Topic: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
40 posts, 30873 views
📖 Pagination options
- vancouver
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
vancouver
Si eu sunt convins ca acel zig-zag, care acum apare anacronic, a fost facut fortat de imprejurari, si ca dupa deschiderea liniei din dreapta (amonte), linia actuala va mai fi închisa câteva saptamâni pentru remedieri.
Si eu sunt convins ca acel zig-zag, care acum apare anacronic, a fost facut fortat de imprejurari, si ca dupa deschiderea liniei din dreapta (amonte), linia actuala va mai fi închisa câteva saptamâni pentru remedieri.
- Costin
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Costin
Dar la asta v'ati gandit: Oare nu cumva acolo e geamul valurit si se vede asa? Ca banuiesc ca poza e facuta prin geam... Andrei, ai simtit 'sicana' in mers? Ca daca nu, poate fi de la geam...
Dar la asta v'ati gandit: Oare nu cumva acolo e geamul valurit si se vede asa? Ca banuiesc ca poza e facuta prin geam... Andrei, ai simtit 'sicana' in mers? Ca daca nu, poate fi de la geam...
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
Pana la urma ajung si eu la concluzia ca sunt niste iluzii.
9-16-2011 12-11-22 AM.jpg (153.41 KB; downloaded 9407 times)
Pana la urma ajung si eu la concluzia ca sunt niste iluzii.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Utilizator anonim
Nu sunt iluzii, se vede si in fimul postat, acolo se si simte Incepand cu min 15:50.
Nu sunt iluzii, se vede si in fimul postat, acolo se si simte Incepand cu min 15:50.
- V. T.
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
V. T.
Ia sa va arat si eu o poza cu iluzia, facuta din sens opus:
Exact cum banuiti, aici s-au intilnit doua segmente de cale, realizate in etape diferite, si le-a dat cu virgula...
Ia sa va arat si eu o poza cu iluzia, facuta din sens opus:
Exact cum banuiti, aici s-au intilnit doua segmente de cale, realizate in etape diferite, si le-a dat cu virgula...
- telvanni
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
telvanni
Deci e mai grav decat ma asteptam, iluzia e din doua sensuri....ce tare!
Deci e mai grav decat ma asteptam, iluzia e din doua sensuri....ce tare!
- V. T.
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
V. T.
Inca un rateu, la km 127+4 (intre Sinaia si Poiana Tapului):
Inca un rateu, la km 127+4 (intre Sinaia si Poiana Tapului):
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
bercenicity
http://www.railwayinsider.eu/wp/archives/27533?lang=ro
Sectiunea de cale ferata Campina-Predeal, finalizata conform protocolului agreat cu Ministerul Transporturilor
Compania Porr Construct a notificat CFR SA si Ministerul Transporturilor ca a finalizat lucrarile de modernizare a infrastructurii feroviare pe tronsonul Campina-Predeal (lot 1), iar pe data de 30 noiembrie 2011 ar urma ca Ansaldo, Spie Rail si Isaf sa finalizeze lucrarile privind montarea instalatiilor de siguranta a circulatiei si electrificare (lotul 2 si 3).
Initial, la semnarea contractului (in 2007) valoarea proiectului a fost de 212 milioane de euro, insa in prezent, valoarea proiectului se ridica la 311 milioane de euro.
Pana in 2010 (termenul initiat de finalizare a proiectului) lucrarile au fost executate in proportie de 15%, restul de 85% din lucrari fiind finalizate in 2011.
Sectiunea de cale ferata Campina-Predeal face parte din Coridorul IV pan-european si este finantat prin programul ISPA al Uniunii Europene.
http://www.railwayinsider.eu/wp/archives/27533?lang=ro
Sectiunea de cale ferata Campina-Predeal, finalizata conform protocolului agreat cu Ministerul Transporturilor
Compania Porr Construct a notificat CFR SA si Ministerul Transporturilor ca a finalizat lucrarile de modernizare a infrastructurii feroviare pe tronsonul Campina-Predeal (lot 1), iar pe data de 30 noiembrie 2011 ar urma ca Ansaldo, Spie Rail si Isaf sa finalizeze lucrarile privind montarea instalatiilor de siguranta a circulatiei si electrificare (lotul 2 si 3).
