Topic: Discuții diverse
4065 posts, 999154 views
📖 Pagination options
- ADK
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
ADK
Iar poliția a dat doar avertisment, nici că "meritau" mai mult. Prin asta, indirect au încurajat această practică sau altele la fel de periculoase.
Din păcate populația capitalei pare într-o situație alarmantă de creștere, astfel că situații nefavorabile vor mai apărea mai mult ca sigur, iar dacă poliția tot va trece cu vederea faptele de genul atunci serviciul lor este ca și inexistent, iar reclamanții o să se obosească degeaba apelând.
Iar poliția a dat doar avertisment, nici că "meritau" mai mult. Prin asta, indirect au încurajat această practică sau altele la fel de periculoase.
Din păcate populația capitalei pare într-o situație alarmantă de creștere, astfel că situații nefavorabile vor mai apărea mai mult ca sigur, iar dacă poliția tot va trece cu vederea faptele de genul atunci serviciul lor este ca și inexistent, iar reclamanții o să se obosească degeaba apelând.
- ADK
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Hybrid
ADK
De ce ar trebui să fie o problemă că autobuzele de pe o linie sunt de mai multe tipuri de culori? Trebuie în primul rând să fie uniforme ca dotări, care și aici dacă te gândești fiecare diferă mai mult sau mai puțin de la E3 la MB Hybrid, să nu zic și ZTE dacă băgăm tot parcul STB.
Când am luat E3 & 4 știam în ce situație eram în 2006-9, acum ne mai plac că sunt... albe. Dacă E3-urile au început să devină deșeuri (și asta din cauza a mentenanței STB, lipsa dorinței de a investi ulterior în condiții și a călătorului care nu le păstrează și pe alea care sunt), E4 încă sunt de Doamne-ajută dar nu știu cât și astea, plus achizițiile din 2018 încoa decente din multe puncte de vedere și care acestea sunt baza, iar autobuzele vechi tind spre retragere.
Poate că am ajuns să regret cam orice vehicul retras și nu mai zic casat, chiar și la mine în Muntenia de Nord privind fostele BMC-uri, dar mai degrabă îmi pare rău că se mai puteau folosi alții (nu neapărat din țară, că noi acum primim fonduri pentru vehicule noi) cu situația mai precară decât noi. Așa odată distruse sunt pa, nu ținem cont și de cel aflat la necaz și ne interesează doar de noi (când totuși cineva ne finanțează, la urma noastră am putea face cumva la fel, dar spui la români de lucruri sfinte...).
edi1717 wrote here:
Chiar daca toata lumea ar trebui sa beneficieze de vehicule noi, mi se pare ca se creaza un haos atunci cand pe o linie sunt n tipuri de vehicule, si cireasa de pe tort, toate in scheme de culoare diferite.
De ce ar trebui să fie o problemă că autobuzele de pe o linie sunt de mai multe tipuri de culori? Trebuie în primul rând să fie uniforme ca dotări, care și aici dacă te gândești fiecare diferă mai mult sau mai puțin de la E3 la MB Hybrid, să nu zic și ZTE dacă băgăm tot parcul STB.
Când am luat E3 & 4 știam în ce situație eram în 2006-9, acum ne mai plac că sunt... albe. Dacă E3-urile au început să devină deșeuri (și asta din cauza a mentenanței STB, lipsa dorinței de a investi ulterior în condiții și a călătorului care nu le păstrează și pe alea care sunt), E4 încă sunt de Doamne-ajută dar nu știu cât și astea, plus achizițiile din 2018 încoa decente din multe puncte de vedere și care acestea sunt baza, iar autobuzele vechi tind spre retragere.
Poate că am ajuns să regret cam orice vehicul retras și nu mai zic casat, chiar și la mine în Muntenia de Nord privind fostele BMC-uri, dar mai degrabă îmi pare rău că se mai puteau folosi alții (nu neapărat din țară, că noi acum primim fonduri pentru vehicule noi) cu situația mai precară decât noi. Așa odată distruse sunt pa, nu ținem cont și de cel aflat la necaz și ne interesează doar de noi (când totuși cineva ne finanțează, la urma noastră am putea face cumva la fel, dar spui la români de lucruri sfinte...).
- ADK
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3
ADK
Din postările mai mult ale tale și unde cauți ocazii să-ți mai spui of-ul, să înțeleg că personalul STB trebuie să ofere pe lângă serviciul prestat (transportul de persoane) - tava cu bomboane, cutia cu jackpot-uri și să-ți plătească și facturile. Dar mai serios acum - aduci relativ des argumente pe subiectul ăsta, că au sau nu legătură, care eu unul rar le mai dau atenție, că nu văd ce atâta deranj îți creează ție, sau a oricui, un zid despărțitor care că mă înjurați sau nu (și dacă mă batjocoriți o faceți cam degeaba) e normal să existe că sunt oameni fel și fel pe aici.
