Zona metropolitană BucureștiGeneralități despre transportul în comun din București și Ilfov

 

Topic: Discuții diverse despre transportul în comun

2076 posts, 517880 views
 
Go to page:  1  ... 89 90 91 92 93 94 95  ... 149
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii diverse despre transportul in comun din Bucures ByOnu

Oricum, la cat de gol era tramvaiul si avand in vedere ca avea totusi acea banda pusa, te-ai dus special la usa 1 si i-ai cerut sa-ti deschida pe acolo? Putea la fel de bine sa fie pur si simplu defecta usa. Mi se pare ca in situatia tensionata din societate in care traim nu este nevoie sa agitam si mai mult apele. Coborai frumos pe la oricare din celelalte 4 (PATRU) usi si gata.

 


Re: Discutii diverse despre transportul in comun din Bucures Albert

Stiu ca anul trecut STB a atribuit către Thoreb un contract pentru reparația sistemelor de informare a călătorilor din autobuzele Mercedes Citaro și pentru troleibuzele Irisbus Citelis. Știe cineva dacă Thoreb a lucrat ceva pana acum?

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Știri despre transportul local din București Utilizator anonim

STB SA are un nou director de azi, Hazen Kansou, fost consilier general.

 



Re: Discuții diverse despre transportul în comun din Bucureș Goldmund

Surpriza, pe o pagine unde mai multi colegi atrageau atentia lipsei cosurilor de gunoi din autobuze, iar alt coleg atragea atentia ca in Tokyo nu prea sunt cosuri de gunoi la tot pasul..., paginea respectiva este inchisa...

Poate pot spune si eu parerea mea despre lipsa cosurilor de gunoi din autobuzele de linie:
nu exista nicaieri in tarile pe care le cunosc cosuri de gunoi in autobuzele de linie. Pe transportul in comun din Stuttgart exista un avertisment clar impotriva mancarii a orice in autobuze, metrou, etc... Cosuri de gunoi exista in statii, cate unul pe un peron, dar nu este niciodata plin(vin de cateva ori pe zi oamenii salubritatii si le golesc!), dar nici nu se arunca tone de gunoi in ele. Cum sa mananci in transportul in comun? Daca bei ceva, pui in rucksack, sau poseta tot ce golesti! Toate au o legatura: orice sticla de ce vreti voi, are un Pfand, o valoare si o dai la oricare magazin, asa nu mai ajung tone de sticle la gunoi!(cele fara valoare -sampanie, vinuri le arunci in tomberoanele de sticla) Asta se invata in scoala: faci gunoi, il strangi, nu-l arunci pe jos sau afara in natura niciodata, ai tomberoane, il iei acasa(sticlele goale) si nu prea se manaca pe strada...(praf, mizerie, poluare, bacterii..."acum" si virusi...)
Ramaneti sanatosi!
:bere:

 


Re: Discuții diverse despre transportul în comun din Bucureș Costin

Nu a zis nimeni ca in autobuze urbane trebuie sa fie cosuri de gunoi. Ce am zis atunci e ca e o greseala folosirea de autobuze urbane pentru curse prin toata tara. Oamenii aia au fost dusi timp de ore bune in conditii total improprii pentru ca au fost folosite autobuze urbane pentru curse de sute de kilometri. In conditiile respective era categoric nevoie de un cos de gunoi, macar improvizat.

 


Re: Discuții diverse despre transportul în comun din Bucureș Goldmund

Costin,
nu m-am referit la un mesaj anume si nu am dorit sa provoc pe nimeni. Era doar o remarca generalizata si ai dreptate in privinta autobuzelor de linie care circula(o exceptie) prin toata tara sa transporte niste oameni - cand faceau cei de la psd "demonstratii de adeziune", imi aduc aminte ca se mobilizau sute de autocare(si nu autobuze de oras) care transportau mii de oameni dintr-o regiune intr-alta - acum cand sunt transportati acei oameni nu au gasit nici un autocar care sa-i transporte in conditii decente sute de km..

 



Re: Discuții diverse despre transportul în comun din Bucureș CiprianTRB

De ce în document se menționează și "Autobuz MERCEDES hibrid 12 m" dar și "Autobuz hibrid**"?


 


Re: Discuții diverse despre transportul în comun din Bucureș Costin

Probabil ca prima mentiune se refera la #7000, deja sosit. Urmatoarea - la restul.