Initial, la semnarea contractului (in 2007) valoarea proiectului a fost de 212 milioane de euro, insa in prezent, valoarea proiectului se ridica la 311 milioane de euro.
Pana in 2010 (termenul initiat de finalizare a proiectului) lucrarile au fost executate in proportie de 15%, restul de 85% din lucrari fiind finalizate in 2011.
Sectiunea de cale ferata Campina-Predeal face parte din Coridorul IV pan-european si este finantat prin programul ISPA al Uniunii Europene.
- Der Hofmeister
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Der Hofmeister
Ca sa fim intelesi, lucrarile au inceput in 2008. Asa ca abordarea aia cu 15% in trei ani (2008, 2009, 2010) si 85% in ultimul an mi se pare relativ interesanta, ca sa nu ma exprim altfel privitor la autorul articolului...
bercenicity wrote:
http://www.railwayinsider.eu/wp/archives ... ?lang=ro
Sectiunea de cale ferata Campina-Predeal, finalizata conform protocolului agreat cu Ministerul Transporturilor
Compania Porr Construct a notificat CFR SA si Ministerul Transporturilor ca a finalizat lucrarile de modernizare a infrastructurii feroviare pe tronsonul Campina-Predeal (lot 1), iar pe data de 30 noiembrie 2011 ar urma ca Ansaldo, Spie Rail si Isaf sa finalizeze lucrarile privind montarea instalatiilor de siguranta a circulatiei si electrificare (lotul 2 si 3).
Initial, la semnarea contractului (in 2007) valoarea proiectului a fost de 212 milioane de euro, insa in prezent, valoarea proiectului se ridica la 311 milioane de euro.
Pana in 2010 (termenul initiat de finalizare a proiectului) lucrarile au fost executate in proportie de 15%, restul de 85% din lucrari fiind finalizate in 2011.
Sectiunea de cale ferata Campina-Predeal face parte din Coridorul IV pan-european si este finantat prin programul ISPA al Uniunii Europene.
Ca sa fim intelesi, lucrarile au inceput in 2008. Asa ca abordarea aia cu 15% in trei ani (2008, 2009, 2010) si 85% in ultimul an mi se pare relativ interesanta, ca sa nu ma exprim altfel privitor la autorul articolului...
- vancouver
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
vancouver
Au aparut pe infofer.ro noile trenuri de dupa 11.12.2011 (noul mers al trenurilor).
Pe relatia Bucuresti-Brasov avem asa:
Pozitiv:
- exista tren IC sau IR aproape din ora in ora, in total 16 trenuri pe zi - de fapt 15, ca la ora 15:35 sunt 2 trenuri, deci la un moment dat nu poate circula decât unul.
- cel mai rapid tren (IC 531 Avram Iancu) va face 2:29, fata de cel mai bun timp acum 2:50 al R346 Dacia, respectiv fata de 3:03 cât face Avram Iancu acum (ICN 346, probabil noul "Dacia" face si el acum 2:32).
- acelasi Avram Iancu va face 39 minute pe Buc. Nord - Ploiesti fata de 40 minute acum.
Negativ:
studiind un pic vitezele medii de parcurs pe IC531 avem niste rezultate dezamagitoare:
- Ploiesti - Sinaia fara alte opriri, 77,5 km/h
- Sinaia - Preseal fara alte opriri, 57 km/h - in cazul Sinaia - Predeal am aprofundat un pic studiul si dând afara din ecuatie timpii intrare/iesire din gari, când desigur merge mai incet, iese o viteza medie pe linie curenta de doar 64-65 km/h. Adica de ex. restrictie de 50km/h pe 40-45% din traseu si 80-90 km/h pe restul.
