Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiStrăpungere Str. Brașov - Șos. Alexandriei și pasaj la Bd. Ghencea

 

Topic: Știri și articole din presă

11 posts, 4027 views
⚠  Forum Rules
  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Știri și articole din presă Utilizator anonim

Din bugetul pe anul acesta:

La cod 71 .O1 .O1 supralargire str. Brasov pina la 90s. Alexandriei cu pasaj
rutier la intersectia str. Bragov - bd. Ghencea conform HCGMB 44/2010 de la 0
lei (zero lei) se adauga 990 mii lei (noua sute nougzeci mii lei) rezultiind 990 mii
lei (noui sute nouazeci mii lei)

 


Re: Strapungerea Ghencea - Sos. Alexandriei Dominatrix

Nu va agitati, doar "fumigene" pre-electorale...

Autostrada suspendată: Un bulevard și două pasaje subterane noi în Dr. Taberei. VEZI PROIECTUL[/b:2jj02b63]

Primăria Capitalei vrea să construiască un nou bulevard în Drumul Taberei. Noua arteră va face legătura între strada Brașov și Șoseaua Alexandria și va și prevăzută cu două pasaje subterane. Costul investiției ajunge la 60 milioane euro.

Lucrarea presupune lărgirea la trei pe sens a străzii Brașov și continuarea acesteia cu o nouă arteră până la Șoseaua Alexandria. în total, întreaga lucrare va avea o lungime de 2.442 metri.

“Va fi o șosea cu trei benzi pe sens, cu spațiu pentru linia de tramvai. Strada Brașov se termină la intersecția cu Bulevardul Ghencea. Ea va fi continuată cu o stradă nouă până la Șoseaua Alexandriei. Și linia de tramvai se va continua și după Strada Brașov. Practic noua lucrare va fi partea de vest din inelul median de circulație”, a precizat pentru B365.ro, Ion Dedu, director executiv al Direcției de Transporturi și Sistematizarea Circulației din cadrul Primăriei Capitalei.

Noua arteră va fi prevăzută și cu două pasaje subterane. Astfel, un pasaj va fi construit la intersecția Brașov cu Prelungirea Ghencea și un altul la intersecția cu Șos Alexandriei.

Există însă și câteva dificultăți în cadrul acestui proiect. Astfel, o parte din terenul pe care ar trebui să treacă noua arteră aparține Ministerului Apărării Naționale. Mai exact, pe terenul respectiv se află Unitatea Militară Antiaeriană a MApN. “Încă suntem în discuții cu cei de la Ministerul Apărării”, a mai spus Ion Dedu.

Exproprierile costă mai mult decât lucrările de construcție

Potrivit indicatorilor tehnico-economici aprobați de Consiliul General al Municipiului București, întreaga lucrarea va costa 60 milioane euro (cu TVA). Lucrările de construcție și montaj se vor ridica la 22, 8 milioane euro, în timp ce exproprierile vor costa 34, 8 milioane euro.

În acest an, pentru această lucrare au fost prevăzuți în buget doar un milion de lei (aprox.230.000 euro). Banii nu sunt suficienți însă pentru demararea lucrării. Potrivit reprezentanților primăriei, dacă în 2012 se va aloca un buget mai mare lucrarea ar putea fi începută.

Sursa: http://b365.ro/news/un-bule ... proiectul/

 


Re: Strapungerea Ghencea - Sos. Alexandriei unulpeaici

Dominatrix wrote:
Nu va agitati, doar "fumigene" pre-electorale...


Autostrada suspendată: Un bulevard și două pasaje subterane noi în Dr. Taberei. VEZI PROIECTUL[/b:143qdty7]

Primăria Capitalei vrea să construiască un nou bulevard în Drumul Taberei. Noua arteră va face legătura între strada Brașov și Șoseaua Alexandria și va și prevăzută cu două pasaje subterane. Costul investiției ajunge la 60 milioane euro.

Lucrarea presupune lărgirea la trei pe sens a străzii Brașov și continuarea acesteia cu o nouă arteră până la Șoseaua Alexandria. în total, întreaga lucrare va avea o lungime de 2.442 metri.

Astia ori sunt prosti ori sunt prosti.pai strada Brasov in prezent are 3 benzi pe sens,cum sa o largeasca la 3 benzi in viitor,poate sa ridice masinile parcate de pe prima banda,asta e altceva.

 


Re: Strapungerea Ghencea - Sos. Alexandriei Dominatrix

Pun aici aceasta stire fiindca are legatura si cu strapungerea de care vorbim.

