Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovTroleibuze STB

 

Topic: Defecte, imobilizări și reparații ale troleibuzelor

1619 posts, 429859 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 77 78 79 80 81 82 83  ... 116
 
 

📖 Pagination options
Re: Mentenanța troleibuzelor STB alexandru_minciu91

Ieri, 14.09.2020 un sofer de la Vatra Luminoasa care circula pe linia 69 cu un Ikarus, a fost oprit de un politist de la rutiera. Acesta i-a luat talonul troleibuzului si a amendat soferul cu 600 de lei amenda.

 


Re: Mentenanța troleibuzelor STB Stefan28

Ce vina are soferul pentru documentația necorespunzătoare făcută de STB a acestui troleibuz?

 


Re: Mentenanța troleibuzelor STB cris_m

Asa este legislatia. Tu ca sofer ai obligatia sa te uiti la masina pe care o conduci macar sa aiba ITP valabil, nu mai zic de eventuale defecte vizibile... Valabil la orice vehicul, fie el personal, imprumutat/inchiriat.

 


  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: Mentenanța troleibuzelor STB ADK

Înainte acest lucru era verificat din timp și mașinile se programau la ITP și cu câte 2 săptămâni mai devreme, timp în care se remediau toate problemele/defecțiunile. Azi nu am cuvinte să descriu nepăsarea actualilor șoferi. 4585 sau care era de la Titan a ieșit pe traseu fără ITP și, evident, a rămas fără numere. Deși fără să exagerez este ca un caz penal, deoarece acea mașină nu se știe dacă mai corespunde sau nu tehnic și estetic pentru a mai circula pe drumurile publice, deoarece data prezentării la următoarea inspecție tehnică periodică a fost depășită și astfel neprezentându-se, se suspendă dreptul de a mai circula până nu se reefectuează revizia.

 


Re: Mentenanța troleibuzelor STB Chev Celios

Este treaba soferului sa verifice inainte sa ia masina in primire ca aceasta are toate actele in regula. Tot odata problema pe care o semnalezi tu ADK este a celor de la statia de miscare sa stie data de expirare a ITP-ului si sa o programeze la ITP.

 


Re: Mentenanța troleibuzelor STB ikarus13

In mod normal, in momentul in care soferul iese cu autobuzul/troleibuzul din depou/autobaza este singurul responsabil de vehicul.
Daca nu are anvelope corespunzatoare, nu are becuri(frana, pozitii etc), nu are ITP valabil si altele, soferul este sanctionat.

 


  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: Mentenanța troleibuzelor STB ADK

Chev Celios wrote:
Tot odata problema pe care o semnalezi tu ADK este a celor de la statia de miscare sa stie data de expirare a ITP-ului si sa o programeze la ITP.

Și după cum vezi mașina iese pe traseu cu ITP-ul expirat...

 


Re: Mentenanța troleibuzelor STB andreiiul

Legal este vina soferului ca a iesit cu masina in neregula pe drum.
Dar vin urmatoarele intrebari
- daca soferul zice ca are ITP expirat si ca nu iese pe strada cu masina aia sigur se va alege cu 1 zi neplatita si probabil cu o bulina neagra undeva. Sunt sigur ca nu e singurul caz dar soferii prefera sa taca din gura pt a nu pierde 1 zi de munca (sunt destule vehicule lipsa ca sa ai cu ce sa inlocuiesti masina cu probleme legale)
- amenda o va suporta soferul din buzunarul propriu si cu asta am incheiat balciul ? Firesc ar fi sa primeasca un bonus pt cv amenzii ca sa o poata achita (dei legal e vina lui ca a iesit pe strada asa, moral nu este el cel vinovat)
- daca Politia Rutiera ar face o actiune de control in trafic (impreuna cu ARR/RAR) cam cu cate indisponibilizari ne-am alege?

Oricum, felicitari agentului care s-a luat de STB (e primul caz de care aud) si asta ar fi un caz in care sindicatele sa sara de fund in sus ca se iese in trafic cu parc neconform. Dar sindicatele in mare parte sunt aservite blondei.

