Zona metropolitană BucureștiTraseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Circulația în format "trenuleț"

307 posts, 112402 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 16 17 18 19 20 21 22
 
 

📖 Pagination options
Re: Circulatia in format "trenulet" bgd70

Eu am pățit așa ceva într-un STV, 416, care deodată a început sa meargă ffff încet. L-am întrebat dacă s-a defectat și a zis ca a fost sunat de la dispecerat ca este în avans și sa meargă mai încet.
Total neplăcut pentru cei din autobuz.


In sfarsit ceva normal, chiar ma bucur ca s-a implicat cineva de la dispecerat. Chiar daca a fost neplacut pt cei din autobuz, era si mai neplacut pt cei care asteptau autobuzul dar nu a mai venit, fiind in avans fata de program.

 


Re: Circulatia in format "trenulet" WT_fan06

Media wrote here:
Eu am pățit așa ceva într-un STV, 416, care deodată a început sa meargă ffff încet. L-am întrebat dacă s-a defectat și a zis ca a fost sunat de la dispecerat ca este în avans și sa meargă mai încet.
Total neplăcut pentru cei din autobuz.
În UK ca și în alte țări cu apă caldă există stații pe traseu unde se regularizează autobuzele dacă au ajuns prea devreme. Se cheamă "timing points". Există alveolă, șoferii opresc în stație, opresc motorul și așteaptă 2-3-5 minute, cât e nevoie.

Sigur că unii pasageri strâmbă din nas dar nu există discuții. Așa se evită mersul ca melcul și opritul la semafor pe verde cum am văzut cu toții pe meleagurile bucureștene. Sigur că autoritățile de transport efectuează constant controale inopinate pe traseu, notând detaliile plecărilor curselor, iar cine pleacă prea devreme e sancționat.

 


Re: Circulatia in format "trenulet" ByOnu

Poate problema este chiar orarul prea larg facut sau acceptat de TPBI. Stim cu totii povestile despre cum se faceau (sau inca se fac) cronometrarile pentru traseu. Soferul stie in tot acest timp ca se cronometreaza parcursul si merge cat de lent posibil, sta mult in statii, face tot posibilul sa piarda verdele, etc. Evident, daca-i pui pe soferi sa-si faca singuri timpii, vor face dintr-un traseu de 30 de minute, unul de 1h ca sa stea mai mult la capat.

Desigur, generalizez si exagerez putin, dar in esenta, asa se faceau orarele.

Solutia este simpla: acolo unde se constata des situatii de avans exagerat, este clar ca trebuie refacuti timpii. Nu este o solutie sa reduci viteza medie a liniilor doar pentru a tine cu dintii de un grafic de circulatie nerealist.

 


Re: Circulatia in format "trenulet" cosminduru

Se poate merge normal și să fie pe traseu câteva stații intermediare mai importante sau care să fie amplasate convenabil (să nu încurce traficul) unde să staționeze. Nu să meargă ca mortul.
Deci reglarea timpilor să se facă în acele stații cheie. În sensul să aștepte acolo 1-2-5 minute. Un fel de mini-capete.

De exemplu - iau la întâmplare o linie - 137 - ar putea sta la M Păcii și la AFI Cotroceni

 


Re: Circulatia in format "trenulet" messe

Totusi exista monitorizari care ilustreaza ca pe unele trasee exista devansari fata de orarul de circulatie estimat; de ce nu se readapteaza timpii de circulatie in favoarea devansarii pe liniile unde se constata frecvent aceste aspecte? Intocmesti orarul astfel incat sa nu mai fie nevoie sa opresti autobuzul x in statia y fiindca are avans sau sa traga soferul de timp asa cum s-a mai mentionat sa stea si la verde pana se face rosu la semafor. Nu cred ca ar fi un capat de tara daca ajunge cu cateva minute mai devreme la capat (scuzati repetitia).

 


Re: Circulatia in format "trenulet" Mariusv

Azi la ora 22, la Obor, erau 3 masini de pe 335 una dupa alta (sens Faur), iar la ora 23 (tot la Obor) erau 2 una dupa alta tot pe 335 (sens Baneasa) !

 


Re: Circulatia in format "trenulet" nathalael

Aseară
4780887E-0CE7-48C8-9DFC-B82ED9263935.jpeg (230.9 KB; downloaded 2836 times)

 


Re: Circulatia in format "trenulet" cosminduru

610 merg în batjocură, la fel și 137. profită de blocaje ca scuză, dar uită să menționeze că le place să facă trenuleț. toți trec prin același blocaj, dar e un melc de regulă care merge în lehamite și cei din spate gonesc și îl prind. astfel se fac trenulețe și apoi un mare gap până la următorul "melc".

 


Re: Circulatia in format "trenulet" bogdan71

Linia 27, sens Piața Unirii, sâmbătă 19.11, ora 12:35.
Screenshot_20221119-123552_Info TB.jpg (159.37 KB; downloaded 2383 times)
Linia 27, sens Piața Unirii, sâmbătă 19.11, ora 12:49.
Screenshot_20221119-124934_Info TB.jpg (158.72 KB; downloaded 2383 times)

 


  • em
  • Posted:
  •  

Re: Circulatia in format "trenulet" em

Cum s-a circulat pe 1/10 toată ziua. Primele 2 sunt de la ora 9, celelalte două pe la ora 17.
Screenshot_20230110-085004.png (675.67 KB; downloaded 1994 times)
Screenshot_20230110-085011.png (715.54 KB; downloaded 1994 times)
Screenshot_20230110-170040.png (825.22 KB; downloaded 1994 times)
Screenshot_20230110-165701.png (743 KB; downloaded 1994 times)

 


Re: Circulația în format "trenuleț" Vasile52

Degeaba avem tramvaie noi daca se circula tot trenulet. Trebuie neaparat rezolvat acest aspect.
Linia 25 (2).png (519.62 KB; downloaded 1689 times)

Linia 25 (1).png (498.56 KB; downloaded 1689 times)

 


Re: Circulația în format "trenuleț" cosminduru

Cât timp nu au semaforizare inteligentă, dedicată, comandată, degeaba. Numai la nodul de la Răzoare un tramvai de pe 1/10, 25, poate să stea câte 5 minute, la fel și la AFI unde este semafor în 3 timpi, dacă mai are de schimbat și macazul... de așteptat după mașini la virajul dreapta.

Tramvaiele trebuie să treacă prin Răzoare comandat pe undă verde imediat. Nu să stea 3 minute la primul stop și încă 3 minute în pastila din mijloc. Este bătaie de joc.

 


Re: Circulația în format "trenuleț" alchimistul

Poate ma insel, dar Astrele nici nu pot stationa in pastila din intersectia Razoare fara sa blocheze partial intersectia. Daca ai tramvai scurt in fata + Astra in spate, pe un ciclu de verde, daca pornesc amandoua de la semafor, Astra trebuie sa forteze la limita traversarea inteesectiei. E nevoie de 5-10 secunde de verde in plus pentru tramvai sa poata traversa cate 2 vagoane in conditii ok

 


Go to page:  1  ... 16 17 18 19 20 21 22
 
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2288 forum members have written 421292 posts in 5248 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use