Zona metropolitană BucureștiPrezentarea rețelei de tramvai din București

 

Topic: Discuții generale despre rețeaua de tramvaie a STB

765 posts, 264229 views
 
Go to page:  1  ... 2 3 4 5 6 7 8  ... 55
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii despre reteaua de tramvaie a RATB Gabi23

B 14 XOD impreuna cu o echipa de munctitori repara linia deteriorata in mai multe zone gen Piata Hurmuzachi, Barajul Dunarii etc.

Reparatii - 18.05.2011 (0).JPG (629.6 KB; downloaded 8934 times)

Reparatii - 18.05.2011 (1).JPG (579.57 KB; downloaded 8925 times)

Reparatii - 18.05.2011 (2).JPG (685.91 KB; downloaded 8923 times)

 


Re: Discutii despre reteaua de tramvaie a RATB ByOnu

Mie unu mi se pare ciudat sa ai doua linii de tramvai (14+55) care nu numai sa duca la acelasi terminal, dar sa si plece din acelasi loc.

Si numerele mi se par prost alese, preabine, 14 e traditional (cel putin pentru mine), dar 55 din cate imi amintesc este un nr de 'moment' ales in 2007 pentru modernizarea liniei 21 -- ar trebui sa-l renumeroteze ca 13.

Si, una din cele 4 linii de la Sf Vineri (14-55 si 40-56) trebuie sa intoarca neaparat la Sf Gheorge  si  desigur 5 sau 16 sa intoarca la Sf Vineri.

Totusi, cum vi s-ar parea o unire (comasare) a unor trasee, gen:
5/14 sau 5/55 (de dragul vechilor timpuri)
5/40 sau 5/56
16/14 sau 15/55
16/40 sau 16/56
Putem sa vb putin pe aceasta tema? ;)

 


Re: Discutii despre reteaua de tramvaie a RATB Dominatrix

ByOnu wrote:
Totusi, cum vi s-ar parea o unire (comasare) a unor trasee, gen:
5/14 sau 5/55 (de dragul vechilor timpuri)
5/40 sau 5/56
16/14 sau 15/55
16/40 sau 16/56
Putem sa vb putin pe aceasta tema? ;)
Imposibil, datorita configuratiei retelei. Si oricum traseele rezultate in forma de "U" nu cred ca ar atrage un numar semnificativ de noi calatori din simplul motiv ca nimeni nu merge din Baneasa in Pantelimon sau din Baneasa in Titan, sau din Pipera in Pantelimon cu tramvaiul via zona centrala. Ce trebuie facut este refacerea legaturii normale E-V via Piata Unirii, care probabil se va face cand va zbura porcul, pe care il tot vad impachetand apa minerala cu 2 caramizi in bradul din fata casei.
Iar comasarile 5-55, respectiv 16-40 nu sunt deloc "din vechile timpuri" ci au aparut ca o solutie de compromis in anul 1997, cand locuitorii de pe strada Paleologu au castigat in justitie desfiintarea tramvaielor de pe strada respectiva.

 


Re: Discutii despre reteaua de tramvaie a RATB ByOnu

Dominatrix wrote:
...locuitorii de pe strada Paleologu au castigat in justitie desfiintarea tramvaielor de pe strada respectiva...


:shock: :o
Doamne... sunt 'speechless'.
AAAAA, ..deci de aceea nu se mai foloseste acea strada, mie unu mi se pare o legatura destul de buna, fara a mai ocolii atat. Nu se mai poate face nimic?
Pai daca ar merge asa n-am mai avea tramvai de loc in Bucuresti. Ca fiecare vine si spune xyz. Nu mi se pare normal ca pt o mana de oameni sa aiba de suferit un oras intreg.

 


Re: Discutii despre reteaua de tramvaie a RATB Dominatrix

ByOnu wrote:
Doamne... sunt 'speakless'.
speechless  ;)
ByOnu wrote:
Nu mi se pare normal ca pt o mana de oameni sa aiba de suferit un oras intreg.
Hai sa intelegem mai bine ce se intampla in jurul nostru: Pentru cei care locuiesc in cladirile din vecinatatea liniei de tramvai construita dupa modelul "Otelu Rosu" al anilor '80 (asa cum e tronsonul de care vorbim aici - construit in graba in anul 1987, ca urmare a dezafectarii strazii Sf. Vineri), tramvaiul inseamna cu adevarat un cosmar, pentru ca asta e realitatea - zgomotul si vibratiile sunt infioratoare. E greu sa convingi oamenii aia ca tramvai poate insemna si altceva decat vad si simt ei de ani de zile.

