Zona metropolitană BucureștiIstoria transportului în comun din București şi IlfovIstoria rețelei de troleibuz din București

 

Topic: Bd. Timișoara (fost str. E. Bodnăraș)

18 posts, 10670 views
 
Go to page:  1 2
 
 

📖 Pagination options
Bd. Timișoara (fost str. E. Bodnăraș) radu73

Reteaua a fost desfiintata la ideea tovarasului in 1986.
Odata cu lucrarile la M5 as dori ca linia 90 sa se intoarca din exil ...
Daca aveti poze cu aceasta zona m-as bucura sa le postati aici.

 


Re: Reteaua de pe Bd. Timisoara (fost str. E. Bodnaras) autob368

Nu au fost ei in stare sa traga retea pe noua strada Razoare... si tu vrei 3-4 km de retea ?  :lol:  Ar fi buna ideea, dar...

 


Re: Reteaua de pe Bd. Timisoara (fost str. E. Bodnaras) Gabi23

Ar fi o mare tampenie, dupa parerea mea, sa pui retea de troleu pe Bd. Timisoara  :shock:. Acolo e suficient tramvaiul separat de partea carosabila, care si asa e prea ingusta si abia ai loc. Mereu autobuzele stau blocate zeci de minute pe acest bulevard. E nevoie de retea de troleu in unele zone, dar in cazul asta nu cred ca e necesara si oportuna  :roll:.

 


Re: Reteaua de pe Bd. Timisoara (fost str. E. Bodnaras) Dominatrix

Desfiintarea troleibuzului pe Bd. Timisoara a precedat introducerea tramvaiului pe acolo, odata cu desfiintarea traseului vechi de tramvai pe Bd. Armata Poporului (Iuliu Maniu). Nicaieri in orase si orase normale la cap, nici macar in imediata noastra vecinatate, nu se merge pe dublarea tramvaiului de catre troleibuz pe distante lungi. Cu atat mai mult cu cat pe infrastructura de tramvai existenta pe Bd. Timisoara  nu se atinge nici pe departe capacitatea maxima de transport.

O situatie similara s-a intamplat in anii '80 in Colentina, odata cu introducerea troleibuzului 66 care dubla linia de tramvai, dar acolo motivele au fost altele.

 


Re: Reteaua de pe Bd. Timisoara (fost str. E. Bodnaras) radu73

Stiu cand a fost desfiintata ... de un gest idiot ... parerea mea ....  

E opinia mea sa imi doresc acest lucru ... sunt convins ca pare Misiune imposibila ...

Si sunt convins ca ar fi bine primita ...

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  


Re: Reteaua de pe Bd. Timisoara (fost str. E. Bodnaras) Orgonon

Troleibuzul 66 asigura legatura Spitalului Fundeni cu centrul. Chiar daca dubleaza tramvaiul 21 pe o buna parte din traseul acestuia, utilitatea liniei 66 este incontestabila.

 


Re: Reteaua de pe Bd. Timisoara (fost str. E. Bodnaras) Dominatrix

Orgonon wrote:
Troleibuzul 66 asigura legatura Spitalului Fundeni cu centrul. Chiar daca dubleaza tramvaiul 21 pe o buna parte din traseul acestuia, utilitatea liniei 66 este incontestabila.
De acord, dar la momentul infiintarii traseului, nu cred ca s-a gandit nimeni la crearea acestei noi legaturi cu trolebuzul. Dovada ca atunci linia 66 nu ajungea in centru ci mergea numai  pana la Izvorul Rece. Iar utilitatea ei a fost inlocuirea autobuzelor 109 si 209, pe vremea cand carburantii erau limitati si exista un exces consistent de parc la troleibuze dupa marile desfiintari din centru. Atlfel spus, s-a infiintat o linie de troleibuz pentru ca existau depouri si oameni care altfel isi pierdeau obiectul muncii. Oricum, mi se pare interesant (ca sa nu zic dubios, ca pe urma ma acuzati ca sufar de mania conspiratiei) ca si dupa modernizarea din 2007-2008, reteaua de contact a fost pozitionata tot foarte aproape de trotuar, chiar daca noile console sunt mai lungi (si indoite!).

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Reteaua de pe Bd. Timisoara (fost str. E. Bodnaras) Dr2005

Orgonon wrote:
Troleibuzul 66 asigura legatura Spitalului Fundeni cu centrul.


Spre Fundeni troleibuzele ajung cu câţiva călători... cred că majoritatea călătorilor din 66 îl folosesc pentru că ajunge la Universitate (unde 21 nu ajunge... deşi, ca timp de parcurs, te mişti mai repede cu 21 + alt troleu de la Moşilor). 66 se putea desfiinţa lejer dacă se construia 1km de linie de tramvai pe Bd. Carol I şi Str. Hristo Botev (întoarcerea urmând a se face prin Cal. Moşilor) sau, pur şi simplu, linie dublă pe Hristo Botev cu întoarcere la Rosetti. Că, în prezent, 21 duce nicăieri la capătul dn centru (locul lui e la Sfânta Vineri, de unde poţi să schimbi cu alte variante).

 


Re: Reteaua de pe Bd. Timisoara (fost str. E. Bodnaras) mastocitu

Pentru cine nu crede utilitatea lui 66 la Fundeni il invit sa i-a acest troleu dimineata in mod special si pe la orele 13.00-15.00. Majoritatea poporului lucrator de la spital si imensa majoritate a pacientilor folosesc aceasta linie.Si sunt destui in ambele tabere.

 


Re: Reteaua de pe Bd. Timisoara (fost str. E. Bodnaras) Chev Celios

Dragos vezi ca este destul de folosit 66 nu degeaba are un intervall destul de decent. Linia 66 este folosita in principal intre statiile Sportului si Universitate, dar sunt destui calatori care il folosesc si pana la Obor.

 


Re: Reteaua de pe Bd. Timisoara (fost str. E. Bodnaras) radu73

Utilizator anonim wrote:
CMMAP  8-)  :lol:


?????

 


Re: Reteaua de pe Bd. Timisoara (fost str. E. Bodnaras) Dominatrix

CMMAP = Cea Mai Mare Aberatie Posibila. :)

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Reteaua de pe Bd. Timisoara (fost str. E. Bodnaras) Utilizator anonim

Dominatrix wrote:
CMMAP = Cea Mai Mare Aberatie Posibila. :)


8-)  ;)

 


 
Go to page:  1 2
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Istoria rețelei de troleibuz din București  • 
Choose destination

Since our 2266 forum members have written 419427 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use