Parent forum: Transportul în comun din municipiul Timișoara (SC STPT SA)

 

Topic: Timișoara - Generalități despre transportul public

57 posts, 10220 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5
 
 

📖 Pagination options
  • Author: bercenicity
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Timișoara - Generalități despre transportul public bercenicity

O sa fie bucla/bucle de intoarcere la Ronat si/sau Solventul?

 


  • Author: PTMZ
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Timișoara - Generalități despre transportul public PTMZ

La Ronaț da, cea veche, o să fie modernizată în cadrul proiectului de reabilitare de pe Bogdăneștilor, câștigat de aceeași asociere. La Solventul nu știu sigur, dar iată ce am găsit pe forumul STPT:
dan.s wrote:
Pai asa si va fi, linia de la gara va fi conectata cu cea de pe Bogdanestiilor prin pasaj, doar ca vor mai exista si 2 bucle, una la giratie solventul si alta pe actuala de la linia 5. Mai apoi de la giratie Solventul liniile vor ajunge si la bucla din Dambovita traversand viitorul pod din zona.

 


  • Author: PTMZ
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Timișoara - Generalități despre transportul public PTMZ

Pe 17 octombrie, a fost atribuită și această licitație (pentru extindere) către Sylc Con Trans. Valoare contract: 37.174.540,09 RON

 


  • Author: PTMZ
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Timișoara - Generalități despre transportul public PTMZ

Compania IMSAT a scris pe pagina sa de LinkedIn că se va ocupa de modernizarea rețelei de contact, a buclei de întoarcere și a substației de redresare Amurgului. Toate aceste lucrări fac parte din reabilitarea Bulevardului Cetății:
Incepem un nou proiect destinat Infrastructurii de Transporturi in Municipiul Timisoara: reabilitarea liniei de contact a tramvaiului de pe Bulevardul Cetatii, bucla de intoarcere si substatia de redresare Amurgului.

 


  • Author: PTMZ
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Timișoara - Generalități despre transportul public PTMZ

Primăria Timișoara a lansat o licitație pentru proiectarea și execuția lucrărilor de reabilitare a Căii Stan Vidrighin, ce include și modernizarea liniei de tramvai (se menționează că e traseul 2, deși 2-ul nu are nicio treabă cu Vidrighin). Bugetul alocat este în valoare de 73.238.639,05 RON, din fonduri bugetare. Ponderea punctajului:
- 80% preț
- 10% experiența anterioară a proiectantului specializat în căi ferate,unii de tramvai sau echivalent
- 10% experiența anterioară a proiectantului specializat în drumuri sau echivalent.
Termene limită:
- depuneri oferte: 15 decembrie 2020
- evaluări: 15 iunie 2021.
Link E-licitație: http://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100105705

 


  • Author: PTMZ
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Timișoara - Generalități despre transportul public PTMZ

Ofertant unic: PORR CONSTRUCT, cu PORR BAU GmbH. în calitate de terț și cu următorii subcontractanți:
- C.S.V. INFRATECH S.R.L. (6,85%)
- SWARCO TRAFFIC ROMANIA (4,11%)
- VIMATO (0,32%)
- WIEBE ROMANIA (0,57%)
- ELECTROECHIPAMENT INDUSTRIAL S.R.L. (22,12%)
- SANEL (13,27%)
- LONGHERSIN (1,69%)

 


  • Author: PTMZ
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Timișoara - Generalități despre transportul public PTMZ

Pe 14 decembrie a fost termenul limită pentru proiectarea lucrărilor de pe Calea Bogdăneștilor:
Primăria Timișoara ar trebui să primească, zilele acestea, proiectul pentru reabilitarea Căii Bogdăneștilor. Sunt șase luni de când a fost semnat contractul cu cele zece firme care execută lucrarea. Șantierul pentru noua linie 5 începe la primăvară.

Licitația pentru proiectarea și execuția pentru extinderea la patru benzi a Căii Bogdăneștilor a început în ianuarie 2020. Proiectul cuprinde inclusiv linia nouă de tramvai. Contractul a fost semnat în iunie, astfel că de lucrare se ocupă o asociere condusă de Sylc Con Trans, din care fac parte Longhersin, Matrix Computers, Lile Service General Construction, Optotel Com, Electric Rail Project, Instal Group, Cons Electrificarea Instal, Madi FHVAC și Swarco Traffic România.