Ești într-o țară în Europa de Est, cu comunismul căzut pe sângele populației din cauza multor neajunsuri, unde și astăzi urci cu portofelul împreună dar coborâți separat, stai și în timpul zilei cu ușa încuiată la casă, dacă la intrare într-un magazin nu găsești dulap cu cheie pentru bagaje mai bine nu mai intri, eviți circulația în zonele rău-famate mai ales ca pieton la ore târzii, unde îți poți găsi mașina avariată fără urme de făptaș, și destule altele pe lângă. Probabil dacă ai ajunge un staff, ai știi ce ordin ai da din primele zile, dar la cum știu eu transportul local și personalul din cadrul acestuia din București, ți-ai face coadă de 2 stații la ușa biroului și ți s-ar cere (cu forța) să pleci de pe acel scaun.
Faptul că nu are legătură tanda cu manda, aici ține de felul fiecăruia dacă îți oferă sau nu informațiile cerute (nu că stau sau nu în colivie), cu toate că sunt relativ obligați să te lămurească. Acum câteva zile, pe 14 sau 15 (mai sigur), aniversam (să zic așa) 10 ani de la prima vizită făcută la Ploiești, unde după 6 ani de pauză am recirculat cu autobuzele cunoscute din transportul public din țară, însă la un moment-dat prin acea zi, am întrebat un șofer de troleibuz (deci de pe Neoplan, cu niciun fel de cabină închisă) din interior unde este situat depoul de troleibuze, acesta efectiv s-a făcut că nu mă aude, deși eram ca fapt divers un adolescent nevinovat, și nu un tatuat de 35 ani cu ochelari de soare și noaptea, mirosind a parfum diluat cu apă, haine luate în rate și frizură oricând de înlocuit mătura. Deci nu știu nici azi de ce nu mi-a răspuns... că măcar alții te întrebau de ce întrebi, dar acesta silent total.
În altă ordine de idei, este totuși ciudată (mai degrabă derutantă) a comasării liniei 97 cu 133 dpdv al indicativul troleibuzului, că merge mai mult pe linia autobuzului decât a troleibuzului, cu foaia cam cheală de informații pusă în colțul parbrizului și prezența ciudată a acelei linii în S4. La 300 și 381 au făcut alegerea bună, nu știu de ce nu și aici... chiar dacă puneau linia 133 la troleibuze, mi se părea o alegere mai logistică. Dar hei, după câțiva zeci de ani de pauză, depoul Berceni ajunge din nou la Gara de Nord.
shoppy wrote here:
Daca nu inteleg atunci il intreaba pe sofer, a, stai, este inchis in cabina ca STB este in slujba soferilor si nu a calatorilor.
Din postările mai mult ale tale și unde cauți ocazii să-ți mai spui of-ul, să înțeleg că personalul STB trebuie să ofere pe lângă serviciul prestat (transportul de persoane) - tava cu bomboane, cutia cu jackpot-uri și să-ți plătească și facturile. Dar mai serios acum - aduci relativ des argumente pe subiectul ăsta, că au sau nu legătură, care eu unul rar le mai dau atenție, că nu văd ce atâta deranj îți creează ție, sau a oricui, un zid despărțitor care că mă înjurați sau nu (și dacă mă batjocoriți o faceți cam degeaba) e normal să existe că sunt oameni fel și fel pe aici.
Ești într-o țară în Europa de Est, cu comunismul căzut pe sângele populației din cauza multor neajunsuri, unde și astăzi urci cu portofelul împreună dar coborâți separat, stai și în timpul zilei cu ușa încuiată la casă, dacă la intrare într-un magazin nu găsești dulap cu cheie pentru bagaje mai bine nu mai intri, eviți circulația în zonele rău-famate mai ales ca pieton la ore târzii, unde îți poți găsi mașina avariată fără urme de făptaș, și destule altele pe lângă. Probabil dacă ai ajunge un staff, ai știi ce ordin ai da din primele zile, dar la cum știu eu transportul local și personalul din cadrul acestuia din București, ți-ai face coadă de 2 stații la ușa biroului și ți s-ar cere (cu forța) să pleci de pe acel scaun.
