Infrastructura feroviară din RomâniaLucrări de modernizare și de extindere a infrastructurii feroviare din RomâniaCoridorul IV feroviarLucrarile pe tronsonul Campina - Predeal

 

Topic: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

40 posts, 30571 views
 
Go to page:  1 2 3
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Der Hofmeister

Incepand din data de 1 decembrie, intre Campina si Nistoresti-Halta, circulatia se desfasoara pe noul pod CF de la Breaza, pe un singur fir deocamdata. A inceput totodata dezafectarea vechiului pod si a fostei linii aferente si urmeaza sa se faca racordul celui de-al doilea fir la noul traseu.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Utilizator anonim

Construcţia podurilor şi podeţelor de pe secţia de cale ferată Câmpina-Predeal a fost finalizată

CFR SA a anunţat, joi, finalizarea construcţiei a şase poduri şi şase podeţe noi, precum şi a reabilitării a două podeţe, aferente secţiunii de cale ferată Câmpina - Predeal, contract în valoare totală de 33,11 milioane euro.

Contractul de lucrări, în valoare totală de 33.110.419 euro, a fost atribuit în 14 februarie 2008 consorţiului  Arcada Company - Vega'93 SRL - Construcţii Feroviare. Acesta a fost cofinanţat de Comisia Europeană prin Facilitatea ex-ISPA şi de către Guvernul României prin fonduri de la bugetul de stat.

"În vederea aducerii la standarde europene a secţiunii de cale ferată Câmpina - Predeal, parte a liniei Bucureşti - Braşov, situată pe Coridorul IV Paneuropean, Comisia Europeană a contribuit, în mod substanţial, la îndeplinirea principalelor obiective ale contractului, prin asistenţa şi sprijinul financiar acordat", se arată în comunicat.

Astfel, construcţia şi reabilitarea acestor obiective a avut ca scop realizarea unei infrastructuri moderne şi interoperabile conform standardelor europene, creşterea capacităţii de circulaţie prin atingerea vitezelor maxime de 160 km/h pentru trenurile de călători şi 120 km/h pentru trenurile de marfă, precum şi reducerea timpilor de călătorie şi asigurarea siguranţei şi confortului călătorilor.

http://www.realitatea.net/constructia-p ... 93956.html€

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Der Hofmeister

Utilizator anonim wrote:
Construcţia podurilor şi podeţelor de pe secţia de cale ferată Câmpina-Predeal a fost finalizată


Din titlu, intelegi ca au terminat chiar tot si ce buni sunt ei acum ca au izbandit treaba. Faza e ca inca lucreaza la cel putin doua poduri. :lol:€

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului George

Asa e, se mai lucreaza la niste poduri.
Pe Campina Predeal ultimul termen de finalizare e octombrie 2011, se pare ca tot pe fonduri ISPA, au obtinut extensia finantarii si in 2011.
Pe teren lucrarile sunt avansate, asa incat la primavara, daca se apuca mai cu spor de inlocuirea liniilor, chiar in vara ar trebui sa fie gata, in cea mai mare parte.
Probabil atunci vor sta trenurile in statie cate o jumatate de ora, la ce mers al trenurilor avem acum...

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului telvanni

#Marian, m-am uitat pe backview-ul facut de tine, arata foarte bine acum calea ferata - ca orice lucru' nou de altfel.
Zi-mi te rog cum se "simte" la mers? Treaba e facuta 'nemteste' sau 'romaneste'? (bine, mai tine si de calitatea vagoanelor)
Pe acest tronson care este vitema maxima 'suportata'?

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Utilizator anonim

Treaba este facuta foarte bine cu cateva exceptii pe care ca necunoscator in domeniu o sa le punctez:
- pentru semnalizare sunt utilizate foarte multe joante izolante, nu se putea utiliza alta solutie ? problema vine de la faptul ca pe "vechiul" Bucuresti - Ploiesti avem mereu limitari din cauza joantelor "varza"
- la majoritatea podurilor si podetelor au utilizat traverse de lemn, oare de ce ? mai ales ca nu par impregnate, o sa vedeti in pozele pe care urmeaza sa le pun in topicul de duminica. Pe Bucuresti - Constanta e mult mai bine ca s-au utilizat traverse de beton
- la fel pentru macaze, majoritatea sunt cu traverse din lemn, fata de Buc - Cta unde sunt din beton
- la majoritatea podurilor si podetelor sunt mici denivelari care se simt

