Topic: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
1638 posts, 501487 views
📖 Pagination options
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Tronson NORD: Pasaj rutier peste DN1A (Mogosoaia)
TibiV
Subscriu la ce a spus zapacitu...
La care as adauga: mai bine sa lungesti filmarea, incepand mult inainte de "punctul de interes".
Adica filmarea ar fi trebuit sa inceapa cu 30 de secunde mai devreme (sensul Chitila->Otopeni), adica sa ai o bucata la fel de lunga din DNCB inainte de giratoriu/pasaj cum a fost cea de dupa giratoriu/pasaj...
Iar la intoarcere (sensul Otopeni->Chitila) ar fi trebuit sa inceapa tot cu 30 de secunde inainte de giratoriu.
Daca simti ca ai nevoie de detalii, revii din alt unghi, dar atunci deja "incadrarea" este clara - unde, ce si cum...
Spor in continuare!
Subscriu la ce a spus zapacitu...
La care as adauga: mai bine sa lungesti filmarea, incepand mult inainte de "punctul de interes".
Adica filmarea ar fi trebuit sa inceapa cu 30 de secunde mai devreme (sensul Chitila->Otopeni), adica sa ai o bucata la fel de lunga din DNCB inainte de giratoriu/pasaj cum a fost cea de dupa giratoriu/pasaj...
Iar la intoarcere (sensul Otopeni->Chitila) ar fi trebuit sa inceapa tot cu 30 de secunde inainte de giratoriu.
Daca simti ca ai nevoie de detalii, revii din alt unghi, dar atunci deja "incadrarea" este clara - unde, ce si cum...
Spor in continuare!
- mindmasster
-
Posted:
-
Re: Tronson NORD: Pasaj rutier peste DN1A (Mogosoaia)
mindmasster
Multumesc multumesc pentru feedback. o sa tin cont de urmatoarea filmare.
Multumesc multumesc pentru feedback. o sa tin cont de urmatoarea filmare.
- Goldmund
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Goldmund
Sper sa nu supar pe nimeni daca "omul" mai intra si in politichie:
https://www.youtube.com/watch?v=lVEEMJ4PHL4
Ce pacat de banii dati pana acum, daca nu desfiinteaza toate sensurile giratorii si nu supraetajeaza(nivel 2,3) intrari/iesiri stanga(macar in intersectiile mari, acolo unde nu vor fi sensuri giratorii suspendate...
Sper sa nu supar pe nimeni daca "omul" mai intra si in politichie:
https://www.youtube.com/watch?v=lVEEMJ4PHL4
Ce pacat de banii dati pana acum, daca nu desfiinteaza toate sensurile giratorii si nu supraetajeaza(nivel 2,3) intrari/iesiri stanga(macar in intersectiile mari, acolo unde nu vor fi sensuri giratorii suspendate...
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
Goldmund, având în vedere că deja se lucrează la A0 îți spun sigur că circulația pe DNCB se va desfășura normal inclusiv dacă se vor păstra sensgiratoriile și dacă se vor construi toate intersecțiile denivelate proiectate.
Goldmund, având în vedere că deja se lucrează la A0 îți spun sigur că circulația pe DNCB se va desfășura normal inclusiv dacă se vor păstra sensgiratoriile și dacă se vor construi toate intersecțiile denivelate proiectate.
- Costin
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
Costin
O nu, turbogiratia, sau sensul giratoriu rapid, acest 'sosea cu profil de autostrada' al intersectiilor.
Terminologia e pe bune, din documentatie oficiala, sau niste turbojurnalisti se joaca cu turbocuvintele?
orex wrote here:
Cum arată noua „turbogiraţie” construită pe Centura Bucureşti la intersecţia de la Otopeni. Pe ce alte drumuri aglomerate ar trebui construite sensuri giratorii rapideCompania de Drumuri a finalizat lucrările pentru construirea turbogiraţiei de la Otopeni, pe Centura Bucureşti Nord, sensul giratoriu rapid asigurând fluenţa circulaţiei pe un tronson unde cozile se întindeau pe mai mulţi kilometri.
O nu, turbogiratia, sau sensul giratoriu rapid, acest 'sosea cu profil de autostrada' al intersectiilor.