Faptul că nu are legătură tanda cu manda, aici ține de felul fiecăruia dacă îți oferă sau nu informațiile cerute (nu că stau sau nu în colivie), cu toate că sunt relativ obligați să te lămurească. Acum câteva zile, pe 14 sau 15 (mai sigur), aniversam (să zic așa) 10 ani de la prima vizită făcută la Ploiești, unde după 6 ani de pauză am recirculat cu autobuzele cunoscute din transportul public din țară, însă la un moment-dat prin acea zi, am întrebat un șofer de troleibuz (deci de pe Neoplan, cu niciun fel de cabină închisă) din interior unde este situat depoul de troleibuze, acesta efectiv s-a făcut că nu mă aude, deși eram ca fapt divers un adolescent nevinovat, și nu un tatuat de 35 ani cu ochelari de soare și noaptea, mirosind a parfum diluat cu apă, haine luate în rate și frizură oricând de înlocuit mătura. Deci nu știu nici azi de ce nu mi-a răspuns... că măcar alții te întrebau de ce întrebi, dar acesta silent total.
În altă ordine de idei, este totuși ciudată (mai degrabă derutantă) a comasării liniei 97 cu 133 dpdv al indicativul troleibuzului, că merge mai mult pe linia autobuzului decât a troleibuzului, cu foaia cam cheală de informații pusă în colțul parbrizului și prezența ciudată a acelei linii în S4. La 300 și 381 au făcut alegerea bună, nu știu de ce nu și aici... chiar dacă puneau linia 133 la troleibuze, mi se părea o alegere mai logistică. Dar hei, după câțiva zeci de ani de pauză, depoul Berceni ajunge din nou la Gara de Nord.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
shoppy
Eu nu prea inteleg ce tot militezi, sa tinem soferii in puf si sa nu-i deranjam cu nimic, ca nu se poate face nimic din cauza grelei mosteniri, ca intai sa faca altii si dupaia sa fac eu, ca viata este alcatuita din 1000 de intamplari care nu au niciuna una legatura ca alta, ca decat mult si fara rost mai bine putin si prost, ca sa nu te mai contrazic ca tu esti foarte priceput?
Inainte sa crtici pe altii ca isi varsa frustrarile pe forum, cel putin eu o fac clar si in mesaje scurte care sunt usor de contrazis daca cineva are alta parere, nu in mesaje kilometrice care trec de inspe ori de la una la alta, ajung sa se contrazica singure, sunt in general foarte greu de inteles si cu imens potential de offtopic.
Eu nu prea inteleg ce tot militezi, sa tinem soferii in puf si sa nu-i deranjam cu nimic, ca nu se poate face nimic din cauza grelei mosteniri, ca intai sa faca altii si dupaia sa fac eu, ca viata este alcatuita din 1000 de intamplari care nu au niciuna una legatura ca alta, ca decat mult si fara rost mai bine putin si prost, ca sa nu te mai contrazic ca tu esti foarte priceput?
Inainte sa crtici pe altii ca isi varsa frustrarile pe forum, cel putin eu o fac clar si in mesaje scurte care sunt usor de contrazis daca cineva are alta parere, nu in mesaje kilometrice care trec de inspe ori de la una la alta, ajung sa se contrazica singure, sunt in general foarte greu de inteles si cu imens potential de offtopic.
- ADK
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3
ADK
Sincer, aveam pretenția să înțelegi mai corect mesajul meu.
Revoltător nu înseamnă fix la sensul la care faci tu referire, că noi așa înțelegem adică doar în extreme niciodată pe la mijloc. Vorbim de autobuze din 2008-9, de care - consider eu - ar mai fi nevoie în comparație cu cele din 2006-7. Acum din totalul de 500 este firesc să nu mai fie chiar toate funcționale, orice se strică mai devreme sau mai târziu și orice își are și un sfârșit, astfel că și ce e în Giulești cel mai sigur face deja parte din această categorie.
Dar într-o perioadă se discuta de prioritatea E4-urilor la reparații, iar de seria veche era discutabilă (chiar un coleg de aici mai în domeniu, afirma că reparațiile E3-urilor necesită o aprobare). Și da, aerul condiționat este un atuu pentru care plătești și trebuie să ai parte de el, nu să vezi numai mașini fără această dotare mai ales prin centru în anii și verile actuale, să stai minute bune în aglomerație respectiv coloane în trafic în cel mai "comod" mod posibil, dar nu-mi zi te rog că treaba asta e o pretenție și nu o normalitate.