Eco cartierul Ghencea va avea studiu de fezabilitate în 2012

Cel mai mare cartier ANL din țară, ce va număra 10.000 de locuințe, urmează să fie construit de Ministerul Dezvoltării Regionale și Turismului (MDRT) prin parteneriat public-privat, în Sectorul 5. Jumătate din case vor fi date angajaților MApN.

“Primul eco-cartier din România, amplasat în zona Ghencea, va fi realizat în parteneriat public privat. Costurile sunt minimale din partea statului român, deoarece cartierul va fi construit pe o suprafaţă deţinută de stat, nefiind necesare exproprieri. Astfel, statul va participa cu terenul şi infrastructura. La începutul anului 2012 va fi configurat proiectul prin intermediul unui studiu de fezabilitate”, a declarat joi, Eugen Curteanu, secretar de stat în MDRT, în cadrul unei conferințe de presă privind dezvoltarea urbană.

Proiectul pentru construcția celor cel puțin 10.000 de locuințe ANL ar urma să fie susținut din punct de vedere financiar prin parteneriat public-privat, însă autoritățile nu au găsit deocamdată un finanțator în acest sens.

Eco cartierul ANL ar urma să se întindă pe o suprafață de 101,5 hectare desfășurate pe trei loturi ce sunt situate în Str. Prelungirea Ghencea nr. 3-5, B-dul Ghencea nr. 45 şi Str. Antiaeriană nr. 5-7. Terenul, aflat în proprietatea MApN, a fost transferat în administrarea Consiliului Local al Sectorului 5. Datorită acestei facilități, jumătate din noile locuințe vor fi destinate închirierii tinerilor sub 35 de ani care lucrează în domeniul Apărare Națională, Ordine Publică, Ministerul de Justiție, Parchet, Ministerul Administrației și Internelor, Serviciul Român de Informații, Serviciul de Informații Externe și Administrația Penitenciarelor.

Proiectul a fost anunțat de ministrul MDRT, Elena Udrea, încă de la jumătatea lunii martie a acestui an, la lansarea oficială fiind prezent și primarul Sectorului 5, social democratul Marian Vanghelie, care a declarat că o să încerce să caute soluții de finanțare în SUA.

Cartierul ANL din Ghencea ar urma să fie ridicat în apropierea penultimei stații de la capătul tramvaiului 41, fiind totodată străbătut de un drum expres care să îl lege de Șoseaua Alexandriei.

http://b365.ro/news/eco-car ... e-in-2012/

 


  • Mircea G
  • Posted:
  •  

Re: Strapungerea Ghencea - Sos. Alexandriei Mircea G

Udrea anunţă un cartier de cel puţin 10.000 de locuinţe ANL în Ghencea. VEZI FOTOGALERIE

Ministrul Udrea a participat, vineri, alaturi de seful MApN si primarul Sectorului 5 la lansarea proiectului de ANL-uri in Ghencea (B365.ro)

Potrivit ministrului MDRT, eco cartierul ANL ar urma să se întindă pe o suprafaţă de 101,5 hectare desfăşurate pe trei loturi ce sunt situate în Str. Prelungirea Ghencea nr. 3-5, B-dul Ghencea nr. 45 şi Str. Antiaeriană nr. 5-7. Terenul, aflat în proprietatea MApN, urmează să fie transferat în administrarea Consiliului Local al Sectorului 5.

"Aici, unde Ministerul Apărării Naţionale are o locaţie în conservare, va fi cel mai mare cartier de locuinţe construit în România", a declarat şeful MApN, Gabriel Oprea, prezent vineri alături de Udrea la lansarea proiectului Eco Cartierul Antiaeriană. Acesta a menţionat că minim 5.000 din locuinţele de tip ANL vor fi destinate tinerilor angajaţi de la Apărare Naţională, Ordine Publică, Ministerul de Justiţie, Parchet, Ministerul Administraţiei şi Internelor, Serviciul Român de Informaţii, Serviciul de Informaţii Externe şi Administraţia Penitenciarelor.

