Topic: Lucrări DN 1 - Câmpina - Brașov
44 posts, 11371 views
📖 Pagination options
- Cristi N
-
Posted:
-
Re: Lucrări DN 1 - Câmpina - Brașov
Cristi N
Solutia de la Predeal este pur si simplu overkill. Era suficient un pasaj cu o banda mai lata prin care sa se deniveleze sensul Brasov -> Azuga.
Solutia de la Predeal este pur si simplu overkill. Era suficient un pasaj cu o banda mai lata prin care sa se deniveleze sensul Brasov -> Azuga.
- Pok
-
Posted:
-
Re: Lucrări DN 1 - Câmpina - Brașov
Pok
Nu era o soluție din două bretele suspendate (Azuga -> Pârâul Rece + Pârâul Rece -> Predeal) mai bună?
Nu era mai simplu și fluxurile ar fi fost separate?
Cu un sens giratoriu aceste două sensuri se vor intersecta.
Putem spune că este o jumătate de rezolvare pe mai mulți bani.
Nu era o soluție din două bretele suspendate (Azuga -> Pârâul Rece + Pârâul Rece -> Predeal) mai bună?
Nu era mai simplu și fluxurile ar fi fost separate?
Cu un sens giratoriu aceste două sensuri se vor intersecta.
Putem spune că este o jumătate de rezolvare pe mai mulți bani.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Lucrări DN 1 - Câmpina - Brașov
shoppy
Cat timp bagi 2 benzi in una singura nu conteaza ce fel de intersectie faci, este imposibil ca una dintre benzi sa nu aiba cedeaza, si cand este blocaj(adica 200 zile pe an) tot trebuie sa o pazeasca politia ca sa blocheze totul sau sa nu iasa cu bataie.
Practic problema de la Predeal se rezolva cu un semafor pornit din dispecerat cand coloana din Busteni ajunge pana aici, un marcaj de nu bloca intersectia si o camera prin care sa se trimita acasa anularea permisului la toti care trec pe rosu, blocheaza intersectia sau incalca directia benzii(dar cum nici macar Drula nu a putut sa evolueze dincolo de "sa nu deranjam bizonii ca nu ne mai voteaza", ce pretentii sa mai avem de la actualul).
orex wrote here:Chiar daca gandim simplist si facem mistocareala ieftina, trenurile merg prost din lipsa de fonduri, fonduri care se irosesc la Predeal si Sinaia pe o prostie inceputa de Drula pe principiul "nu conteaza ca nu rezolva, construim orice/oriunde ca sa multumim bizonii ca se construieste si sa ne voteze", si odata pornit bolovanul la vale...
Asa, si?! ”Descaleca” din automobil, foloseste trenul, chiar daca nu te duce pana-n parcare la ”'otel”, si-o sa vezi ca privesti inofensiv/neutru astfel de lucruri!
Cat timp bagi 2 benzi in una singura nu conteaza ce fel de intersectie faci, este imposibil ca una dintre benzi sa nu aiba cedeaza, si cand este blocaj(adica 200 zile pe an) tot trebuie sa o pazeasca politia ca sa blocheze totul sau sa nu iasa cu bataie.
Practic problema de la Predeal se rezolva cu un semafor pornit din dispecerat cand coloana din Busteni ajunge pana aici, un marcaj de nu bloca intersectia si o camera prin care sa se trimita acasa anularea permisului la toti care trec pe rosu, blocheaza intersectia sau incalca directia benzii(dar cum nici macar Drula nu a putut sa evolueze dincolo de "sa nu deranjam bizonii ca nu ne mai voteaza", ce pretentii sa mai avem de la actualul).
- Utilizator anonim 2
-
Posted:
-
Re: Lucrări DN 1 - Câmpina - Brașov
Utilizator anonim 2
Am inteles eu gresit sau cum vine asta, "Durata proiectului: 86 luni" pentru latirea de 300m de la Cornu?
Am inteles eu gresit sau cum vine asta, "Durata proiectului: 86 luni" pentru latirea de 300m de la Cornu?
- Cristi N
-
Posted:
-
Re: Lucrări DN 1 - Câmpina - Brașov
Cristi N
@Pok Nu ai de ce sa denivelezi sensul spre Brasov pentru ca nu se intersecteaza cu vreun alt flux.
@Utilizator anonim 2 Durata proiectului contine si perioada de garantie (probabil 5 ani) dar nu gasesc nicaieri defalcat cat timp tine fiecare etapa.
@Pok Nu ai de ce sa denivelezi sensul spre Brasov pentru ca nu se intersecteaza cu vreun alt flux.
@Utilizator anonim 2 Durata proiectului contine si perioada de garantie (probabil 5 ani) dar nu gasesc nicaieri defalcat cat timp tine fiecare etapa.
