Topic: Plasser & Theurer RM 80-U
8 posts, 5578 views- AlexCta
-
Posted:
-
Plasser & Theurer RM 80-U
AlexCta
Plasser & Theurer RM 80-U
Este un utilaj de curatat balasatul.Acesta poate circula cu o viteza maxima de 60 km/h.
Plasser & Theurer RM 80-U
Este un utilaj de curatat balasatul.Acesta poate circula cu o viteza maxima de 60 km/h.
DSCF0655.jpg (180.16 KB; downloaded 5266 times)
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Plasser & Theurer RM 80-U
Dr2005
Interesant... pe site-ul producătorului l-am găsit cu câte o osie ,,liberă" în plus la fiecare extremitate şi viteza maximă 80 km/h:
http://www.plasser.com.au/en/p_ballast_ ... g/rm80.htm
Pentru conformitate, îl găsiţi şi în pagina ,,oficială" în limba germană.
Interesant... pe site-ul producătorului l-am găsit cu câte o osie ,,liberă" în plus la fiecare extremitate şi viteza maximă 80 km/h:
http://www.plasser.com.au/en/p_ballast_ ... g/rm80.htm
Pentru conformitate, îl găsiţi şi în pagina ,,oficială" în limba germană.
- fider
-
Posted:
-
Re: Plasser & Theurer RM 80-U
fider
Poate e ca la vagoanele de calatori etajate din seria 26-16. Desi in teorie aceste vagoane ar putea circula cu mai mult de 120km/h, la halul in care este calea ferata si intretinerea materialului rulant in Romania au preferat sa nu riste si au lasat aceasta valoare a vitezei maxime. Legat de aparatul de rulare in cazul acestui utilaj feroviar, nu ma pronunt si nu consider ca am destule cunostinte in domeniu.
Poate e ca la vagoanele de calatori etajate din seria 26-16. Desi in teorie aceste vagoane ar putea circula cu mai mult de 120km/h, la halul in care este calea ferata si intretinerea materialului rulant in Romania au preferat sa nu riste si au lasat aceasta valoare a vitezei maxime. Legat de aparatul de rulare in cazul acestui utilaj feroviar, nu ma pronunt si nu consider ca am destule cunostinte in domeniu.
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Plasser & Theurer RM 80-U
Dr2005
La boghiul Goerlitz VI, la viteze de peste 120 km/h, frâna nu mai este eficientă. De aceea nu s-a putut ridica viteza. Probabil are legătură cu instalaţia de frână - distribuitor, rezervor şi timonerie... etajatele au câte un set de echipamente pentru fiecare boghiu, amplasarea lor sub podea nefiind posibilă.
fider wrote:
Desi in teorie aceste vagoane ar putea circula cu mai mult de 120km/h, la halul in care este calea ferata si intretinerea materialului rulant in Romania au preferat sa nu riste si au lasat aceasta valoare a vitezei maxime.
La boghiul Goerlitz VI, la viteze de peste 120 km/h, frâna nu mai este eficientă. De aceea nu s-a putut ridica viteza. Probabil are legătură cu instalaţia de frână - distribuitor, rezervor şi timonerie... etajatele au câte un set de echipamente pentru fiecare boghiu, amplasarea lor sub podea nefiind posibilă.
- fider
-
Posted:
-
Re: Plasser & Theurer RM 80-U
fider
Desi nu cunosc prea multe detalii, aflasem in trecut ca germanii au modernizat cu succes vagoane pentru transport de persoane etajate si ele pot circula cu 140km/h. Nu imi dau seama daca au modificat ceva la sistemul de franare sau nu. Tot asa, intr-o fisa tehnica pe care am gasit-o aici (http://www.transtec-pet.de/en/dg_goerlitz_vi.php) este mentionat ca un boghiu Goerlitz VI poate fi utilizat pana la 160km/h. Nu stiu daca ultima versiune a boghiului din generatia Goerlitz VI, cel putin conform mentiunii de acolo, are diverse imbunatatiri sau nu. De aceea m-am gandit ca poate in mod suplimentar, in cazul vagoanelor romanesti se poate impune in acest caz o limitare de viteza "din motive de siguranta" la materialul rulant datorita infrastructurii. Tot asa, la un vagon din seria 26-16 balansul si oscilatiile sunt mult mai mari decat la vagonul necompartimentat, 21-47 (am identificat seria si nu am mai adaugat o lunga descriere) desi nici seria asta nu are boghiuri prea stralucite. In plus, nu mai stiu daca in situatia ramelor TE sau la vagoanele 26-16 modernizate citeam pe undeva ca s-au facut teste la 140km/h si apoi au decis sa ramana tot la 120km/h viteza maxima admisa din motive neenuntate prea clar.
