Zona metropolitană BucureștiPrezentarea rețelei de tramvai din București

 

Topic: Discuții generale despre rețeaua de tramvaie a STB

765 posts, 265849 views
 
Go to page:  1  ... 33 34 35 36 37 38 39  ... 55
 
 

📖 Pagination options
Re: Discuții generale despre rețeaua de tramvaie a STB Un cylon

Străzile Uranus și Izvor au fost (aproape) complet desființate când s-a construit Casa Popo(r)ului; tramvaiul mergea pe Uranus de la Piața de Flori până la stația de metrou Izvor (de pe strada Izvor) și, mai departe, traversa Dâmbovița.
În apropiere de Piața de Flori, liniile de tramvai erau traversate de o ramificație a liniilor de tren de la Antrepozitele Centrale (actualele depozite ale firmei de logistică Schenker); această ramificație alimenta cu materie primă fabrica de bere.

 


Re: Discuții generale despre rețeaua de tramvaie a STB andrei11

Linia de tramvai este (fosta ) linia 2 - Depoul ITB Alexandria - Cartierul 16 Februarie, prin Rahova - Uranus - Podul Izvor - Schitu Măgureanu ( Cișmigiu)  - Cobălcescu - Gara de Nord - Gara Basarab - Calea Giulești
101.jpg (179.38 KB; downloaded 4222 times)
102.jpg (731.46 KB; downloaded 4222 times)

 


Re: Discuții generale despre rețeaua de tramvaie a STB subway guru

De noapte
https://clubferoviar.ro/tramvaie-de-noa ... bucuresti/

De la 1 iunie, programul de funcționare a liniilor de tramvai 1 şi 10 va fi prelungit pe toată durata nopții, potrivit unui comunicat de presă dat publicității de Societatea de Transport București.

 


  • V2A
  • Posted:
  •  

Re: Discuții generale despre rețeaua de tramvaie a STB V2A

Fenomenul de dilatare a șinelor de tramvai nu pune în pericol viața sau sănătatea călătorilor

În perioade caniculare, șina de tramvai ajunge la temperaturi foarte ridicate, de peste 60 de grade, fapt ce poate provoca unele probleme în circulația vehiculelor, dar nu pune în niciun caz în pericol viața sau sănătatea călătorilor.
Din acest motiv, vara se dilată șina de tip Oțelul Roșu, care nu se regăsește pe traseele pe unde merg autobuze. Dilatarea șinei se manifestă numai pe cea prinsă în dale de beton, fixată cu un cauciuc profilat, fără prindere mecanică. Reparația la șina dilatată se face operativ, de câte ori este nevoie, prin tăierea ei, scurtare și sudare.
O altă problemă care apare în zilele extrem de călduroase este cea legată de lichefierea accentuată a masticului. Dar acesta se folosește la un altfel de șinaă, de tip nou, care are prindere mecanică și nu apar efecte ale dilatării. La 30 de grade la umbră, masticul se topește, devine mult mai fluid. El este luat și de alte mașini pe roți și pe alte linii decât cele cu cale proprie a tramvaiului. Măsura este de a se completa de câte ori este nevoie în astfel de cazuri.

http://www.stbsa.ro/comunicat1?nrcom=1293

 


Re: Discuții generale despre rețeaua de tramvaie a STB ByOnu

Intreaba un prieten ce rol au toate aceste guri de vizitare in linie dreapta pe reteaua modernizata, uneori sunt si cate 5 la rand. Exemplu din zona Sf. Vineri.  :think:

In a 2-a fotografie sa fie oare niste senzori? Capacele par din fibra dura de sticla. Ma gandesc ca ar putea avea legatura cu macazul automat cumva? :think:
111.jpg (393.21 KB; downloaded 3037 times)
222.jpg (279.49 KB; downloaded 3031 times)

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Discuții generale despre rețeaua de tramvaie a STB Utilizator anonim

Simple detectoare de mase metalice pentru macazuri. Oricum nu cred ca mai functioneaza de ani buni.

 


Re: Discuții generale despre rețeaua de tramvaie a STB subway guru

Nu sunt colectoare de apa din canalul sinei? Intreb si eu, nu dati cu pietre!

 


Re: Discuții generale despre rețeaua de tramvaie a STB andrei11

Nu, au legătură cu macazuile,  chipurile să blocheze acționarea lui automată când se detectează un tramvai în  zona lui.

 


Re: Discuții generale despre rețeaua de tramvaie a STB ByOnu

Utilizator anonim wrote:
Simple detectoare de mase metalice pentru macazuri. Oricum nu cred ca mai functioneaza de ani buni.


Multumesc Andrei pentru informatie! :bere:

Dovada insa ca reteaua modernizata este atat de capabila (macazuri automate, semaforizare, detectoare de mase metalice / senzori, etc.) si totusi STB o opereaza la fel ca pe liniile Otelu' Rosu. :headbash:

 


Re: Discuții generale despre rețeaua de tramvaie a STB subway guru

Ma uit la declaratiile noului nostru primar general. In materie de infrastructura de tramvai nu pare a fi chiar bine informat, faceti ceva pentru a-l lamuri rapid privind situatia real dezastruasa a liniilor pe dale cu sina OR, altfel degeaba bagam material rulant nou pe linii pe care nu se poate circula!

 


Re: Discuții generale despre rețeaua de tramvaie a STB orex

Il lasi sa se dezmeticeasca si el putin din euforia asta? ;)

 


Re: Discuții generale despre rețeaua de tramvaie a STB subway guru

Pai tocmai asta vreau, sa-l ajutam si sa-l dezmeticim!

 


Re: Discuții generale despre rețeaua de tramvaie a STB orex

Sunt convins ca ASOCIATIA, poate fi o ”porta voce” si sa-i faca cunoscute cateva MARI probleme! Abia astept si pot sa particip negresit, daca se doreste, la redactarea unui ”Memoriu”, urat suna, dar si ”scrisoare deschisa” zgarie timpanul, catre NOUL Primarul General, sa stie si el pe ce ”cai sta”, ca, sunt convins, ca nu cunoaste toate ”meandrele concretului”, oricat s-ar da crocodil!  :mrgreen:

 


Re: Discuții generale despre rețeaua de tramvaie a STB cris_m

Eu as merge putin mai departe... un tur de cateva ore pe teren cu cei doi domni  :ugeek:

 


Go to page:  1  ... 33 34 35 36 37 38 39  ... 55
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Prezentarea rețelei de tramvai din București  • 
Choose destination

Since our 2277 forum members have written 420528 posts in 5240 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use