Topic: Suplimentarea acceselor la statiile de metrou existente
237 posts, 106252 views
📖 Pagination options
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Suplimentarea acceselor la statiile de metrou existente
Puss in Boots
Subscriu, toate scarile rulante de la M1 sunt folosite in draci la ore de varf si nu numai. Ba mai mult, in opinia mea cele care dau spre peronul de Pipera sunt cea mai buna chestie facuta in statia aia de la infiintare incoace.
Subscriu, toate scarile rulante de la M1 sunt folosite in draci la ore de varf si nu numai. Ba mai mult, in opinia mea cele care dau spre peronul de Pipera sunt cea mai buna chestie facuta in statia aia de la infiintare incoace.
- sab
-
Posted:
-
Re: Suplimentarea acceselor la statiile de metrou existente
sab
De acord, insa trebuie nu trebuie sa uitam ca este un noroc chior ca s-a putut face acea lucrare.
Daca nu se muta statia M1 mai spre Stefan cel Mare acele scari nu ar fi putut fi executate si ramaneam pentru totdeauna cu supratraversarea pe deasupra liniilor M2 ca unica modalitate de schimb dinspre M1 catre Pipera si dinspre Berceni/centru catre M1. Zona actualelor scari rulante era in afara statiei initiale. De aceea tot spun eu ca proiectul statiilor de la Victoriei a fost gresit din start. Cum sa faci ditamai nodul in halul asta, o statie cu peroane laterale inguste si cu incarcare preponderent pe la un capat ? Din ce stiu, accesul dinspre Aviatorilor la statia M2 a fost deschis mai tarziu, insa oricum nu se compara ca numar de calatori cu pasajul pietonal +calatorii care vin din schimbul cu M1.
Dar pentru ca suntem la topicul de noi accesuri...guru, se aude ceva de accesul de la Calea Victoriei ? Si-a pus cineva in mod serios problema executiei lui ? Aici ce probleme am mai avea ? Pare destul simpla lucrarea...
De acord, insa trebuie nu trebuie sa uitam ca este un noroc chior ca s-a putut face acea lucrare.
Daca nu se muta statia M1 mai spre Stefan cel Mare acele scari nu ar fi putut fi executate si ramaneam pentru totdeauna cu supratraversarea pe deasupra liniilor M2 ca unica modalitate de schimb dinspre M1 catre Pipera si dinspre Berceni/centru catre M1. Zona actualelor scari rulante era in afara statiei initiale. De aceea tot spun eu ca proiectul statiilor de la Victoriei a fost gresit din start. Cum sa faci ditamai nodul in halul asta, o statie cu peroane laterale inguste si cu incarcare preponderent pe la un capat ? Din ce stiu, accesul dinspre Aviatorilor la statia M2 a fost deschis mai tarziu, insa oricum nu se compara ca numar de calatori cu pasajul pietonal +calatorii care vin din schimbul cu M1.
Dar pentru ca suntem la topicul de noi accesuri...guru, se aude ceva de accesul de la Calea Victoriei ? Si-a pus cineva in mod serios problema executiei lui ? Aici ce probleme am mai avea ? Pare destul simpla lucrarea...
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Suplimentarea acceselor la statiile de metrou existente
shoppy
Pai asta spun si eu, ca solutia la Unirii este nasoala, Unirii M2 este blocata pe scara si pe peron in zona corespondetei, de aici toti care au sarit cu ideea dublarii corespondentei s-au linistit repede, ca nu are rost sa dublezi o corespondenta ca sa dai in aceeasi scara blocata care da in aceeasi bucata de peron blocata.
Deci o idee reala ar fi o corespondenta care pleaca din Unirii M1/3 din zona chioscului de abonamente si ajunge in Unirii M2 in celalalt capat al peronului, doar ca lucrarea ar fi dubla ca lungime fata de corespondenta actuala iar traseul ar fi cam triplu ca lungime de parcurs, deci multi o sa continue sa se inghesuie pe corespondenta actuala si vor face scandal ca alternativa e degeaba ca e prea lunga deci bani aruncati.
Deci cine isi baga gura in capul lupului sa zgarme ca gaina in mijlocul gramezii de *****?
Pai asta spun si eu, ca solutia la Unirii este nasoala, Unirii M2 este blocata pe scara si pe peron in zona corespondetei, de aici toti care au sarit cu ideea dublarii corespondentei s-au linistit repede, ca nu are rost sa dublezi o corespondenta ca sa dai in aceeasi scara blocata care da in aceeasi bucata de peron blocata.
Deci o idee reala ar fi o corespondenta care pleaca din Unirii M1/3 din zona chioscului de abonamente si ajunge in Unirii M2 in celalalt capat al peronului, doar ca lucrarea ar fi dubla ca lungime fata de corespondenta actuala iar traseul ar fi cam triplu ca lungime de parcurs, deci multi o sa continue sa se inghesuie pe corespondenta actuala si vor face scandal ca alternativa e degeaba ca e prea lunga deci bani aruncati.
