Topic: Ştiri, proiecte, perspective
1886 posts, 604712 views
📖 Pagination options
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
andrei11
Din partea userului andrei11 :
Individa asta și cei care mișună pe lângă ea au fumat ceva în cantități uriașe.
Din partea moderatorului :
Vă rog în acest topic publicați articole serioase.
Articolul de mai sus va fi mutat cât de curând acolo unde îi este locul
Din partea userului andrei11 :
Individa asta și cei care mișună pe lângă ea au fumat ceva în cantități uriașe.
Din partea moderatorului :
Vă rog în acest topic publicați articole serioase.
Articolul de mai sus va fi mutat cât de curând acolo unde îi este locul
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
TibiV
Mama ce pasarela lunga...
Andrei are dreptate.
Au fumat ceva foarte tare si in cantitati mari....
Mama ce pasarela lunga...
Calea Văcăreşti - la intersecţia cu strada Pridvorului: amplasamentul propus este la baza rampelor de acces ale pasajului Mihai Bravu, în imediata vecinătate a accesului la staţia de metrou Mihai Bravu
Andrei are dreptate.
Au fumat ceva foarte tare si in cantitati mari....
- Florinds
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
Florinds
Incredibil, astia (in frunte cu proasta asta a lui Pandele) chiar nu pot sa inteleaga care e cauza pentru care avem acest trafic si acest cerc vicios... Ar investi in orice, numai in transportul in comun nu!
Ma simt bine cand sunt informat, dar deja imi creste tensiunea cand citesc tot felul de masuri.
Incredibil, astia (in frunte cu proasta asta a lui Pandele) chiar nu pot sa inteleaga care e cauza pentru care avem acest trafic si acest cerc vicios... Ar investi in orice, numai in transportul in comun nu!
Ma simt bine cand sunt informat, dar deja imi creste tensiunea cand citesc tot felul de masuri.
- misterr
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
misterr
Ministerul Transporturilor îi răspunde Gabrielei Firea privind transferul Centurii Capitalei la PMB
Ministerul Transporturilor a anunţat joi că a propus, inclusiv la discuţiile din 30 august, ca proiectul de act normativ ce va reglementa transferul şoselei de centură să fie elaborat în cadrul Primăriei Capitalei.
Potrivit instituției, propunerea a fost agreată, urmând ca ministerul să promoveze proiectul pe circuitul de avizare.
Primarul Gabriela Firea a acuzat Guvernul, joi, că a minţit în legătură cu Centura Capitalei.
Ministerul Transporturilor a făcut, joi, unele precizări referitoare la transferul unor obiective de la minister către Primăria Municipiului Bucureşti (PMB).
Precizările au apărut după ce primarul Gabriela Firea a acuzat Guvernul, joi, că a minţit în legătură cu Centura Capitalei, spunând că, deşi i s-a spus că s-ar pierde fonduri europene dacă acest obiectiv va fi transferat de la CNAIR la municipalitate, Guvernul nici măcar nu a făcut cerere pentru obţinerea acestor fonduri. Firea a mai spus că această cerere nici nu poate fi făcută prea curând, pentru că Centura nu are nici cadastru, nici intabulare.
Ministerul susţine că propunerea referitoare la acest proiect a fost deja agreată.
”Ministerul Transporturilor a propus atât în discuţiile din mai 2018 cât şi la ultima întâlnire din 30 august, la care au participat ministrul Transporturilor şi Primarul general al Capitalei, ca proiectul de act normativ ce va reglementa transferul şoselei de centură să fie elaborat în cadrul Primăriei Generale. Această propunere a fost agreată, urmând ca Ministerul Transporturilor să promoveze proiectul pe circuitul de avizare”, se arată în comunicat.
Ministerul a menţionat că se caută soluţie legală legată de modul în care o Unitate Administrativ Teritorială (UAT), precum Municipiul Bucureşti, va putea administra un drum naţional aflat în afara teritoriului său, având în vedere faptul că acest obiectiv nu se află pe teritoriul UAT, fiind un drum naţional cuprins într-un proiect finanţat prin fonduri europene nerambursabile.
