Topic: Generalități despre parcări
389 posts, 94221 views
📖 Pagination options
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Generalități despre parcări
shoppy
Posibil cablul sa fie doar pentru impamantare si nu cred ca este alimentat de la iluminat, chiar daca ar avea baterii pe care le-a incarca noaptea, din cate stiu Luxten este platit cota parte din consumul iluminarii de aici impulsul de a schimba mereu becurile, deci nu cred ca ar accepta Luxten sa se alimenteze parcometre din iluminat.
Posibil cablul sa fie doar pentru impamantare si nu cred ca este alimentat de la iluminat, chiar daca ar avea baterii pe care le-a incarca noaptea, din cate stiu Luxten este platit cota parte din consumul iluminarii de aici impulsul de a schimba mereu becurile, deci nu cred ca ar accepta Luxten sa se alimenteze parcometre din iluminat.
- Costin
-
Posted:
-
Re: Generalități despre parcări
Costin
Care Luxten? Acum e totul "de stat" prin "compania municipala de iluminat public".
Care Luxten? Acum e totul "de stat" prin "compania municipala de iluminat public".
- essco
-
Posted:
-
Re: Generalități despre parcări
essco
Nu cred ca se va intampla vreodata.
Nu exista sofer fara mobil.
1689 wrote here:
… pina cind o sa-i dea cineva in judecata pentru ca, de buna credinta, neavind telefon mobil sau internet, n-a avut cum sa plateasca parcarea.
..
Nu cred ca se va intampla vreodata.
Nu exista sofer fara mobil.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Generalități despre parcări
ByOnu
A fost inaugurat in sfarsit noul acces in parcarea subterana Obor (de pe Sos. Colentina, imediat dupa zona de stationare a autobuzelor regionale STV). Pare ca s-au zgarcit total la capitolul finisaje. Ar fi mers tot travertin.
A fost inaugurat in sfarsit noul acces in parcarea subterana Obor (de pe Sos. Colentina, imediat dupa zona de stationare a autobuzelor regionale STV). Pare ca s-au zgarcit total la capitolul finisaje. Ar fi mers tot travertin.
WhatsApp Image 2024-04-20 at 12.51.31.jpeg (801.89 KB; downloaded 1368 times)
- mirceade
-
Posted:
-
- Cristi N
-
Posted:
-
Re: Generalități despre parcări
Cristi N
Fluxul principal de pietoni este pe aleile din partea superioara, de langa blocuri.
In zona accesului in parcarea subterana a ramas un trotuar cu latimea minima de cel putin 1m dar traseul are cateva sicane care il fac neatragator.
Fluxul principal de pietoni este pe aleile din partea superioara, de langa blocuri.
In zona accesului in parcarea subterana a ramas un trotuar cu latimea minima de cel putin 1m dar traseul are cateva sicane care il fac neatragator.
- toni
-
Posted:
-
Re: Generalități despre parcări
toni
Exista. Persoane peste 50 de ani care abia stiu sa foloseasca un smartphone incat sa sune sau maxim sa sune cu video pe whatsapp. Si care daca le scrii ceva pe whatsapp te suna imediat inapoi ca nu stiu sa scrie mesaj. Am cunoscut destui asa.
essco wrote here:
Nu cred ca se va intampla vreodata.
Nu exista sofer fara mobil.
Exista. Persoane peste 50 de ani care abia stiu sa foloseasca un smartphone incat sa sune sau maxim sa sune cu video pe whatsapp. Si care daca le scrii ceva pe whatsapp te suna imediat inapoi ca nu stiu sa scrie mesaj. Am cunoscut destui asa.
- mirceade
-
Posted:
-
Re: Generalități despre parcări
mirceade
Da, mai ales pentru bunica cu copil din poză pare foarte neatrăgător. Pare chiar accesul spre stația lui 66 dar nah, cine să se gândească la detalii din ăstea, ADP2 încă mai trasează cu spor parcări ilegale pe trotuare.
Cristi N wrote here:
dar traseul are cateva sicane care il fac neatragator.
Da, mai ales pentru bunica cu copil din poză pare foarte neatrăgător. Pare chiar accesul spre stația lui 66 dar nah, cine să se gândească la detalii din ăstea, ADP2 încă mai trasează cu spor parcări ilegale pe trotuare.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Generalități despre parcări
ByOnu
Accesul in parcarea subterana trebuia facut, iar atat cat ma pricep, este bine pozitionat.
Daca intr-adevar e prea ingusta aleea rezultata se poate extinde trotuarul putin pe spatiul verde (eventual compensat spre blocuri).
----
Mai face PS2 parcari pe trotuare?
Accesul in parcarea subterana trebuia facut, iar atat cat ma pricep, este bine pozitionat.
Daca intr-adevar e prea ingusta aleea rezultata se poate extinde trotuarul putin pe spatiul verde (eventual compensat spre blocuri).
----
Mai face PS2 parcari pe trotuare?
- mirceade
-
Posted:
-
Re: Generalități despre parcări
mirceade
Bineînțeles, le retrasează în fiecare an așteptând jocul pervers cu BPR în care BPR le zice că sunt ilegale (la sesizările contribuabililor), ADP2 zice sorry boss și eventual în anul următor le dă o dungă neagră peste. Exemplul celebru fiind chiar trotuarul din fața sediului lor: https://maps.app.goo.gl/hA84qPrAkMXkmWgo7
Bineînțeles, le retrasează în fiecare an așteptând jocul pervers cu BPR în care BPR le zice că sunt ilegale (la sesizările contribuabililor), ADP2 zice sorry boss și eventual în anul următor le dă o dungă neagră peste. Exemplul celebru fiind chiar trotuarul din fața sediului lor: https://maps.app.goo.gl/hA84qPrAkMXkmWgo7
- florin
-
Posted:
-
Re: Generalități despre parcări
florin
Culoarul de trecere are un metru lățime, dar cum zicea cineva, există alte variante: trotuarul de lângă blocuri este generos și a fost eliberat de mașini de câteva luni.
Între timp au început lucrul la alte 2 accese: Calea Moșilor (dinspre Eminescu) și Mihai Bravu (aleea dinspre Piața Obor):
Culoarul de trecere are un metru lățime, dar cum zicea cineva, există alte variante: trotuarul de lângă blocuri este generos și a fost eliberat de mașini de câteva luni.
IMG_6006.JPEG (1.02 MB; downloaded 560 times)
Între timp au început lucrul la alte 2 accese: Calea Moșilor (dinspre Eminescu) și Mihai Bravu (aleea dinspre Piața Obor):
IMG_6073.JPEG (1.46 MB; downloaded 560 times)
IMG_6075.JPEG (1.4 MB; downloaded 560 times)
IMG_6017.JPEG (898.98 KB; downloaded 560 times)
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Infrastructura, utilitățile și serviciile publice din București
•
Choose destination