Deci cine isi baga gura in capul lupului sa zgarme ca gaina in mijlocul gramezii de *****?
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Suplimentarea acceselor la statiile de metrou existente
mcosmin
Mergi mai mult dar mergi mai repede. In corespondenta actuala e ca si cum ai merge in mars cu armata.
Mergi mai mult dar mergi mai repede. In corespondenta actuala e ca si cum ai merge in mars cu armata.
- subway guru
-
Posted:
-
- zapacitu
-
Posted:
-
Re: Suplimentarea acceselor la statiile de metrou existente
zapacitu
@sab - daca statia M1 era pe vechiul amplasament atunci ar fi fost mult mai aerisita. Tunelul care da fix in peronul M2 s-ar fi putut executa oricum prin simpla utilizare a unui spatiu tehnic (ceea ce e acum peron cam de sub M2 si pana in iesirea spre peronul de Pipera ar fi fost spatiu tehnic daca era statia M1 mai incolo).
@sab - daca statia M1 era pe vechiul amplasament atunci ar fi fost mult mai aerisita. Tunelul care da fix in peronul M2 s-ar fi putut executa oricum prin simpla utilizare a unui spatiu tehnic (ceea ce e acum peron cam de sub M2 si pana in iesirea spre peronul de Pipera ar fi fost spatiu tehnic daca era statia M1 mai incolo).
- sab
-
Posted:
-
Re: Suplimentarea acceselor la statiile de metrou existente
sab
Pe vechiul amplasament statia M1 nu era cu mult mai aerisita, tot ingusta era pentru ca trebuia sa se incadreze in gabaritul pasajului rutier. Era fix la fel, doar ca nu se mai ingusta si mai mult in acel capat "recuperat".
Acum depinde daca era spatiu tehnic acolo sau incepea galeria. Daca era spatiu tehnic, da, se putea face corespondenta exact ca acum.
Totusi imi mentin ideea ca acel complex de statii deosebit de importante nu trebuia proiectat in halul asta. El trebuia sa corespunda din prima cerintelor de trafic. Sa obligi toti oamenii sa parcurga atata distanta prin supratraversarea liniilor M2 mi se pare cam mult. Si scari fixe, ca rulantele stricau din maiestuozitate.
Din pacate asa s-a procedat la toate corespondentele, trebuie parcurse in mod inutil distante lungi, cand puteai sa ai un parcurs scurt si firesc.
Pe vechiul amplasament statia M1 nu era cu mult mai aerisita, tot ingusta era pentru ca trebuia sa se incadreze in gabaritul pasajului rutier. Era fix la fel, doar ca nu se mai ingusta si mai mult in acel capat "recuperat".
Acum depinde daca era spatiu tehnic acolo sau incepea galeria. Daca era spatiu tehnic, da, se putea face corespondenta exact ca acum.
Totusi imi mentin ideea ca acel complex de statii deosebit de importante nu trebuia proiectat in halul asta. El trebuia sa corespunda din prima cerintelor de trafic. Sa obligi toti oamenii sa parcurga atata distanta prin supratraversarea liniilor M2 mi se pare cam mult. Si scari fixe, ca rulantele stricau din maiestuozitate.
Din pacate asa s-a procedat la toate corespondentele, trebuie parcurse in mod inutil distante lungi, cand puteai sa ai un parcurs scurt si firesc.
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Suplimentarea acceselor la statiile de metrou existente
Adrian Rosca
Conform prezentarii proiectelor de investitii ale Metrorex la Conferința de Infrastructură a Club Feroviar, printre proiectele de investitii realizate in colaborare cu autoritatile locale se mentioneaza si protocolul de asociere încheiat la data de 05.09.2022 între Metrorex, Ministerul Transporturilor și Infrastructurii și Primăria Sectorului 4, pentru derularea în comun a unor proiecte de regenerare urbană a zonelor din jurul stațiilor de metrou de pe raza teritorială a Sectorului 4 – 9 stații de metrou – proiect aflat în derulare pentru 3 stații de metrou (Apărătorii Patriei, Constantin Brâncoveanu, Eroii Revoluției), care, pe langa lucrarile stiute de la Eroii Revolutiei, include si urmatoarele:
- Acces nou stația Apărătorii Patriei
- Acces nou stația Constantin Brâncoveanu
Conform prezentarii proiectelor de investitii ale Metrorex la Conferința de Infrastructură a Club Feroviar, printre proiectele de investitii realizate in colaborare cu autoritatile locale se mentioneaza si protocolul de asociere încheiat la data de 05.09.2022 între Metrorex, Ministerul Transporturilor și Infrastructurii și Primăria Sectorului 4, pentru derularea în comun a unor proiecte de regenerare urbană a zonelor din jurul stațiilor de metrou de pe raza teritorială a Sectorului 4 – 9 stații de metrou – proiect aflat în derulare pentru 3 stații de metrou (Apărătorii Patriei, Constantin Brâncoveanu, Eroii Revoluției), care, pe langa lucrarile stiute de la Eroii Revolutiei, include si urmatoarele:
- Acces nou stația Apărătorii Patriei
- Acces nou stația Constantin Brâncoveanu
- survola
-
Posted:
-
Re: Suplimentarea acceselor la statiile de metrou existente
survola
Super.
