Topic: Discuții după inaugurare
161 posts, 42587 views
📖 Pagination options
- orex
-
Posted:
-
Re: Discuții după inaugurare
orex
Fa acelasi rationament si cand vrei sa revii din peregrinari si esti conditionat de tempoul legaturilor mijloacelor de transport in comun, oricare ar fi ele, cu aeroportul de imbarcare spre Romania! Cum e? Nu tii sa te incadrezi in programul orar ca sa prinzi avionul? Zic ca da!
PS
Trenul, oricare dintre cele 3 companii afiliate traseului, face 20 de min. pe traseul Gara de Nord -OTP, doar la intoarcere OTP-Gara de Nord face cu 5 min. mai mult, ca nah se circula pe o linie si stationeaza in Mogosoaia, pret de 5 min. dupa ce trece urmatorul tren spre OTP!
BIGRED1984 wrote:
Nu cred ca (...)
Fa acelasi rationament si cand vrei sa revii din peregrinari si esti conditionat de tempoul legaturilor mijloacelor de transport in comun, oricare ar fi ele, cu aeroportul de imbarcare spre Romania! Cum e? Nu tii sa te incadrezi in programul orar ca sa prinzi avionul? Zic ca da!
PS
Trenul, oricare dintre cele 3 companii afiliate traseului, face 20 de min. pe traseul Gara de Nord -OTP, doar la intoarcere OTP-Gara de Nord face cu 5 min. mai mult, ca nah se circula pe o linie si stationeaza in Mogosoaia, pret de 5 min. dupa ce trece urmatorul tren spre OTP!
- BIGRED1984
-
Posted:
-
Re: Discuții după inaugurare
BIGRED1984
Desi am impresia ca sunt contrazis orice as zice, o sa raspund totusi punctual.
Daca tot plec cu masina de acasa, nu vad de ce as lasa-o la GdN doar ca sa iau trenul, nici in Otopeni nu platesc, stiu unde sa o las.(nu mai zic ca pare mai safe in Otopeni decat zona GdN).
In vacanta de obicei nu conduc, deci da, sunt conditionat de transport in comun sau transfer; dar acolo nu ai optiunea masinii la fel de convenabila ca la Bucuresti.
Repet, eu sunt pentru acest tren si transport in comun, dar, cum am zis, pentru unii locuitori ai Bucurestiului e mai convenabil si/sau rapid cu masina sau altfel.
Nu inteleg inversunarea asta de a spune ca trenul e 'cel mai cel' iar restul sunt praf.
Eu vad trenul complementar celorlalte servicii, daca ar fi fost si integrat cum trebuie in sistem ar fi fost si mai bine.
Chiar si fara familie, daca as calcula, in multe situatii care nu sunt ore de varf, cred ca as iesi mai bine cu 783 +Metrou.
Desi am impresia ca sunt contrazis orice as zice, o sa raspund totusi punctual.
Daca tot plec cu masina de acasa, nu vad de ce as lasa-o la GdN doar ca sa iau trenul, nici in Otopeni nu platesc, stiu unde sa o las.(nu mai zic ca pare mai safe in Otopeni decat zona GdN).
In vacanta de obicei nu conduc, deci da, sunt conditionat de transport in comun sau transfer; dar acolo nu ai optiunea masinii la fel de convenabila ca la Bucuresti.
Repet, eu sunt pentru acest tren si transport in comun, dar, cum am zis, pentru unii locuitori ai Bucurestiului e mai convenabil si/sau rapid cu masina sau altfel.
Nu inteleg inversunarea asta de a spune ca trenul e 'cel mai cel' iar restul sunt praf.
Eu vad trenul complementar celorlalte servicii, daca ar fi fost si integrat cum trebuie in sistem ar fi fost si mai bine.