- orex
-
Posted:
-
- Cristi N
-
Posted:
-
Re: Lucrări DN 1 - Câmpina - Brașov
Cristi N
In link-ul din SICAP avem defalcarea duratelor: 3+5+60=68 de luni
In link-ul din SICAP avem defalcarea duratelor: 3+5+60=68 de luni
VI.3) Informatii suplimentare
1. Durata de realizare a serviciilor de proiectare fazele P.A.C.+P.T.E. inclusiv obtinerea tuturor avizelor si a autorizatiei de construire - 3 luni (45 zile + 45 zile) de la data emiterii ordinului de începere de catre Achizitor; 2. Durata de executie a lucrarilor - 5 luni de la data emiterii ordinului de începere de catre Achizitor; 3. Perioada de garantie de buna executie a lucrarilor: minim 60 luni de la incheierea procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor, fara obiectiuni;
- Utilizator anonim 2
-
Posted:
-
- orex
-
Posted:
-
Re: Lucrări DN 1 - Câmpina - Brașov
orex
Sens giratoriu suspendat pe DN 1 la Predeal. Guvernul aprobă indicatorii tehnico-economici pentru pasajul de 130 de milioane de lei
Sens giratoriu suspendat pe DN 1 la Predeal. Guvernul aprobă indicatorii tehnico-economici pentru pasajul de 130 de milioane de lei
Guvernul aprobă în ședința de miercuri indicatorii tehnico-economici pentru sensul giratoriu suspendat de la Predeal, un pasaj care ar trebui construit în doi ani și jumătate. Pasajul va avea patru rampe care asigură relațiile dinspre București spre Brașov și retur, București – Râșnov și retur și rampa 4 către Brașov. Sensul giratoriu are o valoare estimată de 132 milioane de lei, fonduri europene și o durată de realizare de doi ani și jumătate : .,,Art. 1 – Se aprobă indicatorii tehnico-economici aferenţi obiectivului de investiţii ,,Realizare pasaj rutier la intersecția DN 1 cu DN 73A (Predeal)”, județul Brașov conform anexei care face parte integrantă din prezenta hotărâre. Art. 2 – Finanţarea obiectivului de investiţie, prevăzut la art. 1, se realizează din fonduri externe nerambursabile și de la bugetul de stat prin bugetul Ministerului Transporturilor și Infrastructurii în limita sumelor aprobate anual cu aceasta destinatie, precum și din alte surse legal constituite, conform programelor de investiții publice aprobate conform legii.” Hotărâre de Guvern pentru aprobarea indicatorilor tehnico -economici ai pasajului Predeal.
NF pasaj Predeal.pdf
NF pasaj Predeal.pdf (449.32 KB; downloaded 111 times)
Indicatorii tehnico economici pasaj Predeal.pdf
Indicatorii tehnico economici pasaj Predeal.pdf (196.62 KB; downloaded 132 times)
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Lucrări DN 1 - Câmpina - Brașov
andrei11
1) N-am înţeles de ce trebuie să fie suspendat. Dacă e suspendat ce e la sol ?
2) Care-i "rampa 4 către Braşov" ?
1) N-am înţeles de ce trebuie să fie suspendat. Dacă e suspendat ce e la sol ?
2) Care-i "rampa 4 către Braşov" ?
- orex
-
Posted:
-
Re: Lucrări DN 1 - Câmpina - Brașov
orex
Acum iti este clar?!
Acum iti este clar?!
Pasaj DN1 Predeal.png (915.8 KB; downloaded 2206 times)
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Lucrări DN 1 - Câmpina - Brașov
shoppy
Lor le iese giratoriul de la Predeal mai scump decat viitorul nod A3 de la Predeal, pe care nu stiu unde il mai fac, ar fi trebuit pe aici dar ei au risipit tot spatiul cu chestia asta.
In zona pasajului propus la centura Sinaia capatul Busteni, s-au taiat copacii din zona dintre DN1, benzinaria Mol si raul Prahova, nu stiu daca are legatura cu santierul. https://www.google.ro/maps/@45.3689849,2 ... !3m1!1e3
Lor le iese giratoriul de la Predeal mai scump decat viitorul nod A3 de la Predeal, pe care nu stiu unde il mai fac, ar fi trebuit pe aici dar ei au risipit tot spatiul cu chestia asta.
In zona pasajului propus la centura Sinaia capatul Busteni, s-au taiat copacii din zona dintre DN1, benzinaria Mol si raul Prahova, nu stiu daca are legatura cu santierul. https://www.google.ro/maps/@45.3689849,2 ... !3m1!1e3
- orex
-
Posted:
-
- orex
-
Posted:
-
📖 Pagination options