Topic: Propunere - Inelul Median pasaj Colentina - Petricani
40 posts, 19502 views
📖 Pagination options
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Propunere - Inelul Median pasaj Colentina - Petricani
andrei11
Păi nu v-ați prins ? De ce am deschis eu topicul ăsta ?
Păi nu v-ați prins ? De ce am deschis eu topicul ăsta ?
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Propunere - Inelul Median pasaj Colentina - Petricani
andrei11
Varianta subterană
Am mai cariocat și o variantă care presupune un pasaj subteran pentru tramvai, caz în care se renunță la demolările de pe Doamna Ghica. Voi prezenta această variantă numai în punctele esențiale.
Sensul prezentării este același ca și în varianta supraterană, și anume Doamna Ghica --> Petricani
Intrarea tramvaiului în pasajul subteran și pasajul suprateran pentru automobile.
Secțiunile sunt în ordine și arată cam așa privite de sus :
O secțiune reprezentativă pentru Secțiunea E de aici
Ieșirea tramvaiului din pasajul subteran. E de la sine înțeles că vor exista stații de tramvai subterane la intersecțiile cu Colentina și Lacul Tei, nu am insistat pe aspectele evidente.
Mi s-a terminat pasta de la carioci. Final de prezentare a ipoteticului pasaj D-na Ghica- Petricani de pe Inelul Median.
Varianta subterană
Am mai cariocat și o variantă care presupune un pasaj subteran pentru tramvai, caz în care se renunță la demolările de pe Doamna Ghica. Voi prezenta această variantă numai în punctele esențiale.
Sensul prezentării este același ca și în varianta supraterană, și anume Doamna Ghica --> Petricani
Intrarea tramvaiului în pasajul subteran și pasajul suprateran pentru automobile.
Secțiunile sunt în ordine și arată cam așa privite de sus :
O secțiune reprezentativă pentru Secțiunea E de aici
Ieșirea tramvaiului din pasajul subteran. E de la sine înțeles că vor exista stații de tramvai subterane la intersecțiile cu Colentina și Lacul Tei, nu am insistat pe aspectele evidente.
Mi s-a terminat pasta de la carioci. Final de prezentare a ipoteticului pasaj D-na Ghica- Petricani de pe Inelul Median.
Sec?iunea 101.jpg (41.78 KB; downloaded 4944 times)
Sec?iunea 102.jpg (48.33 KB; downloaded 4935 times)
Sec?iunea 102 a .jpg (45.74 KB; downloaded 4938 times)
Sec?iunea 103.jpg (62.93 KB; downloaded 4936 times)
Schi?a explicativa buna.jpg (56.48 KB; downloaded 4951 times)
Sec?iunea 104.jpg (79.76 KB; downloaded 4936 times)
Sec?iunea 105.jpg (54.85 KB; downloaded 4943 times)
- Iulika0069
-
Posted:
-
Re: Propunere - Inelul Median pasaj Colentina - Petricani
Iulika0069
Am gasit ceva-ceva intr-un studiu al Berlin Institute of Technology despre mobilitatea urbana
Probabil ca la noi este spre 60% cu masina personala..
Pe de alta parte, o scadere cu cateva procente a traficului, mai ales atunci cand capacitatea arterei/arterelor este atinsa sau depasita, poate face diferenta dintre "blocaj" si "se merge decent"
Perfect de acord cu ambele idei!
1. da, trebuie dezvoltate/contruite metode alternative reale si decente (ceea ce la noi nu s-a facut) la masina personala (si descurajata detinerea/folosirea acesteia)
2. 100% trebuie facut inelul central, dar minim-invaziv (daca se poate)! Si integrand si transportul in comun.
Ori, ce vrea Firea? Bineinteles, nu stie altceva decat "fluidizarea traficului [privat]"!!
