Totul despre transporturi şi infrastructura adiacentăAspecte diverse din transporturi şi infrastructură

 

Topic: Siguranța rutieră

680 posts, 224851 views
 
Go to page:  1  ... 35 36 37 38 39 40 41  ... 49
 
 

📖 Pagination options
Re: Siguranta rutiera orex

andrei11 wrote here:
Ce-mi plac mie falsele probleme...Deci problema nu e că s-a mers pe contrasens, problema e că s-a filmat cu o cameră neomologată... Vitezele din filmări nu erau astronomice...Numai îl atingeam pe unu' și-mi reparam bara din față moka...Dacă era accident / tamponare se punea ? Sau și atunci ăla demonstra că mergea normal dar din dinamica tamponării s-a întors cu 180 * ?
_________________
Cică au fost vreo 20 - 25 de mașini în off side.

Nu masinile, ci conducatorii auto! Abia astept sa vad cum, doar, le cosmetizeaza-n parcarea de resedinta! ;)
Si daca mai pui la indoiala veridicitatea lucrurilor, afla...



D-aia mi-am achizitionat sistem dual de camere (fata/spate) ca la o adica sa nu existe comentarii ca m-am bagat cu elicopterul in trafic! :rofl:

 


Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană aztec

Nu e bucureșteană, e națională...
Credeam că doar eu gândesc și vad asta, dar sunt mai multi...
Omul , in opinia mea, a văzut exact și a pus degetul pe rana.
Radiografia perfecta, cum se spune.
Dar...cu toate că știm asta deja de...zeci de ani...tot degeaba.


https://www.g4media.ro/cum-s-a-simtit-pe ... uri.html


Un român întors în țară a relatat pe Facebook experiența traumatizantă de pe șoselele din regiunea Moldovei, transmite Ziarul de Iași. „Să mergi legal înseamnă să o cauţi cu lumânarea”, povestește acesta în postarea devenită virală după ce a condus pe celebrul E85, drumul care leagă Bucureștiul de Moldova.

„Nimeni nu respectă nimic, nu exista poliţie. Totul este un fel de Vest Sălbatic, în care fiecare face ce vrea, nimeni nu este tras la răspundere, scapă cine poate”, a scris șoferul pe pagina sa de socializare.

Ulterior, Radu Moldoveanu a mai spus la Digi24 că „o bună porțiune din drum am respectat viteză legală și efectiv am fost depășit prin stânga, dreapta, am primit înjurături, veneau mașini și frânau brusc, așa că am renunțat. Când ești așa agresat renunți. Am renunțat la a mai respecta limita de viteză pentru că am vrut să scap de pe drumul respectiv. Vă dau cuvântul meu de onoare, cât am stat în România eu nu am condus în Moldova. Am mers de la Constanța la București, dar ce e acolo e Vestul Sălbatic. Un șofer care respectă Codul Rutier ori va fi tamponat, ori cineva îl blochează și îl ia la bătaie”.

El a criticat dur lipsa totală a polițiștilor de pe drumul care înregistrează un număr record de accidente în fiecare an: ”Consider că autoritățile acceptă acest număr mare de morți și accidente. Acceptă tacit. Cât nu e autoritate pe șosele, nu există poliție, normal că șoferii nu se tem de nimic”.

 


Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană andrei11

Miciună. Eu cirul pe E 85 și circul chiar cu viteza legală. Nu aduc în discuție celebrul  acostament consolidat ca să nu isc o polemică fără de sfârșit.
Ies de pe celebrul acostament ( consolidat ) în satul Traian la Nord de Roman.

 


Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană aztec

Și câtă politie ai văzut tu, in drumurile tale?
Și câte accidente , sau posibile accidente și încălcării ale legii?
Că tu de fapt mergi ilegal crezând că e legal...nu discutam...
Daca ai merge legal pe bandă nu "acostament consolidat" cum ai mai vedea problema..?

😁

 


Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană andrei11

Nu merg ilegal crezând că e legal, merg ilegal că așa sunt mult  mai puține conflicte de trafic posibile  decât dacă s-ar merge legal.
De ce sunt accidente ? Când se găsesc doi căpoși ( din sens contrar ) care vor să depășească în același timp.  3 ( trei ) autovehicule în paralel încap lejer pe drumul ăsta mergându-se ilegal. Legal ar fi nenumărate conflicte de trafic. Îți spune cineva care de multe ori a făcut traseul București - Tîrgu Neamț și de două ori pe săptămână. În anii trecuți am făcut și 50.000 - 60.000 km / an  rezultați ( aproape ) numai din  curse București - Târgu Neamț / București - Constanța. Bine, pe București - Constanța e plictiseală  mare din cauza autostrăzii.
Toate mașinile de poliție pe care le-am întâlnit tot ilegal circulau.

aztec wrote here:
Daca ai merge legal pe bandă nu "acostament consolidat" cum ai mai vedea problema..?