”Soluţia privind rezolvarea acestei probleme urmează să fie propusă de Primăria Generală în cadrul proiectului de act normativ sus menţionat. Ministerul Transporturilor, Guvernul sunt în aşteptare şi sunt gata să dea tot concursul necesar”, se arată în comunicat.
Podul Constanţa
Ministerul a făcut precizări şi referitor la Podul Constanţa, aflat într-o stare avansată de degradare, pentru care primăria a făcut cerere să fie trecut din administrarea Ministerului Transporturilor în cea a Consiliului General al Municipiului Bucureşti (CGMB).
Astfel, în 30 august, au avut loc ”discuţii în care se convine completarea hotărârii Consiliului General al Municipiului Bucureşti cu prevederi referitoare la garanţii în ceea ce priveşte predarea imobilului fără pretenţii de plată a valorii lucrărilor executate şi fără condiţionarea vreunei plăţi pentru traversarea podului de liniile de cale ferată”.
Ministerul susţine că, pentru acest obiectiv, s-a lucrat ”ritmic, sistematic, fără sincope sau blocaje”.
”În acest moment CFR SA deţine certificatul de urbanism pentru realizarea lucrărilor de reparaţie capitală pentru zona administrată de companie”, se arată în comunicat.
Pasajul Domneşti
Referitor la Pasajul Domneşti, în urma discuţiilor purtate între Primăria Generală şi CNAIR, a fost elaborată o foaie de parcurs privind responsabilităţile pe care urmează să le îndeplinească fiecare dintre participanţi, în vederea schimbării soluţiei de proiectare şi realizării pasajului în conformitate cu solicitările făcute de PMB, potrivit ministerului.
”După 6 luni, s-a reliefat faptul că proiectul stagnează, pentru că Primăria Generală nu şi-a îndeplinit obligaţiile privind elaborarea şi avizarea documentaţiilor tehnico-cadastrale aferente exproprierilor suplimentare, rezultate ca urmare a introducerii în proiectul tehnic al liniei de tramvai. Acest fapt a pus în dificultate obiectivul de investiţie”, se arată în comunicat.
La întâlnirea din 30 august, de la Ministerul Transporturilor, ministrul Lucian Şova a înmânat Primarului General un tabel însoţit de documentele pe care PMB trebuia să le refacă, urmând ca acesta să le analizeze şi să le retransmită CNAIR rectificate, astfel încât să poată fi promovată Hotărârea de Guvern pentru exproprierile suplimentare.
Tronsonul de pe DN 1
Referitor la tronsonul de pe DN 1 (mm 7+50 – km 12), cu o suprafaţă totală de 19,43 ha, ministerul susţine că transferul acestuia către PMB a fost iniţiativa Ministerului Transporturilor, prin CNAIR, încă din 2013.
”Primăria Generală a refuzat preluarea pe bază de protocol de predare-primite, aşa cum prevede art. 21 alin 2 al O.G. nr. 43/1997, privind regimul drumurilor şi a solicitat promovarea unei Hotărâri de Guvern pentru preluarea în administrare”, se arată în comunicat.
Ministerul a precizat că, în prezent, este în desfăşurare procesul de remediere a unor observaţii formulate de către Ministerul Dezvoltarii Regionale si Administratiei Publice (MDRAP), astfel încât după rezolvarea tuturor problemelor, proiectul de act normativ să fie repus pe circuitul de avizare.
”Pentru acest obiectiv nu există niciun blocaj, ci doar proceduri legale ce trebuie parcurse. Este o stare de fapt, impusă de probleme concrete, a căror rezolvare legală cere timp. S-a ajuns aici dat fiind că PMB a preferat transferul obiectivului prin HG şi nu prin modalitatea operativă propusă iniţial – protocol de predare-primire”, se arată în comunicat.
Teren din domeniul public
Ministerul a făcut precizări şi referitor la solicitarea Primăriei Sectorului 5 privind trecerea unui teren din domeniul public al statului, aflat în administrarea Ministerului Transporturilor şi concesiunea CFR SA, în domeniul public al municipiului Bucureşti şi administrarea Consiliului Local al Sectorului 5.
