Topic: Aspecte negative în circulația bucureșteană
1395 posts, 328229 views
📖 Pagination options
- reiny2000
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari statia Parc Drumul Taberei
reiny2000
Și dacă facem așa dispare traficul? E mai bine să faultăm o linie care transporta zilnic zeci/sute de mii de călători pentru ca o mână de oameni să nu stea câteva minute la semafor?
Interzicerea virajului la stânga funcționează la APACA și la Ion Mihalache. Dacă am avea un sistem inteligent de semaforizare și management al traficului, care să-i acorde undă verde tramvaiului, alta ar fi discuția. Însă în prezent trebuie să alegem între mașini și transport în comun, cui acordăm mai multă importanță.
aztec wrote here:
Voi cam uitati cat se face coada sa treci de intersectie?
Cam din orice directie spre alta directie?
Si sa muti peoblema putin mai incolo nu e o solutie.
Semafor cu faze si banda de stanga.
Nu se inventeaza apa calda si nici noi reguli de circulație...doar ce a fost.
Functioneaza la Lujerului/Timișoara cat si la Tricodava...(aici oarecum ca sunt prea multe masini)
Și dacă facem așa dispare traficul? E mai bine să faultăm o linie care transporta zilnic zeci/sute de mii de călători pentru ca o mână de oameni să nu stea câteva minute la semafor?
Interzicerea virajului la stânga funcționează la APACA și la Ion Mihalache. Dacă am avea un sistem inteligent de semaforizare și management al traficului, care să-i acorde undă verde tramvaiului, alta ar fi discuția. Însă în prezent trebuie să alegem între mașini și transport în comun, cui acordăm mai multă importanță.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Cu mașina personală în centrul orașelor - despre parcare, congestie și poluare versus transport public și alternativ
subway guru
Care-i linia aia de autobuz ce transporta zilnic sute de mii de calatori?
Hai sa nu exageram in mod nepermis de fantezist!
Care-i linia aia de autobuz ce transporta zilnic sute de mii de calatori?
Hai sa nu exageram in mod nepermis de fantezist!
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Cu mașina personală în centrul orașelor - despre parcare, congestie și poluare versus transport public și alternativ
andrei11
Cred că s-a gândit la tramvaiul 41. La cifre evident că este o exagerare.
Cred că s-a gândit la tramvaiul 41. La cifre evident că este o exagerare.
- reiny2000
-
Posted:
-
Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghenc
reiny2000
De acum 3 ani:
Vreți să spuneți că nu se poate ajunge la cel puțin 100000 de călători/zi într-o zi de lucru normală, în total? Normal că dacă ne batem joc de linie capacitatea ei va scădea, iar unii care luau tramvaiul se vor reorienta, poate spre mașina personală.
De acum 3 ani:
Cristy wrote here:
De pe Facebook PMB:Circulatia liniei de tramvai 41 va fi suspendata, in perioada iulie – august 2019, intre Podul Grant si terminalul Ghencea, pentru finalizarea lucrarilor la trei mari obiective de infrastructura: Pasaj denivelat subteran Pod Grant, Podul hobanat peste Soseaua Virtutii, Statia de metrou „Parc Drumul Taberei”
Primaria Municipiului Bucuresti a avizat in Comisia Tehnica de Circulatie din data de 04 aprilie 2019 urmatoarele lucrari:
- Lucrari de reabilitare si consolidare Pasaj denivelat subteran Pod Grant;
- Podul hobanat peste Sos. Virtutii, in cadrul obiectivului Penetratie si racord Splaiul Independentei – Ciurel – Autostrada Bucuresti – Pitesti;
- Statia de metrou „Parc Drumul Taberei” pe Bd. Drumul Taberei, in zona intersectiei cu Str. Brasov in cadrul proiectului “Magistrala 5 - Drumul Taberei - Pantelimon. Tronson 1”
Ca urmare a acestor avize, s-a luat decizia suspendarii circulatiei liniei de tramvai 41 in perioada iulie – august 2019, intre Podul Grant si terminalul Ghencea, pentru buna defasurare a lucrarilor la obiectivele de investitii mai sus mentionate.
Tronsonul liniei 41 ramane neafectat intre Casa Presei si Podul Grant, prin asigurarea unui rebrusment (schimbare a directiei traseului) pe strada Turda.
Pentru restul traseului - Pod Grant – terminaul Ghencea – se introduce linia naveta de autobuz 641.
In ceea ce priveste fluxul de calatori deservit de linia 41, traseul acestei linii este acoperit in prezent de 36 de tramvaie ce asigura o capacitate maxima de 7077 calatori/h/sens.
