Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLucrări finalizate începând cu anul 2006Pasaj suprateran Doamna Ghica (parte din inelul median) (FINALIZAT 2023, NERECEPŢIONAT)

 

Topic: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului

528 posts, 154223 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 4 5 6 7 8 9 10  ... 38
 
 

📖 Pagination options
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului Cristi N

In perioada Basarabului abia descoperisem forumul dar stiu ca cei de pe Titulescu au facut scandal destul de serios. Am si gasit un articol la o cautare rapida: RomaniaLibera

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului andrei11

Da, recunosc, e ca voi, dar nu văd rolul protestelor.
Protestele sunt fix ca protestelor parlamentarilor care s-au opus public creșterii salariilor aleșilor poporului  dar n-au avut nici o ezitare să-și ridice leafa mărită fără a face o donație caritabilă ulterior, pentru că ei oficial au fost împotrivă...Logic era ca diferența în plus să  ajungă pe la vreun spital, grădiniță, etc...Nu s-a întâmplat nimic.
Protestele astea au iz politic. Eu așa văd lucrurile.
Ne place să ne văicărim fără să vedem interesul public. Mie să-mi fie bine, pe mine să nu  mă afecteze.
Pe pariu că pasajul va fi exploatat politic. Partidele care vor să ia voturi din aceast șantier merită să nu intre în parlament...
Pasajul este pe Inelul Median, trebuie făcut.
Așa se va întâmpla cu încă două pasaje de pe  Inel, la intersecția Inelului cu Pantelimonul și cu Basarabiei la Diham ?

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului Cristi N

Cel putin aici oamenii s-au organizat singuri, grupul a fost creat de locatarii din zona.
La partea cu vaicaritul te sustin 100%, suntem asi la asa ceva.
Legat de partide, nu pot sa garantez dar sper sa nu ma insel ca favoritii mei vor avea o atitudine corecta fata de lucrarea asta - lucrarea e necesara dar trebuie tinut cont de toate constrangerile: riverani, natura, transport public, dezvoltare viitoare. transaprenta, etc.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului cris_m

Mai rau decat este acum, nu are cum sa fie. Statul in coloana sub geamurile acelor oameni nu se compara cu circulatul pe pasaj. Problema e ca nu vad o dovada clara pentru viitoarele planuri de tramvai (pante, structuri intarite etc).

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului TibiV

Iar prietenul tau Vitalie s-a intalnit cu seful commpaniei municipale dar nu a pus singura intrebare inteligenta:va avea sau nu linie de tramvai ?

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului andrei11

Pasajul trebuie prevăzut și cu linie de tramvai + stație de tramvai pe pasaj. Intuiția îmi spune că  nu va fi așa.
Pasajul acesta fără rezolvarea intersecției cu Lacul Tei va fi un fiasco.
Pasajul acesta fără să se contureze Inelul Median spre Pipera va fi un fiasco.
__________________
Orice partid care vrea să se implice corect în această problemă trebuie să țină seama de cele 3 puncte scrise de mine. Aceasta ar fi fost singura rezolvare corectă. Da, în acest caz am o gândire comunistă, ce domne, vrei să demolăm, ne costă o grămadă să prelungim pasajul până la lac, etc, etc. Cine se uită cât de cât la schițele mele va vedea că am prevăzut și parcări de reședință. Se pot prevedea parcări de reședință și pe D-na Ghica ( secțiunea de la Colentina spre Pantelimon) pe modelul B-dul Decebal. Adică închisă strada, construit în tandem și parcajul subteran  și pasajul. Cine se mai înhamă la astfel de lucrări gigantice ? Tuturor le e frică. De ce ? Pentru că vin alegeri din 4 în 4 ani ( sau 5 ) și nu vrem să supărăm alegătorii. Și că șantierele noastre capitaliste durează cu zecile de ani.
Deja este o harababură la intersecția cu Lacul Tei. În lipsa stopului de la Colentina harababura va fi și mai mare. Dar asta e.
Și oricum trebuia continuat Inelul Median spre Nord, independent de șoseaua Petricani. Dar n-avem sânge în instalație, ne e frică să luăm taurul de coarne.
Zona Pipera e aglomerată, este o realitate. Ne trebuie Inelul Median conturat în zona de Nord, după Lacul Tei, ne trebuie pasajele de la Colentina / Pantelimon / Basarabiei ( Diham ), ne trebuie tramvaiul pe Inelul Median.
Cine se oferă să prezinte aceste lucruri clar ? Fără ambiguități de genul să nu supărăm oamenii, să nu demolăm unele case de pe  D-na Ghica.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului omirica

andrei11 wrote:
E o idee, trebuie ținut seama de ea.


Plus că rămânerea la sol a tramvaiului ar simplifica accesul la/de la depoul Colentina.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului andrei11

Mă tem că nu există gabarit fără demolări. Linia de tramvai de pe inel poate fi (de)servită de Depoul Titan sau Giurgiului. Pentru că linia ar trebui să fie una Pipera - Giurgiului ( pe Inel ).
_________________
Regimul criminal comunist la construcția Pasajului Virtuții a demolat un bloc de garsoniere de 10 etaje. Da, oamenii din proprietari au devenit chiriași, dar nimeni n-a fost aruncat în stradă. De cenici o forță politică n-are curaj să lărgească Doamna Ghica prin demolarea unor case ca să rezolve cum trebuie acest pasaj ?

