Topic: Organizarea traseelor RATB dupa finalizarea lucrarilor
254 posts, 75354 views
📖 Pagination options
- zapacitu
-
Posted:
-
Re: Organizarea traseelor RATB dupa finalizarea lucrarilor
zapacitu
Nu merge, din doua considerente: se "distruge" prea mult spatiu verde si nu prea incap troleele.
Trole wrote:
Propuse și abandonate... Dacă s-au păstrat datele din proiectul inițial, oare o variantă precum cea de mai jos ar fi fezabilă?
Nu merge, din doua considerente: se "distruge" prea mult spatiu verde si nu prea incap troleele.
- Daddy
-
Posted:
-
Re: Organizarea traseelor RATB dupa finalizarea lucrarilor
Daddy
Eu nu vad pe nimeni sa faca asta, adica sa stea in traficul de pe Tineretului si Vacaresti, mai ales seara la intoarcere. Lumea care vine in cartier cu metroul coboara la Sudului, e cel mai simplu, mai aproape de casa, cel mai natural. Si oricum, Piata Sudului nu inseamna numai metroul, e si piata propriu-zisa, centrul comercial, alte legaturi cu Ratb. Am dat acel exemplu cu 76 pentru ca e irealizabil, utopic sa realizezi legatura cu Piata Sudului printr-un singur mijloc de tranport care vine in weekend la sfert de ora.
survola wrote:
Coboară pentru metrou la Tineretului...
Eu nu vad pe nimeni sa faca asta, adica sa stea in traficul de pe Tineretului si Vacaresti, mai ales seara la intoarcere. Lumea care vine in cartier cu metroul coboara la Sudului, e cel mai simplu, mai aproape de casa, cel mai natural. Si oricum, Piata Sudului nu inseamna numai metroul, e si piata propriu-zisa, centrul comercial, alte legaturi cu Ratb. Am dat acel exemplu cu 76 pentru ca e irealizabil, utopic sa realizezi legatura cu Piata Sudului printr-un singur mijloc de tranport care vine in weekend la sfert de ora.
- survola
-
Posted:
-
Re: Organizarea traseelor RATB dupa finalizarea lucrarilor
survola
Exagerezi, cel putin pentru 76. Cei de lângă Șos. Giurgiului pot merge cu tramvaiul la Eroii Revoluției, cei de pe lângă C-tin Brâncoveanu cu autobuzele de pe bulevard la stația omonimă. Cine mai rămâne să ia 76 pentru metroul de la Piața Sudului?
Exagerezi, cel putin pentru 76. Cei de lângă Șos. Giurgiului pot merge cu tramvaiul la Eroii Revoluției, cei de pe lângă C-tin Brâncoveanu cu autobuzele de pe bulevard la stația omonimă. Cine mai rămâne să ia 76 pentru metroul de la Piața Sudului?
- MikeT
-
Posted:
-
Re: Organizarea traseelor RATB dupa finalizarea lucrarilor
MikeT
Cei care stau mai departe de Brancoveanu, de ex. in zona Str. Resita, Drumul Gazarului, Straja, Uioara, Piata Resita si o parte din zona de case de dincolo de Luica. Sunt multe blocuri in zona, de-asta si 76 a fost mereu cea mai folosita linie din cele 3. Pe Giurgiului merg altii, la fel ca si pe Brancoveanu.
Cei care stau mai departe de Brancoveanu, de ex. in zona Str. Resita, Drumul Gazarului, Straja, Uioara, Piata Resita si o parte din zona de case de dincolo de Luica. Sunt multe blocuri in zona, de-asta si 76 a fost mereu cea mai folosita linie din cele 3. Pe Giurgiului merg altii, la fel ca si pe Brancoveanu.
- Costin
-
Posted:
-
Re: Organizarea traseelor RATB dupa finalizarea lucrarilor
Costin
Am trimis catre RATB si spre stiinta PMB si PS4. Si cativa "stiristi".
Am trimis catre RATB si spre stiinta PMB si PS4. Si cativa "stiristi".
propunere_troleibuze_berceni.pdf
propunere_troleibuze_berceni.pdf (464.57 KB; downloaded 1027 times)
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Organizarea traseelor RATB dupa finalizarea lucrarilor
Puss in Boots
Au o luna sa raspunda nu? poate aplica ceva din document pana atunci si ne raspundem singuri.
Au o luna sa raspunda nu? poate aplica ceva din document pana atunci si ne raspundem singuri.