- la prima vedere toata lucrarea pare facuta ca la carte, arata bine, finisata frumos, daca e facuta pentru pe termen lung vom vedea in cativa ani
- referitor la viteza maxima din ce stiu toate portiunile sunt facute pentru maxim 160 kmh, dar normal ca tehnic nu poti circula cu viteza asta in curbele dintre Valea Larga si Nistoresti

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Dr2005

Nu dor curbele îţi limitează viteza, ci şi declivităţile. Nu poţi urca cu viteză prea mare şi, mai frumos, nu poţi coborî cu viteză mare, că altfel începi să cobori de la Predeal şi te mai opreşti la Ploieşti, or fiecare tren trebuie să fie apt să oprească de la viteza maximă pe lungimea unui bloc de linie (adică de când vede mecanicul semnalul galben).

Lemnul e mai uşor de ,,modelat"... şi mai absoarbe şi vibraţiile mai bine. De aia se şi foloseşte la poduri şi la macaze.

Joante sunt şi pe Bucureşti - Ploieşti, la feicare bloc de linei e câte una. Dar acolo probabil sunt blocuri de 1200 m.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Utilizator anonim

De asemenea, la noi tot se aplica regula aia cu nu facem reteaua in zig zag ca e linia in zig zag ? Si sa nu va aud ca e de la zoom ca nu accept, e linie dreapta pe o distanta mare acolo si tot nu le-a iesit.  :roll:

IMG_8698.JPG (342.34 KB; downloaded 8700 times)

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului George

O completare la observatiile pertinente ale lui Utilizator anonim: linia pare intr-adevar bine lucrata, se circula lin, e adevarat ca pana in prezent la viteze mici. Viteza pentru care linia a fost proiectata e in jur de 100 km/h, din cate am inteles de la CFR SA anul trecut, pentru viteze mai mari trebuiau corectii de traseu si tunele care ar fi ridicat semnificativ costurile.
Probabil de aceea s-a si recurs la traditionalele traverse de lemn - mai usoare, de aceea se pun pe poduri - in detrimentul solutiei cu traverse de beton, care se foloseste pentru linii de mare viteza (probabil la liniile veritabile de 160 km/h nu vom vedea nicio traversa de lemn).
Calitatea traverselor ramane un semn de intrebare si vom vedea in timp daca grijile sunt justificate sau nu (http://www.romanialibera.ro/exclusiv-rl ... 27414.html), in tot cazul furnizorul Metabet abia acum cere fonduri europene pentru o linie de fabricatie traverse de mare calitate (http://www.zf.ro/mediafax-biz-exclusiv/ ... ue-8341151, doar abstract), ceea ce indreptateste presupuneri nu foarte optimiste in legatura cu ce au pus acolo.
Daca tragem linie, e un mare progres fata de ce a fost inainte, mai ales pentru ca s-au reparat structura caii si podurile, sa speram ca macar 10 ani ne putem bucura netulburati de viteze ceva mai mari.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului telvanni

Clar ca tebuia sa iasa dreapta linia acolo, deci e romaneasca treaba, m-am lamurit.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului iliutu

Cred ca e varianta romaneasca a compensatorului de dilatare  :evil:

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Utilizator anonim

Cel putin pe sensul meu de mers clar se vede cum au venit gresit cu linia, apoi si-au dat seama si au revenit prin aiureala aia pe pozitia normala.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

Imposibil sa fi gresit linia ! Trebuie gasita o alta explicatie, poate aveau nevoie de gabarit acolo, poate urmeaza o curba unde aveau nevoie de gabarit, poate era un podet care avea nevoie de gabarit etc, etc. Aproape exclus sa "fi gresit linia''.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului shoppy

Mie mi se pare ca s-a dus prisma cu totul spre stanga, ar trebuii sa se rezolve cu o trecere a masinii de burat.

 


Go to page:  1 2 3
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrarile pe tronsonul Campina - Predeal  • 
Choose destination

Since our 2266 forum members have written 419390 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use