Transportul feroviar în RomâniaOperatori privați din România

 

Topic: Cargo Trans Vagon (inclusiv locomotive Siemens ES64F4)

27 posts, 18982 views
 
Go to page:  1 2
 
 

📖 Pagination options
  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Cargo Trans Vagon (inclusiv locomotive Siemens ES64F4) Utilizator anonim

Dr2005 wrote:
în afară de osii şi de pantograf nu ştiu ce se mai poate salva din ea.


Daca au ars si in zona motoarelor e posibil sa se fi deformat si acestea.
Mie imi suna a ventilatie prost realizata in "colaborare" cu avertizor de temperaturi ridicate defect sau care nu a indicat la timp problemele (din ce stiu locomotivele modernizate au asa ceva, nu stiu cea in cauza cat de mult a fost upgradata).

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Cargo Trans Vagon (inclusiv locomotive Siemens ES64F4) Dr2005

Totuşi, ce putea să ardă aşa? Înseamnă că transformatorul nu a fost bun, că de la un cablu nu putea să ardă aşa (mai ales că cablurile sunt - sau ar trebui - să fie ignifuge).

Oricum, la asta s-a încercat o ,,tentativă" de manşă care acţiona graduatorulul (adică motoraşul acestuia), care graduator acţionează asupra transformatorului.
O altă sursă de foc ar putea fi serviciile auxiliare, care aveau instalaţii noi.

Chiar în cazul în care temperatura ar fi fost indicată undeva pe bord, de un' să ştie mecanicul cât e temperatura periculoasă?!

Colaborarea asta Remarul - Promat a fost foarte dezastruasă... nu că Remarul ar fi făcut lucruri excelente (la automotoarele pentru TFG s-a crescut turaţia de relanti a motoarelor diesel cu 100 rot/min pentru că vibrau prea tare, plus că majoritatea pleacă în 2 motoare şi ajung la destinaţie doar cu unul  :shock: ), dar, de când cu Promat (curios, EC-urile modernizate la Promat, gen 44-0058 merg ireproşabil) chiar s-a ales praful:
- locomotiva 60-1402 (vorba vine, 1402 original e ars şi zace prin curtea Remarului 16 Februarie) cu servicii auxiliare de c.a. şi suspensie half-hourglass zace când în Dep. Dej, când în curte la Remarul
- locomotiva ,,Carpathia" a ajuns, cu chiu, cu vai, în remiza Rm. Vâlcea, dar nu ştiu dacă trage ceva
- 40-0791 a luat foc în prima zi de traseu

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Cargo Trans Vagon (inclusiv locomotive Siemens ES64F4) Dr2005

Se pare că locomotiva era în probe pentru omologare, iar în zona unde a luat foc era o pantă cu declivitatea de 22 la mm/m.

http://www.forum.lokomotiv.ro/modules.p ... 676#111676

 


Re: Cargo Trans Vagon (inclusiv locomotive Siemens ES64F4) shoppy

Locomotiva nu se trimite in probe cu un mecanic habarnist ci cu o echipa de oameni care stiu ce trebuie sa se intample, de stau cu ochii cat cepele pe ecrane si cu mana pe ciuperca de avarie(si de acum inainte sigur o sa mai fie unu care o sa stea cu un stingator in brate).

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Cargo Trans Vagon (inclusiv locomotive Siemens ES64F4) Utilizator anonim

Focul a pornit de la motorul 4 al locomotivei. Echipamentele de pe locomotiva erau de INDA.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Cargo Trans Vagon (inclusiv locomotive Siemens ES64F4) Utilizator anonim

189-701-6 la Baneasa

IMG_9403.JPG (352.51 KB; downloaded 7438 times)


IMG_9405.JPG (291.92 KB; downloaded 7431 times)


IMG_9406.JPG (421.93 KB; downloaded 7446 times)


IMG_9409.JPG (424.44 KB; downloaded 7436 times)

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Cargo Trans Vagon (inclusiv locomotive Siemens ES64F4) Utilizator anonim

Aceasta astepta sosirea unui tren dinspre Voluntari, pentru a-l prelua.

IMG_9422.JPG (415.56 KB; downloaded 7433 times)


IMG_9426.JPG (402.23 KB; downloaded 7444 times)


IMG_9427.JPG (367.29 KB; downloaded 7434 times)


IMG_9428.JPG (398.09 KB; downloaded 7445 times)

 


Re: Cargo Trans Vagon (inclusiv locomotive Siemens ES64F4) stakee

Dupa 4 ani de exploatare aceste locomotive Siemens ES64F4 arata ca si noi. Pacat ca doar astea primesc acest "moft"

 


Re: Cargo Trans Vagon (inclusiv locomotive Siemens ES64F4) Gaby

RO-CTV 92 53 0 601216-0, Lețcani, direcția Todireni, 08.02.2016




RO-CTV 91 53 0 400971-6, staționând în Lețcani, Iași așteptând să se întoarcă garnitura plecată la Todireni, 08.02.2016


 



Re: Cargo Trans Vagon (inclusiv locomotive Siemens ES64F4) Mihai Nicolae

Siemens 701 CTV în Depoul Suceava Nord, 09.02.2017
https://www.flickr.com/photos/134176422...ed-public/

16681980_1816757491910482_6696782290351233419_n.jpg (91.53 KB; downloaded 6174 times)

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Cargo Trans Vagon (inclusiv locomotive Siemens ES64F4) Utilizator anonim

CTV a inceput sa isi vanda electricele EA urmand sa treaca la LEMA si poate mai mult. Momentan 1091 a ajuns la Tehnotrans si va urma 791.

 


Re: Cargo Trans Vagon (inclusiv locomotive Siemens ES64F4) SirVlady

791 între timp a ajuns la VTR.

 


Go to page:  1 2
 
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Operatori privați din România  • 
Choose destination

Since our 2265 forum members have written 419381 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use