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului omirica

De acord, cu observația că un singur depou nu cred că e suficient pentru a pune la dispoziție vagoane pentru o linie atât de lungă, iar Colentina e cel mai apropiat de capătul din Pipera. Aș visa frumos cred dacă mi-aș imagina un depou dedicat pe viitor.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului andrei11

Să închei pledoria mea, plecând de la actuala linie de tramvai 21 și mergând spre Pantelimon pe Doamna Ghica, pe lungimea de aproximativ 400 m tot ce e casă ( NU bloc ) pe partea stângă trebuie să dispară. Lățimea părții carosabile ( cu trotuar cu tot ) trebuie să fie cam de 45 m. Acum e de 30 m. Deci configurația finală va trebui să fie cu 15 m mai lată decât ce se vede acum. Eu mă opresc aici, nici un om politic nu va avea curajul să propună acest lucru din cauza campaniilor electorale ciclice. Să nu supărăm alegătorii.
Repet, dacă NU este prevăzută stație de tramvai pe pasaj deasupra lui 21 tramvaiul pe pasaj este un bluff.  NU se va face nicio linie. În schițe vreau să văd gabarit pentru stația de tramvai de pe pasaj deasupra actualei linii 21.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului Cristi N

Situatia caselor respective s-ar fi putut rezolva pe parcurs daca aveam un plan urbanistic aprobat in care sa fie prevazut culoarul de expropiere. In momentul ala nu ar mai fi primit nimeni autorizatie de construire pana in buza trotuarului, iar atunci cand ar fi fost cazul de facut investitia pur si simplu nu mai avea cine sa faca scandal.
Legat de politica, e simplu sa rezolvi problema, faci partea dureroasa in primul an de mandat si spre final culegi roadele, asa iti mai asiguri un mandat si o iei de la capat.
Statie de tramvai sus ar fi minunata dar cred ca niciunul din noi nu mai crede in Mos Craciun.
La intersectia Lacul Tei x Petricani x Dna Ghica eu vad necesar doar un sens de pasaj subteran spre sud, spre nord adaugarea unei benzi cred ca ar fi suficienta. Oricum dimineata Petricani-ul e plin de la un cap la altul, poate odata cu FdG sa se mai elibereze cat de cat.
Eu as fi vazut parcare tip Decebal sub Dna Ghica dar pe bucata dintre Colentina si Lacul Tei pentru ca acolo nu ai spatiu sa arunci un ac, pe tronsonul celalalt mai gasesti cate un teren viran pe care sa faci parcare.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului andrei11

Vezi  ? Asta e problema actuală, planificările NU se fac funcție de obiectivele ce trebuie executate, se fac funcție de anii în care sunt organizate alegeri. Catastrofal ! Cât privește casele de pe Doamna Ghica ele sunt acolo de mult, de dinainte de venirea Comuniștilor.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului danielghro

Daca s-a semnat AC inseamna ca exista un proiect final ? Pe urbanism.pmb.ro documentatia pe proiectul asta a ramas in stadiul de PUZ si CU.

Apropo de cei din zona care sunt impotriva pasajului, un aspect destul de important este legat de constructor - companiile primariei au fost declarate ilegale de instanta cu hotarare definitiva, apoi prin artificii usor de intors, si prin Codul Administrativ, au intrat cumva in legalitate. Pun pariu ca daca se schimba majoritatea in CG al PMB proiectul asta e printre primele care se opreste, si atunci protestele astea incep sa aiba sens. Nimanui nu ii convine sa fie mintit in fata ca o lucrare va dura doar 12 luni cand sunt atatea variabile, incepand de la constructor pana la buget (PMB se autodeclara recent in faliment nedeclarat, acum totul e roz si incepem lucrari).

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului Iulika0069

Locuiesc in zona, am sustinut tot timpul necesitatea acestui pasaj.

In acelasi timp, am intuit ca, cu o semaforizare decenta + largire la 3+1 benzi pe ultimii 70m, dispare blocajul de pe Dna Ghica (ambele sensuri!)

Guess what? De cateva zile au modificat timpii din intersectie (s-a dublat timpul de verde pe Dna Ghica) si, surpriza-surpriza, se circula super decent (la 9 fara un sfert nu mai era niciun fel de coada la semafoarele respective, pe ambele sensuri!).

Au ramas blocajele de la Colentina colt-cu Fundeni, pentru ca acum cateva luni niste cretini s-au "gandit" sa schimbe semaforizarea si sa blocheze aproape toate intrarile in intersectie (si Colentina - ambele sensuri; si Andronache - coada pana aproape de bariera; n-au rezolvat deloc problema la Gherghitei, ba chiar au agravat-o!!)

Care blocaje ajung pana in intersectia Colentina cu Dna Ghica

Si, evident, blocajul de la Petricani cu Fabrica de Glucoza, care se intinde pana in intersectia Colentina cu Dna Ghica!!


Deci, pasajul asta este cvasi-inutil acum (cel putin pana nu ajunge tramvaiul din Pantelimon)..
Luati si rumegati: daca cu 2 benzi pe sens si semaforizare corecta s-a rezolvat 90% din problema cu blocajul, cu 3+1 benzi pe sens pe ultimii 70m + semaforizare corecta, cum ar fi?



 


Go to page:  1  ... 4 5 6 7 8 9 10  ... 38
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Pasaj suprateran Doamna Ghica (parte din inelul median) (FINALIZAT 2023, NERECEPŢIONAT)  • 
Choose destination

Since our 2419 forum members have written 433206 posts in 5388 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use