Am argumentat puțin mai sus și reiau un pic această idee, o mașină - oricare ar fi - e normal ca și omul într-o zi să se retragă, nu să iasă la pensie când ești rupt la propriu sau mașina când nu mai ai ce repara la ea. Se întâmplă ca un vehicul mai nou să fie retras dinaintea celui vechi, dar dacă sunt (în cazul de față) mai multe E4 retrase decât E3, ai să spui tu că e revoltător, nu doar un pic, cum am zis eu și ai avut tendința de a face din țânțar-armăsar...
WT_fan06 wrote here:
Ce ți se pare revoltător la retragerea E4, care sunt cu ~2 ani mai "noi" decât E3-urile despre care spui că era firesc să fie retrase acum mai mult timp?
Că scrie 4 în loc de 3 la norma de poluare, de parcă crede cineva că emisiile încă se încadrează în norma lor originală după 20 de ani de uz și de mentenanță făcută așa cum a fost făcută?
Că sunt mai bine întreținute sau mai fiabile decât E3, de parcă E4 au avut parte de întreținere mai bună decât E3?
Că au AC? Și autobuzele noi au AC și sunt o grămadă pe dreapta pentru revizii sau reparații. Câteva Euro 4 retrase din circulație sunt cantitate neglijabilă, raportat la flota actuală și la repartizarea flotei actuale. Că se duc la casat câteva vehicule cu AC considerate irecuperabile / prea costisitor de reparat nu este ideal dar nici "revoltător", că autobuzele nu trebuie să circule până sunt "daună totală". Au totuși ~16 ani adică dublul duratei de viață comercială pentru care au fost proiectate.
Sincer, aveam pretenția să înțelegi mai corect mesajul meu.
Revoltător nu înseamnă fix la sensul la care faci tu referire, că noi așa înțelegem adică doar în extreme niciodată pe la mijloc. Vorbim de autobuze din 2008-9, de care - consider eu - ar mai fi nevoie în comparație cu cele din 2006-7. Acum din totalul de 500 este firesc să nu mai fie chiar toate funcționale, orice se strică mai devreme sau mai târziu și orice își are și un sfârșit, astfel că și ce e în Giulești cel mai sigur face deja parte din această categorie.
Dar într-o perioadă se discuta de prioritatea E4-urilor la reparații, iar de seria veche era discutabilă (chiar un coleg de aici mai în domeniu, afirma că reparațiile E3-urilor necesită o aprobare). Și da, aerul condiționat este un atuu pentru care plătești și trebuie să ai parte de el, nu să vezi numai mașini fără această dotare mai ales prin centru în anii și verile actuale, să stai minute bune în aglomerație respectiv coloane în trafic în cel mai "comod" mod posibil, dar nu-mi zi te rog că treaba asta e o pretenție și nu o normalitate.
Am argumentat puțin mai sus și reiau un pic această idee, o mașină - oricare ar fi - e normal ca și omul într-o zi să se retragă, nu să iasă la pensie când ești rupt la propriu sau mașina când nu mai ai ce repara la ea. Se întâmplă ca un vehicul mai nou să fie retras dinaintea celui vechi, dar dacă sunt (în cazul de față) mai multe E4 retrase decât E3, ai să spui tu că e revoltător, nu doar un pic, cum am zis eu și ai avut tendința de a face din țânțar-armăsar...
- GPS
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
GPS
Revoltător înseamnă ce scrie în DEX și nimic altceva. Dacă folosești cuvinte al căror sens nu îl înțelegi sau nu știi să explici la ce te referi, nu este vina colegilor.
Și mie mi se pare revoltător că oamenii îți spun în repetate rânduri să nu mai scrii blocuri de text, să nu mai schimbi subiectul de 10 ori într-un mesaj, dar te faci că plouă. Tu, în schimb, ai pretenția să îți fie respectată opinia scrisă în peste 100 de cuvinte, adesea alambicate și greu de citit. Poate ar trebui să fii mai atent la ce scrii și pe urmă să le spui celorlalți cum ar trebui să înțeleagă un mesaj de neînțeles.
Revoltător înseamnă ce scrie în DEX și nimic altceva. Dacă folosești cuvinte al căror sens nu îl înțelegi sau nu știi să explici la ce te referi, nu este vina colegilor.
REVOLTĂTOR, -OARE, revoltători, -oare, adj. Care provoacă revoltă, indignare; nedrept, scandalos. – Revolta + suf. -ător.
REVOLTĂ, revolte, s. f. 1. Sentiment de mânie provocat de o nedreptate sau de o acțiune nedemnă; indignare. 2. Răscoală spontană, neorganizată; răzvrătire, rebeliune. – Din fr. révolte.