„În baza contractului vor fi realizate următoarele activități: reabilitarea liniei cale de tramvai care va fi dublă şi se va amplasa în axul străzii, în platformă proprie, lărgirea la două benzi pe sens a carosabilului, amenajarea de trotuare, piste pentru biciclete și de zone verzi (…) aducându-se o contribuție substanțială la reducerea emisiilor de poluanți în atmosferă, reducerea prafului, a nivelului de zgomot și implicit la creșterea confortului şi siguranţei circulaţiei”, au transmis reprezentanții primăriei, în anunțul de pe SEAP.

Proiectul trebuie să cuprindă șapte stații de tramvai și 4 kilometri de piste pentru biciclete. Șoferii vor circula pe câte două benzi pe sens, iar pe ambele părți ale viitorului bulevard urmează să fie amenajate trotuare de 1 metru și piste de biciclete cu o lățime de 1,5 metri fiecare.

Probabil în martie începe șantierul
Durata contractului este de 31 de luni, din care șase au fost pentru documentație. Proiectul tehnic ar trebui predat zilele următoare la primărie și mai rămân doi ani și o lună pentru șantierul efectiv.

„Termenul de depunere este 14 decembrie. Apoi trebuie să verificăm proiectul tehnic și să obținem autorizația de construire. Va dura cam două luni, după care va începe execuția, cel mai probabil în luna martie”, a declarat viceprimarul Ruben Lațcău.

Valoarea totală a contractului este de 116,8 milioane de lei cu tot cu TVA, echivalentul a 24,1 milioane de euro. Majoritatea banilor sunt nerambursabili și vin pe POR – Axa Prioritară 4.

Studiul de fezabilitate actualizat a fost adoptat în toamna lui 2018. Fusese pregătit încă din 2009 de fosta administrație condusă de Gheorghe Ciuhandu. La acea vreme, valoarea estimată a lucrărilor era de 94,6 milioane de lei cu tot cu TVA

Sursa: Tion

 


  • Author: PTMZ
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Timișoara - Generalități despre transportul public PTMZ

E gata proiectul tehnic pentru Calea Bogdăneștilor:
Unul dintre cele mai spectaculoase proiecte de modernizare din Timisoara, pe bani europeni, este aproape sa porneasca. Vorbim despre lucrarile de pe Calea Bogdanestilor, care sunt programate sa dureze aproape 2 ani si jumatate.

La mai bine de jumatate de an de la momentul semnarii contractului cu asocierea de firme care va realiza lucrarile, a fost finalizat proiectul tehnic, iar in prezent este in faza de verificare si autorizare.

Imediat ce si aceste proceduri vor fi incheiate, se va putea face organizarea de santier si vor putea demara lucrarile in teren.

SYLC CON TRANS, ca lider de asociere, si S.C. LONGHERSIN S.R.L. vor lucra pentru modernizarea Caii Boganestilor, care la finalul lucrarilor va fi deveni primul bulevard din oras care are linii de tramvai inierbate.

Conform documentatiei, lucrarea de „Reabilitarea liniilor de tramvai si modernizarea tramelor stradale in Municipiul Timisoara, Traseu 5, Calea Bogdaneastilor” cuprinde reabilitarea liniei cale de tramvai, care va fi dubla si se va amplasa in axul strazii, in platforma proprie, largirea la 2 benzi pe sens a carosabilului, amenajarea de trotuare, piste pentru biciclete si de zone verzi, aducandu-se astfel o contributie substantiala la reducerea emisiilor de poluanti in atmosfera, reducerea prafului, a nivelului de zgomot si implicit la cresterea confortului si sigurantei circulatiei. Se vor realiza 2,1 km linie cale dubla de tramvai – 0,2 km linie cale simpla de tramvai – 35.900 mp suprafata carosabila modernizata – 7 bucati statii de tramvai – 12.220 mp suprafata trotuare – 4000 m piste pentru biciclete”.

Modernizarea Caii Bogdanestilor si a statiilor STPT de pe traseu aduce si o premiera la Timisoara. De-a lungul bulevardului, in cele 7 statii, vor fi montate automate pentru bilete.

Transformarea completa a Caii Bogdanestilor va costa de 98.100.000 fara TVA, adica putin peste 24 de milioane de euro, bani proveniti in mare parte din fonduri europene. Termenul de executie a lucrarii este de 28 de luni.

Sursa: Opinia Timișoarei

 


  • Author: PTMZ
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Timișoara - Generalități despre transportul public PTMZ

PTMZ wrote:
Primăria Timișoara a lansat o licitație pentru proiectarea și execuția lucrărilor de reabilitare a Căii Stan Vidrighin, ce include și modernizarea liniei de tramvai (se menționează că e traseul 2, deși 2-ul nu are nicio treabă cu Vidrighin). Bugetul alocat este în valoare de 73.238.639,05 RON, din fonduri bugetare. Ponderea punctajului:
- 80% preț
- 10% experiența anterioară a proiectantului specializat în căi ferate,unii de tramvai sau echivalent
- 10% experiența anterioară a proiectantului specializat în drumuri sau echivalent.
Termene limită:
- depuneri oferte: 15 decembrie 2020
- evaluări: 15 iunie 2021.
Link E-licitație: http://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100105705

Licitația a trecut miercuri în evaluare financiară.

