Topic: Bd. Timișoara (fost str. E. Bodnăraș)
18 posts, 10800 views
📖 Pagination options
- radu73
-
Posted:
-
Bd. Timișoara (fost str. E. Bodnăraș)
radu73
Reteaua a fost desfiintata la ideea tovarasului in 1986.
Odata cu lucrarile la M5 as dori ca linia 90 sa se intoarca din exil ...
Daca aveti poze cu aceasta zona m-as bucura sa le postati aici.
Reteaua a fost desfiintata la ideea tovarasului in 1986.
Odata cu lucrarile la M5 as dori ca linia 90 sa se intoarca din exil ...
Daca aveti poze cu aceasta zona m-as bucura sa le postati aici.
- autob368
-
Posted:
-
Re: Reteaua de pe Bd. Timisoara (fost str. E. Bodnaras)
autob368
Nu au fost ei in stare sa traga retea pe noua strada Razoare... si tu vrei 3-4 km de retea ? Ar fi buna ideea, dar...
Nu au fost ei in stare sa traga retea pe noua strada Razoare... si tu vrei 3-4 km de retea ? Ar fi buna ideea, dar...
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Reteaua de pe Bd. Timisoara (fost str. E. Bodnaras)
Gabi23
Ar fi o mare tampenie, dupa parerea mea, sa pui retea de troleu pe Bd. Timisoara . Acolo e suficient tramvaiul separat de partea carosabila, care si asa e prea ingusta si abia ai loc. Mereu autobuzele stau blocate zeci de minute pe acest bulevard. E nevoie de retea de troleu in unele zone, dar in cazul asta nu cred ca e necesara si oportuna .
Ar fi o mare tampenie, dupa parerea mea, sa pui retea de troleu pe Bd. Timisoara . Acolo e suficient tramvaiul separat de partea carosabila, care si asa e prea ingusta si abia ai loc. Mereu autobuzele stau blocate zeci de minute pe acest bulevard. E nevoie de retea de troleu in unele zone, dar in cazul asta nu cred ca e necesara si oportuna .
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Reteaua de pe Bd. Timisoara (fost str. E. Bodnaras)
Dominatrix
Desfiintarea troleibuzului pe Bd. Timisoara a precedat introducerea tramvaiului pe acolo, odata cu desfiintarea traseului vechi de tramvai pe Bd. Armata Poporului (Iuliu Maniu). Nicaieri in orase si orase normale la cap, nici macar in imediata noastra vecinatate, nu se merge pe dublarea tramvaiului de catre troleibuz pe distante lungi. Cu atat mai mult cu cat pe infrastructura de tramvai existenta pe Bd. Timisoara nu se atinge nici pe departe capacitatea maxima de transport.
O situatie similara s-a intamplat in anii '80 in Colentina, odata cu introducerea troleibuzului 66 care dubla linia de tramvai, dar acolo motivele au fost altele.
Desfiintarea troleibuzului pe Bd. Timisoara a precedat introducerea tramvaiului pe acolo, odata cu desfiintarea traseului vechi de tramvai pe Bd. Armata Poporului (Iuliu Maniu). Nicaieri in orase si orase normale la cap, nici macar in imediata noastra vecinatate, nu se merge pe dublarea tramvaiului de catre troleibuz pe distante lungi. Cu atat mai mult cu cat pe infrastructura de tramvai existenta pe Bd. Timisoara nu se atinge nici pe departe capacitatea maxima de transport.
O situatie similara s-a intamplat in anii '80 in Colentina, odata cu introducerea troleibuzului 66 care dubla linia de tramvai, dar acolo motivele au fost altele.
- radu73
-
Posted:
-
Re: Reteaua de pe Bd. Timisoara (fost str. E. Bodnaras)
radu73
Stiu cand a fost desfiintata ... de un gest idiot ... parerea mea ....
E opinia mea sa imi doresc acest lucru ... sunt convins ca pare Misiune imposibila ...
Si sunt convins ca ar fi bine primita ...
Stiu cand a fost desfiintata ... de un gest idiot ... parerea mea ....
E opinia mea sa imi doresc acest lucru ... sunt convins ca pare Misiune imposibila ...
Si sunt convins ca ar fi bine primita ...
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
- Orgonon
-
Posted:
-
Re: Reteaua de pe Bd. Timisoara (fost str. E. Bodnaras)
Orgonon
Troleibuzul 66 asigura legatura Spitalului Fundeni cu centrul. Chiar daca dubleaza tramvaiul 21 pe o buna parte din traseul acestuia, utilitatea liniei 66 este incontestabila.
Troleibuzul 66 asigura legatura Spitalului Fundeni cu centrul. Chiar daca dubleaza tramvaiul 21 pe o buna parte din traseul acestuia, utilitatea liniei 66 este incontestabila.
