Zona metropolitană BucureștiTraseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Discuții despre transportul local din București (partea I)

6215 posts, 1326900 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 44 45 46 47 48 49 50  ... 444
 
 

📖 Pagination options
  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Stiri, noutati, perspective Dr2005

Aron wrote:
În vederea executării lucrărilor de remediere a unei avarii la reţeaua publică de canalizare de pe Str. Iancu Cavaler de Flondor, sâmbătă, 25.06.2011, liniile de troleibuze din zonă vor fi modificate, astfel:

Linia 79 va funcţiona pe traseul de bază între terminalul Bd. Basarabia şi Şcoala Iancului,  apoi pe un traseu modificat, pe Bd. Pache Protopopescu, Bd. Carol I, Piaţa Universităţii, Bd. Regina Elisabeta, Calea Plevnei, Str. Mircea Vulcănescu, Str. Baldovin Pârcălabu, până la Gara de Nord.

Linia 86 se suspendă.

Pentru asigurarea capacităţii de transport între Foişorul de Foc, Piaţa Romană şi Gara de Nord, RATB va înfiinţa linia navetă de autobuze 679, pe următorul traseu: Foişorul de Foc, Str. Traian, Bd. Dacia, Bd. Lascăr Catargiu, Str. Gh. Manu, Str. Occidentului, Str. Polizu, Calea Griviţei, Gara de Nord, cu întoarcere pe Bd. Gh. Duca, Bd. Alex. I. Cuza, Str. Dr. Varnali, Str. Polizu, Str. Occidentului, Str. Gh. Manu, Bd. Lascăr Catargiu, Piaţa Romană, Bd. Dacia, Foişorul de Foc.

Abonamentele eliberate pe liniile 79 şi 86 vor fi valabile şi pe linia naveta 679.


Deci sâmbătă fără transport în Pajura :!: Că 65 circulă la 28 de minute dimineaţa şi seara şi 64 (!) la prânz.

 


Re: Stiri, noutati, perspective Victor92

Dr2005 wrote:
Deci sâmbătă fără transport în Pajura :!: Că 65 circulă la 28 de minute dimineaţa şi seara şi 64 (!) la prânz.


Poate il vor suplimenta cu turele de pe 86 ale celor de la Bucurestii Noi din weekend-cate or fi-2,3 ( desi slabe sanse ).

 


  • Tom
  • Posted:
  •  

Re: Stiri, noutati, perspective Tom

Pentru ca face parte dintr'o stire, nu e off-topic:
Institutul Cultural Român aşteaptă toţi consumatorii de cultură...
Dupa ce broscarii enei mizerabili, suflatorii de aer de France si aceiasi francofanfaroni de papanova nu ne numesc clienti ci "consumatori", iata ca pana si cultura a devenit bun de consum. Astept cu nerabdare ca popii sa anunte pe postul lor de radio si televiziune ca invita toti "consumatorii de religie" la slujba.

Legat de transportul din Pajura, de ce nu se repune in functiune linia de pe Grivitei-Calea Victoriei si linia 87?

 


Re: Stiri, noutati, perspective Dominatrix

Linia aceea a fost in scurta ei existenta un mare fâs, din simplul motiv ca nu ducea nicaieri, iar troleibuzele, cel putin cele de pe 87, care ajungea acolo la acel moment, margeau goale. Nici nu am inteles de ce s-a bagat troleibuz pe acolo; singura explicatie ar fi pastrarea transportului electric "ecologic" in zona ca urmare a desfiintarii tramvaielor de la Berthelot.

Legat strict de prezent, nici nu s-ar putea pune in functiune acum, fiindca e demontata in zona Matache din cauza demolarilor de pe mareata artera Buzesti - Berzei - Uranus - Neptun - Pluto. Poate pe viitor ar fi o idee sa se refaca reteaua de acolo si sa se prelungeasca de la Calea Victoriei mai departe pe bulevard pana la Romana, unde sa faca jonctiunea cu reteaua existenta. Astfel , 86 ar putea circula pe un traseu mai direct, fara ocolul pe Polizu - Occidentulului - Gheorghe Manu. Dar sansele de a se intampla asa ceva sunt probabil zero avand in vedere dispretul pentru transportul public, in special cel electric, din ziua de azi.

