Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiModernizare și lărgire Centura București (DNCB)

 

Topic: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST)

817 posts, 330698 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 5 6 7 8 9 10 11  ... 59
 
 

📖 Pagination options

Re: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST) Chev Celios

S-a asfaltat si zona intersectiei cu Splaiul.
______________________
Edit andrei11: Atentie ! Se scrie << s-a asfaltat >>  si nu << sa asfaltat > asa cum ati scris in postare. Multumesc.

 


  • sss
  • Posted:
  •  

Re: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST) sss

Intersectie intre CB si Splai??? Aici e vorba de Centura de Vest!

 


Re: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST) bekxy

Aşa e, dar aici era vorba de asfaltările făcute în ultima perioadă, care au cârpit dezastrul rămas după ce a ajuns Pisicuţul PM şi a oprit abrupt toate lucrările pe centura de sud, fără să pună în vreun fel în siguranţă lucrarea. Pur şi simplu au oprit brusc totul şi au rămas km întregi cu uzura ronţăită, care în 3 ani vă daţi seama ce bine au ajuns, zeci de denivelări, şleauri etc.
Un accident recent de pe centură arată unde a dus măsura de a opri lucrarea aşa cum s-a nimerit:
http://www.trafictube.ro/accident-live-...astazi-11/

O să vedeţi că TIR-ul, fiind depăşit, a trebuit să frâneze exact pe o denivelare transversală a asfaltului, i-a fugit remorca, a încercat să o îndrepte şi.... nefericitul de pe contrasens a murit. Iar pe pisicuţ îl doare... în genunchi.

Astăzi au murit alţi doi oameni. Poate că dacă drumul, cu o bandă pe sens, nu avea parapet de beton (prevăzut pentru viitoarele 2 benzi pe sens), măcar unul mai scăpa:
https://www.youtube.com/watch?v=tCeCVpUAYto

Mulţumim partidului care visa autostradă spre Alexandria.

 


  • sss
  • Posted:
  •  

Re: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST) sss

Nu te supara, aici se posteaza despre lucrarile de pe CB Vest, pentru discutii generale avem viewtopic.php?f=258&t=2891&start=266, iar pentru refulari politice viewtopic.php?f=104&t=1109&hilit=flacara&start=1120.

 


Re: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST) bekxy

Nu mă supăr, fix la tronsonul Jilava - Chitila se referă mesajul meu, chiar dacă se aplică pentru toată centura rămasă la două benzi. Primul accident a fost între Popeşti şi Berceni, dar al doilea a fost între Măgurele şi Bragadiru. Şi au mai fost destule altele.

Şi nu e nicio refulare politică. E adevărul. Nu putem detaşa starea infrastructurii de deciziile politice. Ei (nu) ne fac infrastructura, din cauza lor mor oameni. Ar trebui doar să constatăm senin că n-avem drumuri şi asta e? Ba să moară ei şi rudele lor, călcaţi de TIR (fără şofer)! Nu mă interesează că îi cheamă Boc sau Ponta, să moară ei în locul celor care au murit până acum din cauza lor.
De când cu pisicuţul centura e un teatru de operaţiuni. Trec zilnic pe ea şi este în halul ăsta de când a ajuns PM şi a oprit lucrările. Tocmai începuseră lucrările în forţă şi se vedea în sfârşit o luminiţă. Dar nuuuu, a oprit lucrările şi a lăsat-o într-o stare de o mie de ori mai proastă şi mai periculoasă decât înaintea începerii lucrărilor. În ultimii 3 ani am avut de toate:
- km întregi la nivel de piatră spartă;
- km întregi la nivel de binder vechi, obţinut după raşchetarea uzurii şi lăsat aşa timp de 3 ierni;
- secţiuni lărgite spre acostament cu 1 metru, care se termină brusc şi fără vreun anunţ;
- diferenţe de nivel transversale de până la juma' de metru între secţiunile rămase în diverse stadii de execuţie şi faţă de drumurile laterale;
- diferenţe de nivel de 20-30 cm între sensuri, făcute din scurt, nesemnalizate (numai bune când eşti în depăşirea unui TIR şi constaţi că banda pe care depăşeşti coboară vreo 30 cm şi nu mai poţi intra înapoi pe sensul de mers...)
- şleauri înalte de 20-30 de cm, pe care trebuie să te sui ca să nu le iei cu burta maşinii;
- cratere mai mari de o bandă, ajunse la nivel de piatră spartă;
- pasaje făcute sită, gaură lângă gaură;
- secţiuni cu bordură de beton pe un drum încă nelărgit;
- treceri la nivel cu CF rămase ca înainte de '89;
- marcaje inexistente, semnalizare rutieră deficitară etc.
Toate astea vin de la Dumnezeu sau de la politic??
Aşa hal de DN nu prea am mai văzut pe altundeva. Mama mă-sii, e totuşi centura Bucureştiului!