Departe de mine sa spun ca reabilitarea a fost facuta de pomana - cine spune asta nu prea stie ce spune. Pentru ca in lipsa reabilitarii nici un tren de calatori nu facea azi sub 3:30 ore intre Bucuresti si Brasov si de asemenea traficul de marfa era restrictionat si ingreunat. Adica situatia de pe Predeal-Brasov era ceva normal pe tot traseul Bucuresti-Brasov.
Dar e pacat ca nu se urmareste cu seriozitate si consecventa obtinerea unor rezultate pozitive si a unor timpi minimi. Nu e permis sa nu avem macar medie de 90-95km/h intre Ploiesti si Sinaia si de 78-80 km/h intre Sinaia si Predeal. Sper ca situatia actuala e provizorie si dictata de timpii de "acomodare" a caii de rulare.
Au aparut pe infofer.ro noile trenuri de dupa 11.12.2011 (noul mers al trenurilor).
Pe relatia Bucuresti-Brasov avem asa:
2011.12.20 - toate trenurile Bnord-BV.jpg (181.71 KB; downloaded 8791 times)
2011.12.20 - IC531.jpg (70.27 KB; downloaded 8804 times)
Pozitiv:
- exista tren IC sau IR aproape din ora in ora, in total 16 trenuri pe zi - de fapt 15, ca la ora 15:35 sunt 2 trenuri, deci la un moment dat nu poate circula decât unul.
- cel mai rapid tren (IC 531 Avram Iancu) va face 2:29, fata de cel mai bun timp acum 2:50 al R346 Dacia, respectiv fata de 3:03 cât face Avram Iancu acum (ICN 346, probabil noul "Dacia" face si el acum 2:32).
- acelasi Avram Iancu va face 39 minute pe Buc. Nord - Ploiesti fata de 40 minute acum.
Negativ:
studiind un pic vitezele medii de parcurs pe IC531 avem niste rezultate dezamagitoare:
- Ploiesti - Sinaia fara alte opriri, 77,5 km/h
- Sinaia - Preseal fara alte opriri, 57 km/h - in cazul Sinaia - Predeal am aprofundat un pic studiul si dând afara din ecuatie timpii intrare/iesire din gari, când desigur merge mai incet, iese o viteza medie pe linie curenta de doar 64-65 km/h. Adica de ex. restrictie de 50km/h pe 40-45% din traseu si 80-90 km/h pe restul.
Departe de mine sa spun ca reabilitarea a fost facuta de pomana - cine spune asta nu prea stie ce spune. Pentru ca in lipsa reabilitarii nici un tren de calatori nu facea azi sub 3:30 ore intre Bucuresti si Brasov si de asemenea traficul de marfa era restrictionat si ingreunat. Adica situatia de pe Predeal-Brasov era ceva normal pe tot traseul Bucuresti-Brasov.
Dar e pacat ca nu se urmareste cu seriozitate si consecventa obtinerea unor rezultate pozitive si a unor timpi minimi. Nu e permis sa nu avem macar medie de 90-95km/h intre Ploiesti si Sinaia si de 78-80 km/h intre Sinaia si Predeal. Sper ca situatia actuala e provizorie si dictata de timpii de "acomodare" a caii de rulare.
