Zona metropolitană BucureștiPrezentarea rețelei de tramvai din București

 

Topic: Sfânta Vineri - Călărașilor - Basarabia (Linia 40)

146 posts, 60972 views
 
Go to page:  1  ... 4 5 6 7 8 9 10 11
 
 

📖 Pagination options
Re: Sfanta Vineri - Calarasilor - Basarabia (Linia 56) shoppy

Da, rezolvarea situatiei prin eliminarea unei alternative care in situatie de perturbatie ar fi putut fi folosita, solutie temporara blestemata sa devina permanenta.

 


Re: Sfanta Vineri - Calarasilor - Basarabia (Linia 56) serbanandrei

Solutia adoptata va ramane ( cu mici imbunatatiri ) permanenta ,pana cand se vor hotari sa modernizeze toata linia . Oare Doamna Firea nu vede nenorocirile astea !!! Sau scrie si se pozeaza in autobuze pe tronsoane de sosele modernizate???
Oricum nu mai apuca !  Este RUSINOS  ca nu se vrea modernizarea tututor liniilor de tramvai din BUCURESTI.  Timp ar avea ,ca pana vin tramvaiele ............

 


Re: Sfanta Vineri - Calarasilor - Basarabia (Linia 56) FabiM

Acum o preocupa autobuzele, GNC. :lol:

 


Re: Sfanta Vineri - Calarasilor - Basarabia (Linia 56) TibiV

[OFF TOPIC} [i]@[b]serbanandrei[/b], nu stai bine cu ortografia.... Corect se scrie: D[b]u[/b]amna Firea...[/i] [/OFF TOPIC] :oops:

 


Re: Sfanta Vineri - Calarasilor - Basarabia (Linia 56) WT_fan06

Cum se prezintă infrastructura peste care ar urma să circule noile tramvaie ce vor intra pe liniile 40 și 55.



 


Re: Sfanta Vineri - Calarasilor - Basarabia (Linia 56) PTMZ

În Programul Anual al Achizițiilor Publice 2020, publicat de PMB pe E-licitație aici, am găsit 2 proceduri referitoare la reabilitarea acestui tronson de linie: una pentru DALI și expertiză tehnică cu privire la reabilitarea tronsonului Sf. Vineri - Piața Muncii, în valoare de 674 730 RON (fără TVA), cealaltă cu privire la DALI, PAC și proiectul tehnic privind reabilitarea tronsonului Piața Muncii - Republica, în valoare de 1.215.000 RON (fără TVA):
Screenshot_20201222-223516.jpg (219.15 KB; downloaded 4716 times)
Screenshot_20201222-230139.jpg (85.19 KB; downloaded 4713 times)

Screenshot_20201222-223554__01.jpg (217.46 KB; downloaded 4694 times)

Screenshot_20201222-230121.jpg (83.03 KB; downloaded 4711 times)

 


Re: Sfanta Vineri - Calarasilor - Basarabia (Linia 40) STB Spotting 21

20220818_190921.jpg (523.29 KB; downloaded 3227 times)

~ Bd. Basarabia, pe raza statiei "Baia de Arama", sens Republica

Chiar si cu 5 km/h, cred ca tot se simte un soc destul de mare. Toate ca toate, or fi sinele de pe Basarabia, Chisinau, Calarasi o apa si un pamant, dar asemenea ruptura nu am mai vazut; poate doar pe tronsoane abandonate, neatinse de cand lumea si pamantul...

 



Re: Sfanta Vineri - Calarasilor - Basarabia (Linia 40) TrainWrecker

Sa fiu sincer nu stiu de ce va mirati, de ani de zile linia lui 40 in intregime este plina de rupturi, gropi, denivelari, etc... Am circulat cu aproape fiecare linie de tramvai stb in ultimii 3 ani iar 40-ul are cea mai proasta cale de rulare. Acum mai toate sinele de tip OR sunt praf (intr-o stare mai ok este Pache Prototopescu) dar totusi... macar o sa bage tot traseul lui 40 in modernizare anul asta/viitor pentru ca este una dintre primele linii care vor fii modernizate din toate celelalte linii propuse (primile fiind 40,55 si 5).

 


  • TPB
  • Posted:
  •  

Re: Sfanta Vineri - Calarasilor - Basarabia (Linia 40) TPB

Această linie trebuia de mult suspendată și înlocuită cu 640. Șinele sunt pericol public. Boghiurile se distrug, iar cauciucurile se pot tăia foarte ușor.

 


Re: Sfanta Vineri - Calarasilor - Basarabia (Linia 40) ByOnu

Cauciucurile nu s-ar distruge si cu 40-ul suspendat?

 


Re: Sfanta Vineri - Calarasilor - Basarabia (Linia 40) alexxd_31

Cred ca a fost gandit gap-ul ala pentru zile fierbinti cand au loc dilatari mari.
In teorie sunt mai multe taieturi din loc in loc dar cum linia nu mai este fixata cu cauciuc unele din goluti se reduc iar altele se maresc.

 



Re: Sfanta Vineri - Calarasilor - Basarabia (Linia 40) shoppy

Dalele si patratul OR nu au fost gandite cu nimic, nici macar cu picioarele.
Nu lasa nimeni la tramvai goluri pentru dilatatie, toata sina este sudata, teoretic sina moderna este dintr-un metal superior cu dilatatie redusa si ce dilatatie apare ar trebui sa se absoarba in curbe si la macazuri.
Acolo nu este nici o teorie, mizeria aceea de patrat OR trebuie sudata si gata(sau completat cu o bucata de cativa cm ca altfel topesti o cutie intreaga de electrozi in gaura aceea).

 


Go to page:  1  ... 4 5 6 7 8 9 10 11
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Prezentarea rețelei de tramvai din București  • 
Choose destination

Since our 2266 forum members have written 419428 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use