Parent forum: Județul Timiș

 

Topic: Știri, noutăți, perspective

254 posts, 88251 views
 
Go to page:  1  ... 13 14 15 16 17 18 19
 
 

📖 Pagination options
  • Author: Puss in Boots
  • Membru Bronze
  • Posted:
  •  

Re: Știri, noutăți, perspective Puss in Boots

Asta trebuia facuta in clipa cand s-a semnat contractul de livrare.

 


  • Author: PTMZ
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Știri, noutăți, perspective PTMZ

Corect. Tot cam târziu s-au trezit și cu promovarea:
14.000 de euro – atât va primi o firmă din Constanța de la Primăria Timișoara pentru a se ocupa de promovarea a două proiecte derulate cu fonduri europene. Este vorba de reabilitarea Căii Bogdăneștilor și cumpărarea de tramvaie noi.

Nu trece săptămână fără ca Primăria Timișoara să încheie cel puțin câte un contract pentru a primi tot felul de servicii în schimbul unor sume de bani uriașe. În această săptămână, municipalitatea a încheiat două contracte cu firma Intermedia Services Top SRL, din Eforie Sud, județul Constanța, cu scopul achiziționării de servicii pentru promovarea a două proiecte derulate cu fonduri europene. Și anume, reabilitarea Căii Bogdăneștilor și cumpărarea de tramvaie noi, de mari dimensiuni.

Pentru promovarea primului proiect, firma din Constanța va primi 33.000 lei, cu TVA inclus, și va avea sarcina de a realiza un spot audio (producție și difuzare), un spot video (producție și difuzare), de a organiza o conferință de presă la finalul proiectului, de a realiza și distribui afișe tematice format A3, de a crea o pagină web a proiectului și de a realiza broșuri A5, cu câte 20 de pagini, și de pliante A4. Durata contractului este de 23 de luni.

Cel de-al doilea contract are o valoare de 36.650 lei și a fost încheiat cu scopul promovării proiectului privind achiziția de noi tramvaie. Cu acești bani, firma trebuie să realizeze un spot audio (producție și difuzare), un spot video (producție și difuzare), să organizeze o conferință de presă, să realizeze și să distribuie hărți cu traseele transportului public din Timișoara și cu afișe tematice format A3, să creeze o pagină web a proiectului și să realizeze un sondaj de opinie final. Durata contractului este de 20 de luni.

Potrivit datelor publice, firma Intermedia Services Top SRL, din Eforie Sud, a avut în anul 2020 un singur angajat.

Sursa: Expres de Banat

 


  • Author: PTMZ
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Știri, noutăți, perspective PTMZ

Două tramvaie s-au ciocnit frontal într-o intersecție din Timișoara. Din primele informaţii, nu există victime.

Impactul frontal dintre cele două tramvaie a fost surprins de camerele de supraveghere.

Accidentul s-a produs după ce unul dintre vatmani nu ar fi schimbat macazul la timp într-o intersecție și a intrat în plin într-un alt tramvai. Vatmanul este cercetat disciplinar pentru producerea accidentului.

În momentul impactului, în tramvaie se aflau călători, însă nimeni nu a fost rănit.

Polițiștii ajunși la fața locului i-au testat cu aparatul etilotest pe cei doi vatmani, rezultatul fiind negativ.

Sursa: Digi24

 


  • Author: PTMZ
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Știri, noutăți, perspective PTMZ

Și anul acesta apar 30 de hibride, 30 de minibuze și 55 de troleibuze în proiectul de buget. Același lucru ca anul trecut, să vedem dacă de data aceasta vor trece în varianta finală:
Screenshot_20220210-073019.jpg (112.08 KB; downloaded 728 times)
Screenshot_20220210-073706.jpg (32.62 KB; downloaded 729 times)

 


  • Author: Puss in Boots
  • Membru Bronze
  • Posted:
  •  

Re: Știri, noutăți, perspective Puss in Boots

Si la sumele alea despre ce e vorba?
Dar niste reabilitari de linii nu? Si nu ma refer la cele din alte proiecte ci independente. Din ce am inteles TM mai are destula sina nereabilitata. Si daca vor sa ia toate 40 de Boza unde le pun?

 


  • Author: PTMZ
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Știri, noutăți, perspective PTMZ

Probabil sunt simple sume inițiale ca să se poată iniția proiectele, plus că în cazul în care se vor cumpăra, e destul de clar că șansele unor contracte pentru aceste vehicule anul acesta sunt foarte mici.
Proiecte de reabilitare (infrastructură tramvaie) sunt cele pentru care deja sunt contracte:
- Bogdăneștilor (lucrări în desfășurare). Aici avem cea mai mare alocare bugetară propusă din toată secțiunea transporturilor:
Screenshot_20220211-082121.jpg (128.9 KB; downloaded 679 times)

- Cetății (lucrări în desfășurare):
Screenshot_20220211-082307.jpg (73.58 KB; downloaded 677 times)

- Vidrighin (contract semnat):
Screenshot_20220211-082408.jpg (79.35 KB; downloaded 678 times)

- linia nouă Gării - Solventul (contract semnat, însă lipsește finanțarea):
Screenshot_20220211-082609.jpg (43.73 KB; downloaded 677 times)


Cu privire la cele 40 de Bozankaya, dacă se va accesa suplimentarea, probabil vor fi introduse pe toate liniile, deoarece la acest moment, STPT scoate pe traseu 43 de tramvaie, deci toate tramvaiele Bozankaya ar fi aproape suficiente pentru înlocuirea totală a parcului vechi. În cel mai bun caz pot rămâne câteva Armonii de rezervă. Dar mai e mult timp până atunci.

