MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrouM4 Străulești - Gara de Nord - Gara ProgresulM4 • Discuţii, planuri, ştiri

 

Topic: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului

3284 posts, 451830 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 215 216 217 218 219 220 221  ... 235
 
 

📖 Pagination options
Re: M4 Gara de Nord - Progresul andrei11

Hai guru, mi-e greu să cred că nu pot coexista sub Piaţa Constituţiei o parcare şi un tunel de metrou. Uite aşa, dacă se face o parcare de genul S 3 (3 subsoluri) sub subsolul 3 se face (în săpătură deschisă) tunel pentru metrou.
Se scoate  capul TBM - ului la intrarea în tunelul construit şi se reintroduce după ce se trece de parcare.  Ce, TBM - urile în Dr. Taberei nu s-au plimbat de la Rîul Doamnei înapoi la Academia Militară ca să se îndrepte spre Eroilor ? Iar  capul TBM - ul care a săpat tunelul de legătură la Eroilor  nu a fost scos la Podul Operei, reintrodus în Eroilor 2 ca să sape după aceea până  în faţa Operei Române ?
Sau, ca în schiţă, staţia de metrou lipită de parcare.
Staţia de metrou e cu albastru (140 metri lungime, aproximativ 22 metri lăţime). Mi-e greu să accept că se încurcă staţia de metrou (cu tot cu accesuri) de parcare !
Staţie metrou.png (1.62 MB; downloaded 1444 times)

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul subway guru

Cu TBM se poate trece pe sub parcare, statie insa nu prea iar acolo unde ai pus-o tocmai ca nu are facilitate de acces. Si ai intrat in platforma…Cand am definit impreuna tema pentru M4 pe langa Izvor ti-am atras atentia ca ne mai trebuie o statie pentru a justifica ocolisul. Daca nu e chiar in piata cum procedam?

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul andrei11

Ce am scris mai sus ? Nu treci cu TBM -ul pe sub parcare, faci staţia unde am gândit-o eu cu albastru şi ai şi loc de parcare lângă staţie.  Fix cum o să fie staţia Universitate / M 5 şi parcarea existentă.
Dacă nu e chiar în Piaţă procedăm ca la staţia Victoriei / M 1. Staţia la subsol şi peste ea o parte din parcare. Sau nu sunt de acord pompierii ? Dar dacă nu sunt de acord pompierii la Victriei cum sunt de acord ? Cu staţia sub pasajul rutier ? Pot să calculeze şi ei aerisirile de la ipotetica parcare de sub Piaţa Constituţiei să fie destul curent ca în cazul Victoriei. A, sunt mai multe maşini în parcare decât în pasaj ? Da, dar se pot prevedea uşi blindate care în caz de incendiu să izoleze  părţi din parcare, să nu ardă toată parcarea cum s-a întâmplat recent la blocul din Constanţa.
Mai avem un caz cu parcare lipită de staţia de metrou, la Universitate / M 2, văd că coexistă.

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul subway guru

Daca nu ai accese de peste drum degeaba ai pus o statie acolo si nu seamana deloc cu situatia de la Universitatii, iar faci comparatii aiurea…

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul andrei11

Accesuri  la ce ? La staţia de metrou ? Că e şi greu să prevezi pe sub parcare un culoar de 5 metri lăţime ! Când construieşti parcarea mai faci un subsol sub ultimul nivel de 5 metri lăţime ca să te ducă la blocuri.
Evident că accesurile la staţia de metrou trebuie să ducă la blocuri, că dacă faci accesurile în curtea Parlamentului cui folosesc ?

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul subway guru

Iar coboram ca sa avem doar ce urca?
Te dau pe mana lui sab sa te faca albie de porci!  :rofl:

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: M4 Gara de Nord - Progresul sab

subway guru wrote here:
Statia Cismigiu M5 se va face cu peroane suprapuse. O linie M4 pe Schit cam tot cu tunele suprapuse ar trebui ca ampriza strazii e insuficienta. Asta te duce cu ea in strafundurile pamantului.