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Dr2005

Cum se coboară din 34 la Ghencea... ar trebui împuşcaţi în cap cei care au făcut programele astea de circulaţie tâmpite. Se pune în pericol viaţa călătorilor... la ora aceea mai erau alte 9 (NOUĂ) tramvaie de pe 34 în terminal!
IMG_9414.jpg (650.56 KB; downloaded 3240 times)


Azi a fost mai lejer, erau numai 8 tramvaie la cap de linie, că e week-end.

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB rosetti61

Terminalul a fost gandit doar pentru 41 si inca o linie cu frecventa redusa dinspre 13 Septembrie - adica din start pentru 41 si 47+alte linii vremelnice. cine se gandea ca acoio va intoarce o alta linie grea. Bucla exterioara sa fie folosita pentru 47, care sa faca statie pentru coborare/urcare doar la peronul 3 si sa plece dupa stampilare, poate sa stea in voie la CET Vest, asa peronul de coborare pentru 47 si 34 cat si peronul 3 va fi folosit mai eficient de 34; se poate folosi unul din peroanele de coborare ale lui 41 in comun cu 34, mixt (34 urcare si 41 coborare). Cand il vor duce le 45 la CET Vest, poate scapa de 47 sau ii face ceva sa nu mai ajunga in Ghencea. chiar si fara 47 tot or sa astepte sa intre in terminal - "sindromul Zetarilor" cu cozile de tramvaie ce foloseau bucla lui 4. Cat a circulat 11 la Ghencea nu a prea a fost incomodat de 47.

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Dr2005

rosetti61 wrote:
Bucla exterioara sa fie folosita pentru 47, care sa faca statie pentru coborare/urcare doar la peronul 3 si sa plece dupa stampilare

Nu se vrea. Asta chiar în condiţiile în care, cel puţin în week-end, sunt momente când sunt doar 2 - 3 41-uri la capăt, care oricum degajează linia mai repede decât 5-8 34-uri.

Cat a circulat 11 la Ghencea nu a prea a fost incomodat de 47.

Pentru că 11 nu avea staţionări de 30 de minute la cap de linie datorate avansului...
Rămân la părerea că 11 nu avea ce căuta în Giuleşti... trebuia lăsat la Ghencea. Aşa... ne-a nenorocit şi pe noi în Ghencea, i-a nenorocit şi pe ăia din Giuleşti, mai ales după ce s-au redus din turele de pe 11 ca să aibă loc 34 la Răzoare.

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB fider

rosetti61 wrote:
Terminalul a fost gandit doar pentru 41 si inca o linie cu frecventa redusa dinspre 13 Septembrie - adica din start pentru 41 si 47+alte linii vremelnice. cine se gandea ca acoio va intoarce o alta linie grea. Bucla exterioara sa fie folosita pentru 47, care sa faca statie pentru coborare/urcare doar la peronul 3 si sa plece dupa stampilare, poate sa stea in voie la CET Vest, asa peronul de coborare pentru 47 si 34 cat si peronul 3 va fi folosit mai eficient de 34; se poate folosi unul din peroanele de coborare ale lui 41 in comun cu 34, mixt (34 urcare si 41 coborare). Cand il vor duce le 45 la CET Vest, poate scapa de 47 sau ii face ceva sa nu mai ajunga in Ghencea. chiar si fara 47 tot or sa astepte sa intre in terminal - "sindromul Zetarilor" cu cozile de tramvaie ce foloseau bucla lui 4. Cat a circulat 11 la Ghencea nu a prea a fost incomodat de 47.


Cu scuzele de rigoare, dar asta a fost gandirea imbecila a RATB si PMB cand au aprobat aberatia in sine. Sa o luam metodic:
1. faci linie de tramvai cu cale proprie pe Ghencea si Calea 13 Septembrie, portiune uzitata si inainte destul de mult
2. proiectezi varianta cale proprie pe Panduri - Viilor sau sos. Progresu
3. ai cel putin in plan o varianta cu linia 8 sau ceva similar pentru o legatura fie spre Militari fie spre Ferentari - Giurgiului mutat in Ghencea
Rezultat: RATB este uluita ca nu incape altceva decat gluma de 47 in terminal

Pe de alta parte, mai ales ca exista 34, 47 este pur si simplu inutil dar probabil nu vor sa il desfiinteze in virtutea inertiei desi nimeni nu cred ca isi mai aminteste de linia 48 deci mare pierdere nu ar fi.

