Topic: Interstatia Tudor Vladimirescu (DT34) - Parc Drumul Taberei
393 posts, 145371 views
📖 Pagination options
- Atal
-
Posted:
-
Re: Interstatia DT34-Parc
Atal
E intentionata treaba. Dupa ce am avut record cu 45 de metri intr-o singura zi, acum avem record negativ cu 1 centimetru pe zi...
E intentionata treaba. Dupa ce am avut record cu 45 de metri intr-o singura zi, acum avem record negativ cu 1 centimetru pe zi...
- shoppy
-
Posted:
-
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Interstatia DT34-Parc
andrei11
Da sa le scoata din pamant, sa le mute dincolo, la Romancierilor, si cand o sa aiba chef intre Parc si Romancierilor sapatura deschisa.
Antecedente :
1) Initial intre Universitate si Victoriei / M 2 trebuia sa se mearga cu "TBM - urile" lui Ceasca. Le-a fost frica de constructiile de pe Magheru si au modificat proiectul intre Universitate si Romana ---> sapatura deschisa. (Santier care a durat fix 4 luni, inclusiv cu mutari de retele )
2) Santireul intre BIG Berceni si IMGB ( alias Piata Sudului - Berceni ) a fost incredintat unui santier - guru stie cum se numea - care nu avea "TBM" - uri, ci avea Domnisoare Kelly o gramada, asa ca s-a modificat proiectul, si intre BIG Berceni si IMGB a aparut tunel rectangular. Basca statia Aparatorii Patriei cu peron lateral in loc de peron central.
Asadar / Din cauza ca / Pe cale de cosencinta, ce ne incurcam atat, saltam brontozaurii din pamant si cu ei la Romancierilor.
Sau daca ma supar nici atat, avand in vedere ca intre Romancierilor si Dr. Taberei ( Raul Doamnei ) e practic santier continuu, sapatura deschisa.
Si asa o sa dureze santierul acolo cel putin pana in anul 2020, asta asa, optimist fiind.
Sa facem un calcul, au trecut vreo 3 ani de santier si nici macar jumatate din lucrare nu e gata, adica tunelele si statiile la rosu, basca legatura lui M 5 cu reteaua de la Eroilor. Asta inseamna pe putin vreo 6 - 7 ani. Dupa aia sa transformi rosu in alb mai dureaza pe putin 3 - 4 ani, adica anul : 2020.
Cand s-au apucat ? In 2011. 9 ani pentru 9 km, o "performanta", n-am ce spune.
Sa ne amintim ca s-au apucat cu mare sarbatoare si de depoul lui M 6 + legarea lui la retea ( statiile Straulesti si Laminorului ) unde mai mult stau decat se lucreaza. Plus alte zeci de mii de santiere din Bucuresti care stau, cu exceptia jumatatii de pasaj de la gârlă unde vad ca merge treaba.
Da sa le scoata din pamant, sa le mute dincolo, la Romancierilor, si cand o sa aiba chef intre Parc si Romancierilor sapatura deschisa.
Antecedente :
1) Initial intre Universitate si Victoriei / M 2 trebuia sa se mearga cu "TBM - urile" lui Ceasca. Le-a fost frica de constructiile de pe Magheru si au modificat proiectul intre Universitate si Romana ---> sapatura deschisa. (Santier care a durat fix 4 luni, inclusiv cu mutari de retele )
2) Santireul intre BIG Berceni si IMGB ( alias Piata Sudului - Berceni ) a fost incredintat unui santier - guru stie cum se numea - care nu avea "TBM" - uri, ci avea Domnisoare Kelly o gramada, asa ca s-a modificat proiectul, si intre BIG Berceni si IMGB a aparut tunel rectangular. Basca statia Aparatorii Patriei cu peron lateral in loc de peron central.
Asadar / Din cauza ca / Pe cale de cosencinta, ce ne incurcam atat, saltam brontozaurii din pamant si cu ei la Romancierilor.
Sau daca ma supar nici atat, avand in vedere ca intre Romancierilor si Dr. Taberei ( Raul Doamnei ) e practic santier continuu, sapatura deschisa.
Si asa o sa dureze santierul acolo cel putin pana in anul 2020, asta asa, optimist fiind.