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Reteaua de pe Bd. Timisoara (fost str. E. Bodnaras)
Dominatrix
Orgonon wrote:De acord, dar la momentul infiintarii traseului, nu cred ca s-a gandit nimeni la crearea acestei noi legaturi cu trolebuzul. Dovada ca atunci linia 66 nu ajungea in centru ci mergea numai pana la Izvorul Rece. Iar utilitatea ei a fost inlocuirea autobuzelor 109 si 209, pe vremea cand carburantii erau limitati si exista un exces consistent de parc la troleibuze dupa marile desfiintari din centru. Atlfel spus, s-a infiintat o linie de troleibuz pentru ca existau depouri si oameni care altfel isi pierdeau obiectul muncii. Oricum, mi se pare interesant (ca sa nu zic dubios, ca pe urma ma acuzati ca sufar de mania conspiratiei) ca si dupa modernizarea din 2007-2008, reteaua de contact a fost pozitionata tot foarte aproape de trotuar, chiar daca noile console sunt mai lungi (si indoite!).
Troleibuzul 66 asigura legatura Spitalului Fundeni cu centrul. Chiar daca dubleaza tramvaiul 21 pe o buna parte din traseul acestuia, utilitatea liniei 66 este incontestabila.
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Reteaua de pe Bd. Timisoara (fost str. E. Bodnaras)
Dr2005
Spre Fundeni troleibuzele ajung cu câţiva călători... cred că majoritatea călătorilor din 66 îl folosesc pentru că ajunge la Universitate (unde 21 nu ajunge... deşi, ca timp de parcurs, te mişti mai repede cu 21 + alt troleu de la Moşilor). 66 se putea desfiinţa lejer dacă se construia 1km de linie de tramvai pe Bd. Carol I şi Str. Hristo Botev (întoarcerea urmând a se face prin Cal. Moşilor) sau, pur şi simplu, linie dublă pe Hristo Botev cu întoarcere la Rosetti. Că, în prezent, 21 duce nicăieri la capătul dn centru (locul lui e la Sfânta Vineri, de unde poţi să schimbi cu alte variante).
Orgonon wrote:
Troleibuzul 66 asigura legatura Spitalului Fundeni cu centrul.
Spre Fundeni troleibuzele ajung cu câţiva călători... cred că majoritatea călătorilor din 66 îl folosesc pentru că ajunge la Universitate (unde 21 nu ajunge... deşi, ca timp de parcurs, te mişti mai repede cu 21 + alt troleu de la Moşilor). 66 se putea desfiinţa lejer dacă se construia 1km de linie de tramvai pe Bd. Carol I şi Str. Hristo Botev (întoarcerea urmând a se face prin Cal. Moşilor) sau, pur şi simplu, linie dublă pe Hristo Botev cu întoarcere la Rosetti. Că, în prezent, 21 duce nicăieri la capătul dn centru (locul lui e la Sfânta Vineri, de unde poţi să schimbi cu alte variante).
- mastocitu
-
Posted:
-
Re: Reteaua de pe Bd. Timisoara (fost str. E. Bodnaras)
mastocitu
Pentru cine nu crede utilitatea lui 66 la Fundeni il invit sa i-a acest troleu dimineata in mod special si pe la orele 13.00-15.00. Majoritatea poporului lucrator de la spital si imensa majoritate a pacientilor folosesc aceasta linie.Si sunt destui in ambele tabere.
Pentru cine nu crede utilitatea lui 66 la Fundeni il invit sa i-a acest troleu dimineata in mod special si pe la orele 13.00-15.00. Majoritatea poporului lucrator de la spital si imensa majoritate a pacientilor folosesc aceasta linie.Si sunt destui in ambele tabere.
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Reteaua de pe Bd. Timisoara (fost str. E. Bodnaras)
Chev Celios
Dragos vezi ca este destul de folosit 66 nu degeaba are un intervall destul de decent. Linia 66 este folosita in principal intre statiile Sportului si Universitate, dar sunt destui calatori care il folosesc si pana la Obor.
Dragos vezi ca este destul de folosit 66 nu degeaba are un intervall destul de decent. Linia 66 este folosita in principal intre statiile Sportului si Universitate, dar sunt destui calatori care il folosesc si pana la Obor.
- radu73
-
Posted:
-
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Reteaua de pe Bd. Timisoara (fost str. E. Bodnaras)
Dominatrix
CMMAP = Cea Mai Mare Aberatie Posibila.
CMMAP = Cea Mai Mare Aberatie Posibila.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Reteaua de pe Bd. Timisoara (fost str. E. Bodnaras)
Utilizator anonim
Dominatrix wrote:
CMMAP = Cea Mai Mare Aberatie Posibila.
📖 Pagination options