- survola
-
Posted:
-
Re: Organizarea traseelor RATB dupa finalizarea lucrarilor
survola
RATB-ul e o cauză pierdută, din păcate. Dacă nu ar exista metroul, orașul s-ar bloca în fiecare zi începând cu ora 7.
RATB-ul e o cauză pierdută, din păcate. Dacă nu ar exista metroul, orașul s-ar bloca în fiecare zi începând cu ora 7.
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Organizarea traseelor RATB dupa finalizarea lucrarilor
Puss in Boots
Oricat ar deranja pe unii, noroc ca l-a facut cine l-a facut ca baietii astia s-ar fi cam chinuit. Dar mai stii, poate orasul se dezvolta altfel, apareau parcari, linii de RATB peste tot etc, poate se traia cat de cat la suprafata.
Oricat ar deranja pe unii, noroc ca l-a facut cine l-a facut ca baietii astia s-ar fi cam chinuit. Dar mai stii, poate orasul se dezvolta altfel, apareau parcari, linii de RATB peste tot etc, poate se traia cat de cat la suprafata.
- drbm
-
Posted:
-
Re: Organizarea traseelor RATB dupa finalizarea lucrarilor
drbm
@survola
Ratb -ul da, transportul public suprateran, ba.
Repet ideea că, și la nivelul actual al parcului circulant, mai ales în ceea ce privește tramvaiele se pot obține îmbunătățiri majore prin alocarea corectă a V3a-urilor și a Tatrelor în funcție de gradul de încărcare al traseelor și de starea infrastructurii.
@survola
Ratb -ul da, transportul public suprateran, ba.
Repet ideea că, și la nivelul actual al parcului circulant, mai ales în ceea ce privește tramvaiele se pot obține îmbunătățiri majore prin alocarea corectă a V3a-urilor și a Tatrelor în funcție de gradul de încărcare al traseelor și de starea infrastructurii.
- survola
-
Posted:
-
Re: Organizarea traseelor RATB dupa finalizarea lucrarilor
survola
Ştim cu toții ce trebuie făcut, problema e că nu se face.
Ştim cu toții ce trebuie făcut, problema e că nu se face.
- GPS
-
Posted:
-
Re: Organizarea traseelor RATB dupa finalizarea lucrarilor
GPS
E ok, 76 e suspendat de pe vremea Pasajului de la Mihai Bravu, dar asta nu prea conteaza...
Revenind, 76 ar putea fi lasat la Unirii, vine mai des si mai ia din calatorii lui 381, 74 desigur se poate lasa la Unirii, iar cu 73 este problema dublarii lui 313. Pentru preluarea calatoriilor din 76 se poate reinfiinta 77, pana la noul terminal, cum desigur se poate si pentru E. Racovita care este cam slab populata de RATB.
In final, ideea cu 312 este una foarte buna.
______
Desigur daca RATB va mai cumpara cateva troleibuze, liniile de troleibuz ar putea reveni la Unirii, fiind o buna alternativa in locul liniilor 312, 381 si in special 313.
Costin wrote:
Am trimis catre RATB si spre stiinta PMB si PS4. Si cativa "stiristi".
E ok, 76 e suspendat de pe vremea Pasajului de la Mihai Bravu, dar asta nu prea conteaza...
Revenind, 76 ar putea fi lasat la Unirii, vine mai des si mai ia din calatorii lui 381, 74 desigur se poate lasa la Unirii, iar cu 73 este problema dublarii lui 313. Pentru preluarea calatoriilor din 76 se poate reinfiinta 77, pana la noul terminal, cum desigur se poate si pentru E. Racovita care este cam slab populata de RATB.
In final, ideea cu 312 este una foarte buna.
______
Desigur daca RATB va mai cumpara cateva troleibuze, liniile de troleibuz ar putea reveni la Unirii, fiind o buna alternativa in locul liniilor 312, 381 si in special 313.
- Costin
-
Posted:
-
Re: Organizarea traseelor RATB dupa finalizarea lucrarilor
Costin
Am primit nr. de inregistrare de la PMB: 1570457/26.10.2017
Costin wrote:
Am trimis catre RATB si spre stiinta PMB si PS4. Si cativa "stiristi".