Ati vazut vreun cuvant despre o eventuala linie de tramvai, care sa ajunga dinspre Pantelimon spre Pipera? NU, pentru ca 99.98% dintre politicieni si bucuresteni nu au in cap decat fu**ta de fluidizare de trafic..
andrei11 wrote:
Întrebare :
Pentru normele de mobilitate ( urbană ), norme acceptate astăzi, că mâine se pot schimba, din 100 % mobilitate care sunt coeficienții pentru :
- mers pe jos
- mers cu bicicleta
- transport în comun
- mașina personală.
Totalul trebuie să fie 100 %
Am gasit ceva-ceva intr-un studiu al Berlin Institute of Technology despre mobilitatea urbana
Trips-per-transport-Comparison-Berlin-2002.png (21.12 KB; downloaded 4879 times)
Probabil ca la noi este spre 60% cu masina personala..
Pe de alta parte, o scadere cu cateva procente a traficului, mai ales atunci cand capacitatea arterei/arterelor este atinsa sau depasita, poate face diferenta dintre "blocaj" si "se merge decent"
ByOnu wrote:
Traficul nu se poate rezolva. Problema traficului este numarul mare de oameni care prefera sa circule singuri in masini la joburi 9-18, in loc sa foloseasca metode alternative (DACA le au la dispozitie).
Asta se rezolva doar cu limitari si cu taxarea progresiva a utilizarii autoturismului personal in oras, in niciun caz cu largiri, cu atat mai mult in zonele centrale. Si nu este vorba despre largirile in sine ca ar fi rele, ci de mesajul pe care il transmit pentru populatie: incurajam traficul individual, luati-i masina cadou puiutului vostru ca a trecut bac-ul.
Dar de inelul median avem nevoie si ar trebui sa fie una dintre prioritatile strategice pentru Bucuresti, ceva care sa nu se schimbe la fiecare 4 ani, alaturi de investitii masive si coerente in transportul public si piste de biciclete.
Perfect de acord cu ambele idei!
1. da, trebuie dezvoltate/contruite metode alternative reale si decente (ceea ce la noi nu s-a facut) la masina personala (si descurajata detinerea/folosirea acesteia)
2. 100% trebuie facut inelul central, dar minim-invaziv (daca se poate)! Si integrand si transportul in comun.
Ori, ce vrea Firea? Bineinteles, nu stie altceva decat "fluidizarea traficului [privat]"!!
Ati vazut vreun cuvant despre o eventuala linie de tramvai, care sa ajunga dinspre Pantelimon spre Pipera? NU, pentru ca 99.98% dintre politicieni si bucuresteni nu au in cap decat fu**ta de fluidizare de trafic..
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Propunere - Inelul Median pasaj Colentina - Petricani
andrei11
Vezi că aici e vorba de Inelul median, nu de cel central...
Vezi că aici e vorba de Inelul median, nu de cel central...
- Iulika0069
-
Posted:
-
Re: Propunere - Inelul Median pasaj Colentina - Petricani
Iulika0069
Pai si io ce am zis?
Ah.. Eh, v-ati prins voi ca vorbeam de median.
Pai si io ce am zis?
Ah.. Eh, v-ati prins voi ca vorbeam de median.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Propunere - Inelul Median pasaj Colentina - Petricani
subway guru
Pai nimeni nu vrea sa-i spuna <periferic>
Pai nimeni nu vrea sa-i spuna <periferic>
- aztec
-
Posted:
-
Re: Propunere - Inelul Median pasaj Colentina - Petricani
aztec
Azi am trecut prin zona.
Este simpla trecerea la 3 benzi pe sens...victime curtea biserici si curtea scolii de pe strada Doamna Ghica , cu reconfigurarea parcarilor in zona, plus reconfigurata intersectia Lacul Tei-Doamna Ghica cu banda separata nesemaforizata pt directia inainte spre Petricani.
Asta e varianta ieftina urgenta si rapida pana se face altceva mai elaborat.