 


  • Author: PTMZ
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Timișoara - Generalități despre transportul public PTMZ

Porr a fost selectat câștigător azi.

 


  • Author: PTMZ
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Timișoara - Generalități despre transportul public PTMZ

Calea Bogdăneștilor, Cetății, Pasajul Solventul, noua linie de tramvai de la Gara de Nord, Calea Stan Vidrighin sunt cele mai mari șantiere care ar trebui demarate de Primăria Timișoara anul acesta. Pentru primele au fost semnate deja contractele, iar Calea Stan Vidrighin este momentan la licitație. De unde vin banii?

Peste 320 de milioane de lei ar trebui să investească Primăria Timișoara în cele mai mari șantiere din oraș, care ar trebui pornite anul acesta. Patru contracte de execuție pentru marile lucrări de infrastructură au fost semnate în cursul anului trecut de administrația Robu. Vorbim despre Calea Bogdăneștilor, Bd. Cetății, Pasajul Solventul, noua linie de tramvai de la Gara de Nord, pentru care municipalitatea ar trebui să pună trei sferturi din bani de la bugetul local.

Primarul Timișoarei nu știe exact ce șantiere vor fi deschise în 2021. Un lucru este clar: cel de pe Calea Bogdăneștilor, pentru care vin aproape 90 de milioane de lei de la UE, va fi demarat primul. Despre celelalte încă nu se știe.

„Vom începe pe Calea Bogdăneștilor. Cu mult noroc vom începe și cu Pasajul Solventul, s-ar putea și cu linia de tramvai Solventul – Gara de Nord. Pe Cetății, suntem în faza de proiectare. E foarte probabil să începem și în primăvară-vară și acolo”, a declarat Fritz.

Contractele semnate în 2020
Contractul pentru proiectare și execuție pentru reabilitarea liniei de tramvai și a carosabilului de pe Calea Bogdăneștilor a fost atribuit în iunie 2020. Asocierea Sylc Con Trans – Longhersin – Matrix Computers – Lile Service General Construction – Optotel Com – Electric Rail Project – Instal Group – Cons Electrificarea Instal – Madi FHVAC – Swarco Traffic România a semnat cu primăria un contract de 116 milioane de lei și trebuie să termine lucrarea în 31 de luni. Aproximativ 90 de milioane de lei sunt bani europeni, prin POR, Axa prioritară 4.

În septembrie, municipalitatea a semnat contractul pentru reabilitarea Bulevardului Cetății, în valoare de 83,7 milioane de lei. Acolo trebuie să lucreze asocierea Porr Construct – Porr Bau GmbH (terț) – Baicons Impex SRL – Imsat – Sanel – Swarco Traffic România – Manro SRL – SC Pesit Rom SRL (subcontractanți), timp de 36 de luni, din care șase pentru proiectare. Ordinul de începere a lucrărilor s-a dat încă din 21 septembrie.

Contractul pentru Pasajul Solventul a fost semnat tot în septembrie. Asocierea Spic Internazionale (lider/Italia) – Pod-Proiect (Iași) – Sylc Con Trans (Arad), terții Arcada Company (Galați) și Conextrust (Bacău) și subcontractanții Teoval & Co (Iași), FDF Electric Grup SRL (Iași), ISPCF (București), Radaria (Galați) și SC Yda Proiect Consulting SRL (Iași) primește 111,6 milioane de lei și trebuie să amenajeze pasajul în 26 de luni de la semnarea ordinului de începere a lucrărilor.

Tot în zonă mai este prevăzut un șantier mare, pentru viitoarea linie de tramvai care va lega Solventul de Gara de Nord. Contractul a fost semnat în octombrie, are o valoare de 44,2 milioane de lei și o durată de 22 de luni, din care patru pentru proiectul tehnic. Vor lucra acolo Sylc Con Trans și Longhersin, cu Optotel Com, Instal Group, Lile Service General Construction SRL, Madi FHVAC, Matrix Computers, Electric Rail Project și Cons Electrificarea Instal SRL.

Fritz: Noi nu putem să ducem suma asta din bugetul local
Sunt șantiere de 329 de milioane de lei, din care 89,5 milioane fonduri europene. Restul banilor ar trebui să vină din bugetul local. Primăria Timișoara nu are încă buget pe 2021, astfel că este foarte probabil ca lucrările să înceapă înainte de luna aprilie.

