Topic: Modernizarea stațiilor de metrou
1895 posts, 454245 views
📖 Pagination options
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Modernizarea statiilor de metrou
mcosmin
# Florinds, nu este vorba de nici o jignire. Pur si simplu nu ai dreptate. Plus ca tu te legi, ilogic, de o situatie complet ipotetica prin care omul s-ar gandi sa sara peste turnichet in loc sa treaca prin poarta deschisa.
# Florinds, nu este vorba de nici o jignire. Pur si simplu nu ai dreptate. Plus ca tu te legi, ilogic, de o situatie complet ipotetica prin care omul s-ar gandi sa sara peste turnichet in loc sa treaca prin poarta deschisa.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Modernizarea statiilor de metrou
andrei11
Eu spun sa avem putină răbdare...Daca criteriul de atribuire a contractului a fost pretul cel mai mic, daca vor apare incidente neplacute destule ca sa iasa in evidenta, daca se vor strica destul de multe asa incat repararea lor sa inceapa sa fie o problema, daca...daca...atunci vom putea sa tragem o concluzie.
Dupa primele experiente se pare ca noile porti nu sunt asa de formidabile dupa cum ni le-au descris cei care le-au achizitionat. Circumstante atenuante : o fi de la reglaje...
# mcosmin, nu mi-ai raspuns de ce multe scari rulant de la metrou nu mai functioneaza, de ce trotuarul rulant de la gara nu mai functioneaza de peste un an si ceva, de ce multe lifturi de la metrou sunt de decor.
Mi-ai spus, citez : Nu cred ca ai inteles esenta capitalismului: cei care nu vin cu lucruri calitative sunt eliminati de pe piata. E chiar atat de simplu.
Cum ramane cu exemplele date de mine mai sus si cu criteriul << pretului minim >> ?
______________
PS : Si <<geniala >> inventie sa bagi cartela in cititor cu sageata spre exterior tot din categoria marilor modernizari face parte ?
Eu spun sa avem putină răbdare...Daca criteriul de atribuire a contractului a fost pretul cel mai mic, daca vor apare incidente neplacute destule ca sa iasa in evidenta, daca se vor strica destul de multe asa incat repararea lor sa inceapa sa fie o problema, daca...daca...atunci vom putea sa tragem o concluzie.
Dupa primele experiente se pare ca noile porti nu sunt asa de formidabile dupa cum ni le-au descris cei care le-au achizitionat. Circumstante atenuante : o fi de la reglaje...
# mcosmin, nu mi-ai raspuns de ce multe scari rulant de la metrou nu mai functioneaza, de ce trotuarul rulant de la gara nu mai functioneaza de peste un an si ceva, de ce multe lifturi de la metrou sunt de decor.
Mi-ai spus, citez : Nu cred ca ai inteles esenta capitalismului: cei care nu vin cu lucruri calitative sunt eliminati de pe piata. E chiar atat de simplu.
Cum ramane cu exemplele date de mine mai sus si cu criteriul << pretului minim >> ?
______________
PS : Si <<geniala >> inventie sa bagi cartela in cititor cu sageata spre exterior tot din categoria marilor modernizari face parte ?
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Modernizarea statiilor de metrou
mcosmin
Capitalismul nu exclude intretinerea, inca nu se autorepara.
Capitalismul nu exclude intretinerea, inca nu se autorepara.
- Florinds
-
Posted:
-
Re: Modernizarea statiilor de metrou
Florinds
De ce ma leg "ilogic" de inaltime daca raman ipotetic blocate pe inchis? Pentru ca e o posibilitate, o varianta intr-o schema logica?
De ce ma leg "ilogic" de inaltime daca raman ipotetic blocate pe inchis? Pentru ca e o posibilitate, o varianta intr-o schema logica?
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Modernizarea statiilor de metrou
andrei11
1) Discutati va rog strict pe / la subiect.
2) Avantajele capitalismului şi cât de corecti sunt oamenii in capitalism discutati( discutam ) la Politikă
1) Discutati va rog strict pe / la subiect.
2) Avantajele capitalismului şi cât de corecti sunt oamenii in capitalism discutati( discutam ) la Politikă
- sab
-
Posted:
-
Re: Modernizarea statiilor de metrou
sab
Cred ca oricum lucrau in week-end, dar spuneau ca au nevoie de cateva zile pentru "maturarea" finisajelor noi, adica nu se putea mai repede.
survola wrote:
Deci se poate lucra și în week-end.
Cred ca oricum lucrau in week-end, dar spuneau ca au nevoie de cateva zile pentru "maturarea" finisajelor noi, adica nu se putea mai repede.
- andrei11
-
Posted:
-
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Modernizarea statiilor de metrou
mcosmin
Ipotetic raman inchise, practic deschise. Si chiar daca ar fi inchise, fara curent poti sa le deschizi manual.
Deci da, e ilogic Fara suparare.
Florinds wrote:
De ce ma leg "ilogic" de inaltime daca raman ipotetic blocate pe inchis? Pentru ca e o posibilitate, o varianta intr-o schema logica?
Ipotetic raman inchise, practic deschise. Si chiar daca ar fi inchise, fara curent poti sa le deschizi manual.