Parteneriat public-privat

Proiectul pentru construcţia celor cel puţin 10.000 de locuinţe ANL ar urma să fie susţinut din punct de vedere financiar prin parteneriat public-privat, însă autorităţile nu au găsit deocamdată un finanţator în acest sens. "Ne bazăm pe parteneriat public-privat pentru că sunt foarte mari costurile de dezvoltare şi dorim să terminăm cât mai repede. Proiectul propune realizarea unei zone cu funcţiune mixtă (locuire, servicii, echipamente publice), având ca bază principii de planificare, proiectare, arhitectură şi design ecologic, orientate către cetăţean, subordonate ideii de dezvoltare durabilă", a explicat ministrul MDRT care a precizat că nu poate avansa deocamdată termene precise privind exploatarea cartierului şi nici costurile necesare pentru ridicarea lui. "Este foarte puţin probabil să înceapă construcţia locuinţelor în acest an. Cel mai sigur, peste un an", a declarat Udrea.

Vanghelie merge din nou în SUA să caute investitori

Prezent vineri la eveniment, primarul Sectorului 5 - Marian Vanghelie a specificat că, în luna mai, va face din nou o vizită în Statele Unite ale Americii în căutarea unui posibil partener privat pentru finanţarea ansamblul ANL din Ghencea. "Este o surpriză foarte plăcută pentru mine să am susţinerea celor doi miniştri. Este pentru prima dată, în ultimii zece ani, când un Guvern vine către un primar din opoziţie. Îmi propun ca, în următoarea perioadă, să depăşesc toate orgoliile pentru că în ţara asta e prea multă sărăcie, prea mult haos. Panglici s-au tăiat în foarte multe guverne, important este să facem ceva cu ele", a comentat social-democratul Marian Vanghelie.

Edilul Sectorului 5 a mai spus că, în opinia sa, proiectul ar putea fi gata în numai doi ani. "O să încerc să vin cu o parte din finanţare din America. Voi folosi întâlnirile pe care le voi avea acolo cu o serie de companii pentru a prezenta acest proiect. Avantajul este că Guvernul poate da garanţii dacă nu are bani în buget", a completat Vanghelie.

În condiţiile în care, din cele 10.000 de apartamentele de tip ANL, jumătate vor merge la MApN, iar cealaltă jumătate ar putea fi revendicată de un investitor privat, tinerilor bucureşteni nu le-ar mai rămâne decât varianta să se descurce pe cont propriu în căutarea unei locuinţe. "Și angajaţii MApN sunt tot tineri sub 35 de ani", a comentat ministrul Oprea.

Cartierul ANL din Ghencea ar urma să fie ridicat în apropierea penultimei staţii de la capătul tramvaiului 41, fiind totodată străbătut de un drum expres care să îl lege de Șoseaua Alexandriei.

În prezent, ANL-urile construite în Bucureşti acoperă doar cinci procente din necesarul de locuinţe pentru tineri, ţinând cont că au fost date în folosinţă până acum în jur de 2.500 de astfel de apartamente. Jumătate dintre chiriaşii din Capitală nu îşi pot cumpăra încă locuinţele pentru că terenul de sub blocuri nu a fost trecut din patrimoniul public al statului în patrimoniul privat al statului.

Primarul Sectorului 2, Neculai Onţanu, a precizat că a făcut mai multe demersuri pentru construcţia unui complex de 13 turnuri ANL în Str. Fabrica de Glucoză nr.2-4 unde ar urma să locuiască, la jumătatea anului viitor, încă 1.400 de familii de tineri din Bucureşti. Asta dacă, MDRT, va asigura finanţarea necesară în acest caz.

http://www.b365.ro/udrea-anunta-un-cart ... 51205.html

Asa ca nu va faceti griji . Acolo si nenea Vanghelie construieste un mare lot de locuinte , 15000 la numar ...poate cel mai mare proiect din Bucuresti de dupa agitatie ....asta asa sa moara dusmanii de necaz.
In alta ordine de idei , faptul ca terenul ar fi ( fost ) al armatei ce conteaza ?

 