Primarul Dominic Fritz spune însă că este greu de crezut că se vor găsi bani în bugetul local, astfel că se caută finanțare din alte părți.

„La Pasajul Solventul o să vedem. Noi nu putem să ducem suma asta din bugetul local, cum a fost prevăzut de domnul Robu. Avem speranță să găsim finanțare prin Mecanismul de Redresare și Reziliență. (…) Dacă nu, o să fie dificil. Acum se lucrează la proiect. Au solicitat o prelungire până în februarie. Atunci o să fie verificat, vom obține avize. Cu mult noroc, e posibil să începem execuția în toamnă, dar sunt totuși mai sceptic, după cum au decurs celelalte proiecte ale administrației Robu. Vom vedea”, explica primarul Timișoarei.

Unele proiecte ar putea fi mutate pe fonduri europene. Potrivit lui Fritz, șantierele care cuprind și reabilitarea liniilor de tramvai ar putea fi deschise cu bani de la UE.

„E un avantaj că ești avansat cu proiect, se finanțează mai repede. Finanțatorul se bucură că nu e doar o idee, că ai un proiect tehnic sau poate chiar ai început deja cu execuția și primești rambursarea mult mai repede. Unde vorbim de reabilitarea unor linii de tramvai sunt destul de optimist. La fel, și linia nouă de tramvai între Solventul și Gara de Nord. Speranța este mare că obținem finanțare din fonduri europene. (…) Se pot depune pentru noul ciclu financiar care începe în 2021, când vin și norme de aplicare și așa mai departe. O să fie mai mulți bani decât au fost în ultimii șapte ani. De aceea speranța este că vom putea obține finanțare acolo”, a mai precizat Dominic Fritz.

Primăria Timișoara a demarat deja licitația și pentru Calea Stan Vidrighin. O singură firmă a fost interesată, în asociere cu alte societăți: Porr Construct – Porr Bau GmbH – CSV Infratech SRL – Swarco Traffic România – Vimato – Wiebe România – Electroechipament Industrial SRL – Sane – Longhersin. Lucrările sunt estimate la peste 80 de milioane de lei, iar primăria trebuie să semneze în curând contractul.

Sursa: Tion

 


  • Author: PTMZ
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Timișoara - Generalități despre transportul public PTMZ

Din 15 martie ar trebui să mișune muncitorii pe Calea Bogdăneștilor, probabil în iunie va fi deschis șantierul la Pasajul Solventul, iar la toamnă se va lucra pe Bd. Cetății și Calea Stan Vidrighin. Cel puțin așa spun reprezentanții Primăriei Timișoara, care ne asigură că în 2021 repornesc „dezvoltarea Timișoarei pe baze sănătoase”.

Proiectele fostei administrații ajung în sfârșit la faza de execuție. Viceprimarul Ruben Lațcău anunță deschiderea marilor șantiere noi din Timișoara. Primul este Calea Bogdăneștilor, care va începe în 15 martie. Proiectul este finanțat prin POR și presupune revenirea pe șine a tramvaiului 5.

Calea Bogdăneștilor
Contractul pentru proiectare și execuție pentru reabilitarea liniei de tramvai și a carosabilului de pe Calea Bogdăneștilor a fost atribuit în iunie 2020. Asocierea Sylc Con Trans – Longhersin – Matrix Computers – Lile Service General Construction – Optotel Com – Electric Rail Project – Instal Group – Cons Electrificarea Instal – Madi FHVAC – Swarco Traffic România a semnat cu primăria un contract de 116 milioane de lei și trebuie să termine lucrarea în 31 de luni. Aproximativ 90 de milioane de lei sunt bani europeni, prin POR, Axa prioritară 4.

Pasajul Solventul
Următorul șantier mare va fi cel de la Pasajul Solventul, despre care se discută încă de pe vremea Administrației Ciuhandu. Lațcău vorbește în acest caz despre o „deblocare”, deși se lucrează încă de anul trecut la proiectare.

„Am reușit să deblocăm relația pe Pasajul Solventul cu antreprenorii, cu cele trei companii care lucrează pe acest contract, este în acest moment în proiectare. Undeva în această vară, probabil la sfârșit de mai, început de iunie, vor începe efectiv lucrările la subpasajul Solventul”, a anunțat, miercuri, viceprimarul Ruben Lațcău.

