Zona metropolitană BucureștiIstoria transportului în comun din București şi IlfovVehicule din trecut aparținând STB / ITB / RATB / STB S.ATramvaie

 

Topic: V2A-2S (1982-2010)

78 posts, 23778 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6
 
 

📖 Pagination options
Re: V2A/V2A-2S - modele ce devin istorie Dominatrix

Stie cineva care ar fi costul de restaurare pentru vagonul 4042, macar estimativ?

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: V2A/V2A-2S - modele ce devin istorie Dr2005

Momentan vagonul e 100% complet, deci putem spune  că e V2A-2S epoca V.

 


Re: V2A/V2A-2S - modele ce devin istorie Dominatrix

Vagonul e complet, dar daca se vorbea de restaurare, probabil ca i se va da un aer mai "retro", asa cum au facut si cu V56 si V09. Cel putin eu asa inteleg. De aceea am intrebat cam care ar fi costurile aproximative pentru asa ceva.

 


Re: V2A/V2A-2S - modele ce devin istorie Dominatrix

Tom wrote:
In imaginile din 1986 apar si trenuri 2xV2A, cu fereastra modificata (deci cu cele 3 scaune si tabloul cu contactorii mecanici), dar in imagini datate in 1983 apare 4037 cu ferestre normale, dar 4041 cu ferestre modificate.
Cumva e vorba de imaginile de mai jos, sau exista si altele?

V2A # 4037 in anul 1983 la rebrusmentul de la capatul Caii Crangasi. Se observa ca nu are acel tablou in lateral si pantograful de constructie diferita fata de zilele noastre (ca si la 4041). (foto: Hans Lehnhart)

V2A #4041 coborand pasajul Grant in directia PPL, circa 1983 - 1985 (nu cunosc autorul fotografiei). Cel mai probabil vagonul a fost construit direct cu contactori mecanici, fiidnca la data pozei era mai mult ca sigur aproape nou. Observati si plasarea diferita a rezistentelor pe acoperis fata de zilele noastre.


V2A in anul 1988 la Gara Basarab, dupa prima revopsire. Initial toate siamezele V2A au avut schema albastra. (foto: Joachim Kaddatz)



In monografia RATB apare si o poza cu vagonul 4044 pe linia 41 (facuta cel mai probabil in poarta Depoului Panduri), in care apare acel tablou electric in lateral.

 


Re: V2A/V2A-2S - modele ce devin istorie ByOnu

Gabi23 wrote:
... l-as fi pastrat si pe fostul 4039...


Ar fi fost cea mai buna miscare, deoarece este posibil ca acesta din urma sa fi avut unele piese mai bune din punct de vedere tehnic, unele elemente necesare, diverse nimicuri, etc. Dupa parerea mea AMELE trebuiau pastrate pana la restaurare pentru a se alege cele mai bune piese. Si apoi daca tot erau asa disperati dupa fier vechi puteau sa caseze ce a mai ramas dupa restaurarea unuia dintre ele, n-aveau absolut nimic de pierdut.

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: V2A/V2A-2S - modele ce devin istorie Dr2005

#4042 pe 2.07.2010:




Interior:


 


Re: V2A/V2A-2S - modele ce devin istorie SprinterXP

4038, 4039, 4040 si 4042 la capatul de la Sos. Orhideelor in anul 2009



4038 - 44 - 02.09.2009 (1024x768).jpg (437.04 KB; downloaded 5248 times)
4039 - 44 - 09.10.2009 (1024x768).jpg (357.73 KB; downloaded 5244 times)
4040 - 44 - 09.10.2009 (2) (1024x768).jpg (369.68 KB; downloaded 5245 times)
4042 - 44 - 09.10.2009 (2) (1024x768).jpg (377.11 KB; downloaded 5247 times)

 


Re: V2A/V2A-2S - modele ce devin istorie Dominatrix

Apropo de vagonul 4042 din poza lui DanCld, oare se va restaura pana la urma, sau se va "restaura" ca si #4032 &co.? :roll:

 


Re: V2A/V2A-2S - modele ce devin istorie Gabi23

Deocamdata bine ca este acolo pe o liniei in Dep. Victoria. Asa la o adica cine mai credea ca se mai restaureaza sa zicem 6001 care era retras de ani de zile si mancat de timp si uite ca se lucreaza la el. Probabil si acest V2A-2S va fi restaurat peste cativa ani.

 


Re: V2A/V2A-2S - modele ce devin istorie ByOnu

Mare atentie, el a fost retras cu titlul de "pastrare" nu "restaurare". Totusi, fara "pastrare" nu se poate nici "restaurare".

6001 si 6502 sunt in acelasi stadiu de cateva luni bune, cred ca mai e putin si se face anul...
O intrebare totusi, cand am fost acolo, era si un schelet din lemn pentru un tramvai de epoca facut la comanda parca, ce-i cu el? Pentru cine e?

 


Re: V2A/V2A-2S - modele ce devin istorie macheta218

4037 si 4041
fotoAndrzej Brzozowsky
v2a2s piata scinteii.jpg (342.31 KB; downloaded 6653 times)
foto Andrzej Brzozowsky
4041 piata crangasi.jpg (313.94 KB; downloaded 6652 times)

 


Re: V2A/V2A-2S - modele ce devin istorie macheta218

alte imagini
foto Andrzej Brzozowsky
4037 sos crangasi.jpg (276.86 KB; downloaded 7061 times)
foto Andrzej Brzozowsky
4044 dep panduri.jpg (296.91 KB; downloaded 7065 times)

 


Re: V2A/V2A-2S - modele ce devin istorie Dominatrix

4037 si 4042 in zona Depoului Giulesti - septembrie 2008.
© Dvigar & http://www.phototrans.eu/







 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V2A/V2A-2S - modele ce devin istorie Utilizator anonim

Va mai amintiti de ele ? Pe linia 19, prin 2006.  :?

4037-019-01.JPG (194.74 KB; downloaded 6636 times)


4038-019-01.JPG (292.56 KB; downloaded 6635 times)


4040-019-01.JPG (211.33 KB; downloaded 6637 times)


4041-019-01.JPG (182.11 KB; downloaded 6638 times)


4042-019-01.JPG (198.6 KB; downloaded 6637 times)


4043-019-01.JPG (302.4 KB; downloaded 6640 times)


4044-019-01.JPG (188.3 KB; downloaded 6638 times)

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Tramvaie  • 
Choose destination

Since our 2277 forum members have written 420577 posts in 5242 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use