 


  • Author: BogdanPetrini
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Știri, noutăți, perspective BogdanPetrini

Dezideratul la Timișoara este să ajungă să scoată în traseu 55 de vagoane zilnic, pentru care ei estimează un parc total necesar de 70 de vagoane (include 5 rezerve calde + 10 rezerve reci), deci cele 30 de Armonii + 40 Bozankyaya.

De reabilitat mai au cam o treime din rețea. Asta nu include Bogdăneștilor și Cetății, care sunt deja în lucru, dar include fosta linie 3, de la Depoul Dâmbovița până în cartierul Freidorf.

 


  • Author: PTMZ
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Timișoara - Generalități despre transportul public PTMZ

Mulțumesc pentru completare. :bere:
Despre tronsoanele ce mai trebuie reabilitate (pe lângă cele din buget) am scris mai demult:
PTMZ wrote here:
Ar mai fi asa:
- Ciarda Rosie - A.E.M./Domasnean (liniile 4, 8 si 9)
- Statia Meteo - Gara de Est (liniile 1, 2 si - curand - 5)
- Piata Aurora (Transilvania) - Mures (liniile 2 si 7)
Plus linia dezafectata Dambovita - Abator (fostul 3), dar acolo nu stiu ce planuri mai sunt.

 


  • Author: Puss in Boots
  • Membru Bronze
  • Posted:
  •  

Re: Știri, noutăți, perspective Puss in Boots

Linia fizica exists pe traseul fostului 3? Stiu ca oricum trebuie schimbata, e doar o intrebare.

 


  • Author: PTMZ
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Știri, noutăți, perspective PTMZ

Nu mai există fizic decât pe porțiuni scurte.

 


  • Author: Puss in Boots
  • Membru Bronze
  • Posted:
  •  

Re: Știri, noutăți, perspective Puss in Boots

Merci!

 


  • Author: Dragos31
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Știri, noutăți, perspective Dragos31

Traficul rutier de pe strada Gării va fi închis pe tronsonul cuprins între bucla de întoarcere troleibuze și strada Nufăr, din cauza lucrărilor ce vor fi demarate la Pasajul Solventul, în intervalul 21.02.2022 – august 2023

În aceste condiții, troleibuzele de pe liniile 13 si 18 vor folosi ca stație de capăt de linie stația „Gheorghe Barițiu”, iar stațiile „Gelu” și „Solventul” vor fi suspendate pe perioada lucrărilor.

Sursa: Facebook/STPT - RATT - https://www.facebook.com/407230642774612 ... 7032142/

 


  • Author: PTMZ
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Știri, noutăți, perspective PTMZ

Circulația tramvaielor de pe liniile 4, 8 și 9 va fi suspendată în 26.02.2022, din cauza lucrărilor de reparaţii la linia cale tramvai, care vor avea loc pe un sector din tronsonul Piața Gheorghe Domășnean(AEM) - Ciarda Roșie. În aceste condiții, tramvaiele de pe liniile 4, 8, și 9 vor întoarce în bucla de la AEM, pe traseul Piața Gheorghe Domășnean - Ciarda Roșie urmând să circule un minibuz. Totodată, circulaţia rutieră pe sensul de deplasare Ciarda Roşie - AEM, banda 1, va fi restricţionată pe durata efectuării lucrărilor de reparaţii.

Sursa: Facebook - STPT-RATT

 


  • Author: PTMZ
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Știri, noutăți, perspective PTMZ

Transportul public de pe Canalul Bega își reia activitatea începând cu data de 1 martie 2022. Cele 7 vaporașe au andocat pe platforma special amenajată în depoul Dâmbovița în luna decembrie a anului trecut, intrând în revizie tehnică.
Vaporașele destinate transportului public vor fi scoase la apă în data de 26 februarie, urmând să fie supuse testelor de rutină până în 1 martie, dată la care va fi reluat transportul public pe Bega, pe tronsonul navigabil stația Ardealul – stația Mihai Viteazul. Mai multe detalii despre traseu, stații și graficul de circulație sunt afișate în stațiile de pe Canalul Bega și pe site-ul oficial al STPT (www.stpt.ro – secțiunea Orare).
De la 1 martie va fi mărit și numărul bicicletelor din sistemul VeloTM, în cele 34 de stații special amenajate în Timișoara. Mai exact, peste 300 de biciclete vor fi puse la dispiziția celor care doresc să le folosească ca alternativă de transport în Timișoara, după ce acestea au fost supuse reviziei tehnice, în cadrul atelierului din depoul Dâmbovița.

Sursa: STPT

 


Go to page:  1  ... 13 14 15 16 17 18 19
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Județul Timiș  • 
Choose destination

Since , our 1904 forum members have written 368694 posts in 4479 topics and 445 subforums.
Refresh interval: 30 minutes.

 

© 2009 - 2022 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

Terms Of Use