Desi nu cunosc prea multe detalii, aflasem in trecut ca germanii au modernizat cu succes vagoane pentru transport de persoane etajate si ele pot circula cu 140km/h. Nu imi dau seama daca au modificat ceva la sistemul de franare sau nu. Tot asa, intr-o fisa tehnica pe care am gasit-o aici (http://www.transtec-pet.de/en/dg_goerlitz_vi.php) este mentionat ca un boghiu Goerlitz VI poate fi utilizat pana la 160km/h. Nu stiu daca ultima versiune a boghiului din generatia Goerlitz VI, cel putin conform mentiunii de acolo, are diverse imbunatatiri sau nu. De aceea m-am gandit ca poate in mod suplimentar, in cazul vagoanelor romanesti se poate impune in acest caz o limitare de viteza "din motive de siguranta" la materialul rulant datorita infrastructurii. Tot asa, la un vagon din seria 26-16 balansul si oscilatiile sunt mult mai mari decat la vagonul necompartimentat, 21-47 (am identificat seria si nu am mai adaugat o lunga descriere) desi nici seria asta nu are boghiuri prea stralucite. In plus, nu mai stiu daca in situatia ramelor TE sau la vagoanele 26-16 modernizate citeam pe undeva ca s-au facut teste la 140km/h si apoi au decis sa ramana tot la 120km/h viteza maxima admisa din motive neenuntate prea clar.
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Plasser & Theurer RM 80-U
Dr2005
În fişa tehnică din link se mai precizează ,,disk brake" şi faptul că opţional se poate monta instalaţia de frână pe boghiu, or ale noastre sunt cu saboţi şi cu instalaţia pe boghiu.
21-47 stă pe boghiuri Minden Deutz, V.max=140 km/h. Acelea se pot modifica relativ uşor, prin montarea de osii cu discuri de frână + timoneria dedicată, eventual se poate monta şi o frână electromagnetică cu patină cu suspendare înaltă, ceea ce le creşte viteza până la 160 km/h.
În fişa tehnică din link se mai precizează ,,disk brake" şi faptul că opţional se poate monta instalaţia de frână pe boghiu, or ale noastre sunt cu saboţi şi cu instalaţia pe boghiu.
21-47 stă pe boghiuri Minden Deutz, V.max=140 km/h. Acelea se pot modifica relativ uşor, prin montarea de osii cu discuri de frână + timoneria dedicată, eventual se poate monta şi o frână electromagnetică cu patină cu suspendare înaltă, ceea ce le creşte viteza până la 160 km/h.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Plasser & Theurer RM 80-U
Utilizator anonim
Un utilaj de pare a fi un distribuitor de piatra sparta.
Un utilaj de pare a fi un distribuitor de piatra sparta.
IMG_7361.JPG (491.15 KB; downloaded 6146 times)
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Plasser & Theurer RM 80-U
Gabi23
Plasser & Theurer RM 80-U nr. #375 al CFR SA Regionala Iași este defect și s-au făcut mai multe licitații pentru a fi reparat. În principal pentru refacerea parametrilor tehnici de funcționare impunându-se înlocuirea urmatoarelor repere: bloc motor echipat Deutz AG exchange, epuratoare, pompa de ulei, elemente componente a echipamentului de injecție (elemenți pompa, duze injector), conductele de turbine, conductele de compresor, turbosuflante și kit/set elemente de etansare, îmbinare, asamblare, organe de mașini.
Plasser & Theurer RM 80-U nr. #375 al CFR SA Regionala Iași, pe vremea când era funcțional în toamna anului 2012:
Plasser & Theurer RM 80-U nr. #379 al CFR SA Regionala Timișoara, în vara anului 2010:
Plasser & Theurer RM 80-U nr. #375 al CFR SA Regionala Iași este defect și s-au făcut mai multe licitații pentru a fi reparat. În principal pentru refacerea parametrilor tehnici de funcționare impunându-se înlocuirea urmatoarelor repere: bloc motor echipat Deutz AG exchange, epuratoare, pompa de ulei, elemente componente a echipamentului de injecție (elemenți pompa, duze injector), conductele de turbine, conductele de compresor, turbosuflante și kit/set elemente de etansare, îmbinare, asamblare, organe de mașini.
Plasser & Theurer RM 80-U nr. #375 al CFR SA Regionala Iași, pe vremea când era funcțional în toamna anului 2012:
Plasser & Theurer RM 80-U nr. #379 al CFR SA Regionala Timișoara, în vara anului 2010:
Plasser & Theurer RM80-U 379 - Remetea Mică - 21.08.2010.JPG (369.85 KB; downloaded 3921 times)
Plasser & Theurer RM80-U 375 - Crasna - 30.09.2012.jpg (321.82 KB; downloaded 3905 times)