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Dr2005
Nu permite calea mai mult... e drept, până la Câmpina se putea merge măcar cu 120 km/h. Dar mai departe... la 95 km/h în Valea Largă îţi zboară în gârlă şi TGV-ul (cu a lui cutie înclinabilă, care îi permite circulaţia cu viteze mai mari în curbe), d'apoi ditai EA-ul. Iar unde nu ai curbe ai declivităţi (pante şi rampe mari), pe care iar nu poţi merge prea repede. Estimarea mea e o viteză maximă de vreo 70 - 80 km/h la urcare şi 50 - 60 km/h la coborâre (că altfel de la Predeal te mai opreşti la Sighişoara), exceptând vitezele mai mici impuse de curbe. Deci, ce s-a făcut pe acolo, chiar dacă unele curbe au fost retrasate, nu va îmbunătăţi cu mult viteza maximă de circulaţie. Practic, e doar o reconstruire a liniei pe aproximativ acelaşi amplasament.
vancouver wrote:
Nu e permis sa nu avem macar medie de 90-95km/h intre Ploiesti si Sinaia si de 78-80 km/h intre Sinaia si Predeal. Sper ca situatia actuala e provizorie si dictata de timpii de "acomodare" a caii de rulare.
Nu permite calea mai mult... e drept, până la Câmpina se putea merge măcar cu 120 km/h. Dar mai departe... la 95 km/h în Valea Largă îţi zboară în gârlă şi TGV-ul (cu a lui cutie înclinabilă, care îi permite circulaţia cu viteze mai mari în curbe), d'apoi ditai EA-ul. Iar unde nu ai curbe ai declivităţi (pante şi rampe mari), pe care iar nu poţi merge prea repede. Estimarea mea e o viteză maximă de vreo 70 - 80 km/h la urcare şi 50 - 60 km/h la coborâre (că altfel de la Predeal te mai opreşti la Sighişoara), exceptând vitezele mai mici impuse de curbe. Deci, ce s-a făcut pe acolo, chiar dacă unele curbe au fost retrasate, nu va îmbunătăţi cu mult viteza maximă de circulaţie. Practic, e doar o reconstruire a liniei pe aproximativ acelaşi amplasament.
- vancouver
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
vancouver
Nici o clipa nu am spus ca la Valea Larga trebuie sa mergi cu 95km/h.
Viteza medie 95 nu e acelasi lucru cu viteza maxima.
Asadar:
Ploiesti-Campina 120
Campina-Comarnic 100
Comarnic-Sinaia 80, cu restrictii locale la 60 sau 70 in zonele cu curbe pronuntate.
Rezulta o medie de 95km/h pe Ploiesti-Sinaia. Nimic nerealizabil.
Dr2005 wrote:vancouver wrote:
Nu e permis sa nu avem macar medie de 90-95km/h intre Ploiesti si Sinaia si de 78-80 km/h intre Sinaia si Predeal. Sper ca situatia actuala e provizorie si dictata de timpii de "acomodare" a caii de rulare.
Nu permite calea mai mult... e drept, până la Câmpina se putea merge măcar cu 120 km/h. Dar mai departe... la 95 km/h în Valea Largă îţi zboară în gârlă şi TGV-ul (cu a lui cutie înclinabilă, care îi permite circulaţia cu viteze mai mari în curbe), d'apoi ditai EA-ul. Iar unde nu ai curbe ai declivităţi (pante şi rampe mari), pe care iar nu poţi merge prea repede. Estimarea mea e o viteză maximă de vreo 70 - 80 km/h la urcare şi 50 - 60 km/h la coborâre (că altfel de la Predeal te mai opreşti la Sighişoara), exceptând vitezele mai mici impuse de curbe. Deci, ce s-a făcut pe acolo, chiar dacă unele curbe au fost retrasate, nu va îmbunătăţi cu mult viteza maximă de circulaţie. Practic, e doar o reconstruire a liniei pe aproximativ acelaşi amplasament.
Nici o clipa nu am spus ca la Valea Larga trebuie sa mergi cu 95km/h.
Viteza medie 95 nu e acelasi lucru cu viteza maxima.
Asadar:
Ploiesti-Campina 120
Campina-Comarnic 100
Comarnic-Sinaia 80, cu restrictii locale la 60 sau 70 in zonele cu curbe pronuntate.
Rezulta o medie de 95km/h pe Ploiesti-Sinaia. Nimic nerealizabil.
📖 Pagination options