 


Re: Discuții diverse despre transportul în comun din Bucureș 1689

Utilizator anonim wrote:
[...] Un exemplu eficient in acest sens ar fi cei de la Cluj, unde deja cele mai vechi troleibuze pe care le retrag sunt luate cu cativa ani inainte sa luam noi Irisbus, iar in timpul asta au cumparat constant.

Pai poate ar fi o varianta sa le cumparam noi second, si asa ce caseaza Clujul de obicei e intr-o stare mai buna decit ce avem in circulatie in  Bucuresti...

 


Re: Discuții diverse despre transportul în comun din Bucureș orex

:shock: Riposta feroce a PG e de rasul curcii!  :lol:  :lol:  :lol:
Articolul.

”La scurt timp, primarul general al Capitalei, Gabriela Firea, a avut o reacție cu privire la acest incident.
„Sper că toți cei care blochează intenționat licitațiile pentru achiziția de mijloace de transport în comun să vadă această imagine cu un troleibuz în flăcări, în centrul orașului! Doi ani am fost șicanați cu licitația pentru achiziția a 100 de troleibuze. Cu mare greutate am reușit să semnăm contractul anul acesta. Așa s-ar fi întâmplat și cu autobuzele vechi, pe care le-am scos de pe traseu când au ajuns la București cele 400 autobuze noi Euro 6, achiziționate tot după o licitație îngreunată doi ani de zile. Dar în continuare suntem blocați cu licitația pentru achiziția celor 100 de tramvaie. Se va dovedi că motivele sunt inventate”, afirmă Gabriela Firea.
„Azi în troleibuz nu era niciun pasager. Dar ce vor cei care blochează achizițiile de noi mijloace de transport în comun? Să se întâmple o tragedie? Ce urmăresc? Pun mai presus interesele lor, în loc de viață oamenilor? Este strigător la cer ce se întâmplă!!!”, a mai scris primarul general.”

 


Re: Discuții diverse despre transportul în comun din Bucureș Albert

Sper că toți cei care blochează intenționat licitațiile pentru achiziția de mijloace de transport în comun să vadă această imagine cu un troleibuz în flăcări, în centrul orașului! Doi ani am fost șicanați cu licitația pentru achiziția a 100 de troleibuze. Cu mare greutate am reușit să semnăm contractul anul acesta.

Fals! Doamna primar poate ar vrea sa afle ca primăria a întârziat atat de mult cu evaluarea ofertei încât parca nici nu voiau troleibuze urgent. Distracția a durat 1 an de zile. Apoi a urmat procesul Solaris pe care nu il mai comentam acum. Dar cert este ca licitația ar fi durat mult mai putin dacă experții primăriei făceau evaluările mai repede. Un exemplu de licitatie întârziată chiar de primarie este cea pentru 40+60 tramvaie de 18m. Tocmai ce au mai prelungit termenul pentru finalizarea evaluării financiare cu încă 6 luni! Deci unde e graba?


Așa s-ar fi întâmplat și cu autobuzele vechi, pe care le-am scos de pe traseu când au ajuns la București cele 400 autobuze noi Euro 6, achiziționate tot după o licitație îngreunată doi ani de zile.

Doua falsuri intr-o singura fraza.
1. “Autobuzele vechi” si anume Mercedes Benz Citaro euro 3 nu au fost retrase. Poate doamna primar ar vrea sa afle ca defapt cele 400 de Otokar au fost achiziționate pentru a înlocui Citaro euro 3 de pe liniile urbane pentru a fi introduse pe liniile regionale. Niciun euro 3 nu este retras, toate circula, majoritatea pe linii regionale.

2. Licitația pentru 400 de autobuze diesel a fost îngreunată chiar de primarie. De competenti ce sunt, au omis faptul ca procedura se încheia pe 14 August (zi libera) si nu au prelungit manual data de depunere pe 16 August. Mai multe detalii aici pentru cei ce nu își amintesc: https://www.economica.net/licitatia-pentru-cele-400-de-autobuze-pentru-bucuresti-anulata-dintr-o-greseala-a-seapdin-cauza-liberelor-pentru-bugetari_142235.html Din cauza asta a trebuit se reia procedura. Normal ca a durat doi ani...

 


Re: Discuții diverse despre transportul în comun din Bucureș survola

Minciuni pentru proștii din presă. Unul nu ar contrazice-o.
Acum cică duamna ia în calcul un sabotaj în cazul troleibuzului ars. Chiar o provocare, aș spune eu.

 


Go to page:  1  ... 89 90 91 92 93 94 95  ... 149
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Generalități despre transportul în comun din București și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2277 forum members have written 420531 posts in 5240 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use