Topic: Iarna feroviara 2011-2012
91 posts, 27576 views
📖 Pagination options
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Iarna feroviara 2011-2012
andrei11
Parerea mea este ca se profita ca sa se faca economie. La ora actuala cred ca sunt circulabile toate magistralele.
Parerea mea este ca se profita ca sa se faca economie. La ora actuala cred ca sunt circulabile toate magistralele.
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Iarna feroviara 2011-2012
Dominatrix
stefan_br wrote:Desi poate o sa ma suspectati ca sufar de mania conspiratiei, pare din ce in ce mai evident ca viscolul a fost folosit drept ocazie pentru a mai bate un cui in cosciugul transportului feroviar de calatori. Daca in conditiile acestei ierni nu se putea face nimic pentru a debloca situatia, inseamna ca acum 20-30 de ani, cand iernile erau mult mai aspre decat sunt acum, CFR'ul ar fi trebuit sa fie paralizat 3 luni pe an. Iar in Scandinavia sau Canada, unde iarna tine 4-5 luni, probabil ca dupa standardele romanesti, ar trebui ca in loc de tren, toata lumea sa mearga cu sania trasa de reni din noiembrie pana in martie.
Rusine sefilor din CFR si Ministerului Transporturilor si Infrastructurii!In viata mea nu am vazut aseenea bataie de joc si nu tin minte sa fi auzit deasemenea situatii pe M700 in zoan Braila-Faurei!De doua saptamanii sa tii in circulatie doar cateva franturi de tren regio si marfarele unor privati in timp ce dubagii de la o firma care a dat darul fac profit frumusel pe curse Braila-Bucuresti, Braila- Brasov si Braila-Constanta....
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Iarna feroviara 2011-2012
shoppy
Acum 20-30 de ani toate WPZ, PZH, lamele montate pe DA-uri si chiar frezele cu abur erau apte si lucrau ca fara cf nu circula nimic in toata tara, ca sa nu mai imi aduc aminte de flota de "masini de zapada" adica trenurile rusesti de ridicat zapada din gari/triaje din care acum au mai ramas doar sasiurile.
Acum 20-30 de ani toate WPZ, PZH, lamele montate pe DA-uri si chiar frezele cu abur erau apte si lucrau ca fara cf nu circula nimic in toata tara, ca sa nu mai imi aduc aminte de flota de "masini de zapada" adica trenurile rusesti de ridicat zapada din gari/triaje din care acum au mai ramas doar sasiurile.
- 060EA2-122
-
Posted:
-
Re: Iarna feroviara 2011-2012
060EA2-122
shoppy wrote:Acum 20-30 de ani erau alte vremuri alti oameni mai responsabili si mai cu capul pe umeri, acum sunt altii la putere si mai ,,inteligenti,, doar in interesul propriu. ,,Acum 20-30 de ani,, ramane doar in amintirea noastra, vremurile alea nu se mai intorc niciodata, reabilitam pe bani multi M300 si M800 si tot la viteza de acum 20 de ani ne limitam. Pe timpul lui Ceausescu nu se anulau 200 de trenuri, zburau capete la inchisoare, e drept si angajati la linii erau multi nu ca acum. Asistam nepuntinciosi la distrugerea CFR-ului, la ceea ce au construit cu truda si sudoare poate printre ei si parintii nostrii. Pacat.
Acum 20-30 de ani toate WPZ, PZH, lamele montate pe DA-uri si chiar frezele cu abur erau apte si lucrau ca fara cf nu circula nimic in toata tara, ca sa nu mai imi aduc aminte de flota de "masini de zapada" adica trenurile rusesti de ridicat zapada din gari/triaje din care acum au mai ramas doar sasiurile.
- vlaicuandrei
-
Posted:
-
Re: Iarna feroviara 2011-2012
vlaicuandrei
Uite aici video filmat in zona cea mai lovita de soarta din aceasta iarna.
http://www.youtube.com/watch?v=rGKSQSy3mdU
Vreau sa ii vad pe aia care mai comenteaza de CFR Calatori si de faptul ca trenurile au intarziere. Uitati-va la film sa vedeti adevaratii INCONSTIENTI de la CFR Infrastructura pe unde baga ei trenul de calatori...prin ce troiene de zapada il puneau sa mearga. Apropo..o sa vedeti in film si Siemensul CTV-ului ramas izolat in linie curenta la vreo 200-250 de metrii de trenul pe care il tracta (cel putin dubios).
Uite aici video filmat in zona cea mai lovita de soarta din aceasta iarna.
http://www.youtube.com/watch?v=rGKSQSy3mdU
Vreau sa ii vad pe aia care mai comenteaza de CFR Calatori si de faptul ca trenurile au intarziere. Uitati-va la film sa vedeti adevaratii INCONSTIENTI de la CFR Infrastructura pe unde baga ei trenul de calatori...prin ce troiene de zapada il puneau sa mearga. Apropo..o sa vedeti in film si Siemensul CTV-ului ramas izolat in linie curenta la vreo 200-250 de metrii de trenul pe care il tracta (cel putin dubios).
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Iarna feroviara 2011-2012
shoppy
Pai nu a mai putut inainta si a incercat sa ajunga izolata la prima gara, foarte probabil ca acesta sa fie incidentul care a dat nastere la articolul "calatori fraieri vs. cisterne smechere".
Pai nu a mai putut inainta si a incercat sa ajunga izolata la prima gara, foarte probabil ca acesta sa fie incidentul care a dat nastere la articolul "calatori fraieri vs. cisterne smechere".
- ANDU2100HP
-
Posted:
-
Re: Poze de tot felul fara trenuri
ANDU2100HP
Linia 901 in plin viscol la Ciocanesti 2011
Linia 901 in plin viscol la Ciocanesti 2011
LINIA 901 V.JPG (132.96 KB; downloaded 1655 times)
📖 Pagination options