Ferească Dumnezeu, ar fi de câteva ori mai multe accidente decât sunt acum. Ar fi dezastru. Ar trebui să stai după camioanele cu 90 și după toți amețiții care nu pot mai mult de 50 / 60 ( în afara localităților ).  După tractoare, căruțe și ce mai întâlnești în cale. Depășirile ar fi pe muchie de cuțit.
Du-te pe București - Alexandria  ( mai fac și traseul acesta ) și să vezi cum e la depășiri.
Dacă  faci pe lupul moralist comunică-mi cum circuli tu legal pe rânduri pe Șoselele  Mihai Bravu - Ștefan cel Mare. Pe cele două artere nu  mai sunt marcaje longitudinale, deci circulația  ar trebui să se desfășoare pe rânduri. Circulă tu legal pe rânduri.  Știi ce este acela un rând  ? Nici pe Colentina nu se mai văd benzile, deci circulația ar trebui să se desfășoare  pe rânduri.  Pantelimon idem. E un dezastru cu benzile în București.

 


Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană Chev Celios

Nu stiu unde sa uitat omul ala dar DN2/E85 este plin de politie si de radare.  Sunt zone unde fara sa fie vorbiti intre ei stau in cascada.

 


Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană andrei11

Ar putea să fie mai mulți.

 


Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană Chev Celios

De acord. Dar si drumul asta trebuie largit la doua benzi pe sens urgent. Nu exista nici o alta varianta si nici un motiv sa nu faci asta. Drumul asta, practic este coloana vertrebrala a Moldovei.

 


Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană andrei11

N-ai cum.  Cică se vrea să se transforme în 2+1.  Sunt avantaje și dezavantaje.
Și oricum - din păcate - ne amenință cu A 7. A 7 cică ar rezolva problema și nu se  mai  justifică DN 2  --->  2+2.

 


Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană Costin

Problema e de mentalitate. Toti strigau ca vor autostrăzi ca asa nu or sa mai fie accidente. A2 e cel mai bun exemplu ca asta este complet gresit. Unde sunt toti avocatii autostrazilor ca solutie la accidente, dupa carambolul de pe A2? Unul nu am vazut. Trebuie amenzi mari, camere video cu amenzi automate pentru toate infractiunile detectabile vizual sau cu calculul vitezei, recuperarea amenzilor si suspendarea permisului la neplata, politie peste tot etc. Nimic din astea nu se intampla pentru ca nimeni nu isi asuma politic o asemenea decizie. Ca "nu ne mai voteaza", ca vor lua chiar ei penalizari etc

Si asta cu "stai dupa toti ametitii" e absolut corect si normal. Aproape toata Norvegia e 1+1 cu separator de sensuri. Din cand in cand se face 2+1 pentru 1-2km pentru depasiri si exista alveole pt avarii. Daca te defectezi intre alveole te ajuta cineva sa ajungi intr-una si pana atunci toti stau pe loc. Merge unul cu 50? Merg toti cu 50. Si nu mai moare nimeni. La propriu.

 


Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană cris_m

Autostrada reduce accidentele cauzate de depasiri inconstiente, nu de ametitii care nu stiu sa adapteze viteza la conditiile meteo si care nu stiu sa pastreze distanta. In orice caz, accidentele de pe autostrazile noastre sunt majoritatea urmare a indisciplinei si a faptului ca nu stim sa le folosim/nu stim sa circulam pe ele... Cea mai buna comparatie pentru asta ramane A1 si DN7 intre Sibiu si Deva, accidentele au scazut semnificativ.

 


Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană Chev Celios

Da o sa mai reduca din trafic insa DN2 pe portiunea Focsani-Bucuresti trebuie sa fie la 2+2. Nici un alt argument nu exista. Nici macar aparitia lui A7. Pe DN2 circula multe camioane pe care trebuie sa le depasesti dar e cam riscant.  Chestia asta cu 2+1 poate sa face mai mult rau, pentru ca unii se vor grabi sa taie calea doar sa intre ei in fata chiar inainte sa treaca de la 2 benzi la una. Trebuie tinut cont ca multe camioane se duc spre portul Constanta, iar odata cu terminarea podului de la Braila multi se vor reorienta sa treaca Dunarea pe la Braila si de acolo sa o ia usor catre Constanta. A4 in viitor ar trebui legat cu podul acesta si de acolo sa se uneasca cu A7.

 


Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană andrei11

Te contrazic, A 7 va reduce semificativ traficul pe DN 2.
A 4 până la A 7 via Brăila e prea departe ca orizont de timp. Podul de la Brăila are sau nu profil de autostradă ?

 


Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană Bogdan Ciorascu

Chev Celios wrote here:
Nu stiu unde sa uitat omul ala dar DN2/E85 este plin de politie si de radare.  Sunt zone unde fara sa fie vorbiti intre ei stau in cascada.


Ca in 2021 asa lipsa de politie pe drumul asta nu am mai vazut niciodata :headbash:
Spre exemplu in weekend-ul trecut nici picior de militian in 500km facuti la ore de varf!

 


Go to page:  1  ... 35 36 37 38 39 40 41  ... 49
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Aspecte diverse din transporturi şi infrastructură  • 
Choose destination

Since our 2426 forum members have written 434170 posts in 5406 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use