Chiar si fara familie, daca as calcula, in multe situatii care nu sunt ore de varf, cred ca as iesi mai bine cu 783 +Metrou.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discuții după inaugurare
andrei11
Robert24 wrote:
Oriunde si in vest, sunt oameni care aleg transport public, taxi sau masina personala cu parcare la aeroport...
Este normal si natural!
Dar pentru multe alte situatii... in cazul OTP, la ore de varf, ca timp, trenul este de cele mai multe ori imbatabil.
In exemplul dat de mine, duminica seara, 783 a fost clar mai rapid.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discuții după inaugurare
andrei11
Regio Călători se retrage din afacere la sfârșitul lunii. ( Club Feroviar )
Regio Călători se retrage din afacere la sfârșitul lunii. ( Club Feroviar )
- orex
-
Posted:
-
Re: Discuții după inaugurare
orex
Vorbim in mod oficial, nu auzite de prin vecini...
Vorbim in mod oficial, nu auzite de prin vecini...
Regiocalatori2.png (129.6 KB; downloaded 2835 times)
- andrei11
-
Posted:
-
- orex
-
Posted:
-
Re: Discuții după inaugurare
orex
N-ai postat citatul, nici link, ci o trimitere la...neste colegi de ”breasla”, da?
Eu am vrut sa vad direct de la sursa, nu de alta ca sa ma conving ca ”caratul aerului”, la greu, nu-i productiv/profitabil, exact cum am sesizat, ca un neaos calator, cand am fost cu EI la OTP si inapoi la GDN!
N-ai postat citatul, nici link, ci o trimitere la...neste colegi de ”breasla”, da?
Eu am vrut sa vad direct de la sursa, nu de alta ca sa ma conving ca ”caratul aerului”, la greu, nu-i productiv/profitabil, exact cum am sesizat, ca un neaos calator, cand am fost cu EI la OTP si inapoi la GDN!
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Discuții după inaugurare
PTMZ
Sursa: Club Feroviar
CFR Călători va cere mâine dimineață la CFR SA să preia, începând de joi, toate trasele de aeroport abandonate de operatorul privat Regio Călători, a declarat pentru Club Feroviar directorul general al operatorului feroviar de stat, Ovidiu Vizante. Totul depinde însă de acceptul Autorității pentru Reformă Feroviară, instituție condusă de Gigi Gavrilă, care trebuie să fie de acord cu suplimentarea Contractului de servicii publice.
Linia de cale ferată spre Aeroportul Henri Coandă este în pericol să devină obiect de muzeu începând de joi, 1 iulie, când se va retrage Regio Călători.
Dacă trasele lăsate libere de operatorul privat nu vor fi preluate de CFR Călători, în anumite momente ale zilei intervalele de succedare dintre trenuri vor fi de o oră și 20 de minute, ceea ce va face total inatractivă conexiunea feroviară.
[...]
De săptămâna trecută, când Regio Călători a anunțat oficial retragerea sa de la 1 iunie de pe ruta de aeroport, și până în prezent, nu a fost găsită nicio soluție pentru deblocarea situației.
”Noi suntem dispuși să le preluăm pe toate (trasele – n.red.). Sau se poate găsi o soluție să preluăm jumătate noi, jumătate TFC (Transferoviar Călători, celălalt operator privat de pe ruta de Otopeni – n.red.). Noi le vom cere mâine dimineață pe toate la CFR SA”, a declarat pentru Club Feroviar directorul general al CFR Călători, Ovidiu Vizante.
Există însă și o condiție sine qua non pentru ca operatorul de stat să preia aceste curse. ”Avem nevoie ca Autoritatea pentru Reformă Feroviară să modifice Contractul de servicii publice de la 1 iulie, astfel încât să prindă și aceste trase. Dacă dumnealor ne spun că va fi modificat CSP, mergem înainte. Există și noțiunea de gentlemen agreement – să ne spună că va fi modificat contractul ulterior, iar noi vom intra de la 1 iulie”, a mai spus directorul CFR Călători.