Și mie mi se pare revoltător că oamenii îți spun în repetate rânduri să nu mai scrii blocuri de text, să nu mai schimbi subiectul de 10 ori într-un mesaj, dar te faci că plouă. Tu, în schimb, ai pretenția să îți fie respectată opinia scrisă în peste 100 de cuvinte, adesea alambicate și greu de citit. Poate ar trebui să fii mai atent la ce scrii și pe urmă să le spui celorlalți cum ar trebui să înțeleagă un mesaj de neînțeles.
- Mihai Neagu
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
Mihai Neagu
Fără supărare, @ADK , dar mesajul tău are 300 de cuvinte. Eu deja m-am plictisit sa citesc "romane" pe acest forum. Mesajele ar trebui scrise scurt și la obiect. Parerea mea.
Nu este singurul mesaj asa de lung.
Fără supărare, @ADK , dar mesajul tău are 300 de cuvinte. Eu deja m-am plictisit sa citesc "romane" pe acest forum. Mesajele ar trebui scrise scurt și la obiect. Parerea mea.
Nu este singurul mesaj asa de lung.
- ADK
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
ADK
Am înțeles rugămintea voastră, nu-mi doream decât să adaug niște idei dar nu știu dacă o s-o mai fac vreodată.
Am înțeles rugămintea voastră, nu-mi doream decât să adaug niște idei dar nu știu dacă o s-o mai fac vreodată.
- sorin.niculescu_
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
sorin.niculescu_
Am văzut pe un Otokar de 12 metri de pe linia 138 că era colantat cu „REVOLUȚIA TURCOAZ”. Inițial, îmi suna familiar sloganul, până să văd că sloganul este de fapt unul politic, din campania electorală de acum. Au voie partidele să facă publicitate cu ajutorul transportului în comun?
Am văzut pe un Otokar de 12 metri de pe linia 138 că era colantat cu „REVOLUȚIA TURCOAZ”. Inițial, îmi suna familiar sloganul, până să văd că sloganul este de fapt unul politic, din campania electorală de acum. Au voie partidele să facă publicitate cu ajutorul transportului în comun?
- Mihai Neagu
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
Mihai Neagu
Eu știam ca dacă plătesc pentru spațiu publicitar, da. Nu se considera spațiu public de publicitate?
Corectați-ma dacă greșesc.
Eu știam ca dacă plătesc pentru spațiu publicitar, da. Nu se considera spațiu public de publicitate?
Corectați-ma dacă greșesc.
- SirVlady
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
SirVlady
Teoretic nu au voie, de aceea am sesizat autoritățile competente legat de acest aspect.
sorin.niculescu_ wrote here:
Am văzut pe un Otokar de 12 metri de pe linia 138 că era colantat cu „REVOLUȚIA TURCOAZ”. Inițial, îmi suna familiar sloganul, până să văd că sloganul este de fapt unul politic, din campania electorală de acum. Au voie partidele să facă publicitate cu ajutorul transportului în comun?
Teoretic nu au voie, de aceea am sesizat autoritățile competente legat de acest aspect.
- orex
-
Posted:
-
- SirVlady
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
SirVlady
Nimic, că oricum sesizarea a fost respinsă pe motiv că nu ar încălca regulamentul campaniei electorale.
Nimic, că oricum sesizarea a fost respinsă pe motiv că nu ar încălca regulamentul campaniei electorale.
- orex
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
orex
Depinde cum ai pus problema...
In legea nr. 334/2006, republicata, exista un art. 38, in care ”sicrie” clar la pct. 17 ”Utilizarea de către competitorii electorali a unor tipuri de materiale de propagandă electorală în campania electorală care nu sunt prevăzute de Legea nr. 334/2006, republicată” se sanctioneaza cu ”Amendă de la 10.000 lei la 25.000 lei şi confiscarea contravalorii materialelor de propagandă electorală”.
PS
Daca nu era vorba de o comicarie in legatura cu campania electorala, de ce STB a reactionat asa prompt?
Depinde cum ai pus problema...
In legea nr. 334/2006, republicata, exista un art. 38, in care ”sicrie” clar la pct. 17 ”Utilizarea de către competitorii electorali a unor tipuri de materiale de propagandă electorală în campania electorală care nu sunt prevăzute de Legea nr. 334/2006, republicată” se sanctioneaza cu ”Amendă de la 10.000 lei la 25.000 lei şi confiscarea contravalorii materialelor de propagandă electorală”.
PS
Daca nu era vorba de o comicarie in legatura cu campania electorala, de ce STB a reactionat asa prompt?
📖 Pagination options