1)Nu este nevoie neapărat de tuneluri suprapuse pentru M4, așa cum am spus, rădăcinile arborilor din Cișmigiu care ar ajunge, chipurile, la -20m sunt un pretext penibil sa nu o iei pe acolo, măcar cu un tunel, daca nu cu amândouă.
2)Oricum, ca sa treci pe sub PM ai M1 si pe sub Dâmbovița îți trebuie adâncime. La Hașdeu ai cam aceeași problema, imediat după ieșirea din stația Hașdeu tunelurile M5 ar trebui sa devina suprapuse înainte sa apară primele construcții pe partea stânga a bd Kogălniceanu. Pe acolo cum trece M4, in zona de intersectie ? Apoi cum treci pe sub Dâmbovița si M1cand PM ai M1 ajung la -21m ? Nu mai este așa simplu ca la Eroilor...
Vad ca in excavație deschisa puteam sa săpăm lejer pana la -24m, acum, cu mijloace moderne, totul este extrem de dificil...
thumbnail.png (147.43 KB; downloaded 1817 times)

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul subway guru

Ce aveti frate cu radacinile copacilor???
Parcul Cismigiu chiar si in halul in care a ajuns e zona strict protejata.
Asta inseamna ca daca intri in el cu sapaturi deschise nu ai sa primesti in veci acordul de mediu.
Fara acord de mediu n-ai sa primesti nici finantare UE.
Fara finantare mai bine nu te apuci de nimic…
Risti sa ramai sine die cu niste gropane in buricul targului care sa blocheze tot orasul.
Chiar ati uitat atat de repede experientele neplacute de la M5.1 DT si va e dor sa le repetam???
:bleah:

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: M4 Gara de Nord - Progresul sab

Mai bine spune cum trece M4 fata de M5 la Hasdeu, ca sunt foarte curios.
Noi nu avem nimic cu rădăcinile copacilor, dar cei care au făcut studiul au... :lol:
Radacini.jpg (177.38 KB; downloaded 1716 times)

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul orex

”Fostului curs al raului Dambovita”? :shock:

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul subway guru

Pai de la poalele promontoriului de la Mihai-Voda Dambovita facea un larg ocolis pe la Gramont prin spatele Mitropoliei pana sa revina la matca chiar si prin dosul Radu-Voda plus smarcurile mosiilor brancovenesti de la Unirii si meandrele de pe celalalt mal dintre care cea mai celebra e cea din gradina Cismegiului.
Nu te lasa pacalit de actuala configuratie a garlei si a splaiului ce dateaza din perioada regularizarii, adancirii si indreptarii, facuta pentru a drena zona de lunca si a combate inundatiile frecvente de pana atunci.

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul orex

Nu mai mai las pacalit de trasa ”Metroul SA” pe acest coridor de mobilitate! O fi cum va fi, dar, pe vremea lu' matale s-a trasat acest traseu (M4 sud), care azi suscita un viu interes!
Sigur poti sa ne sugerezi SI de ce!

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul subway guru

Pe vremea mea doar s-a pornit si-mi asum ce-mi revine, cred ca am fost suficient de deschis si de transparent, v-am oferit suficiente explicatii, doar sa vreti sa intelegeti ce si cum.
Vreti sa intelegeti bine, nu vreti e alegerea voastra…dar nu-mi reprosati mie o incapacitate a voastra ce nu-mi apartine.
:twisted:

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul orex

Asa, si cu cunostintele tale de PROFESIONIST in bransa, ce au ales urmasii/prozelitii tai nu sta in picioare? :think:
M4
GdN-Hasdeu...?
PS
Culmea ca am vazut pe schite M5.2 statia Iulia Hasdeu si M4 statia Bogdan Petriceicu Hasdeu! :no:

 


Go to page:  1  ... 215 216 217 218 219 220 221  ... 235
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: M4 • Discuţii, planuri, ştiri  • 
Choose destination

Since our 2299 forum members have written 422456 posts in 5265 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use