Sa facem un calcul, au trecut vreo 3 ani de santier si nici macar jumatate din lucrare nu e gata, adica tunelele si statiile la rosu, basca legatura lui M 5 cu reteaua de la Eroilor. Asta inseamna pe putin vreo 6 - 7 ani. Dupa aia sa transformi rosu in alb mai dureaza pe putin 3 - 4 ani, adica anul : 2020.
Cand s-au apucat ? In 2011. 9 ani pentru 9 km, o "performanta", n-am ce spune.
Sa ne amintim ca s-au apucat cu mare sarbatoare si de depoul lui M 6 + legarea lui la retea ( statiile Straulesti si Laminorului ) unde mai mult stau decat se lucreaza. Plus alte zeci de mii de santiere din Bucuresti care stau, cu exceptia jumatatii de pasaj de la gârlă unde vad ca merge treaba.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Interstatia DT34-Parc
subway guru
Ete scartz, carcotas batran, inrait in rele...(n-o lua in nume de rau, ne stim de prea mult timp ca sa cadem in greseala asta...)
Se dezleaga treaba, pregatiti 'Blitzul' pentru avansuri reale...
Toata lumea e 'pusa pe treaba'...
Ete scartz, carcotas batran, inrait in rele...(n-o lua in nume de rau, ne stim de prea mult timp ca sa cadem in greseala asta...)
Se dezleaga treaba, pregatiti 'Blitzul' pentru avansuri reale...
Toata lumea e 'pusa pe treaba'...
- URANUS
-
Posted:
-
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Interstatia DT34-Parc
subway guru
nu zic inca Hip, Hip, Hip...vedem ce urmeaza saptamanile viitoare!
nu zic inca Hip, Hip, Hip...vedem ce urmeaza saptamanile viitoare!
- aztec
-
Posted:
-
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Interstatia DT34-Parc
andrei11
Stai linistit ca nu ma supar.
Sunt bagat in 2 subsoluri, la Aparatori si in eterna enigma Gara Basarab - Garile de Nord. N-am timp de suparari.
Imposibil sa se faca statia asa de repede.
subway guru wrote:
Ete scartz, carcotas batran, inrait in rele...(n-o lua in nume de rau, ne stim de prea mult timp ca sa cadem in greseala asta...)
Stai linistit ca nu ma supar.
Sunt bagat in 2 subsoluri, la Aparatori si in eterna enigma Gara Basarab - Garile de Nord. N-am timp de suparari.
aztec wrote:
Avans real ar insemna trecerea de zona statiei sau facerea statiei?
Imposibil sa se faca statia asa de repede.
- DocOctavius
-
Posted:
-
Re: Interstatia DT34-Parc
DocOctavius
Varvara mai are 85 de inele, daca pune un inel pe zi inseamna ca ar avea 84 de zile la dispozitie sa termine incinta de stalpi, planseul superior, planseul intermediar si prima sectiune de radier inainte sa se infiga cu dintii in peretele statiei... ca pana iese pe gaura mai dureaza vreo saptamana doua oricum ca-i migaloasa treaba. Eu le-as zice celor de la Astaldi: "Take it as a challenge!"
Varvara mai are 85 de inele, daca pune un inel pe zi inseamna ca ar avea 84 de zile la dispozitie sa termine incinta de stalpi, planseul superior, planseul intermediar si prima sectiune de radier inainte sa se infiga cu dintii in peretele statiei... ca pana iese pe gaura mai dureaza vreo saptamana doua oricum ca-i migaloasa treaba. Eu le-as zice celor de la Astaldi: "Take it as a challenge!"
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Interstatia DT34-Parc
subway guru
Avans real inseamna ca TBM-urile sa treaca precum rapidul prin gara la Parc, doar asa se intrevede Don'soara Luminitza la capatul tunelului...dar sunt totusi niste lucrari preliminare minimale de facut mai inainte...
Avans real inseamna ca TBM-urile sa treaca precum rapidul prin gara la Parc, doar asa se intrevede Don'soara Luminitza la capatul tunelului...dar sunt totusi niste lucrari preliminare minimale de facut mai inainte...