”În cadrul discuţiilor din 30.08.2018, la care au participat atât ministrul Transporturilor, cât şi Primarul General al Capitalei, reprezentanţii Primăriei Municipiului Bucureşti au susţinut că este obligatoriu ca terenul să fie transferat Primăriei Generale în mod exclusiv, deşi la acea dată nu exista nicio solicitare oficială în acest sens. Ulterior, pe 3 septembrie, PMB a transmis la Ministerul Transporturilor o informare că a solicitat Guvernului să emită o Hotărâre de Guvern pentru transferul terenului”, se arată în comunicat.
Metroul
Referitor la transferul administrării metroului, ministerul susţine că nu există nicio solicitare oficială adresată de către PMB în acest sens.
”Nu au avut loc niciun fel de discuţii cu privire la acest subiect. In ultimul an, nu a existat corespondenţă oficială pe aceasta temă. La ultima întâlnire între reprezentanţii Primăriei Generale şi Ministerul Transporturilor care a avut loc pe 30 august, subiectul Metrorex nu a fost pe agendă. Transferul metroului de la Ministerul Transporturilor la Primăria Generală nu există ca proiect concret iniţiat şi asumat oficial de primărie”, se arată în comunicat.
Ministerul Transporturilor îi răspunde Gabrielei Firea privind transferul Centurii Capitalei la PMB
Ministerul Transporturilor a anunţat joi că a propus, inclusiv la discuţiile din 30 august, ca proiectul de act normativ ce va reglementa transferul şoselei de centură să fie elaborat în cadrul Primăriei Capitalei.
Potrivit instituției, propunerea a fost agreată, urmând ca ministerul să promoveze proiectul pe circuitul de avizare.
Primarul Gabriela Firea a acuzat Guvernul, joi, că a minţit în legătură cu Centura Capitalei.
Ministerul Transporturilor a făcut, joi, unele precizări referitoare la transferul unor obiective de la minister către Primăria Municipiului Bucureşti (PMB).
Precizările au apărut după ce primarul Gabriela Firea a acuzat Guvernul, joi, că a minţit în legătură cu Centura Capitalei, spunând că, deşi i s-a spus că s-ar pierde fonduri europene dacă acest obiectiv va fi transferat de la CNAIR la municipalitate, Guvernul nici măcar nu a făcut cerere pentru obţinerea acestor fonduri. Firea a mai spus că această cerere nici nu poate fi făcută prea curând, pentru că Centura nu are nici cadastru, nici intabulare.
Ministerul susţine că propunerea referitoare la acest proiect a fost deja agreată.
”Ministerul Transporturilor a propus atât în discuţiile din mai 2018 cât şi la ultima întâlnire din 30 august, la care au participat ministrul Transporturilor şi Primarul general al Capitalei, ca proiectul de act normativ ce va reglementa transferul şoselei de centură să fie elaborat în cadrul Primăriei Generale. Această propunere a fost agreată, urmând ca Ministerul Transporturilor să promoveze proiectul pe circuitul de avizare”, se arată în comunicat.
Ministerul a menţionat că se caută soluţie legală legată de modul în care o Unitate Administrativ Teritorială (UAT), precum Municipiul Bucureşti, va putea administra un drum naţional aflat în afara teritoriului său, având în vedere faptul că acest obiectiv nu se află pe teritoriul UAT, fiind un drum naţional cuprins într-un proiect finanţat prin fonduri europene nerambursabile.
”Soluţia privind rezolvarea acestei probleme urmează să fie propusă de Primăria Generală în cadrul proiectului de act normativ sus menţionat. Ministerul Transporturilor, Guvernul sunt în aşteptare şi sunt gata să dea tot concursul necesar”, se arată în comunicat.
Podul Constanţa
Ministerul a făcut precizări şi referitor la Podul Constanţa, aflat într-o stare avansată de degradare, pentru care primăria a făcut cerere să fie trecut din administrarea Ministerului Transporturilor în cea a Consiliului General al Municipiului Bucureşti (CGMB).
Astfel, în 30 august, au avut loc ”discuţii în care se convine completarea hotărârii Consiliului General al Municipiului Bucureşti cu prevederi referitoare la garanţii în ceea ce priveşte predarea imobilului fără pretenţii de plată a valorii lucrărilor executate şi fără condiţionarea vreunei plăţi pentru traversarea podului de liniile de cale ferată”.