Pe perioada de vara, traseul liniei 41 va fi acoperit de un numar de 35 tramvaie cu o capacitate de 6880 calatori/h/sens.
In zilele de sarbatori , acest traseu este acoperit de un numar de 25 tramvaie cu o capacitate de 5188 calatori/h/sens.
https://www.facebook.com/750349898436390 ... 5900875/
Vreți să spuneți că nu se poate ajunge la cel puțin 100000 de călători/zi într-o zi de lucru normală, în total? Normal că dacă ne batem joc de linie capacitatea ei va scădea, iar unii care luau tramvaiul se vor reorienta, poate spre mașina personală.
- orex
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari statia Parc Drumul Taberei
orex
Fazele semaforului de la Tricodava tre sa se ”importe” si la Piata si e in regula, fara alte comicarii!
PS
Si asa pentru cunoscatori. Unde a fost primul semafor electric in Drumul Taberei?
LA PIATA!
Fazele semaforului de la Tricodava tre sa se ”importe” si la Piata si e in regula, fara alte comicarii!
PS
Si asa pentru cunoscatori. Unde a fost primul semafor electric in Drumul Taberei?
LA PIATA!
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Cu mașina personală în centrul orașelor - despre parcare, congestie și poluare versus transport public și alternativ
subway guru
Tu vorbeai de viraj stanga la PDT. Acum o dai pe 41?
De cand face viraj stanga la piata?
Daca ne preocupa 41 atunci DA, trebuie interzise virajele auto la stanga pentru ca incurca circulatia metroului usor!
Tu vorbeai de viraj stanga la PDT. Acum o dai pe 41?
De cand face viraj stanga la piata?
Daca ne preocupa 41 atunci DA, trebuie interzise virajele auto la stanga pentru ca incurca circulatia metroului usor!
- reiny2000
-
Posted:
-
Aspecte negative în circulația bucureșteană
reiny2000
Eu vorbeam despre cum afectează virajul la stânga circulația tramvaiului.
Am dat exemplu intersecția dintre strada Brașov și bd. Drumul Taberei de la Auchan. Acolo este permis virajul la stânga din toate direcțiile.
Mai exact, timpii semaforizării în intersecție sunt:
Faza 1 - tramvai
Faza 2 - autovehicule dinspre Piata
Faza 3 - autovehicule dinspre ”Steaua”
Faza 4 - autovehicule dinspre 1 Mai
Faza 5 - autovehicule dinspre Lovinescu.
Tramvaiul nu face niciun viraj, dar timpul care i-a fost acordat să traverseze intersecția este foarte scurt. În plus, având o singură fază, se întâmplă deseori să se formeze cozi de 2-3 tramvaie, în ambele sensuri.
Revenind la intersecția de la Piața Drumul Taberei, când se vor termina lucrările, ce facem?
Având în vedere că la câteva sute de metri există spații mediane care permit întoarcerea (atât spre Drumul Taberei 34, cât și spre Romancierilor), mai are rost virajul la stânga în intersecție, pe direcția bd. Timișoara - Prelungirea Ghencea?
Dacă este reintrodus virajul la stânga, cum vor arăta fazele semafoarelor din intersecție? Ca la Auchan?
Faza 1 - tramvai
Faza 2 - autovehicule dinspre Timișoara
Faza 3 - autovehicule dinspre ”Steaua”
Faza 4 - autovehicule dinspre 34
Faza 5 - autovehicule dinspre Romancierilor
Dacă se face așa nu se vor crea cozi de tramvaie?
Eu vorbeam despre cum afectează virajul la stânga circulația tramvaiului.
Am dat exemplu intersecția dintre strada Brașov și bd. Drumul Taberei de la Auchan. Acolo este permis virajul la stânga din toate direcțiile.
Mai exact, timpii semaforizării în intersecție sunt:
Faza 1 - tramvai
Faza 2 - autovehicule dinspre Piata
Faza 3 - autovehicule dinspre ”Steaua”
Faza 4 - autovehicule dinspre 1 Mai
Faza 5 - autovehicule dinspre Lovinescu.
Tramvaiul nu face niciun viraj, dar timpul care i-a fost acordat să traverseze intersecția este foarte scurt. În plus, având o singură fază, se întâmplă deseori să se formeze cozi de 2-3 tramvaie, în ambele sensuri.
Revenind la intersecția de la Piața Drumul Taberei, când se vor termina lucrările, ce facem?