Terminologia e pe bune, din documentatie oficiala, sau niste turbojurnalisti se joaca cu turbocuvintele?
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
La Otopeni ( și prin alte părți ) nu e vorba de turbogirație.
La Otopeni ( și prin alte părți ) nu e vorba de turbogirație.
- Cristi N
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Cristi N
Turbogiratia e un giratoriu in care benzile "ies" din intersectie. La un giratoriu normal ai niște cercuri concentrice pe cand la asta ai un soi de spirala.
Turbogiratia e un giratoriu in care benzile "ies" din intersectie. La un giratoriu normal ai niște cercuri concentrice pe cand la asta ai un soi de spirala.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
Corect, repet, la Otopeni ( și nu numai ) nu e vorba de turbogirație.
Corect, repet, la Otopeni ( și nu numai ) nu e vorba de turbogirație.
Turbogirația.jpg (191.62 KB; downloaded 4339 times)
- zapacitu
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Glina - Jilava (SUD)
zapacitu
Nu e SF, ci "noaptea mintii". Cei care au aprobat chestia asta ar trebui sa zboare din functie pe motiv de incompententa. Intreaga solutie putea fi usor implementata ca un fel de griatoriu supradimensionat si, cu toate ca nu scapam de doua treceri la nivel, macar se putea circula fara deviatii aiurea. Probabil principiul a fost "oricum e aglomerat, nu conteaza". Dureros.
mindmasster wrote here:
[n.r. - ref deviatiile de la DNCB x DN4]Ce au facut cu acest noi devieri, este ceva SF. Nu am vazut asa ceva pana acum. Pe directia A2-A1, se traverseaza calea ferata de 2 ori + un ocol de aproape 1km spre Bucuresti, unde avem un giratoriu temporar.
Nu e SF, ci "noaptea mintii". Cei care au aprobat chestia asta ar trebui sa zboare din functie pe motiv de incompententa. Intreaga solutie putea fi usor implementata ca un fel de griatoriu supradimensionat si, cu toate ca nu scapam de doua treceri la nivel, macar se putea circula fara deviatii aiurea. Probabil principiul a fost "oricum e aglomerat, nu conteaza". Dureros.
- orex
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
orex
Pasajul de la Berceni a ajuns la 50 %
Pasajul de la Berceni a ajuns la 50 %
Pasajul de la Berceni, unul dintre cele sensuri giratorii suspendate care se construiesc pe Centura București Sud a ajuns la un stadiu fizic de execuție de aproape 50 % (49,27 %) a anunțat Compania de Drumuri. În aceste condiții, cu o mobilizare foarte bună pe șantier constructorul Trameco (parte a grupului Selina) poate finaliza lucrările la toamnă, conform contractului și promisiunilor oficialilor din Ministerul Transporturilor (ultima estimare a CNIAR este pentru luna decembrie).
Contractul pentru proiectarea și execuția sensului giratoriu suspendat de la Berceni a fost semnat în martie 2019 pentru 146 de milioane lei, iar lucrările au început în vara anului 2020.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
ByOnu
Explicati-mi si mie, va rog. De unde diferenta de culoare a tablierului(?)?
In timp ce tablierul de la Berceni este evident grunduit, cel de la Oltenitei zici ca tocmai a fost ridicat de pe fundul marii - si in starea aceasta se si realizeaza turnarile de beton.
De ce se admite tablierul ruginit la Oltenitei?
Explicati-mi si mie, va rog. De unde diferenta de culoare a tablierului(?)?
In timp ce tablierul de la Berceni este evident grunduit, cel de la Oltenitei zici ca tocmai a fost ridicat de pe fundul marii - si in starea aceasta se si realizeaza turnarile de beton.
De ce se admite tablierul ruginit la Oltenitei?
culori.png (1.65 MB; downloaded 3084 times)
culori0.png (1.62 MB; downloaded 3084 times)
- Cristi N
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Cristi N
Cel de la Oltenitei e posibil sa fie dintr-un aliaj special de otel numit Corten.
Sursa: Edifica
Un pasaj asemanator a fost facut pe A10, in zona Alba Iulia Nord: CNAIR
Cel de la Oltenitei e posibil sa fie dintr-un aliaj special de otel numit Corten.
.Ce este oţelul Corten?
