Infrastructura feroviară din RomâniaComplexul Feroviar București

 

Topic: Poduri de cale ferată

33 posts, 21274 views
 
Go to page:  1 2 3
 
 

📖 Pagination options
Poduri de cale ferată Mihai Calin

In drum spre litoral, imediat dupa Podul Miorita, trecem si peste acest pod care trece pe deasupra parcului Herastrau.

 


Re: Poduri de cale ferata shoppy

E  mii si mii de :evil: o simpla pasarela de beton, cu o deschidere de 6 benzi si 2 trotuare, gresit, betonul era doar o fresca, comunista ce a fost demolata dupa revolutie, podul era alcatuit din doua structuri metalice independente, cate una pentru fiecare fir, fiecare compusa din doua seturi de cate doua grinzi I, intreaga structura fiind destul de impunatoare, mai ales ca se zice ca avea o varsta de vreo 80 de ani. Si nu este Pod, este Pasaj.

Podul pozat de catre RMC este denumit adesea Podul Herastrau si traverseaza salba de lacuri Herastrau - Colentina intr-un loc ingust. A fost si el construit odata cu primul, podul pe care l-a inlocuit era o structura mixta cu 3 deschideri, una centrala din structura metalica si 2 arce laterale din piatra/beton/zidarie.

 


Re: Poduri de cale ferata Gabi23

Are cineva poze cu cele de dinainte? Ca nu imi mai amintesc exact cum aratau. Cel de peste DN1 parca mi-l amintesc asa vag, dar celalalt nu stiu. Pe vremea cand ma rugau colegii din generala sa merg sa "vad" trenuri pe acolo, nu eram asa pasionat ca acum. Acum pot spune ca merg foarte des mai ales vara pe portiunea Pod Herastrau - Pod Miorita - Pod Poligrafiei - Pod Bucurestii Noi - Cartier Giulesti.
Am inteles de curand ca vechiul pod de a fost amplasat peste DN1, este monument istoric, oare am inteles eu bine? Si se afla undeva in zona Voluntari depozitat, ca incercau niste indivizi sa il fure cu tirurile...

 


Re: Poduri de cale ferata shoppy

Vechiul Pasaj Miorita




Vechiul Pod Herastrau



(pozele imi apartin)

 


Re: Poduri de cale ferata nokia2110

Dar vechiul pod peste Lacul Herăstrău avea probleme de l-au dat jos?
Pasajul Mioriţia (cel de peste Şos. Bucureşti-Ploieşti) a fost construit în perioada interbelică! Iar frescele alea (pe care "deştepţii" de muncitori le-au spart) erau tot din perioada interbelică! Pe partea inferioară şi pe laturile exterioare podul era în întregime acoperit cu beton! Bine că au făcut oribilitatea aia în locul unei lucrări de artă!  :evil:

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Poduri de cale ferata Dr2005

Podurile noi au permis balastarea liniei, deci viteze mai mari şi vibraţii mai reduse.

De acord, frescele erau monumente istorice, dar podul în sine nu avea nimic istoric în el.

Nokia2010 wrote:
Bine că au făcut oribilitatea aia în locul unei lucrări de artă!

În categoria ,,lucrări de artă" intră orice pod, viaduct sau tunel.

 


Re: Poduri de cale ferata andrei11

Dr2005 wrote:
În categoria ,,lucrări de artă" intră orice pod, viaduct sau tunel.

Asa se spune, dar e fortata expresia, e mai mult o figura de stil.
Chiar sa stam extaziati in fata fiecarui tunel, pod, podet, pasarela, pasareluta, mi se pare cam exagerat.

 


Re: Poduri de cale ferata Dominatrix

Nu e nici o figura de stil, aceasta este denumirea tehnica: "lucrare de arta".

 


Re: Poduri de cale ferata andrei11

Pardon, ma corectez eu, se creeaza voit o confuzie intre "lucrare de arta" si "opera de arta". Iti induce idea, asa in subconstient, ca orice pod, podet, tunel, bla bla bla este o opera de arta. Ceea ce evident este fals.

 


Re: Poduri de cale ferata Axel

Pasarela Balotesti  :)
Podul Balotesti peste D.N.1 .JPG (87.77 KB; downloaded 10441 times)

 


Re: Poduri de cale ferata shoppy

De unde idea asta cu pasarele? Pasarela, de orice fel ar fi ea, este doar pentru pietoni, ala din poza e un pasaj.

 


Re: Poduri de cale ferata shoppy

Noua Pasarela Bucuresti Triaj, inaugurata de Chiliman in cadrul campaniei, se mai vad macheta podului Saligni din curtea triajului si tabara de oameni care m-au rugat frumos sa ii pozez si pe ei.
DSC09099.JPG (362.42 KB; downloaded 10230 times)
DSC09100.JPG (540.36 KB; downloaded 10232 times)
DSC09101.JPG (309.75 KB; downloaded 10233 times)
DSC09102.JPG (414 KB; downloaded 10236 times)
DSC09103.JPG (392.49 KB; downloaded 10229 times)
DSC09108.JPG (527.82 KB; downloaded 10229 times)
DSC09111.JPG (357.65 KB; downloaded 10234 times)
DSC09114.JPG (221.34 KB; downloaded 10230 times)
DSC09116.JPG (374.87 KB; downloaded 10230 times)

 


Re: Poduri de cale ferata andrei11

S-a dat în folosință podul CFR de la Mogoșoaia peste DN1A  ?????
Trenurile spre Urziceni pornesc din Gara de Nord cu Indicativul << M >> la semnalul de ieșire și se încadrează pe linia directă spre  Mogoșoaia ( cea care este între Kitila și Constanța ).

 


Re: Poduri de cale ferata Gabi23

Se circula tot prin Chitila - Ramif. Buciumeni - Mogosoaia.

 


 
Go to page:  1 2 3
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Complexul Feroviar București  • 
Choose destination

Since our 2277 forum members have written 420528 posts in 5240 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use