Azi am trecut prin zona.
Este simpla trecerea la 3 benzi pe sens...victime curtea biserici si curtea scolii de pe strada Doamna Ghica , cu reconfigurarea parcarilor in zona, plus reconfigurata intersectia Lacul Tei-Doamna Ghica cu banda separata nesemaforizata pt directia inainte spre Petricani.
Asta e varianta ieftina urgenta si rapida pana se face altceva mai elaborat.
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Propunere - Inelul Median pasaj Colentina - Petricani
Puss in Boots
Eu n-as sparge ca sa mai sparg o data apoi. Mi-e ca daca se lateste la 3 benzi adio pasaj pt vreo 20 de ani. Soferii sa traiasca. Trebuie gasita solua de ducere a tramvaiului pana dincolo, in cadrul proiectului pasajului rutier, de preferinta la sol pt o legatura si cu Colentina sau Obor. Si apoi sa treaca dincolo spre Petricani. Nu stiu dincoace la Delfinului daca sunt macar planuri de reconfigurare a zonei pt ca se gatuie deja, dar asta e alta discutie.
Ps. Vazusem o poza cu dna Ghica de la intersectia cu Colentina pana spre Petricani, abia se construisera blocurile, parea atat de lat totul, de larg....
Eu n-as sparge ca sa mai sparg o data apoi. Mi-e ca daca se lateste la 3 benzi adio pasaj pt vreo 20 de ani. Soferii sa traiasca. Trebuie gasita solua de ducere a tramvaiului pana dincolo, in cadrul proiectului pasajului rutier, de preferinta la sol pt o legatura si cu Colentina sau Obor. Si apoi sa treaca dincolo spre Petricani. Nu stiu dincoace la Delfinului daca sunt macar planuri de reconfigurare a zonei pt ca se gatuie deja, dar asta e alta discutie.
Ps. Vazusem o poza cu dna Ghica de la intersectia cu Colentina pana spre Petricani, abia se construisera blocurile, parea atat de lat totul, de larg....
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Propunere - Inelul Median pasaj Colentina - Petricani
TibiV
Probabil o simpla eroare de paralaxa...
Probabil o simpla eroare de paralaxa...
- zapacitu
-
Posted:
-
Re: Propunere - Inelul Median pasaj Colentina - Petricani
zapacitu
Da-l in suflet de tramvai. Pe acolo ar trebui sa duca metrou. Solutia tehnica aici nu e pasajsubteran ci suprateran. Ar fi foarte elegant un tramvai in subteran (doar tramvaiul!) astfel incat sa ajunga in intersectie "la nivel" fix sub nivelul pasajului. Ceva de stilul:
Da-l in suflet de tramvai. Pe acolo ar trebui sa duca metrou. Solutia tehnica aici nu e pasajsubteran ci suprateran. Ar fi foarte elegant un tramvai in subteran (doar tramvaiul!) astfel incat sa ajunga in intersectie "la nivel" fix sub nivelul pasajului. Ceva de stilul:
pasagetto.jpg (28.82 KB; downloaded 4626 times)
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Propunere - Inelul Median pasaj Colentina - Petricani
Puss in Boots
Metroul e prevazut in planurile secolulul 22 sau 23 dar nu pe directia respectiva.
Metroul e prevazut in planurile secolulul 22 sau 23 dar nu pe directia respectiva.
- zapacitu
-
Posted:
-
Re: Propunere - Inelul Median pasaj Colentina - Petricani
zapacitu
PS - varianta de mai sus e fix in ideea ca metrou nexam, si aparent e identica celei sugerate si de Andrei. Nu ne-am vorbit, iar eu nu prea am citit din urma...
PS - varianta de mai sus e fix in ideea ca metrou nexam, si aparent e identica celei sugerate si de Andrei. Nu ne-am vorbit, iar eu nu prea am citit din urma...
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii
•
Choose destination