Având în vedere că la câteva sute de metri există spații mediane care permit întoarcerea (atât spre Drumul Taberei 34, cât și spre Romancierilor), mai are rost virajul la stânga în intersecție, pe direcția bd. Timișoara - Prelungirea Ghencea?
Dacă este reintrodus virajul la stânga, cum vor arăta fazele semafoarelor din intersecție? Ca la Auchan?
Faza 1 - tramvai
Faza 2 - autovehicule dinspre Timișoara
Faza 3 - autovehicule dinspre ”Steaua”
Faza 4 - autovehicule dinspre 34
Faza 5 - autovehicule dinspre Romancierilor
Dacă se face așa nu se vor crea cozi de tramvaie?
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană
subway guru
Eu retinusem ca era vorba de o linie de autobuz care ar fi fost afectata
Eu retinusem ca era vorba de o linie de autobuz care ar fi fost afectata
- reiny2000
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană
reiny2000
@cris_m a adus în discuție posibilitatea reconfigurării unor trasee de suprafață, cum ar fi 221. Nu văd care e problema dacă se menține traseul de pe ramura sudică.
@cris_m a adus în discuție posibilitatea reconfigurării unor trasee de suprafață, cum ar fi 221. Nu văd care e problema dacă se menține traseul de pe ramura sudică.
- catalinp
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari statia Parc Drumul Taberei
catalinp
La Tricodava se circulă foarte bine la stânga ! Din nicio direcție nu trebuie dat prioritate de dreapta, pt că pe sensul opus este roșu
reiny2000 wrote here:
@aztec la ce probleme te referi? Dacă vii dinspre Ghencea sau Timișoara atunci faci dreapta pe bulevard și poți să întorci.
@cris_m cred că 41 este mai important decât 221, vezi cât de prost circulă în intersecția de la Tricodava, unde este permis virajul la stânga din toate sensurile.
La Tricodava se circulă foarte bine la stânga ! Din nicio direcție nu trebuie dat prioritate de dreapta, pt că pe sensul opus este roșu
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari statia Parc Drumul Taberei
subway guru
Dar tramvaiul ce poate face cu virajistii la stânga stagnati pe linie?
Dar tramvaiul ce poate face cu virajistii la stânga stagnati pe linie?
- orex
-
Posted:
-
- subway guru
-
Posted:
-
Aspecte negative în circulația bucureșteană
subway guru
Solutia corecta e semaforizare separata pentru la stanga si pentru drept inainte dar asta duce la timpi de asteptare mult mai lungi pentru toti…
Si cei mai afectati sunt pietonii de pe zebre.
Solutia corecta e semaforizare separata pentru la stanga si pentru drept inainte dar asta duce la timpi de asteptare mult mai lungi pentru toti…
Si cei mai afectati sunt pietonii de pe zebre.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
andrei11
Blocarea unei străzi printr-o manifestaţie neautorizată reprezintă infracţiune.
Ar trebui să intervină jandarmeria.
Un semafor nu rezolvă nimic.
Tânărul acela s-a asigurat când a traversat pe trecere sau era cu căştile în urechi şi cu degetele în telefon ? Eu nu-i înţeleg pe indivizii ăştia care nu se asigură pe trecere.
Ceea ce rezolvă sunt radarele fixe şi amenzile transmise prin e mail / prin alte variante titularului autoturismului. 50 pe şosea şi în dreptul trecerii de pietoni 30. Ai 31 km / h amendă.
Eduard Andrei wrote:
Începand cu 11.10.2022, pe o perioada nedeterminată, intre orele 20 si 22, Șoseaua Antiaeriană , intre străzile Banu Mărăcine și Rombului, vor fi proteste pt. montarea unui semafor la trecere de pietoni de lângă strada Elena și Vasile Cojocaru, pentru că în ziua de marți, un tânăr de 19 ani a fost lovit de o mașină pe trecerea de pietoni și acesta a decedat.
Blocarea unei străzi printr-o manifestaţie neautorizată reprezintă infracţiune.
Ar trebui să intervină jandarmeria.
Un semafor nu rezolvă nimic.
Tânărul acela s-a asigurat când a traversat pe trecere sau era cu căştile în urechi şi cu degetele în telefon ? Eu nu-i înţeleg pe indivizii ăştia care nu se asigură pe trecere.
Ceea ce rezolvă sunt radarele fixe şi amenzile transmise prin e mail / prin alte variante titularului autoturismului. 50 pe şosea şi în dreptul trecerii de pietoni 30. Ai 31 km / h amendă.
📖 Pagination options