  • Mircea G
  • Posted:
  •  

NESIMTIRE Mircea G

:o  :o  :o  " Efectuarea strapungerii B-dul Brasov – sos. Alexandriei a fost introdusa prin amendament o suma inutila in acest moment, pentru ca aceasta lucrare nu a fost inceputa, nu s-au facut inca demersurile legale de a fi desemnat constructorul, nu are proiect, nu s-au initiat exproprierile si nu s-au obtinut autorizatiile si avizele necesare si obligatorii, prevazute de lege, pentru demararea lucrarii.
In plus, exista un aviz negativ al MapN-ului, care detine o pondere importanta a terenurilor necesare realizarii acestei investitii. S-a blocat astfel, suma de 5.000 mii lei " din http://sorinoprescu.wordpress.com/2011/ ... alei-2011/
Ceva pute ! S-au inteles cu armata sa faca un mare cartier de locuinte , dar nu se inteleg sa faca si un drum care pina la urma serveste si lor ? Pina la urma cine este " armata " asta si interesele cui serveste ? De ce mai sint tolerati in Bucuresti ?
Concluzia este una singura  . Nu exista interes pt a dezvolta zona si exista interes , pe bani , pt cei ce conduc , sa canalizeze prin orice mijloace banii in zonele vizate de "investitori ".
Asta este administratia .
Vrem sa construim metrou la Otopeni , fara sa fie urgenta si nici trafic , dar nu se poate face un drum peste un cimp unde exista cerinta .
Si sa nu avem discutii , metroul din Otopeni nu se face pt aeroport ci pt zonele de parveniti . A !  nu va ginditi ca ei vor merge cu metroul ! Nu ! cu metroul vor merge argatii care muncesc pt ei . Daca tot mi-au venit ...sa mai spun o vorba : cind ma uitam pe planurile lui Popoviciu cu " zona si cartierul Baneasa " , cu mult inainte sa se ia terenul , asta se discuta referitor la transport , metrou pt argati .
Bataie de joc si nesimtire .

 


Re: Strapungere Str.Brasov-Sos.Alexandriei & pasaj la Bd.Ghe bekxy

Conform cetăţeanului de aici, lucrările demarează anul ăsta: http://www.hotnews.ro/stiri-administrat ... umitru.htm (Hotnews.ro)

Prelungire Strada Brasov- Sos. Alexandriei (Luni, 24 martie 2014, 10:11)

Geo_ID [utilizator]
1. Cand demareaza lucrarile la Prelungirea Strazii Brasov- Sos. Alexandriei?
trimite

   R (Luni, 24 martie 2014, 12:53)

   Madalin Dumitru [hotnews.ro] i-a raspuns lui Geo_ID
   Anul acesta.

 


Re: Strapungere Str.Brasov-Sos.Alexandriei & pasaj la Bd.Ghe emilacke

Iar aici spune altceva:
http://www.hotnews.ro/stiri-administrat ... udului.htm

CI: Cand incepeti supralargirea strazii Brasov pana la intersectia cu Sos. Alexandriei, plus pasajul de acolo ? Foarte multa lume intreaba ce se intampla acolo.

Madalin Dumitru: Da, este un proiect extraordinar de pretios din punct de vedere al eficientei. Va asigura legatura Sos. Alexandriei cu inelul median, cu strada Brasov. Avem deja aprobat studiul de fezabilitate, urmeaza in curand sa demaram procedura de licitatie, si pana la sfarsitul anului vom avea si termenul si pretul acestui proiect. Foarte multe etape premargatoare aferente procedurii de achizitie publica au fost deja parcurse.

 


Re: Strapungere Str.Brasov-Sos.Alexandriei & pasaj la Bd.Ghe Nightwolf

Cartierele Drumul Taberei şi Rahova vor fi legate printr-un bulevard nou, cu pasaj suprateran

Cartierele Drumul Taberei şi Rahova vor fi legate printr-o nouă arteră de 2,4 kilometri. Primăria Capitalei vrea să prelungească strada Braşov, care acum se termină în Bulevardul Ghencea, până la intersecţia cu Şos. Alexandria. La intersecţia străzii Braşov cu Bulevardul Ghencea, municipalitatea va construi şi pasaj suprateran.

Un nou bulevard va lega cartierele Drumul Taberei şi Rahova. Este vorba despre actuala stradă Braşov care va fi lărgită şi prelungită până la intersecţia cu Şoseaua Alexandria. În total, Primăria Capitalei va construi prin câmp, pe lângă stadionul Ghencea, 2,44 kilometri de bulevard, scrie b365.ro.

"Strada Braşov se termină la intersecţia cu bd. Ghencea. Ea va fi continuată cu o arteră nouă până la şos. Alexandriei. Va fi o şosea cu trei benzi pe sens, cu spaţiu pentru linia de tramvai", a precizat Ion Dedu, directorul Direcţiei Transporturi din cadrul Primăriei Capitalei.

La intersecţia străzii Braşov cu Bulevardul Ghencea va fi construit şi un pasaj suprateran. De asemenea, noul bulevard va avea şi piste pentru biciclişti de 1,5 metri lăţime, spaţii verzi şi trotuare de 4 metri lăţime.