De mult spun că e necesar acel acces nou la Constantin Brâncoveanu, pe partea cu zona rezidențială.
Super.
De mult spun că e necesar acel acces nou la Constantin Brâncoveanu, pe partea cu zona rezidențială.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Suplimentarea acceselor la statiile de metrou existente
ByOnu
Si Asociatia a trimis acum cativa ani solicitari catre Metrorex in acest sens.
Arata decent propunerile din randari pana acum. De apreciat conectarea cu tramvaiul la Brancoveanu.
Si Asociatia a trimis acum cativa ani solicitari catre Metrorex in acest sens.
Arata decent propunerile din randari pana acum. De apreciat conectarea cu tramvaiul la Brancoveanu.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Suplimentarea acceselor la statiile de metrou existente
subway guru
Cu randari nu faci decât să pictezi vise, singurul pas serios ar fi un studiu ingineresc…
Cu randari nu faci decât să pictezi vise, singurul pas serios ar fi un studiu ingineresc…
- sab
-
Posted:
-
Re: Stația Aparătorii Patriei
sab
Problema la Victoriei M2 este complicata, in sensul ca un acces la mijlocul bulevardului Aviatorilor nu ajuta prea mult, ar trebui sapat cel putin pana la Antipa.
La Calea Victoriei cam la fel, ar trebui si pana la Buzesti, chiar pe ambele parti ale strazii Buzesti.
Sunt lucrari majore, care nu sunt atractive pentru Metrorex.
Baluta nu face neaparat ceva util, nu vad asa multi calatori in zona de case de la Aparatori care sa necesite un nou acces. Asa cum nu am vazut nici necesitatea statiei Arghezi. Poate vrea sa cheltuiasca niste bani cu dedicatie...Sau , asa cum am spus, este cerinta ISU, dar ar trebui in acest caz sa fie interesul Metrorex, nu al PS4.
De problema necesitatii unor guri noi de acces am tot vorbit, cam toate statiile sufera, inclusiv cele cu trafic mare (gen Militari ). Metrorex nu este interesata, pentru ca nu ii aduce noi calatori.
satanistu wrote here:
Macar se face, daca am fi avut si in Sectorul 1 un primar pe care sa il duca mintea, ar fi pus un access nou vis-a-vis de cel de pe Bld Aviatorilor, ca sa nu mai stam la semafor atat. (fix acolo unde era HUB Convenience in subteran continuau cu sapatura ca sa subtraverseze bulevardul)
Ce sa mai zic de accesul pe Calea Victoriei.....
Problema la Victoriei M2 este complicata, in sensul ca un acces la mijlocul bulevardului Aviatorilor nu ajuta prea mult, ar trebui sapat cel putin pana la Antipa.
La Calea Victoriei cam la fel, ar trebui si pana la Buzesti, chiar pe ambele parti ale strazii Buzesti.
Sunt lucrari majore, care nu sunt atractive pentru Metrorex.
Baluta nu face neaparat ceva util, nu vad asa multi calatori in zona de case de la Aparatori care sa necesite un nou acces. Asa cum nu am vazut nici necesitatea statiei Arghezi. Poate vrea sa cheltuiasca niste bani cu dedicatie...Sau , asa cum am spus, este cerinta ISU, dar ar trebui in acest caz sa fie interesul Metrorex, nu al PS4.
De problema necesitatii unor guri noi de acces am tot vorbit, cam toate statiile sufera, inclusiv cele cu trafic mare (gen Militari ). Metrorex nu este interesata, pentru ca nu ii aduce noi calatori.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Suplimentarea acceselor la statiile de metrou existente
shoppy
Implicarea PS4 este justificata doar politic, la metrou relele se baga la MT unde conducerea nu este aleasa direct iar bunele se baga la primariile prietene cu MT unde primarii sunt alesi direct.
Implicarea PS4 este justificata doar politic, la metrou relele se baga la MT unde conducerea nu este aleasa direct iar bunele se baga la primariile prietene cu MT unde primarii sunt alesi direct.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrou
•
Choose destination