MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrouM4 Străulești - Gara de Nord - Gara ProgresulM4 • Discuţii, planuri, ştiri

 

Topic: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului

3283 posts, 446620 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 216 217 218 219 220 221 222  ... 235
 
 

📖 Pagination options
Re: M4 Gara de Nord - Progresul subway guru

Nu exista o solutie perfecta niciodata, orice solutie are parti bune si mai putin bune, trebuie doar sa le pui in balanta in mod corect. N-as putea spune ca am cine stie ce obiectiuni fundamentale fata de solutia prezentata ca cea care are cele mai multe aspecte pozitive comparativ cu celelalte. Da, e mult mai bine pe la Hasdeu.

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul orex

Pune piciorul in prag! ;)
Cine a trasat pasaj de corespondenta intre M4/5 si M1/3 la Izvor, ala 'n-a fost om nebun'! :yes:

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul subway guru

In ce sens, ca esti prea criptic…
Daca te referi la denumiri de statii alegerea finala apartine Mrex, eu personal as fi preferat in faza de proiectare o codificare numerica pe model sud-corean care sa fie pastrata si in final impreuna cu denumirea botezata. Ar fi fost si o apropiere de traditia romana care-si denumeau fii Quintus, Septimius, Octavianus…
:rofl:

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul orex

Esti de acord cu PUZ-ul M4 in dezbatere?

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul subway guru

N-am urmarit. Eu astept sa apara un anunt de licitatie pentru pasul urmator.
Din pacate Mrex si MT nu par interesati de dezvoltarea retelei de metrou ci blocati in chestiuni secundare, jocuri de glezne si politicianisme penibile…

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul orex

Ete scart, PUZ-ul e de pe vremea cand pastoreai meandrele concretului! ;)

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul subway guru

N-a facut Metroul SA niciodata PUZ-uri, a angajat urbanisti cu experienta recunoscuta.
Cand zici ca ar fi fost aprobat acel PUZ?
Daca-mi aduci acuzatii ar fi de bun simt sa le si probezi.

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul orex

Te ceri acuzat, dar nicidecum n-am proliferat, EU, asa ceva!

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul subway guru

orex wrote here:
Ete scart, PUZ-ul e de pe vremea cand pastoreai meandrele concretului! ;)

Nu mai recunosti ce ai scris cu doar cateva minute in urma?

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: M4 Gara de Nord - Progresul sab

sab wrote here:
La Hașdeu ai cam aceeași problema, imediat după ieșirea din stația Hașdeu tunelurile M5 ar trebui sa devina suprapuse înainte sa apară primele construcții pe partea stânga a bd Kogălniceanu. Pe acolo cum trece M4, in zona de intersectie ? Apoi cum treci pe sub Dâmbovița si M1cand PM ai M1 ajung la -21m ? Nu mai este așa simplu ca la Eroilor...

Nu s-a lămurit, cum trece M4 de M5  si M1 la Hașdeu ? De ce eviți un răspuns ?
orex wrote here:
Cine a trasat pasaj de corespondenta intre M4/5 si M1/3 la Izvor, ala 'n-a fost om nebun'! :yes:

Ba..cam DA.  Să fim serioși, să spui că un pasaj Hașdeu-Izvor de cca 600m  nu rivalizează ca lungime cu unul Cișmigiu-Izvor, înseamnă ca iți scapă ceva, nu prea cunoști "geografie". Ca atunci când spui ca pe la Eroilor M3 trece prin tuneluri, doar că aici este un pic mai grav..

Revenind, cumva trebuia sa iasă varianta asta Hașdeu, deși nu era pe locul 1 la niciun capitol. Alta nu știam/nu concepeam/nu doream/era prea grea/era prea scumpa, etc. Iar ca minus principal era lipsa corespondenței cu M3, magistrală pe care tot analiza lor o dă cu un plus de calatori de 23% datorita prelungirii M4 (măcar aici au fost sinceri si nu s-au făcut că plouă). Pentru acești calatori trebuia găsită o soluție, trebuia cumva sa se dea impresia ca nu sunt "abandonați", ca se are grija de ei.
Atunci CINEVA a spus "stați că o rezolvăm". Si a trasat acel pasaj cu carioca pe harta. Bun, s-a aprobat varianta dorită Hașdeu, după care "băieții" s-au apucat de o analiză atentă (ca la noi analizele se fac...după, așa este normal, firesc si logic...) și au avut brusc o "revelație", cum ca nu se poate/nu merită. Și adevărul este ca nu merită, nimeni nu va merge pe jos 8 minute prin subterane să schimbe un metrou, dacă nu ai măcar parțial niste trotuare rulate pe porțiunea "in palier", care să reducă din acest timp. Ca de putut se poate. In concluzie nu se mai face, rămâne sa ne "dăm" cu M5 o stație.
Așa cum am spus, trebuie sa transporte si trenurile Alstom de pe M5 ceva.