 


  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: Mentenanța troleibuzelor STB ADK

Într-adevăr colegul are dreptate. Prin 2014-15 multe mașini erau trase pe dreapta și parcul circulant era (dacă nu mă înșel) sub 750 de autobuze Mercedes (din 1000 evident, cele vechi nu se mai pun). Astfel că pentru a nu rămâne ”neplătit” și a nu te pune ”bine”, cum a zis andreiiul, cu o bulină neagră, ieșeai pe traseu cu riscul ăsta. Doar că mai rău de a ieși cu ITP-ul expirat și mașina să nu aibă vreo problemă, era să ieși cu ITP-ul în regulă dar cu o problemă tehnică ca de exemplu la sistemul de frânare, ajungeai să te rogi să nu ai vreun accident în ziua aia. Sau s-a ieșit cu pneuri foarte uzate și tot ce puteai auzi era ”nu avem piese, iar alea bune de pe mașinile trase pe dreapta le-am pus pe x și z” sau în cel mai fericit caz, dacă era vorba doar de niște reglări ”lasă că mai merge, poate o facem la noapte”. Și mai și auzi pe unii că de ce șoferul bagă bani în mașină și se ține de ea (cazul lui 4887) sau nu știu ce repară pe la cap de linie, nu știți decât din spatele calculatorului să vorbiți... Evident că conducerea trebuie să aloce banii în mentenanța iar șoferul să fie strict șofer, însă asta e doar în teorie că-n practic dacă n-ar fi existat oamenii ăștia care și-ar fi dat tot interesul mai ales la situația de acum 5 ani nici nu mai erau autobuze pe traseu. :evil:

 


Re: Mentenanța troleibuzelor STB aztec

Teoretic ar trebui sa existe un angajat care sa se ocupe de asta.
Daca exista, nu și-a făcut treabă și trebuie sancționat intern, sau sa i se impute amendă și să o plătească în contul șoferului...
Nu cred că asigurarea sau ITP-ul o face șoferul când vrea....

 


Re: Mentenanța troleibuzelor STB barbuandrei

Discutia deja nu mai are sens. Talonul a fost retinut pentru uzura anvelopelor, care vizual erau foarte degradate, iar in realitate au in jurul a 200-250.000 de kilometri rulati, ceea ce este enorm. In cadrul STB nu se pot schimba anvelopele decat dupa depasirea pragului de 160.000 km, insa cand se primesc anvelope noi, nu se primesc cate ar trebui. Anul trecut din noiembrie si pana in luna iulie a acestui an s-au receptionat anvelope marca "Sava" la autobuze, reusind sa schimbe toate anvelopele pe axa fata la toate Citaro si dupa "noroc" pe axa spate. Acest lucru nu s-a întâmplat si la ETE, deoarece ei nu au primit nici o anvelopa noua de aproape 2 ani, de la acel lot de "Kama".

Ca o paranteza, există cate un angajat in fiecare depou/autobaza care tine statistica anvelopelor, cat si a valabilitatii ITP. In acest caz, consider ca este vina maistrului de serviciu, deoarece el a semnat ca masina este apta de traseu, dar si a celor doi soferi, pentru ca au acceptat sa circule in conditiile astea. Insa aceste lucruri se intampla zilnic, chiar si in acest moment troleibuze precum 5178, 5182 sau oricare altul au anvelope foarte uzate si nu se vor schimba in urmatoarea perioada.

 


Mentenanța troleibuzelor STB Andrei Andraș

barbuandrei wrote:
în realitate au în jurul a 200-250.000 de kilometri rulați, ceea ce este enorm.

Se poate și mai bine de atât, pe „model Brașov”.  :lol:  Formula 1
0.jpg (188.81 KB; downloaded 2333 times)

00.jpg (131.15 KB; downloaded 2330 times)

 


Re: Mentenanța troleibuzelor STB shoppy

Astea cu sef depou, sef tura, sef mecanic, sef maistru, sef magazie, sef scularie, sef portar sunt copilarii, politistul determina ca anvelopele sunt uzate dupa martorul de uzura ca doar nu umbla cu subler la el, care martor poate fi foarte bine consultat si de sofer deci este vina soferului asa cum scrie in legislatie.
Daca soferii nu fac scandal inseamna ca au alte beneficii care ii multumesc, la transport persoane ar trebui sa se suspende carnetul ca sa-i linisteasca pentru lipsa ITP sau anvelope neconforme ca de aceea sunt soferi profesionisti cu fieratania de 20t si 100 de oameni in ea si nu blonda "secretara" lu sefu cu masina de la firma.

 


Re: Mentenanța troleibuzelor STB Alex21

5279 merge tractat spre Bujoreni. A picat din linia 96...

 


Go to page:  1  ... 77 78 79 80 81 82 83  ... 116
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Troleibuze STB  • 
Choose destination

Since our 2278 forum members have written 420666 posts in 5242 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use