Topic: Diverse achiziții de autobuze second hand
99 posts, 16094 views
📖 Pagination options
- ticker
-
Posted:
-
Re: Serviciul de Transport Voluntari
ticker
Daca o luam asa nici Citaro E3 nu mai sunt E3. Eu prefer sa cred ca sunt E5 pe bune...
Daca o luam asa nici Citaro E3 nu mai sunt E3. Eu prefer sa cred ca sunt E5 pe bune...
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Serviciul de Transport Voluntari
cris_m
Evident, n-am zis ca ar mai fi. Mai ales cand vezi ca lasa un nor de fum in urma lor sau au tobe de esapament mai ceva ca Dacurile. Eu am ceva cu vehiculele second hand in general, fie ele personale sau de calatori.
Evident, n-am zis ca ar mai fi. Mai ales cand vezi ca lasa un nor de fum in urma lor sau au tobe de esapament mai ceva ca Dacurile. Eu am ceva cu vehiculele second hand in general, fie ele personale sau de calatori.
- Daniel2000
-
Posted:
-
Re: Serviciul de Transport Voluntari
Daniel2000
Oricum o sa fie jale daca STV va mai infiinta alte trasee aglomerate preluate de la STB, gen R443 si va avea autobuze cu "doua" usi(o singura usa), plus ca si interiorul lor e prost organizat, zunt prea multe scaune si prea putin spatiu pentru calatorii care stau in picioare sau care au bagaje foarte multe, ele nu sunt autobuze pentru Bucuresti si Ilfov. Pe R440 am înțeles ca sunt probleme si pe R479 la fel. Nu vreau sa mi imaginez ca STV sa opereze cu astfel de autobuze pe R443, R446 sau R447.
Oricum o sa fie jale daca STV va mai infiinta alte trasee aglomerate preluate de la STB, gen R443 si va avea autobuze cu "doua" usi(o singura usa), plus ca si interiorul lor e prost organizat, zunt prea multe scaune si prea putin spatiu pentru calatorii care stau in picioare sau care au bagaje foarte multe, ele nu sunt autobuze pentru Bucuresti si Ilfov. Pe R440 am înțeles ca sunt probleme si pe R479 la fel. Nu vreau sa mi imaginez ca STV sa opereze cu astfel de autobuze pe R443, R446 sau R447.
- ticker
-
Posted:
-
Re: Serviciul de Transport Voluntari
ticker
Important e sa polueze mai putin, sa aiba AC si sa fie decente.
@Dragoscat4609 , esti snagovean de-al meu?
R443 era oricum in pachet cu R445 si inca o linie in lotul 1 al licitatiei organizate de ADTPBI. Castigase Nicarom si trebuia sa vina cu BMC Procity 12m diesel E6 doar ca s-a intamplat Covid si au cerut anularea atribuirii/procedurii. Deci R443 oricum nu ar ramane la STB.
Important e sa polueze mai putin, sa aiba AC si sa fie decente.
@Dragoscat4609 , esti snagovean de-al meu?
R443 era oricum in pachet cu R445 si inca o linie in lotul 1 al licitatiei organizate de ADTPBI. Castigase Nicarom si trebuia sa vina cu BMC Procity 12m diesel E6 doar ca s-a intamplat Covid si au cerut anularea atribuirii/procedurii. Deci R443 oricum nu ar ramane la STB.
- Costin
-
Posted:
-
Re: Serviciul de Transport Voluntari
Costin
Ca principiu, faptul ca au multe scaune, pentru un autobuz regional, e un lucru bun. Ce e rau e ca au doar 12 metri si/sau sunt prea rare.
Ca principiu, faptul ca au multe scaune, pentru un autobuz regional, e un lucru bun. Ce e rau e ca au doar 12 metri si/sau sunt prea rare.
- ticker
-
Posted:
-
Re: Serviciul de Transport Voluntari
ticker
E nevoie de 18m dimineata si seara pe unele trasee si sunt clar de accord cu suplimentarea turelor, insa trebuie facute studii clare de calatori ca sa se poata ajunge la un scenariu optim...
E nevoie de 18m dimineata si seara pe unele trasee si sunt clar de accord cu suplimentarea turelor, insa trebuie facute studii clare de calatori ca sa se poata ajunge la un scenariu optim...
- Costin
-
Posted:
-
Re: Serviciul de Transport Voluntari
Costin
Exista si autobuze de 15m. Si intr-un final, se poate si de 12 daca vin suficient de des. Evident, e nevoie de un studiu de trafic.