In prezent 34 nu este si nici nu va fi prea curand linie grea. Dubland o buna parte din traseu metroul, mergand ca melcul si venind relativ prost pentru cat de lung este traseul deservit, nu va reusi sa capete un public prea numeros. In prezent ce ar trebui sa se faca este stabilirea duratei semicursei Dudesti - Ghencea la o ora cu cresterea inerenta a vitezei de circulatie. Este insa culmea idioteniei ca s-au taiat 20 de minute din semicursa cand asta a insemnat doar ca mergand ca melcul nu mai stai un sfert de ora la capat nu ca se circula la viteza normala. In mod logic si practic terminalul Ghencea poate asigura un interval de succedare sustinut de 6-7 minute pentru traseul catre Ghencea - 13 Septembrie

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Gabi23

Pentru prevenirea aglomeratiei vagoanelor linie 34, incepand de azi am auzit, pe surse, ca s-au luat urmatoarele "masuri":
1) daca un vagon ajuns la "Calea Vitan" are o depasire de pana la 14 minute, vagonul respectiv intra in Depoul Dudesti.
2) daca un vagon ajuns la "Calea Vitan" are o depasire mai mare de 14 minute, vagonul respectiv efectueaza dreapta la intersectia Calea Dudesti - Sos. Mihai Bravu, executand din nou "ocolul" prin Sos. Mihai Bravu - Calea Vitan - Calea Dudesti.
Sa vedem daca de la 1 iulie se modifica graficele, ca situatia in acest moment e jalnica pe traseu :evil:. Eu azi am prins dimineata pe la ora 10 "doar" 4 vagoane la capat: 4005, 4015, 4027, 4032 si un 47 ratacit (3310).

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Victor92

Azi la ora 14:20 4015 de la Dudesti era la 14:20 la Razoare, iar la 14:41 trebuia sa ajunga la Ghencea.Mergea numai cu 20 de km/h :shock:  ( deh.cu tatra distanta se parcurgea in 5 minute). Totodata, avea plecarea la 14:47 de la Ghencea, iar la ora 15 l-am vazut la intersectia 13 Septembrie cu Drumul Sarii. Sper sa modifice aceste grafice...

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Dr2005

Lasă... acum s-a trecut la devansarea vehiculelor între ele, pentru că NU există loc la terminalul Ghencea... #4015 e grăbit rău (deşi abia s-a târât până la Ghencea). La 16:35 deja pleca iar de la Ghencea  :lol:
IMG_9422.jpg (623.52 KB; downloaded 3622 times)


Vatmanul lui #4005 către cel din faţă: ,,Bă, uite şi tu la ăsta, pleacă înaintea noastră!"

A... cred că azi am bătut recordul (negativ): 28 de minute de la Apaca la Ghencea, cu stat de 2 ori la semafor la Răzoare şi mers cu 20 km/h (şi tot a ajuns vagonul din faţă, astfel că pe Ghencea a rămas cu 2 călători). Vagonul din faţă este #4015 (care ajunge şi mai în faţă), vagonul cu care am mers este #4049.

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB George

Pe la Razoare sunt goale-pusca 34-urile astea, asta seara am vazut unul in care nu era niciun calator (spre Ghencea).
Daca nu le pica fisa ca traseul ales e total inutil, sunt niste HANDICAPATI.

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB 3mil

Gabi23 wrote:
2) daca un vagon ajuns la "Calea Vitan" are o depasire mai mare de 14 minute, vagonul respectiv efectueaza dreapta la intersectia Calea Dudesti - Sos. Mihai Bravu, executand din nou "ocolul" prin Sos. Mihai Bravu - Calea Vitan - Calea Dudesti.

Si afisajul ce va indica? Ca daca ramane in continuare pe 34 calatorii ce il iau de pe Cal. Vitan sau Dudesti vor avea surpriza ca vagonul in loc sa vireze stanga spre Baba Novac, va face dreapta...

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Gabi23

Asta m-am intrebat si eu, o sa iasa probabil cu "umplere de frigidere"  :twisted:.

 


Go to page:  1  ... 44 45 46 47 48 49 50  ... 444
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2278 forum members have written 420646 posts in 5242 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use