Contractul pentru Pasajul Solventul a fost semnat tot în septembrie 2020. Asocierea Spic Internazionale (lider/Italia) – Pod-Proiect (Iași) – Sylc Con Trans (Arad), terții Arcada Company (Galați) și Conextrust (Bacău) și subcontractanții Teoval & Co (Iași), FDF Electric Grup SRL (Iași), ISPCF (București), Radaria (Galați) și SC Yda Proiect Consulting SRL (Iași) primește 111,6 milioane de lei și trebuie să amenajeze pasajul în 26 de luni de la semnarea ordinului de începere a lucrărilor.

Tramvai spre Solventul
Tot în zonă mai este prevăzut un șantier mare, pentru viitoarea linie de tramvai care va lega Solventul de Gara de Nord. Contractul a fost semnat în octombrie, are o valoare de 44,2 milioane de lei și o durată de 22 de luni, din care patru pentru proiectul tehnic. Vor lucra acolo Sylc Con Trans și Longhersin, cu Optotel Com, Instal Group, Lile Service General Construction SRL, Madi FHVAC, Matrix Computers, Electric Rail Project și Cons Electrificarea Instal SRL.

Cât despre podul peste Bega din zonă, viceprimarul Lațcău spune că în curând urmează să fie lansată licitația pentru studiul de fezabilitate.

„Am început încă de anul trecut munca pe tema de proiectare și pe caietul de sarcini pe podul de la Solventul, unde vrem să aplicăm pe POAT (Programul Operațional Asistență Tehnică – n.r.) ca să obținem finanțare pentru proiectul tehnic. În săptămânile următoare vom da drumul licitației pentru SF pentru pod și pentru drumul peste platforma Solventul. Anul acesta vom ajunge în punctul în care vom avea documentația pentru pod finalizată și anul viitor, cel mai probabil, vor începe lucrările de execuție”, a completat edilul.

Cetății și Stan Vidrighin
Alte șantiere așteptate de timișoreni sunt Bd. Cetății și Calea Stan Vidrighin, care vor începe, conform lui Lațcău, în toamnă.

„În acest an vom începe și Cetății, cel mai probabil undeva în toamnă, și Stan Vidrighin, amândouă vor fi pe finanțare de pe POR. Sunt doar o parte dintre proiectele care încep în acest an”, completează acesta.

Municipalitatea a semnat în septembrie 2020 contractul pentru reabilitarea Bulevardului Cetății, în valoare de 83,7 milioane de lei. Acolo trebuie să lucreze asocierea Porr Construct – Porr Bau GmbH (terț) – Baicons Impex SRL – Imsat – Sanel – Swarco Traffic România – Manro SRL – SC Pesit Rom SRL (subcontractanți), timp de 36 de luni, din care șase pentru proiectare. Ordinul de începere a lucrărilor s-a dat încă din 21 septembrie.

Cât despre Calea Stan Vidrighin, aceasta va fi reabilitată de Porr Construct, care este la al patrulea mare contract cu primăria. Va lucra cu Porr Bau GmbH, CSV Infratech SRL, Swarco Traffic România, Vimato, Wiebe România, Electroechipament Industrial SRL, Sane și Longhersin. Calea Stan Vidrighin va fi modernizată pe o lungime de 1,8 km. Lucrarea nu poate depăși suma de 87,1 milioane de lei cu tot cu TVA, echivalentul a aproximativ 18 milioane de euro, iar șantierul ar trebui să dureze 36 de luni, din care șase pentru actualizarea proiectului.

Ruben Lațcău spune că în curând va fi prezentată „o listă exhaustivă cu toate proiectele ce le are municipalitatea, cu stadiul fiecăruia și cu ceea ce începem din acest an și vom continua din proiectele vechi sau începem proiecte noi”.

Sursa: Tion

 


  • Author: deprodio
  • Membru Bronze
  • Posted:
  •  

Re: Timișoara - Generalități despre transportul public deprodio

Ce tronsoane au mai ramas de reabilitat?

 


  • Author: PTMZ
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Timișoara - Generalități despre transportul public PTMZ

Ar mai fi asa:
- Ciarda Rosie - A.E.M./Domasnean (liniile 4, 8 si 9)
- Statia Meteo - Gara de Est (liniile 1, 2 si - curand - 5)
- Piata Aurora (Transilvania) - Mures (liniile 2 si 7)
Plus linia dezafectata Dambovita - Abator (fostul 3), dar acolo nu stiu ce planuri mai sunt.

 


Go to page:  1 2 3 4 5
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Transportul în comun din municipiul Timișoara (SC STPT SA)  • 
Choose destination

Since , our 1712 forum members have written 335020 posts in 4002 topics and 416 subforums.
Refresh interval: 30 minutes.

 

© 2009 - 2021 Asociația „Metrou Ușor”

Terms Of Use