Vă rog eu, dacă nu aţi servit jumătatea de sud a centurii în ultimii trei ani, nu vă băgaţi în discuţie.

 


  • sss
  • Posted:
  •  

Re: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST) sss

Daca suntem pe forumul asta este tocmai pentru ca ne mancam zilele cu infrastructura tarisoarei. n-am vazut pe aici ode pentru conducatori! Era vorba despre faptul ca asta este un topic despre lucrari, nu de discutii, iar indignarile si instigarile la discutii politice nu-si au locul pentru ca nu contribuie la continut, in schimb duc la flame si-i pacat!

 


Re: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST) andrei11

Va rog sa va limitati la  discutii despre  lucrarile pe tronsoanele respective. Parerile cu privire la centura, asa, in general se pot posta in topicul dedicat, Discutii generale - partea a II - a. Iar nemultumirile politice la club. :D
bekxy toate nemultumirile tale tehnice --> cratere mai mari de o bandă, ajunse la nivel de piatră spartă; etc se refera la tronsonul in cauza ?

Nu cunosc, centura VEST o evit in toate cazurile, prefer sa traversez Bucurestiul decat sa o iau pe centura pe acolo.  :evil:

 


Re: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST) Costin

Nu putem sa separam un mesaj in mai multe... daca mutam totul la club, se pierd observatiile privind infrastructura (care, zic eu, sunt pertinente). Daca continuam aici, e posibil sa se intample cum spune sss. Deci... lasam mesajele aici cu rugamintea de a nu dezvolta latura politica a lor. Daca totusi se intampla asta, ne mutam la club cu tot cu observatiile pertinente privind infrastructura.

 


Re: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST) bekxy

andrei11 wrote:
bekxy toate nemultumirile tale tehnice --> cratere mai mari de o bandă, ajunse la nivel de piatră spartă; etc se refera la tronsonul in cauza ?

Da, craterele se referă la secţiunile Bragadiru-Domneşti şi Domneşti - A1. Fix o groapă din asta m-a costat o anvelopă în martie 2013.
Acum mai sunt doar urme fine, dar au fost luni bune de coşmar.

Restul observaţiilor se referă la toată secţiunea A1-A2.


sss wrote:
n-am vazut pe aici ode pentru conducatori!

Ba io am văzut. Pentru "domnul Primar General Sorin Oprescu".  :mrgreen:

 


Re: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST) Costin

cos wrote:
lasam mesajele aici cu rugamintea de a nu dezvolta latura politica a lor.

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nu intervenim niciodata in continutul mesajelor scrise de altii si, asa cum am zis, nici nu le putem separa in mai multe mesaje. Deci, va rog, gata cu politica...

 


Re: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST) TibiV

bekxy are dreptate cu starea DNCB.
Si culmea este că cea mai proastă porțiune este si cea mai critică, A1-DN5, adică porțiunea pe care circulă si la dus si la întors toate TIR-urile bulgărești, grecești si mai ales turcești care fac legătura cu vestul Europei.
Ca să nu mai vorbesc de faptul că nodul cu DN5 din Jilava este o rușine.
Această porțiune ar fi trebuit să fie prioritatea zero, si să fie lărgită la 4 benzi pe sens de acum 10 ani...
Cât despre vinovaţi... Consideraţi că am făcut 10 postări în Flacăra Roşie... :D

 


Re: Tronsonul Chitila - Voluntari (NORD) bekxy

A apărut şi marcajul median, cel puţin între Jilava şi Măgurele.
E clar, următorii 15 ani sunt asiguraţi.  :mrgreen:

 


Re: Tronsonul Chitila - Voluntari (NORD) danutzu_2910

Da, niimic nu-i mai definitiv decat ceeace faci provizoriu.
Cred ca asta creeaza premiza pentru A0. Este un... necesar.
Ca tot latra uniii ca Pi-Si e singura portiune lipsa din "culoarul" IV.
As fi extrem de bucuros pentru A0 sud...
Ochiometric este mai scurt, exproprierile mai ieftine, doar doua noduri de autostrada.
Hai, cand vedem SF-ul pe tapet???

 


Go to page:  1  ... 5 6 7 8 9 10 11  ... 59
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Modernizare și lărgire Centura București (DNCB)  • 
Choose destination

Since our 2420 forum members have written 433233 posts in 5390 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use