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Interstatia DT34-Parc
subway guru
@andrei off topic:
Ce faceti voi acolo e pierdere de vreme, lucru manual ce in termeni stiintifici se numeste masturbatie intelectuala...v-am lamurit de mult, dar vreti sa insistati cu pungi de plastic cu aurolac...banuiesc ca va si face placere in lipsa de altceva mai bun...fara suparare...!
Mai bine discutati despre sexul ingerilor...
Avem doua stiri 'babane' pe tapet si voua va arde sa f... vant!
Hai mai bine sa ne concentram pe 'actualitate' si pe viitor!
P.S.
Scuze pentru limbajul de santier, dar e si asta bun la ceva atunci cand se potriveste...
@andrei off topic:
Ce faceti voi acolo e pierdere de vreme, lucru manual ce in termeni stiintifici se numeste masturbatie intelectuala...v-am lamurit de mult, dar vreti sa insistati cu pungi de plastic cu aurolac...banuiesc ca va si face placere in lipsa de altceva mai bun...fara suparare...!
Mai bine discutati despre sexul ingerilor...
Avem doua stiri 'babane' pe tapet si voua va arde sa f... vant!
Hai mai bine sa ne concentram pe 'actualitate' si pe viitor!
P.S.
Scuze pentru limbajul de santier, dar e si asta bun la ceva atunci cand se potriveste...
- andrei11
-
Posted:
-
Drept la replica
andrei11
@subway, tot off topic - drept la replica.
Oricum, daca considera adminul pot fi sterse ambele posturi, sunt total iesite din context,
Asadar,
La o analiza mai amanuntita, am impresia ca suntem pe linii diferite, nu ne putem intalnii.
Nu inteleg ce legatura exista intre M 5 ( pe unde defilezi tu ) si
Discutii diverse despre Metrorex / Proiecte uitate - Proiecte ambandonate pe unde defilez eu.
Si ca sa fiu (totusi ) in tema, sper ca generatiile viitoare sa nu o dea in bara cu legatura intre M 5 si M 2 de la Universitate si legatura M 5 / M 7 de la Mosilor, asa cum a dato-n bara generatia actuala cu legatura de la Unirii.
Asta ca sa revenim in realitate.
Aveti 2 stiri babane.
Stirea cu adevarat babana este ca au trecut cei 3 ani cu "aici va fi statia ta de metrou", si proiectul e impotmolit nici macar la jumatate.Miroase a apa statuta. Asta e stirea babana. Pentru ca trenurile CAF sunt niste trenuri normale si banale ( nu babane ) de metrou, nu sunt pe perna de aer sau pe sina magnetica, asta ar fi fost stirea babana. Sunt trenuri de metrou absolut banale.
Iar la problemele de religie, am mai precizat odata, te lansezi pe un teren pe care nu-l stapanesti deloc, aici nu e ca la TBM - uri. Absolut deloc.
Dar asa cum am precizat, poate adminul sterge ambele postari, sunt ilogice.
@subway, tot off topic - drept la replica.
Oricum, daca considera adminul pot fi sterse ambele posturi, sunt total iesite din context,
Asadar,
La o analiza mai amanuntita, am impresia ca suntem pe linii diferite, nu ne putem intalnii.
Nu inteleg ce legatura exista intre M 5 ( pe unde defilezi tu ) si
Discutii diverse despre Metrorex / Proiecte uitate - Proiecte ambandonate pe unde defilez eu.
Si ca sa fiu (totusi ) in tema, sper ca generatiile viitoare sa nu o dea in bara cu legatura intre M 5 si M 2 de la Universitate si legatura M 5 / M 7 de la Mosilor, asa cum a dato-n bara generatia actuala cu legatura de la Unirii.
Asta ca sa revenim in realitate.
Aveti 2 stiri babane.
Stirea cu adevarat babana este ca au trecut cei 3 ani cu "aici va fi statia ta de metrou", si proiectul e impotmolit nici macar la jumatate.Miroase a apa statuta. Asta e stirea babana. Pentru ca trenurile CAF sunt niste trenuri normale si banale ( nu babane ) de metrou, nu sunt pe perna de aer sau pe sina magnetica, asta ar fi fost stirea babana. Sunt trenuri de metrou absolut banale.
Iar la problemele de religie, am mai precizat odata, te lansezi pe un teren pe care nu-l stapanesti deloc, aici nu e ca la TBM - uri. Absolut deloc.