Denumit după COR-TEN, marca înregistrată a companiei americane US Steel, oţelul corten este un tip de oţel rezistent la intemperii, fără a necesita vopsirea lui. Proprietăţile sale permit expunerea la condiţii atmosferice dure perioade îndelungate, fără a fi afectat de coroziunea specifică.
Care este secretul? Oţelul corten formează un strat protector pe suprafaţa sa sub influenţa vremii. Acesta se regenerează permanent prin expunerea la condiţii climatice neprielnice şi asta datorită compoziţiei sale: cupru, crom, nichel şi fosfor. Cu alte cuvinte, oţelul este lăsat să ruginească – şi chiar capătă un aspect de rugină – pentru a-şi forma învelişul de protecţie.
Datorită proprietăţilor sale deosebite, oţelul corten îşi găseşte întrebuinţarea în multe domenii: de la construcţia podurilor, la locuinţe, statui sau containere maritime.
Prima utilizarea a sa în proiecte arhitecturale datează din 1964 la construcţia sediului central John Deere din Moline, Illinois.
Sursa: Edifica
Un pasaj asemanator a fost facut pe A10, in zona Alba Iulia Nord: CNAIR
- orex
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
orex
𝗣𝗮𝘀𝗮𝗷𝘂𝗹 𝗕𝗲𝗿𝗰𝗲𝗻𝗶
𝗣𝗮𝘀𝗮𝗷𝘂𝗹 𝗕𝗲𝗿𝗰𝗲𝗻𝗶
✅️ Se lucrează la armarea, cofrarea și turnarea betonului aferent plăcii de suprabetonare pe inelul central și pe rampa de urcare/coborâre spre și dinspre #Berceni.
✅️ Se lucrează la armarea, cofrarea și betonarea zidului de gardă la culeea 1 (București) și culeea 2 (Berceni).
✅️ Continuă montarea rosturilor de dilatație pe rampa de urcare/coborâre spre și dinspre #București, pe rampa de urcare/coborâre spre și dinspre #Berceni, precum și pe inelul central al pasajului.
✅️ Continuă montarea lisei prefabricate pe rampa de coborâre spre #Jilava și pe rampa de urcare dinspre Jilava, precum și armarea, cofrarea și betonarea grinzii de parapet pe cele două rampe menționate anterior.
✅️ Continuă montarea parapetului pietonal pe rampa de coborâre spre Popeşti-Leordeni, rampa de urcare dinspre Popeşti-Leordeni și rampa de urcare/coborâre spre și dinspre #Berceni.
✅️ Continuă montarea parapetului direcțional pe rampa de urcare/coborâre spre și dinspre #Berceni.
✅️ Se lucrează la montarea hidroizolației pe rampa de urcare dinspre Popești-Leordeni și pe rampa de coborâre spre Popeşti-Leordeni și se pregătesc suprafețele pentru acest pas și la rampa Berceni și rampa de coborâre spre Jilava.
✅️ Se lucrează la așternerea asfaltului de protecție a hidroizolației pe rampa de urcare dinspre Popeşti-Leordeni și pe rampa de coborâre spre Popeşti-Leordeni.
✅️ Se execută fundații adâncite de parapet în zona km 35 și fundații de balast și strat superior de fundație din balast stabilizat cu ciment pe rampa de urcare/coborâre spre și dinspre #București.
✅️ Se lucrează la turnarea grinzii de parapet pe rampa de coborâre spre Popeşti-Leordeni și pe rampa de urcare dinspre Popești-Leordeni.
✅️ Continuă executarea lucrărilor de drum pe zona comunei Berceni și pe dinspre București, inclusiv lucrări de amenajare a trotuarelor pe DJ401 și DNCB.
✅️ Continuă executarea lucrărilor de iluminat public pe toate zonele pasajului.
✅️ Continuă realizarea canalizării pluviale, necesară preluării apei din zona pasajului.
ℹ️ Având în vedere sincopele întâmpinate în desfășurarea lucrărilor într-un ritm susținut, precum și faptul că anumite etape nu pot fi scurtate pe timp de iarnă în așa fel încât să nu existe niciun risc asupra calității lucrărilor, termenul la care va fi dat în trafic pasajul Berceni este aprilie 2023.
- orex
-
Posted:
-
📖 Pagination options