Ministerul susţine că, pentru acest obiectiv, s-a lucrat ”ritmic, sistematic, fără sincope sau blocaje”.
”În acest moment CFR SA deţine certificatul de urbanism pentru realizarea lucrărilor de reparaţie capitală pentru zona administrată de companie”, se arată în comunicat.
Pasajul Domneşti
Referitor la Pasajul Domneşti, în urma discuţiilor purtate între Primăria Generală şi CNAIR, a fost elaborată o foaie de parcurs privind responsabilităţile pe care urmează să le îndeplinească fiecare dintre participanţi, în vederea schimbării soluţiei de proiectare şi realizării pasajului în conformitate cu solicitările făcute de PMB, potrivit ministerului.
”După 6 luni, s-a reliefat faptul că proiectul stagnează, pentru că Primăria Generală nu şi-a îndeplinit obligaţiile privind elaborarea şi avizarea documentaţiilor tehnico-cadastrale aferente exproprierilor suplimentare, rezultate ca urmare a introducerii în proiectul tehnic al liniei de tramvai. Acest fapt a pus în dificultate obiectivul de investiţie”, se arată în comunicat.
La întâlnirea din 30 august, de la Ministerul Transporturilor, ministrul Lucian Şova a înmânat Primarului General un tabel însoţit de documentele pe care PMB trebuia să le refacă, urmând ca acesta să le analizeze şi să le retransmită CNAIR rectificate, astfel încât să poată fi promovată Hotărârea de Guvern pentru exproprierile suplimentare.
Tronsonul de pe DN 1
Referitor la tronsonul de pe DN 1 (mm 7+50 – km 12), cu o suprafaţă totală de 19,43 ha, ministerul susţine că transferul acestuia către PMB a fost iniţiativa Ministerului Transporturilor, prin CNAIR, încă din 2013.
”Primăria Generală a refuzat preluarea pe bază de protocol de predare-primite, aşa cum prevede art. 21 alin 2 al O.G. nr. 43/1997, privind regimul drumurilor şi a solicitat promovarea unei Hotărâri de Guvern pentru preluarea în administrare”, se arată în comunicat.
Ministerul a precizat că, în prezent, este în desfăşurare procesul de remediere a unor observaţii formulate de către Ministerul Dezvoltarii Regionale si Administratiei Publice (MDRAP), astfel încât după rezolvarea tuturor problemelor, proiectul de act normativ să fie repus pe circuitul de avizare.
”Pentru acest obiectiv nu există niciun blocaj, ci doar proceduri legale ce trebuie parcurse. Este o stare de fapt, impusă de probleme concrete, a căror rezolvare legală cere timp. S-a ajuns aici dat fiind că PMB a preferat transferul obiectivului prin HG şi nu prin modalitatea operativă propusă iniţial – protocol de predare-primire”, se arată în comunicat.
Teren din domeniul public
Ministerul a făcut precizări şi referitor la solicitarea Primăriei Sectorului 5 privind trecerea unui teren din domeniul public al statului, aflat în administrarea Ministerului Transporturilor şi concesiunea CFR SA, în domeniul public al municipiului Bucureşti şi administrarea Consiliului Local al Sectorului 5.
”În cadrul discuţiilor din 30.08.2018, la care au participat atât ministrul Transporturilor, cât şi Primarul General al Capitalei, reprezentanţii Primăriei Municipiului Bucureşti au susţinut că este obligatoriu ca terenul să fie transferat Primăriei Generale în mod exclusiv, deşi la acea dată nu exista nicio solicitare oficială în acest sens. Ulterior, pe 3 septembrie, PMB a transmis la Ministerul Transporturilor o informare că a solicitat Guvernului să emită o Hotărâre de Guvern pentru transferul terenului”, se arată în comunicat.
Metroul
Referitor la transferul administrării metroului, ministerul susţine că nu există nicio solicitare oficială adresată de către PMB în acest sens.