Insa cred ca ADTPBI nu are un ghid dedicat privind capacitatea de transport pe trasee regionale, ei probabil au niste linii generale pe care le urmeaza indiferent de tipul de traseu, ceea ce e gresit - gradul de ocupare trebuie calcuat altfel pe trasee regionale. Abia dupa ce au niste proceduri clare privind calculul gradului de incarcare ar putea sa faca respectivele studii de trafic si, eventual, sa solicite dimensiuni diferite de autobuze sau cresterea numarului de ture.
Momentan zicem merci ca nu mai sunt dube si exista tarifare integrata - e adevarat ca e un pas major (care trebuia facut acum foarte multa vreme), insa se vede clar ca nici autoritatile nu au privit mai departe de acest obiectiv. Ar fi cazul sa o faca acum...
Exista si autobuze de 15m. Si intr-un final, se poate si de 12 daca vin suficient de des. Evident, e nevoie de un studiu de trafic.
Insa cred ca ADTPBI nu are un ghid dedicat privind capacitatea de transport pe trasee regionale, ei probabil au niste linii generale pe care le urmeaza indiferent de tipul de traseu, ceea ce e gresit - gradul de ocupare trebuie calcuat altfel pe trasee regionale. Abia dupa ce au niste proceduri clare privind calculul gradului de incarcare ar putea sa faca respectivele studii de trafic si, eventual, sa solicite dimensiuni diferite de autobuze sau cresterea numarului de ture.
Momentan zicem merci ca nu mai sunt dube si exista tarifare integrata - e adevarat ca e un pas major (care trebuia facut acum foarte multa vreme), insa se vede clar ca nici autoritatile nu au privit mai departe de acest obiectiv. Ar fi cazul sa o faca acum...
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Serviciul de Transport Voluntari
Chev Celios
O problema pe care am sesizat-o la liniile din nord este: 70% din angajatii care lucreaza la aeroport stau in localitatile de dupa Otopeni. In principal toata lumea intra/iese de la munca la orele 7/19. Programul trebuie realizat si in asa fel incat pe la 6:30/18:30 toate liniile sa treaba pe la aeroport spre Presei si pe la 7:30/19:30 sa treaca dinspre Presei. Este chiar aiurea cand pleci de la munca si linia care de duce acasa trece pe la aeroport pe la 7/19 dinspre Presei si trebuie sa mai stai 30-40 de min dupa urmatoarea masina.
O problema pe care am sesizat-o la liniile din nord este: 70% din angajatii care lucreaza la aeroport stau in localitatile de dupa Otopeni. In principal toata lumea intra/iese de la munca la orele 7/19. Programul trebuie realizat si in asa fel incat pe la 6:30/18:30 toate liniile sa treaba pe la aeroport spre Presei si pe la 7:30/19:30 sa treaca dinspre Presei. Este chiar aiurea cand pleci de la munca si linia care de duce acasa trece pe la aeroport pe la 7/19 dinspre Presei si trebuie sa mai stai 30-40 de min dupa urmatoarea masina.
- dekolor
-
Posted:
-
Re: Serviciul de Transport Voluntari
dekolor
La licitatia de pe SEAP sunt doua caiete de sarcini, un pdf si un docx. In pdf termenul de livrare mentioneaza ca "50 de bucati vor fi livrate pana la sfarsitul lunii septembrie 2020" si "50 de bucati vor fi livrate pana la sfarsitul lunii noiembrie 2020". In fisierul docx termenul de livrare este de 45 de zile de la data emiterii ordinului de furnizare. Nu stiu care varianta este corecta. Oricum, vom stii cand urmeaza sa intre in circulatie cand vedem o licitatie pentru sistemul de management al traficului, si eventual o licitatie pentru validatoare.
La licitatia de pe SEAP sunt doua caiete de sarcini, un pdf si un docx. In pdf termenul de livrare mentioneaza ca "50 de bucati vor fi livrate pana la sfarsitul lunii septembrie 2020" si "50 de bucati vor fi livrate pana la sfarsitul lunii noiembrie 2020". In fisierul docx termenul de livrare este de 45 de zile de la data emiterii ordinului de furnizare. Nu stiu care varianta este corecta. Oricum, vom stii cand urmeaza sa intre in circulatie cand vedem o licitatie pentru sistemul de management al traficului, si eventual o licitatie pentru validatoare.