 


Re: Discutii despre reteaua de tramvaie a RATB ByOnu

Dominatrix wrote:
ByOnu wrote:
Doamne... sunt 'speakless'.
speechless

Stiam eu ca am gresit ceva.. :lol:  :oops:

Oricum, daca s-ar moderniza linia n-ar mai fi o problema.  Daca e sa o luam asa sunt cladiri mai vechi cu ~50 de ani decat cele mentionate de tine cu tramvai prin fatza care n-au probleme, eu stau intr-una si te asigur ca n-avem probleme -- totusi linia-i noua ce-i drept -- asta este rezolvarea si in acest caz!! :roll:

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Discutii despre reteaua de tramvaie a RATB Dr2005

Problema e că linia aia duce nicăieri... în loc să fie o variantă de ,,şuntare" a zonei aglomerate, linia aia are macaze numai spre Sfânta Vineri...
În plus, e cu sens unic, iar locuitorii folosesc un fir al liniei ca parcare.

 


Re: Discutii despre reteaua de tramvaie a RATB Gabi23

Gata scapam si de resturile de dale si sina din carosabilul de pe Calea Grivitei (intre Bd. Gh. Duca si Bd. N. Titulescu).

DSCF9596.JPG (681.23 KB; downloaded 8940 times)

DSCF9600.JPG (699.35 KB; downloaded 8939 times)

DSCF9601.JPG (672.44 KB; downloaded 8938 times)

DSCF9602.JPG (675.5 KB; downloaded 8946 times)

 


Re: Discutii despre reteaua de tramvaie a RATB fider

Problema este ca linia dispare si asa capatam un bulevard imens, extrem de lat, care insa devine extrem de usor blocat cand se fac manevre de viraj la stanga. Daca se urmarea intr-adevar eficientizarea circulatiei s-ar fi amenajat spatiu verde in locul liniilor scoase. Asa era mai curat si circulatia se ordona mai bine. In varianta actuala mai facem o monstrozitate precum Magheru - Balcescu fara ca insa macar afluxul de vehicule sa necesite o asemenea solutie dar sa dea probabil bine pe hartie.

 


Re: Discutii despre reteaua de tramvaie a RATB Costin

Eu sunt curios ce se va intampla cu linia din intersectia de la Gara, precum si cu cea de dupa instersectie (spre Buzesti). Desi am o banuiala ca lucrarile pe'acolo sunt 'din alt film'...

 


Re: Discutii despre reteaua de tramvaie a RATB andrei11

Capacitatea de absorbtie a fluxului de masini in directia Basarab - Gara ( pentru ca aici e problema ) este data de capacitatea de prelucrare a intersectiei cu Duca. Si cum Duca se bloca destul de des... Se spera ca odata cu deschiderea pasajului Basarab o parte din masinile care veneau pe inelara nu o sa mai treaca si pe la gara, vom vedea ce va fi in viitor.
Referitor la linia de tramvai de la gara este clar : a fost montat deja macaz Buzesti - Cuza, asadar trebuie sa fie montat si macaz Grivitei - Buzesti ca sa se inchida bucla. Probabil ca pe Uranus - 13 Septembrie se intentioneaza o singura linie de tramvai ( Chitila ? ) restul de doua ( Laminorului / Damaroaia ) vor intoarce la gara.

 


Re: Discutii despre reteaua de tramvaie a RATB Dominatrix

andrei11 wrote:
Probabil ca pe Uranus - 13 Septembrie se intentioneaza o singura linie de tramvai ( Chitila ? ) restul de doua ( Laminorului / Damaroaia ) vor intoarce la gara.
Din ce vad pe Uranus - 13 Septembrie se intentioneaza 0 (zero) linii de tramvai, atat timp cat deja-faimosul tunel din spatele Casei Poporului va fi proiectat doar pentru circulatia rutiera.

 


Re: Discutii despre reteaua de tramvaie a RATB 3mil

cos wrote:
Eu sunt curios ce se va intampla cu linia din intersectia de la Gara, precum si cu cea de dupa instersectie (spre Buzesti). Desi am o banuiala ca lucrarile pe'acolo sunt 'din alt film'...

Ar putea ca linia care o scot acum de pe Grivita aproape de Titulescu, portiunea de era mai noua sa o puna in locul celei dintre Gara si Buzesti.
In alta ordine de idei, noaptea se mai inlocuiesc 2-3 dale pe Sos. Pantelimon sa mai resiste 1-2 ani pana se apuca de modernizare...

 


Re: Discutii despre reteaua de tramvaie a RATB andrei11

Nu, liniile noi nu mai sunt facute cu dale, s-a adoptat o alta tehnologie.

 


Go to page:  1  ... 2 3 4 5 6 7 8  ... 55
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Prezentarea rețelei de tramvai din București  • 
Choose destination

Since our 2266 forum members have written 419428 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use