Am primit nr. de inregistrare de la PMB: 1570457/26.10.2017
- nathalael
-
Posted:
-
Re: Organizarea traseelor RATB dupa finalizarea lucrarilor
nathalael
Am trecut astazi si m-am uitat mai atent, iar ce a propus Trole se poate implementa. Ar putea sa faca breteaua si intre parcare si PP (oarecum, precum o alveloala mai mare) deoarece pentru a incapea printre pasaje, troleibuzul trebuie sa se plaseze intr-un unghi de cam 30 de grade fata de PP si ar reusi s-o faca fara probleme. Ca avantaje ar fi faptul ca ar trebuie sa dispara de acolo doar 2 copaci relativ mici si ar putea folosi stalpii deja instalati pentru retea.
Am trecut astazi si m-am uitat mai atent, iar ce a propus Trole se poate implementa. Ar putea sa faca breteaua si intre parcare si PP (oarecum, precum o alveloala mai mare) deoarece pentru a incapea printre pasaje, troleibuzul trebuie sa se plaseze intr-un unghi de cam 30 de grade fata de PP si ar reusi s-o faca fara probleme. Ca avantaje ar fi faptul ca ar trebuie sa dispara de acolo doar 2 copaci relativ mici si ar putea folosi stalpii deja instalati pentru retea.
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Organizarea traseelor RATB dupa finalizarea lucrarilor
TibiV
Stiam ca eu am fost primul care a semnalat mutarea liftului...
Inca din SEPTEMBRIE 2016 !
Si am reamintit problema in iunie...
https://forum.metrouusor.com/viewtopic.php?f=244&t=656&p=243358&hilit=modificare#p243358
Si de asemenea stiu sigur ca am facut niste schite si cu varianta de intoarcere a troleelor ocolind accesul PP2 prin exterior (foarte asemenator cu proiectul initial) dar postarea aia nu o mai gasesc...
Stiam ca eu am fost primul care a semnalat mutarea liftului...
Inca din SEPTEMBRIE 2016 !
Si am reamintit problema in iunie...
https://forum.metrouusor.com/viewtopic.php?f=244&t=656&p=243358&hilit=modificare#p243358
TibiV wrote:danutzu_2910 wrote:
Problema e simpla: nu au respectat planul initial care prevedea ca liftul de la PP2, intrarea dispre Nitu Vasile, sa fie pe insula, ci l-au pus lipit de intrarea in pasaj, adica fix pe bucla de intoarcere.
Dragi admini, daca spun ca functia "search" merge foarte prost, atunci este un eufemism...
De 3 zile de cand a postat danutzu chestia de mai sus, am tot cautat o postare mai veche de-a mea, dar abia in aceasta noapte am dat de ea (luand "la lins" pagina cu pagina... Noroc ca am stiut ca a fost undeva in 2016 S2....)
Am gasit-o in cele din urma... Este din 13 sptembrie 2016 si o gasiti aici: https://forum.metrouusor.com/viewtopic.php?f=331&t=3847&p=218361&hilit=putul#p218025
O repostez pentru ca am sesizat inca de atunci ca este "ceva putred in Piata Sudului".
Adica o modificare de proiect / schimbare de proiect semnificativa...TibiV wrote:
Nu am rezistat si am trecut si eu duminica pe acolo, chiar daca misterr va aratase vineri cam tot...
Si nu m-am lasat pana nu am gasit ceva nou...
Accesul pietonal PP2 dinspre fostul capat al troleibuzelor, venind dinspre Mega Image - adica capatul sudic al PP2...
In stanga accesului ceva interesant...
Greu de detaliat "2D", dar este liftul /putul liftului ... Mutat radical fata de proiectul din planurile initiale...
In schema pasajelor pietonale din "Documentatia tehnica" avem asa:
Observati distanta dintre lift si accesul pietonal pe scari (fixe si rulante)
(...)
Practic, ideea initiala era ca liftul sa fie pe o mica "insula", dar au regandit lucrurile - zic eu mai bine...
In noua varianta handicapatul sau mama care impinge caruciorul copilului vor avea o traversare mai putin pe "zebra"... (zebra care acum imi dau seama ca este fix sub varful sagetii albastre desenate de mine )
Iata cum se incadreaza schema intiala de mai sus si modificarea facuta in raport cu PUZ-ul:
Bun, si intreb acum, in iunie 2017: daca liftul a fost mutat, nu se poate "ingusta" insula pe care era prevazut amplasamentul initial al liftului ?!...
Adica sa se lateasca trotuarul in zona de acces la lift, si sa se reduca latimea insulei care NU mai are lift ?!...
Adica cam asa:
Si de asemenea stiu sigur ca am facut niste schite si cu varianta de intoarcere a troleelor ocolind accesul PP2 prin exterior (foarte asemenator cu proiectul initial) dar postarea aia nu o mai gasesc...
📖 Pagination options