Sursa: Club Feroviar
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discuții după inaugurare
andrei11
Adresa la care se face comentariul.
Despre PO Parc Mogoșoaia
Stația e bună, dar trebuiau să-i găsească o altă dunumire, numai Parc Mogoșoaia nu e acolo.
Pe de altă parte la << crucea >> de la Gara Mogoșoaia al doilea tren care sosește poate nici să nu oprească în Gara Mogoșoaia.
Adresa la care se face comentariul.
Despre PO Parc Mogoșoaia
Stația e bună, dar trebuiau să-i găsească o altă dunumire, numai Parc Mogoșoaia nu e acolo.
Pe de altă parte la << crucea >> de la Gara Mogoșoaia al doilea tren care sosește poate nici să nu oprească în Gara Mogoșoaia.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discuții după inaugurare
shoppy
Ba este, trenu-l nu-i autobuz sa te lase la poarta, de acolo se ajunge pe jos la parc, este foarte bine ca se arata doritorilor de agrement ca au alternativa trenului, iar pentru localnici este bine ca se subliniaza ideea parcului care le creste valoarea terenurilor, deci toata lumea castiga.
Ba este, trenu-l nu-i autobuz sa te lase la poarta, de acolo se ajunge pe jos la parc, este foarte bine ca se arata doritorilor de agrement ca au alternativa trenului, iar pentru localnici este bine ca se subliniaza ideea parcului care le creste valoarea terenurilor, deci toata lumea castiga.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Discuții după inaugurare
cris_m
Nu este un mit, este o realitate, a crescut numarul de pasageri pe ruta de tren spre aeroport. Am plecat cu trenul de la 13:50, cam asa arata peronul imbarcare/debarcare in Gara de Nord. La retur abia am gasit loc in tren... Incet, dar sigur, oamenii au descoperit si avantajele acestei conexiuni, cu toate neajunsurile ei. Foarte probabil daca s-ar rezolva si acestea, lumea ar opta negresit pentru tren. Si da, chiar am facut 20 de minute in cap.
Nu este un mit, este o realitate, a crescut numarul de pasageri pe ruta de tren spre aeroport. Am plecat cu trenul de la 13:50, cam asa arata peronul imbarcare/debarcare in Gara de Nord. La retur abia am gasit loc in tren... Incet, dar sigur, oamenii au descoperit si avantajele acestei conexiuni, cu toate neajunsurile ei. Foarte probabil daca s-ar rezolva si acestea, lumea ar opta negresit pentru tren. Si da, chiar am facut 20 de minute in cap.
20210725_134218-1612x1209.jpg (437.76 KB; downloaded 2419 times)
- orex
-
Posted:
-
Re: Discuții după inaugurare
orex
La dus, ca la intors faci cu 5 minute mai mult! Nu-i substantial, dar zabovirea in Mogosoaia isi spune cuvantul!
La dus, ca la intors faci cu 5 minute mai mult! Nu-i substantial, dar zabovirea in Mogosoaia isi spune cuvantul!
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Discuții după inaugurare
cris_m
Nu cred ca mai esti asa presat de timp la intoarcere incat sa simti cele 5 minute de asteptare... Oricum, provocarea majora ramane retinerea orelor de plecare in ambele statii, asta e o problema mai mare zic eu.
Nu cred ca mai esti asa presat de timp la intoarcere incat sa simti cele 5 minute de asteptare... Oricum, provocarea majora ramane retinerea orelor de plecare in ambele statii, asta e o problema mai mare zic eu.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discuții după inaugurare
andrei11
Trebuie investit ( nu mult ) și construită linie dublă București Nord - Racord Otopeni aeroport.
Trebuie investit ( nu mult ) și construită linie dublă București Nord - Racord Otopeni aeroport.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Racordarea directă a aeroportului la rețeaua feroviară (noua legătură GdN - OTP)
•
Choose destination