Topic: Știri, noutăți, perspective
150 posts, 75546 views
📖 Pagination options
- orex
-
Posted:
-
Re: Știri, noutăți, perspective
orex
CFR SA investește 634,66 MILIOANE LEI pentru MODERNIZAREA clădirilor de călători din 8 GĂRI, prin PROGRAMUL TRANSPORTURI (PT)
CFR SA investește 634,66 MILIOANE LEI pentru MODERNIZAREA clădirilor de călători din 8 GĂRI, prin PROGRAMUL TRANSPORTURI (PT)
Compania Naţională de Căi Ferate “CFR” SA vă informează că a fost lansată o nouă licitație, în cadrul proiectelor de Modernizare stații de cale ferată, finanțate din fonduri nerambursabile, prevăzute în PROGRAMUL TRANSPORTURI (PT), pentru Modernizarea clădirilor de călători din stațiile BECLEAN PE SOMEȘ și DEJ CĂLĂTORI (proiectare și execuție lucrări), investiție în valoare maximă totală estimată la 78 MILIOANE lei, fără TVA.
Menționăm faptul că, de la începutul acestui an, au fost lansate licitații în valoare totală de 634,66 MILIOANE lei, prin PROGRAMUL TRANSPORTURI (PT), pentru MODERNIZAREA clădirilor de călători din 8 GĂRI:
► GARA DE NORD (etapa I), SINAIA, BUȘTENI, VIDELE, PLOIEȘTI VEST, aflate pe raza SRCF București
► PAȘCANI, aflată pe raza SRCF Iași
► BECLEAN PE SOMEȘ și DEJ CĂLĂTORI, aflate pe raza SRCF Cluj
Licitația publică lansată acum de Sucursala Regională CF Cluj (SRCF Cluj) vizează elaborarea proiectelor tehnice și execuția lucrărilor de modernizare a clădirilor de călători din 2 stații de cale ferată, BECLEAN PE SOMEȘ și DEJ CĂLĂTORI, valorile financiare estimate pentru fiecare stație CF fiind următoarele:
► Stația BECLEAN PE SOMEȘ
Valoare estimată: 39.756.519,50 – 43.047.387,00 lei, fără TVA
► Stașia DEJ CĂLĂTORI
Valoare estimată: 32.242.505,70 – 34.988.456,20 lei, fără TVA
Sursa de finanțare pentru modernizarea clădirilor de călători din cele 2 stații de cale ferată va fi asigurată din fonduri externe nerambursabile din PROGRAMUL TRANSPORTURI și de la BUGETUL DE STAT, durata pentru elaborarea proiectului tehnic și execuția lucrărilor este de 29 de luni.
MODERNIZAREA clădirilor de călători, din stațiile CF BECLEAN PE SOMEȘ și DEJ CĂLĂTORI, include următoarele lucrări principale:
→ clădire nouă pentru călători în stația Beclean pe Someș
→ clădire modernizată în stația Dej Călători
→ spații interioare moderne cu săli de așteptare, case de bilete, spații speciale cu destinația Mama și copilul, spații comerciale
→ modernizarea grupurilor sanitare, inclusiv grupuri sanitare pentru persoanele cu dizabilități
→ modernizarea peroanelor de la linia 2 în stația Beclean pe Someș, respectiv de la linia 1 pentru stația Dej Călători, marcaje direcționale (colorate și tactile) pentru persoanele cu deficiențe locomotorii, bănci pentru călători, sistem audio și electronic pentru informarea publicului călător, sistem video de supraveghere, panouri informative, panouri publicitare, rețea Wi-Fi etc.
→ parcare auto și rastele pentru biciclete
→ spații pentru activitate feroviară
→ modernizarea instalațiilor de telecomunicații, siguranța circulației
→ reamenajarea spațiilor verzi.
Anunţul de participare la licitaţia deschisă şi documentaţia de atribuire sunt disponibile în Sistemul Electronic al Achizitiilor Publice (SEAP), la adresa www.e-licitatie.ro. Termenul limită pentru primirea ofertelor este 26 SEPTEMBRIE 2023, cu deschiderea ofertelor în aceeași zi, la ora 15.00.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Știri, noutăți, perspective
subway guru
O prostie fără margini…
Trilaterală România-Bulgaria-Grecia. Noul pod Giurgiu-Ruse ar putea fi fără cale ferată
https://clubferoviar.ro/noul-pod-giurgiu-ruse/
O cale ferata dublă modernă către nordul Greciei este o necesitate strategică fundamentală pentru securitatea militară și economică a României.
Orice comentariu e de prisos…
O prostie fără margini…
Trilaterală România-Bulgaria-Grecia. Noul pod Giurgiu-Ruse ar putea fi fără cale ferată
https://clubferoviar.ro/noul-pod-giurgiu-ruse/
O cale ferata dublă modernă către nordul Greciei este o necesitate strategică fundamentală pentru securitatea militară și economică a României.
Orice comentariu e de prisos…
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Știri, noutăți, perspective
shoppy
Sa le spuna cineva grecilor si bulgarilor ca pot sa le vina turisti cu trenul, mai ales ca o sa fie gata si Bucuresti - Giurgiu, sa mai puna si ei umarul ca daca stam dupa incompetentii nostrii...
Sa le spuna cineva grecilor si bulgarilor ca pot sa le vina turisti cu trenul, mai ales ca o sa fie gata si Bucuresti - Giurgiu, sa mai puna si ei umarul ca daca stam dupa incompetentii nostrii...
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Știri, noutăți, perspective
subway guru
Un nou pod pe Dunăre e obligatoriu să fie cofinanțat în părți egale cu bulgarii…
Un nou pod pe Dunăre e obligatoriu să fie cofinanțat în părți egale cu bulgarii…
- orex
-
Posted:
-
- Misiekwas
-
Posted:
-
Re: Știri, noutăți, perspective
Misiekwas
În general, bulgarii au fost mai deschiși în aceasta privința decât românii. Podul Vidin-Calafat a fost finanțat practic în întregime din fonduri bulgare.
subway guru wrote here:
Un nou pod pe Dunăre e obligatoriu să fie cofinanțat în părți egale cu bulgarii…
În general, bulgarii au fost mai deschiși în aceasta privința decât românii. Podul Vidin-Calafat a fost finanțat practic în întregime din fonduri bulgare.
- shoppy
-
Posted:
-
- shoppy
-
Posted:
-
- shoppy
-
Posted:
-
- orex
-
Posted:
-
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Lucrări de modernizare și de extindere a infrastructurii feroviare din România
•
Choose destination