PUZ-ul este din iulie 2021. Și, in mod cert, nu un urbanist a trasat acel pasaj , degeaba vrem sa o dam "întoarsă" . Pasajul pietonal este menționat si in SF. Cu acest "fals" s-a mers mai departe. Deci intenția acestui pasaj este mult mai veche de iulie 2021, s-a tot vehiculat. Mai există oameni normali, care înțeleg că nu este ok să nu ai corespondență directă cu o magistrală importantă, care transportă mult mai mulți calatori ca altele care se doresc cu pretenții. Si acești oameni au căutat o soluție, este adevărat nu una foarte fericită.
Screenshot 2022-01-07 071729.jpg (165.36 KB; downloaded 1839 times)

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul subway guru

M4 trece pe sub M5 simplu, pui PM cu fereastra armata cu fibra de sticla in zona prevazuta pentru TBM M4.
Pe sub M1 treci exact ca la Eroilor, ba chiar in conditii mai favorabile, galeria de la Hasdeu are o latime mult mai mica si deci mai usor faci epuismente.
Singurul impediment suplimentar e dat de cele doua siguri de coloane Benotto pe care sta podul.

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul andrei11

Hai că a subtraversat M 2  M 1 la Unirii în anii '980 cu mijloace mai rudimentare şi nu s-a făcut atâta tam tam. Pur şi simplu s-a anunţat realizarea în ziarele vremii.
Nici nu trebuie să treceţi pe sub pod. Îl ocoliţi în  aval. Trebuie să subtraversaţi un imobil ( bloc ) de P + 3 şi casa aceea care cică e monument istoric dar care mai are puţin şi se năruie de una singură. Nu vă încurcă podul. NSS - ul la Haşdeu a lui M 4 e destul de jos, puteţi trece în mod normal pe sub cele 2 imobile.
subway guru wrote:
M4 trece pe sub M5 simplu, pui PM cu fereastra armata cu fibra de sticla in zona prevazuta pentru TBM M4.

N-am înţeles ideea, galeria lui M 1(3) e deja acolo, unde mai pui PM cu fereastra armata cu fibra de sticla  ?
Dacă vă umflaţi puţini în pene, treceţi cu TBM - ul pe sub PM - urile galeriei M 1/3. Am impresia că PM - urile galeriei M 1/3 se opresc undeva la minus 20 - minus 25 metri.
2022-01-08_17-50-16.png (1.63 MB; downloaded 1603 times)

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul subway guru

Depinde de cota Hasdeu M4 ca nu ai distanta suficienta sa faci prea multe eschibitii nici in plan vertical si nici in plan orizontal. Vrei sa te pun din nou sa faci exercitii de geometrie?
:rofl:
Armaturi de fibra doar la M5 si la amenajarile pentru subtraversare M1, PM vechi la galerie la pickhammer si autogen…
Statia Hasdeu M4 trebuie sa lase loc pentru ceva circulatie auto strangulata la suprafata, schita ta e de kakao.

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul andrei11

Cota lui M 4 la Haşdeu o stabileşte proiectantul, nu Nicuşor Dan  !
Dacă schiţele mele sunt adevărate, pe M 5 aveţi două cote << mişto >>
1) NSS - ul la Eroilor văd că e la minus 18 metri
2) NSS - ul la Academie e de minus 18,45 metri.
___________________________
Mai avem un NSS jos de tot, Staţia Unirii (M2), când n-am ce face o să mă mai duc odată pe acolo şi o să mai număr treptele din nou. Le-am mai numărat odată acum vreo 12 - 13 ani pentru forumul lui Cătălin.
Calculez tot 17,5 cm pentru o treapta ? ( Vorbesc de Unirii 2 ).
Eu aş închide strada cu totul. N-am pretenţia să fi făcut o schiţă serioasă. Ţi-am făcut pe plac, am mutat staţia parţial şi în curtea facultăţii. Se pare că nu se trece pe sub blocul  P+ 3.
2022-01-08_17-50-16.png (1.63 MB; downloaded 1578 times)

 


Go to page:  1  ... 216 217 218 219 220 221 222  ... 235
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: M4 • Discuţii, planuri, ştiri  • 
Choose destination

Since our 2291 forum members have written 421628 posts in 5252 topics and 514 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use