Dar asa cum am precizat, poate adminul sterge ambele postari, sunt ilogice.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Interstatia DT34-Parc
subway guru
Te sifonezi degeaba, pierzi vremea cu subiecte irelevante incercand sa faci pe Sherlock Holmes in loc sa vezi realitatea in mers, si te mai si superi ca Pacala pe sat pentru ca nu vezi padurea din cauza de boscheti si boschetari...inca o data, nu te supara frate!...dar cineva trebuie sa puna si punctul pe i, altfel ramane ortografia oloaga!
V-am dat stiri 'babane' valabile cu saptamani in devans si tu incerci sa bati apa-n piua pe de laturi...nu e fair-play!
Am si stiri babane valabile cu luni si ani in devans, dar alea le pastrez doar pentru mine sau pentru cei ce sunt in stare sa priveasca in perspectiva si nu sa scarme in 'compost intrat in putrefactie'...
Te sifonezi degeaba, pierzi vremea cu subiecte irelevante incercand sa faci pe Sherlock Holmes in loc sa vezi realitatea in mers, si te mai si superi ca Pacala pe sat pentru ca nu vezi padurea din cauza de boscheti si boschetari...inca o data, nu te supara frate!...dar cineva trebuie sa puna si punctul pe i, altfel ramane ortografia oloaga!
V-am dat stiri 'babane' valabile cu saptamani in devans si tu incerci sa bati apa-n piua pe de laturi...nu e fair-play!
Am si stiri babane valabile cu luni si ani in devans, dar alea le pastrez doar pentru mine sau pentru cei ce sunt in stare sa priveasca in perspectiva si nu sa scarme in 'compost intrat in putrefactie'...
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Interstatia DT34-Parc
andrei11
Aici ai dato-n bara rau de tot.
Adevarul mare e ca nu ma supar, n-am cum sa ma supar.
In rest fiecare scrie ce gandeste, asta e.
Gata cu off topicul.
Am stiri babane cu luni si ani in devans
Asta-i bluff si nu te inteleg, asa, pe foaia de hartie pot blufa si eu pana ce ma plictisesc.
Ti-am spus, stirea babana ( referitor la M 5 ) e ca v-ati impotmolit cu proiectul racordului si nici macar n-ati ajuns la jumatate.
Referitor la punctul pe I lasa adminul sa puncteze, e treaba lui.
Deci te rog frumos, nu mai aminti de M 5 pentru ca pana una alta este RM 5, adica racordul Dr. Taberei - Eroilor.
Pana la M 5 mai este cale de un secol, asta e, poate or veni altii mai destepti decat noi peste ceva ani, cu alta viziune si alta gandire.
E deja 4 Iulie si te lauzi ca ai stiri babane cu luni si ani in devans, dar nu dai nici o informatie vizavi de statia Parc si de inaintarea TBM - urilor. Asta e adevarata sifonare, nu postarile mele pe forum.
Aici ai dato-n bara rau de tot.
Adevarul mare e ca nu ma supar, n-am cum sa ma supar.
In rest fiecare scrie ce gandeste, asta e.
Gata cu off topicul.
Am stiri babane cu luni si ani in devans
Asta-i bluff si nu te inteleg, asa, pe foaia de hartie pot blufa si eu pana ce ma plictisesc.
Ti-am spus, stirea babana ( referitor la M 5 ) e ca v-ati impotmolit cu proiectul racordului si nici macar n-ati ajuns la jumatate.
Referitor la punctul pe I lasa adminul sa puncteze, e treaba lui.
Deci te rog frumos, nu mai aminti de M 5 pentru ca pana una alta este RM 5, adica racordul Dr. Taberei - Eroilor.
Pana la M 5 mai este cale de un secol, asta e, poate or veni altii mai destepti decat noi peste ceva ani, cu alta viziune si alta gandire.
E deja 4 Iulie si te lauzi ca ai stiri babane cu luni si ani in devans, dar nu dai nici o informatie vizavi de statia Parc si de inaintarea TBM - urilor. Asta e adevarata sifonare, nu postarile mele pe forum.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
M5 • Tronsonul Drumul Taberei - Eroilor • Lucrări în 2011-2020
•
Choose destination