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Serviciul de Transport Voluntari
PTMZ
STV a lansat în urmă cu câteva minute o licitație pentru achiziția a 60 de autobuze second-hand Euro 5 cu podea joasă. Bugetul alocat este în valoare de 8,4 milioane RON, din fonduri bugetare. Ponderea punctajului:
- 90% preț
- 10% consum de carburant
Termene limită:
- depuneri oferte: 8 martie
- evaluări: 9 iunie
Link E-licitație: http://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100112582
Caietul de sarcini:
STV a lansat în urmă cu câteva minute o licitație pentru achiziția a 60 de autobuze second-hand Euro 5 cu podea joasă. Bugetul alocat este în valoare de 8,4 milioane RON, din fonduri bugetare. Ponderea punctajului:
- 90% preț
- 10% consum de carburant
Termene limită:
- depuneri oferte: 8 martie
- evaluări: 9 iunie
Link E-licitație: http://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100112582
Caietul de sarcini:
CAIET DE SARCINI 60 DE AUTOBUZE.docx
CAIET DE SARCINI 60 DE AUTOBUZE.docx (54.94 KB; downloaded 169 times)
- CiprianTRB
-
Posted:
-
Re: Serviciul de Transport Voluntari
CiprianTRB
Eu nu înțeleg...Pe ce linii au de gând sa le folosească având în vedere ca deja au mai cumpărat 100 acum câteva luni? Ce naiba fac cu atâtea autobuze?
Eu nu înțeleg...Pe ce linii au de gând sa le folosească având în vedere ca deja au mai cumpărat 100 acum câteva luni? Ce naiba fac cu atâtea autobuze?
- andreiiul
-
Posted:
-
Re: Serviciul de Transport Voluntari
andreiiul
Si in acelasi timp se vaita ca PMB nu plateste si ei nu au bani de motorina.
Piese de schimb cumpara pt cele vechi? Sau merg pe ideea: tragem de el pana pica si apoi inlocuim?
Si in acelasi timp se vaita ca PMB nu plateste si ei nu au bani de motorina.
Piese de schimb cumpara pt cele vechi? Sau merg pe ideea: tragem de el pana pica si apoi inlocuim?
- shoppy
-
Posted:
-
- dekolor
-
Posted:
-
Re: Serviciul de Transport Voluntari
dekolor
Cu noua licitatie, nr. de autobuze din flota STV ajunge la 296: 20 Isuzu + 216 VDL + 60 probabil tot VDL.
Mai jos gasiti detalii despre fiecare licitatie in parte:
Licitatie 50 autobuze: http://e-licitatie.ro/pub/notices/c-noti ... 00045485 (30 Euro 5 + 20 Euro 3)
Licitatie 30 autobuze: http://e-licitatie.ro/pub/notices/c-noti ... 00057605 (30 Euro 5)
Licitatie 36 autobuze: http://e-licitatie.ro/pub/notices/c-noti ... 00089210 (36 Euro 3)
Licitatie 100 autobuze: http://e-licitatie.ro/pub/notices/c-noti ... 00098465 (100 Euro 5)
Licitatie 60 autobuze (in curs): http://e-licitatie.ro/pub/notices/c-noti ... 00112582 (60 Euro 5)
Intrebarea mea este: nu exista o conditie din partea ATPBI prin care operatorii sunt obligati sa cumpere autobuze minim Euro 5? Cum a fost posibila licitatia de 36 de autobuze Euro 3?
Cu noua licitatie, nr. de autobuze din flota STV ajunge la 296: 20 Isuzu + 216 VDL + 60 probabil tot VDL.
Mai jos gasiti detalii despre fiecare licitatie in parte:
Licitatie 50 autobuze: http://e-licitatie.ro/pub/notices/c-noti ... 00045485 (30 Euro 5 + 20 Euro 3)
Licitatie 30 autobuze: http://e-licitatie.ro/pub/notices/c-noti ... 00057605 (30 Euro 5)
Licitatie 36 autobuze: http://e-licitatie.ro/pub/notices/c-noti ... 00089210 (36 Euro 3)
Licitatie 100 autobuze: http://e-licitatie.ro/pub/notices/c-noti ... 00098465 (100 Euro 5)
Licitatie 60 autobuze (in curs): http://e-licitatie.ro/pub/notices/c-noti ... 00112582 (60 Euro 5)
Intrebarea mea este: nu exista o conditie din partea ATPBI prin care operatorii sunt obligati sa cumpere autobuze minim Euro 5? Cum a fost posibila licitatia de 36 de autobuze Euro 3?
📖 Pagination options