Sa speram ca distinsul domn Nicusor Dan o sa permita realizarea acestei lucrari de infrastructura sau o sa afirme ca piata romana e zona protejata iar solul de sub ea e monument istoric
Fara a fi prea carcotas, normal era ca traficul auto sa fie in subsol si Piata redata circulatiei pietonale, ar fi fost cu adevarat fain.. Solutia preconizata e desigur mai buna decat ce avem acum, dar exprima perfect ordinea de prioritate din prezent, la fel ca in vest in anii 70: Masina are prioritate, pietonul la subsol!
Mai bine s-ar concentra sa termine pasajele de la Mihai Bravu, Ciurel, Delfin si Dudesti, de care se pare ca a uitat ca sunt oprite lucrarile. Sau probabil arunca si proiectul asta cum a aruncat si pasajul de la PPL sau CdG care tot "incep" de vreun an si ceva
E foarte logic. Proiectarea si executia se liciteaza concomitent, la fel cum s-a procedat/se procedeaza si la restul lucrarilor mari de infrastructura. "Fineturile" se rezolva la faza de proiect tehnic si proiect de executie de detaliu.
De ce e nevoie de 6luni ca sa proiectezi un amarat de pasaj pietonal?12 luni perioada de executie sa zicem ca ar fi acceptabila desi chiar daca il sapi cu lopata termini mai repede.
Din cate stiu proiectarea si executia nu e obligatoriu sa fie castigate de aceeasi firma.