Valoarea întregii investiţii se ridică la 220 milioane lei. În acest an, Primăria Capitalei a alocat pentru acest proiect 40 milioane lei.

"În acest an vom face exproprierile și vom demara procedura de achiziție pentru lucrările de construcție", a declarat Ion Dedu.

http://www.romaniatv.net/cartierele-dru ... 43002.html

 


Re: Știri și articole din presă TibiV

Articol postat ieri, 4 mai 2020:

https://stb-sindicat.ro/o-noua-linie-de-tramvai-va-reduce-cu-40-de-minute-legatura-dintre-ghencea-si-rahova/

O nouă linie de tramvai va reduce cu 40 de minute legătura dintre Ghencea și  Rahova

O nouă linie de tramvai va fi construită în București în următorii ani pe viitoarea străpungere Bd. Ghencea/ Strada Brașov – Șoseaua Alexandriei.

PUZ-ul proiectului a fost votat în ședința CGMB din30.04.2020 (punctul 58 de pe ordinea de zi).

Documentația vizează realizarea legăturii rutiere între Bd. Ghencea/ Strada Brașov – Șoseaua Alexandriei și extinderea liniei de tramvai între strada Brașov și Calea Rahovei, în zona Penitenciarului Rahova.

Execuția lucrărilor ar putea dura până la 3 ani. Construcția noii linii de tramvai ar reduce la doar 10 minute timpul de transport între cartierele Ghencea și Rahova, legătură realizată în prezent în aproximativ 50 minute cu tramvaiele 41, 47 și 32.

Un alt beneficiu va fi dat de un timp redus de acces al tramvaielor 41 la Depoul Alexandria, de la 20-30 de minute, la maximum 10 minute.

 


  • V2A
  • Posted:
  •  

Re: Știri și articole din presă V2A

Pe 3.06.2021, PMB a publicat un anunț de consultare a pieței privind „Determinarea valorii estimate pentru Servicii de proiectare Studiu de Fezabilitate conform HG 907/2016 “Prelungire Str. Brașov între Prelungirea Ghencea și Șos. Alexandriei””. Propunerile puteau fi depuse până pe 9.06.2021.
În vederea determinării valorii estimate pentru achiziția serviciilor de proiectare Studiu de Fezabilitate conform HG 907/2016, pentru obiectivul de investiții menționat în referință cu următoarele caracteristici:
•    lungime proiect drum nou L ~ 1,700 km
Proiectul constă în realizarea unei legături rutiere în prelungirea străzii Brașov, între sensul giratoriu din zona Dedeman și Șoseaua Alexandriei (zona cuprinsă între Penitenciarul Rahova și Autobaza STB Alexandria).
•    parte carosabilă - 6 benzi de circulație
•    spațiu verde zona mediană care să asigure în viitor realizarea unei linii duble de tramvai
•    amenajări intersecții
•    deviere/relocare rețele
Proiectantul va identifica toate rețelele de utilități existente ce vor fi afectate de proiectul de infrastructură. Acestea vor fi protejate sau mutate la solicitarea Beneficiarului acestora conform avizelor primite, iar Proiectantul va realiza proiectele in consecință, ținând cont de reglementările în vigoare.
•    trotuare
•    iluminat public
Proiectarea iluminatului căilor de circulație rutieră se face în conformitate cu reglementările în vigoare, o importanță deosebită acordandu-se selectării claselor de iluminat pentru evitarea supradimensionării sistemului de iluminat, reducerea consumului de energie electrică și creșterea eficienței sistemului de iluminat propus. Se vor folosi corpuri de iluminat echipate cu LED dispuse astfel încât să se obțină indicii de performanță conform reglementărilor în vigoare.
•    semaforizare
•    semnalizare verticală și orizontală
Prestatorul va proiecta semnalizarea rutieră verticală și orizontală necesară pentru exploatarea în siguranţă a obiectivului de investiții conform normativelor in vigoare.
•    peisagistică
•    identificarea proprietarilor de terenuri

Raportul final:
Raport Consultare Piata MC1015285.pdf
Raport Consultare Piata MC1015285.pdf (112.59 KB; downloaded 162 times)


https://e-licitatie.ro/pub/notices/mc-no ... 00107057

 


Home page  • 
Parent forum: Străpungere Str. Brașov - Șos. Alexandriei și pasaj la Bd. Ghencea  • 
Choose destination

Since our 2279 forum members have written 420712 posts in 5243 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use