Topic: Achizitii de tramvaie noi prin MDRAP
150 posts, 51321 views
📖 Pagination options
- ticker
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi prin MDRAP
ticker
@Costy17 - schema de mai sus e foarte lejera.
Se pot pune cate 2 scaune intre usile duble, deci +4
In modulul 2, randul de scaune de sus poate fi dublat deci +5
Tot aici mai merg puse un set de scaune duble (aproape de burduf) deci +2
In Primul modul mai pot fi adaugate cu usurinta un set de scaune duble, fara a aftecta zona de scaun cu rotile/scaun rabatabil deci +2
Noul total e 39+13=52
Desigur, se mai poate jongla pe ici, pe colo, insa o schema cu minim 50 de locuri fixe e posibila.
@Costy17 - schema de mai sus e foarte lejera.
Se pot pune cate 2 scaune intre usile duble, deci +4
In modulul 2, randul de scaune de sus poate fi dublat deci +5
Tot aici mai merg puse un set de scaune duble (aproape de burduf) deci +2
In Primul modul mai pot fi adaugate cu usurinta un set de scaune duble, fara a aftecta zona de scaun cu rotile/scaun rabatabil deci +2
Noul total e 39+13=52
Desigur, se mai poate jongla pe ici, pe colo, insa o schema cu minim 50 de locuri fixe e posibila.
- costy17
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi prin MDRAP
costy17
Tatra yug a anuntat pe facebook ca a castigat licitatia. De asemenea, exista o poza cu tramvaiul K-1T206 in trei module (are 3 boghiuri deci cam tot in jur de 25 de metri are).
https://www.facebook.com/tatrayug/photos/a.398615723656041/1451241855060084/?type=3&theater
Tatra yug a anuntat pe facebook ca a castigat licitatia. De asemenea, exista o poza cu tramvaiul K-1T206 in trei module (are 3 boghiuri deci cam tot in jur de 25 de metri are).
https://www.facebook.com/tatrayug/photos/a.398615723656041/1451241855060084/?type=3&theater
- ticker
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi prin MDRAP
ticker
Daca tot e cu 3 module, hai sa punem si poza aici pentru posterioritate.
Nu inteleg utilitatea foilor de usa simple, de la capetele modulelor 1 si 3 de langa modulul 2.
Se pierd vreo 2-4 locuri pe scaune asa.
Daca tot e cu 3 module, hai sa punem si poza aici pentru posterioritate.
Nu inteleg utilitatea foilor de usa simple, de la capetele modulelor 1 si 3 de langa modulul 2.
Se pierd vreo 2-4 locuri pe scaune asa.
- PTMZ
-
Posted:
-
- costy17
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi prin MDRAP
costy17
Pe SEAP apar doua contestatii. Pare ca e vorba de Bozankaya.
Edit: Din contestatia Pesa reiese asta:
Iar din cealalta contestatie reiese asta:
Deci da, e vorba de Bozankaya.
Pe SEAP apar doua contestatii. Pare ca e vorba de Bozankaya.
Edit: Din contestatia Pesa reiese asta:
Iar din cealalta contestatie reiese asta:
Deci da, e vorba de Bozankaya.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi prin MDRAP
punmeister
Contestatia Bozankaya:
Contestatia PESA:
Contestatia Bozankaya:
contestatie 1.pdf
contestatie 1.pdf (512.31 KB; downloaded 206 times)
Contestatia PESA:
contestatie 2.pdf
contestatie 2.pdf (1.44 MB; downloaded 362 times)
- ticker
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi prin MDRAP
ticker
Pe mine ma mira cat de mult iau turcii in evaluarile tehnice, avand in vedere ca nu au livrat in viata lor mare scofala in materie de tramvaie.
Pe mine ma mira cat de mult iau turcii in evaluarile tehnice, avand in vedere ca nu au livrat in viata lor mare scofala in materie de tramvaie.
- andreir14
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi prin MDRAP
andreir14
Uitandu-ma cu atentie peste contestatia depusa de PESA Bydgoszcz la CNSC, sunt evidentiate din ce in ce mai multe nereguli atat cu privire la oferta Tatra Yug, cat si la evaluarea ofertelor companiilor participante.
O sa incep cu o comparatie in ceea ce priveste punctarea anumitor caracteristici ale ofertelor PESA si Durmazlar.
Pe scurt, in ciuda faptului ca in caietul de sarcini se precizeaza in mod expres ca "orice oferta cu un nr de locuri suplimentare mai mare de 20 de persoane, nu va fi punctata suplimentar", Durmazlar, care a venit cu 8 locuri in plus fata de limita admisa, a fost punctata in plus, neluandu-se in calcul pasajul mentionat anterior. O alta abatere de la limitele impuse o putem remarca si in imaginea de mai jos:
Trecem la Tatra Yug, un prim aspect de neiertat fiind acela ca, ucrainenii ar fi copiat datele cerute in caietul de sarcini, transcriindu-le direct in oferta acestora, nemodificand in niciun fel textul dat. Astfel, in cadrul ofertei prezentate de acestia, se regaseau verbe ca "trebuie", "trebuie sa", ceea ce demonstreaza identicitatea textului extras ilegal cu ce e scris in caietul de sarcini.