Deci da, e ilogic Fara suparare.
- Florinds
-
Posted:
-
Re: Modernizarea statiilor de metrou
Florinds
Fara suparare, pe ce te bazezi, cand spui ca raman deschise fara alimentare? De asemenea, cat de usor sau greu se deschid manual, inca nu am avut ocazia sa testez.
Tu ai primit vreo poarta peste picioare pana acum? Lovitura este destul de puternica. Probabil ca nu, cei cu mai multa logica nu sunt loviti, stau zece secunde in fata portilor ca sa se inchida, pentru a se deschide din nou. )
Fara suparare, pe ce te bazezi, cand spui ca raman deschise fara alimentare? De asemenea, cat de usor sau greu se deschid manual, inca nu am avut ocazia sa testez.
Tu ai primit vreo poarta peste picioare pana acum? Lovitura este destul de puternica. Probabil ca nu, cei cu mai multa logica nu sunt loviti, stau zece secunde in fata portilor ca sa se inchida, pentru a se deschide din nou. )
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Modernizarea statiilor de metrou
andrei11
Aici sunt doua aspecte diferite :
1) Portile peste picior au fost primite când poarta e sub tensiune.
2) Când nu mai e tensiune in mod normal portile se deschid cu mâna. O impingi pur si simplu.
Evident ca daca nu ai tensiune si poarta e impinsa pentru iesire ea ar trebui sa ramana asa, deschisa, sa nu se mai inchida.
__________________
E fix ca la WC - urile publice, acelea mai sofisticate, care se spala singure, daca apesi pe butonul de panica ( rosu ) se dezactiveaza absolut totul si usa ramane libera, se deschide cu mâna.
______________
PS: # Florinds, eu tot mai sper ca toate aceste neajunsuri provin de la reglaje. Personalul de la exploatare / intretinere trebuie sa se obisnuiasca cu ele. ( Si cu portile si cu reglajele ).
Aici sunt doua aspecte diferite :
1) Portile peste picior au fost primite când poarta e sub tensiune.
2) Când nu mai e tensiune in mod normal portile se deschid cu mâna. O impingi pur si simplu.
Evident ca daca nu ai tensiune si poarta e impinsa pentru iesire ea ar trebui sa ramana asa, deschisa, sa nu se mai inchida.
__________________
E fix ca la WC - urile publice, acelea mai sofisticate, care se spala singure, daca apesi pe butonul de panica ( rosu ) se dezactiveaza absolut totul si usa ramane libera, se deschide cu mâna.
______________
PS: # Florinds, eu tot mai sper ca toate aceste neajunsuri provin de la reglaje. Personalul de la exploatare / intretinere trebuie sa se obisnuiasca cu ele. ( Si cu portile si cu reglajele ).
- Florinds
-
Posted:
-
Re: Modernizarea statiilor de metrou
Florinds
OK, o sa trec peste, desi am ramas cam ilogic. )
Testati si voi cand iesiti la Muncii, poarta cea mai din stanga, accesul dinspre Iancului/BCR.
OK, o sa trec peste, desi am ramas cam ilogic. )
Testati si voi cand iesiti la Muncii, poarta cea mai din stanga, accesul dinspre Iancului/BCR.
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Modernizarea statiilor de metrou
mcosmin
Nu am primit nici o poarta peste picioare. Asta poate pentru ca portile de la mine sunt cele mai vechi din proiect si probabil au avut mai mult timp pentru reglaje/rodare.
Nu am primit nici o poarta peste picioare. Asta poate pentru ca portile de la mine sunt cele mai vechi din proiect si probabil au avut mai mult timp pentru reglaje/rodare.
- zapacitu
-
Posted:
-
Re: Modernizarea statiilor de metrou
zapacitu
Ba mai peste tot in tarile cu apa calda e asa: sticla o platesti separat, iar banii aceia ti-i recuperezi la automate de reciclat sticle.
Economie de piata. Costul cartelei in sine nu justifica diferenta.
andrei11 wrote:
Nicaieri in lume nu platesti sticla de bere / recipientul de bere separat de continut.
Ba mai peste tot in tarile cu apa calda e asa: sticla o platesti separat, iar banii aceia ti-i recuperezi la automate de reciclat sticle.
andrei11 wrote:
Oare DE CE calatoria cu cartela de 2 calatorii e mai scumpa decât calatoria cu cartela de 10 calatorii
Economie de piata. Costul cartelei in sine nu justifica diferenta.
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Modernizarea statiilor de metrou
Puss in Boots
Nu vreau sa prelungesc off-topicul dar n-am vazut nici eu faza asta cu sticlele de bere. Singura chestie unde am fost taxat peste pretul afisat a fost in Germania (nu mai stiu exact unde) la sticlele de plastic (de apa), care apoi intr-adevar se returnau la supermarketul respectiv si-ti luai banii.
Nu vreau sa prelungesc off-topicul dar n-am vazut nici eu faza asta cu sticlele de bere. Singura chestie unde am fost taxat peste pretul afisat a fost in Germania (nu mai stiu exact unde) la sticlele de plastic (de apa), care apoi intr-adevar se returnau la supermarketul respectiv si-ti luai banii.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrou
•
Choose destination