”Nu au avut loc niciun fel de discuţii cu privire la acest subiect. In ultimul an, nu a existat corespondenţă oficială pe aceasta temă. La ultima întâlnire între reprezentanţii Primăriei Generale şi Ministerul Transporturilor care a avut loc pe 30 august, subiectul Metrorex nu a fost pe agendă. Transferul metroului de la Ministerul Transporturilor la Primăria Generală nu există ca proiect concret iniţiat şi asumat oficial de primărie”, se arată în comunicat.
- survola
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
survola
Din fuga mașinii am făcut astăzi două poze. La ora 19.30 se turna betonul pe rampă:
by survola, on Flickr
Sunt deja armați mare parte dintre pereții laterali și rampă:
by survola, on Flickr
E cam ”în drum” coborârea în parcare, îmi e cam frică de câteva intrări involuntare
ByOnu wrote:
Nu stiu daca s-a mai discutat undeva, dar au inceput sapaturile pentru realizarea unui nou acces in parcajul subteran Intercontinental chiar aici. Acum cativa ani circula pe internet si schita proiectului.
Din fuga mașinii am făcut astăzi două poze. La ora 19.30 se turna betonul pe rampă:
by survola, on Flickr
Sunt deja armați mare parte dintre pereții laterali și rampă:
by survola, on Flickr
E cam ”în drum” coborârea în parcare, îmi e cam frică de câteva intrări involuntare
- realistul
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
realistul
Am pus foto la ,,Construcția de parcări in București". Dar orice informație și foto sunt întotdeauna bine-venite, normal.
Am pus foto la ,,Construcția de parcări in București". Dar orice informație și foto sunt întotdeauna bine-venite, normal.
- realistul
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
realistul
Știrbei Vodă cu Berzei, clădire veche demolată.
Știrbei Vodă cu Berzei, clădire veche demolată.
IMG_20181114_143821.jpg (1.72 MB; downloaded 4001 times)
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
cris_m
Am mutat mesajele despre magazinul "Bucuresti" in topicul Centrul Vechi. Continuati acolo discutiile.
Am mutat mesajele despre magazinul "Bucuresti" in topicul Centrul Vechi. Continuati acolo discutiile.
- Cristi N
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
Cristi N
Cei de la USR S6 au o initiativa prin care incearca sa convinga oamenii de importanta inchiderii inelului median si pentru asta s-au apucat de strans semnaturi. Strazi Noi
Shere Marinescu explica cu markerul pe foaia de calc ceea ce noi stim deja. Video
Cei de la USR S6 au o initiativa prin care incearca sa convinga oamenii de importanta inchiderii inelului median si pentru asta s-au apucat de strans semnaturi. Strazi Noi
Shere Marinescu explica cu markerul pe foaia de calc ceea ce noi stim deja. Video
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
shoppy
Cica iar a promis blonda pasajele de pe Petricani si Andronache, nu gasesc stirea dar se vorbea la serviciu.
Cica iar a promis blonda pasajele de pe Petricani si Andronache, nu gasesc stirea dar se vorbea la serviciu.
- andrei11
-
Posted:
-
- shoppy
-
Posted:
-
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
TibiV
Asta ma ingrijoreaza.
De cate ori promite blonda ceva, inseamna ca NU se face...
Asta ma ingrijoreaza.
De cate ori promite blonda ceva, inseamna ca NU se face...
- V2A
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
V2A
Mai jos sunt avize de toaletare/defrișare copaci cerute de Compania Municipală Dezvoltare Durabilă București pentru construirea a două pasarele pietonale: pe Calea Griviței, în zona stației Carpați și pe Șos. Alexandriei, vis-a-vis de Penitenciarul Rahova, până în trecerea de pietoni pe sensul de mers dinspre Bragadiru:
Mai jos sunt avize de toaletare/defrișare copaci cerute de Compania Municipală Dezvoltare Durabilă București pentru construirea a două pasarele pietonale: pe Calea Griviței, în zona stației Carpați și pe Șos. Alexandriei, vis-a-vis de Penitenciarul Rahova, până în trecerea de pietoni pe sensul de mers dinspre Bragadiru:
defrisari_arbori_constructii_20190115.pdf
defrisari_arbori_constructii_20190115.pdf (385.37 KB; downloaded 328 times)
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii
•
Choose destination