR, sau printr-un certificat de omologare UE, emis de o autoritate competenta, impreuna cu certificatul de conformitate ( COC ) emis de catre producator ;
- cilindree: minim 6,5 litri ;
- autobuzul va fi dotat cu motor cu aprindere prin compresie, cu 6 cilindri, cu injectie directa, cu aspiratie normal sau supraalimentat, montat in partea din spate a autobuzului, controlat electronic,
(unitate control electronic al motorului prin CAN multiplex), incluzand sistem de diagnoza, control si refacerea parametrilor;
- putere nominala: minim 210 KW. ;
- cuplul motor maxim sa se obtina de la turatii relativ reduse, cca: 1000-1400 rot/min;
- consumul maxim 45 l/100km. / conform Test SORT 1
Caiet de sarcini - formular cadru V.4 la 28.11.2018-semnat.docx
Caiet de sarcini - formular cadru V.4 la 28.11.2018-semnat.docx (101.56 KB; downloaded 310 times)
- micutzu
-
Posted:
-
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Autobuze din Târgu Mureş
punmeister
A fost anulata
A fost anulata
Screenshot_20190311-233813_Chrome.jpg (318.43 KB; downloaded 4519 times)
- Razvan021
-
Posted:
-
Re: Autobuze din Târgu Mureş
Razvan021
Inca o incercare de a cumpara dieseluri (au fost anulate 3 licitatii pentru leasing parca).
Acum vor sa achizitioneze 41 de autobuze de 12m, primele 20 in termen de 4 luni de la semnare si urmatoarele 21 in termen de 30 de luni.
Valoare estimata:42.664.600 RON
Termen de depunere:15.10.2019
Inca o incercare de a cumpara dieseluri (au fost anulate 3 licitatii pentru leasing parca).
Acum vor sa achizitioneze 41 de autobuze de 12m, primele 20 in termen de 4 luni de la semnare si urmatoarele 21 in termen de 30 de luni.
Valoare estimata:42.664.600 RON
Termen de depunere:15.10.2019
📖 Pagination options