Si acum, cireasa de pe tort, sau bomboana de pe coliva:
Mai pe scurt, ca parte din documentatie, companiilor ofertante li se solicita o declaratie privind conflictele de interese. Daca la PESA si Bozankaya li s-a cerut inca din martie sa o prezinte, avand ca termen doua zile, la Tatra Yug, in schimb, s-a solicitat abia din mai avest lucru, cerandu-se numai detaliile de natura tehnica. Ministerul a primit-o in luna iulie, la a doua solicitare trimisa catre ucraineni! Practic, se suspecteaza faptul ca ar fi existat o intelegere intre MLPDA si firma castigatoare, chiar inainte de a depune ofertele.
In rest, celelalte probleme semnalate sunt de natura tehnica asupra modelului cu care Tatra Yug a ofertat la licitatie, cum ar fi calculele gresite si discrepantele dintre schemele afisate in oferta acestora, segmentele avand lungimi diferite de la o schema la alta.
Uitandu-ma cu atentie peste contestatia depusa de PESA Bydgoszcz la CNSC, sunt evidentiate din ce in ce mai multe nereguli atat cu privire la oferta Tatra Yug, cat si la evaluarea ofertelor companiilor participante.
O sa incep cu o comparatie in ceea ce priveste punctarea anumitor caracteristici ale ofertelor PESA si Durmazlar.
received_282522969711701.png (164.1 KB; downloaded 3561 times)
Pe scurt, in ciuda faptului ca in caietul de sarcini se precizeaza in mod expres ca "orice oferta cu un nr de locuri suplimentare mai mare de 20 de persoane, nu va fi punctata suplimentar", Durmazlar, care a venit cu 8 locuri in plus fata de limita admisa, a fost punctata in plus, neluandu-se in calcul pasajul mentionat anterior. O alta abatere de la limitele impuse o putem remarca si in imaginea de mai jos:
received_580860319274450.jpeg (70.24 KB; downloaded 3560 times)
Trecem la Tatra Yug, un prim aspect de neiertat fiind acela ca, ucrainenii ar fi copiat datele cerute in caietul de sarcini, transcriindu-le direct in oferta acestora, nemodificand in niciun fel textul dat. Astfel, in cadrul ofertei prezentate de acestia, se regaseau verbe ca "trebuie", "trebuie sa", ceea ce demonstreaza identicitatea textului extras ilegal cu ce e scris in caietul de sarcini.
received_329916714808187.png (130.33 KB; downloaded 3560 times)
Si acum, cireasa de pe tort, sau bomboana de pe coliva:
received_2709251412627297.png (251.87 KB; downloaded 3564 times)
Mai pe scurt, ca parte din documentatie, companiilor ofertante li se solicita o declaratie privind conflictele de interese. Daca la PESA si Bozankaya li s-a cerut inca din martie sa o prezinte, avand ca termen doua zile, la Tatra Yug, in schimb, s-a solicitat abia din mai avest lucru, cerandu-se numai detaliile de natura tehnica. Ministerul a primit-o in luna iulie, la a doua solicitare trimisa catre ucraineni! Practic, se suspecteaza faptul ca ar fi existat o intelegere intre MLPDA si firma castigatoare, chiar inainte de a depune ofertele.
In rest, celelalte probleme semnalate sunt de natura tehnica asupra modelului cu care Tatra Yug a ofertat la licitatie, cum ar fi calculele gresite si discrepantele dintre schemele afisate in oferta acestora, segmentele avand lungimi diferite de la o schema la alta.
received_713105906013727.png (200.12 KB; downloaded 3559 times)
received_472562367034626.png (179.43 KB; downloaded 3560 times)
- ticker
-
Posted:
-
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi prin MDRAP
PTMZ
Interesant e că la CNSC nu a fost înregistrată vreo contestație nici până la această oră din partea Bozankaya. Cu toate că în antet se specifică clar faptul că această contestație e pentru CNSC, ar trebui să ne așteptăm ca această acțiune să fie realizată la Tribunalul București?
Interesant e că la CNSC nu a fost înregistrată vreo contestație nici până la această oră din partea Bozankaya. Cu toate că în antet se specifică clar faptul că această contestație e pentru CNSC, ar trebui să ne așteptăm ca această acțiune să fie realizată la Tribunalul București?
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi prin MDRAP
PTMZ
Îmi răspund singur: se pare că nu, deoarece azi a fost înregistrată la CNSC.
Îmi răspund singur: se pare că nu, deoarece azi a fost înregistrată la CNSC.
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi prin MDRAP
PTMZ
Tatra-Yug a depus câte o cerere de intervenție în ambele contestații, iar Bozankaya a depus o cerere de intervenție în contestația PESA.
Tatra-Yug a depus câte o cerere de intervenție în ambele contestații, iar Bozankaya a depus o cerere de intervenție în contestația PESA.
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi prin MDRAP
PTMZ
Bozankaya a depus încă o cerere de intervenție în contestația PESA.
Bozankaya a depus încă o cerere de intervenție în contestația PESA.
- costy17
-
Posted:
-
📖 Pagination options